quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef FrauMilena het volgende:
Zin in een slushie, maar geen zin om het koud te krijgen. HAd ik maar een probleemvrij leven.
Valt dit al onder opruiing?quote:
Jupquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was gezeik omdat er maar 1 sc mocht zijn per onderwerp op het forum. Ach ja, gooi het beste en drukste topic maar dicht.
Lekker slim
Air, help mij dit even herinneren eind januari. Als ik dan een maand naar Brazilie ga wil ik de kans wel wagenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een deel #1 openen. Vindt Copycat vast niet erg.
Nee joh. En open jij'em maarquote:
Haat je me zo erg Chuck?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doen. Het ergste is een slotje en ban
Was het de 7e geweest, had ik het serieus overwogen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb kaartjes voor Beethoven vijfde gekocht.
Nu nog iemand vinden die met mij mee wil.
Wat een briljante tijd was singlesquote:
Fok was nooit meer hetzelfde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was gezeik omdat er maar 1 sc mocht zijn per onderwerp op het forum. Ach ja, gooi het beste en drukste topic maar dicht.
Lekker slim
Zeker. Veel leuke contacten aan overgehoudenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een briljante tijd was singles![]()
Waar ga je heen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik heb 16 december nog een concertje
Alsof ik het nog niet druk genoeg had
Top2000?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik heb 16 december nog een concertje
Alsof ik het nog niet druk genoeg had
Dat was zeker zo, je kwam niet zomaar in singlesquote:
Klopt en wat maakten we toch vreemde dingen meequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Veel leuke contacten aan overgehouden.
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen. Wezenlijk veel anders dan de SC relaties was het niet, er werd gemeet, geneukt, oude kliekjes, nieuwkomers die zich niet welkom voelden, er werd geband en eens in de zoveel tijd werd de reeks weer gesloten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |