Thanks, komt goedquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Goud
Hoop dat je de hulp gaat regelen voor jezelf die je verdient
Maar VV is al in 2003 of -4 de nek omgedraaidquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen was jij een jaar of 10
[..]
Nope, nooit eentje gehad.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mrk.n/iwannabehigh en zijn vriendin die berichten kreeg over dat hij vreemdging.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Californium het volgende:
[..]Nooit van vingerplanten gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Toen lurkte ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar VV is al in 2003 of -4 de nek omgedraaid
Alleen is niet leuk!quote:
I always feel like somebody's watching me... ;Dquote:
Wat zouden dat zijn?quote:
Ik heb weleens geprobeerd een kloon op te zetten maar ik ben te makkelijk te betrappenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I always feel like somebody's watching me... ;D
Twee planten kopenquote:
Stelt niks voor johquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een kloon op te zetten maar ik ben te makkelijk te betrappen
Ik heb er te veel. Alleen geen wachtwoorden meer na dat hackdramaquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een kloon op te zetten maar ik ben te makkelijk te betrappen
Wacht wat, wat lees ik nu?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef perro. het volgende:
in den beginne, met frenkie de skilerarende mod en tranceptor bij wie vrouwen flauwvielen door zijn oogverblindende voorkomen.
Waar is Dqod als je haar nodig hebt?quote:
Mijn manier van praten/tikken en gedachtegang zijn vrij makkelijk te herkennenquote:
Vraag je een nieuw wachtwoord aanquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er te veel. Alleen geen wachtwoorden meer na dat hackdrama
Dan ben je kansloos jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn manier van praten/tikken en gedachtegang zijn vrij makkelijk te herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |