Sommigen wel.quote:
Gewoon de kroeg in gaan. Kan zo makkelijk zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah dus toch
Kut Tinder. Ben het al wel weer aardig beu eigenlijk
'De kroeg' ....quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon de kroeg in gaan. Kan zo makkelijk zijn.
Alweer? Ben ik zo'n interessant roddelobject?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel, om over je te roddelen toen je weg was
Ga je in ieder geval van mond tot mondquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Alweer? Ben ik zo'n interessant roddelobject?
Liever in mijn bijzijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je in ieder geval van mond tot mond
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen lieverds
Wel lekker dat he nou weer gewoon licht is als je opstaat
Krassen omdat alle leuke feestdagen voorbij zijn en er de eerste drie maanden geen ruk gebeurt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu twee maanden 'gezellige' lange avonden, en dan in januari weer krassen omdat het allemaal te lang duurt voordat het weer langer licht is en warmer is.
Dat krassen kan wat mij betreft nu al beginnen. Vroeg donker.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu twee maanden 'gezellige' lange avonden, en dan in januari weer krassen omdat het allemaal te lang duurt voordat het weer langer licht is en warmer is.
Privé jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maak jij er dan maar een feestje van vandaag
MoBloquote:
Zijn er uitnodigingen verstuurd dan?quote:
* Yvie_lu loopt naar de brievenbusquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn er uitnodigingen verstuurd dan?
Oh ja, jij bent nog old-schoolquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu loopt naar de brievenbus
Ja, zowaar geen problemen met het OV vanochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |