quote:
Ik bied mijn excuses aanquote:
Ja en dan nog kritisch zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
Maken jullie ook altijd 10 dezelfde foto's? Wtf doe ik.
Shop ze.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar nodig. 46 wijd
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
... Altijd leuk als je partner je onterecht uitmaakt voor leugenaar.Sherlock men ik wel, maar dat bestaat niet meer toch?
Nee, daarom is er mycroft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
... Altijd leuk als je partner je onterecht uitmaakt voor leugenaar.Sherlock men ik wel, maar dat bestaat niet meer toch?
Een man van de wereld dacht ik...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
Hosti is kritisch wat betreft nudies, ik snap je.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
oeeeiii drama en intriges...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
De leukstequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt hè. Het uitzoeken vind ik alleen zo kut.
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hosti is kritisch wat betreft nudies, ik snap je.
Dat heb ik gemist. Ik heb dan ook nooit de behoefte om in iemands post history te lezen.quote:
Herkenbaar probleem?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mwoah, da's Facetime.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |