Ik voel mij wel welkomquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen. Wezenlijk veel anders dan de SC relaties was het niet, er werd gemeet, geneukt, oude kliekjes, nieuwkomers die zich niet welkom voelden, er werd geband en eens in de zoveel tijd werd de reeks weer gesloten.
Moest googlen!quote:
Het komt in de buurt maar zo druk en snel en populair is relaties niet. Topics vol in 20 minuten heb ik daarna nooit meer gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen. Wezenlijk veel anders dan de SC relaties was het niet, er werd gemeet, geneukt, oude kliekjes, nieuwkomers die zich niet welkom voelden, er werd geband en eens in de zoveel tijd werd de reeks weer gesloten.
Ik hou ze ook echt niet uit elkaar. Heb echt jaren gedacht dat wij elkaar van Singles kendenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tivoli 4 februari. Ga eerst een paar mensen aanbieden ter cadeau.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef bamibij het volgende:
wanneer en waar is dat Lokasenna? Ik wil wel als ik kan.
Ik was ook sarcastisch. Bovendien gingen andere SC's net zo goed hard.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gold gelukkig niet voor iedereen. Niet iedereen is even gevat om in te stappen in een goedlopende reeks.quote:
Iedereen begint als kloon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
En ik was een kloon omdat ik de sociaal en relaxed meedeed.
Vrolijk Verderquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het komt in de buurt maar zo druk en snel en populair is relaties niet. Topics vol in 20 minuten heb ik daarna nooit meer gezien.
7e is meesterlijk. Maar 5e ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het de 7e geweest, had ik het serieus overwogen.
het was ook wel een gun factor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gold gelukkig niet voor iedereen. Niet iedereen is even gevat om in te stappen in een goedlopende reeks.
hallo denk ook eens aan je FOK!vriendenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tivoli 4 februari. Ga eerst een paar mensen aanbieden ter cadeau.
Past volledig in de lijn dat er forumbreed al heel lang sprake is van een afname in posters en bijbehorende posts.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het komt in de buurt maar zo druk en snel en populair is relaties niet. Topics vol in 20 minuten heb ik daarna nooit meer gezien.
Ik was er vandeweek nog eenquote:
Hey, die ken ik ook nogquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrolijk Verder
Oh wacht, dat was daarvoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |