Open relaties staat niet gelijk aan overal je tampeloeris in hangen he?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?
Oh dat is wel lang. Bewust als een test ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh al was ik laatst maar liefst 12 dagen clean
Vrijwillig koffie opgevenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang. Bewust als een test ofzo?
Ahwquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijwillig koffie opgeven![]()
![]()
Keelontsteking en toen dat beter ging kreeg ik buikgriep
Die eerste bak viel eigenlijk een beetje tegen... Heb ik ook met roken gehadquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
AhwDan zal die eerste daarna wel extra lekker zijn geweest
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijkerquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd, je mag gerust verliefd worden als het maar niet blind is en daar heeft ze volkomen gelijk in
Je bestaat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:31 schreef FrauMilena het volgende:
Opeens gaan al m'n lievelingsshirts kapot, wat heb ik God misdAan.
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijker21 zijn en voor het eerst liefsesverdriet hebben
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:31 schreef FrauMilena het volgende:
Opeens gaan al m'n lievelingsshirts kapot, wat heb ik God misdAan.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijker21 zijn en voor het eerst liefsesverdriet hebben
Oh okequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet op Fok zetten.![]()
Maar gelukkig heeft het niet met m'n vaste vriend te maken.
Yayquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Maar ik vind je evengoed wel lief
Je plaatje faaltquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Dven het volgende:
Exact een jaar geleden
[ afbeelding ]
Nu is het 18 graden..
quote:
Die kat maakt het wel af jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lijkt op zo'n mini kerststadje die nu overal buj tuincentra staan opgbouwd.Mooi!
bewijst dat de smaak waardeloos isquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die eerste bak viel eigenlijk een beetje tegen... Heb ik ook met roken gehad
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rusland uit een oud prentenboek
Oooo, maar dan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet op Fok zetten.![]()
Maar gelukkig heeft het niet met m'n vaste vriend te maken.
Zo voelt mijn hoofd nu ookquote:
Bier bij de BB! gistermiddag. Daarna avondeten bij schoonouders. Dus veel rakia en huisgemaakte wijnquote:
Rakia.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Bier bij de BB! gistermiddag. Daarna avondeten bij schoonouders. Dus veel rakia en huisgemaakte wijn
Goede rakia niet. En er veel bij eten natuurlijk. Veelgemaakte fout door vele buitenlandersquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rakia.Lekker, maar geeft aardige katers.
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehooeee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kak helemaal in door dat ov, was zo lekker wakker.
Goed moment van besef, lekker moment om te stoppenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en elke kut smaakt ook weer anders. Je punt?
Lekker kwijlen in het OVquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kak helemaal in door dat ov, was zo lekker wakker.
eerder kedeng kedeng, kedeng kedeng *snurk*quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehooeee.
Ik dacht altijd dat he stoephoer wasquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehooeee.
Nee want nu smaakt het weer op en topquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Goed moment van besef, lekker moment om te stoppen
Leuke twist.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat he stoephoer was
Kloptquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerder kedeng kedeng, kedeng kedeng *snurk*
Zin in chocolade nu door jouw enthousiasme over koffiequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want nu smaakt het weer op en top
Met kut?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Goed moment van besef, lekker moment om te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |