Dat was me wat, ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vind AVNZMG nog steeds de beste slowchat ooit.
Nog steeds.quote:
Ik vermoedde al zoiets.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch. Bovendien gingen andere SC's net zo goed hard.
Heeft US zich eindelijk verraden?quote:
Ik ook niet. Nooit de drang gevoeld om er te posten iig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Myraela het volgende:
Ik vond Singles niet zo boeiend eigenlijk.
Gewoon een goede balans met dorpsgekken, serieuze gesprekken en tentakelseks.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was me wat, ja.Vooral de begintijden.
Vermaak van de bovenste plank.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vind AVNZMG nog steeds de beste slowchat ooit.
Jij bent een kloon?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb gelukkig geen idee waar jullie het over hebben.
Whut?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een goede balans met dorpsgekken, serieuze gesprekken en tentakelseks.
7e wel? Lijkt mij heerlijk om de allegretto es live te mogen horen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
7e is meesterlijk. Maar 5e ben ik nog nooit geweest.
En heerlijke relletjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een goede balans met dorpsgekken, serieuze gesprekken en tentakelseks.
Succes!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
SlapenMorgen goed uitgerust zijn voor tentamen.
Dat is zeker waarquote:
Trusten en succesquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Welterusten en succes!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaren geleden. Gekregen voor mijn 17e verjaardag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
7e wel? Lijkt mij heerlijk om de allegretto es live te mogen horen.
En eruit? En weer erin?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Trusten en succes
Ik ga eff douchen en dan ook langzaam erin!
Toen was jij een jaar of 10quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb gelukkig geen idee waar jullie het over hebben.
Nope, nooit eentje gehad.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nicequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaren geleden. Gekregen voor mijn 17e verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |