Neequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het was de conducteur en je was niet ingecheckt?
Spanning
Zeg ik niet. Maar past wel bij dat romantishce beeld dat ik er bij hebquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je ff alsof dat het gemakkelijkste in de wereld is
Ja. Ik wel. Met random mensen, in dit geval.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dacht dat we het over een sekslijstje hadden
Zo begon in 2006 mijn vakantieliefdequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel een goede openingszin zijn. Want brood.
Dus dat is wel een voorspoedig begin dan
Heerlijk die tragiek juist, de donkere krochten van het leven zijn vele malen interessanter dan de zoete Disney variantquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Weinig dingen zo mooi en pijnlijk als de juiste persoon op het verkeerde moment tegenkomen.![]()
Met random mensen ga je al snel iets missen inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Ik wel. Met random mensen, in dit geval.
Tis maar waar je van houdtquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk die tragiek juist, de donkere krochten van het leven zijn vele malen interessanter dan de zoete Disney variant
Tenzij random mensen juist op je lijstje staanquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Met random mensen ga je al snel iets missen inderdaad
Ben er wel even een beetje klaar mee met het sneaken en de donkere steegjesquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk die tragiek juist, de donkere krochten van het leven zijn vele malen interessanter dan de zoete Disney variant
Het zijn wel vormende ervaringen, maar deze deed toch wel even pijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vocht?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
Of je ontmoet elkaar bij iemand anders thuis en er is iets, maar je kan niet plaatsen wat het is. En gaandeweg wordt dat steeds duidelijker
ik "ken"quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Harmankardon het volgende:
Met binnen blijven zitten sippen ontmoet je in ieder geval niemand
ditquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
Of je ontmoet elkaar bij iemand anders thuis en er is iets, maar je kan niet plaatsen wat het is. En gaandeweg wordt dat steeds duidelijker
Gotta catch em allquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Tenzij random mensen juist op je lijstje staan
"Niks" is altijd nog beter dan weer een afwijzing.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik "ken"
Zo'n persoon. Ik begrijp dat niet.
En toch is het nodig om aan stront gelikt te hebben om de smaak van rosbief te kunnen waarderen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er wel even een beetje klaar mee met het sneaken en de donkere steegjes
Dat spreek ik ook nergens tegenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is het nodig om aan stront gelikt te hebben om de smaak van rosbief te kunnen waarderen.
Dat lekt met enige regelmaat langs m'n benen ja :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Of van je chocomel gaan drinkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:34 schreef Dqod het volgende:
Katten die aan je tepel snuffelen gaat dan toch wel weer een stapje te vurrrr
DAMAGNIEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |