Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visiequote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visie
Is toch ergens stiekem ook gewoon het mooiste?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visie
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaastquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch ergens stiekem ook gewoon het mooiste?
Hahaha nou, het schommelen is weö zzzz.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehooeee.
Dat nog net niet.quote:
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaast.
Ja same, en kan er ook niks aan doen dat ik bij Fripsel dacht dat ze nog een back-up had.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.
Ook nooit echt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaast.
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan hebquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.
Ik snap het wel. Heeft ook niets te maken met het niet kunnen/willen settelen met iemandquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik heb tijdens relaties namelijk wel gewoon trio's gehad.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ook nooit echt.
Dus stiekem een beetje?
Klinkt als de ideale combinatiequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, wat lul ik. Momenteel heb ik sws alle vrijheid én alle liefde en genegenheid die ik nodig heb
Ik niet. Maar dat komt wel weerquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, wat lul ik. Momenteel heb ik sws alle vrijheid én alle liefde en genegenheid die ik nodig heb
Hoort allemaal bij het grote spel der liefde en lust, gaat toch om ervaring opdoenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijker21 zijn en voor het eerst liefsesverdriet hebben
Je hebt mij op seksgebied al gedaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan heb.
Gij poëet :$quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee we gaan het hebben ove het weer
Frisjes maar fijn, zo mag de herfst wel zijn van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |