Sorry ik heb geen zin in een open relatie vragenvuur op dit moment.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe reageerde je vriend op het feit dat je liefdeverdriet voor/over/naar een ander voelde?
Gewoon een bloedhond nemen, die vinden alles voor je.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Stoppen met zoeken. Loslaten. En dan: *bam*
En waarom heb jij dan ook alweer een katquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:38 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een bloedhond nemen, die vinden alles voor je.
duidelijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen zin in een open relatie vragenvuur op dit moment.
ondertussen zeuren en van anderen verwachten dat ze je helpen of koppelen en vrienden hun fb lijst beloeren naar datevlees + hoog eisenlijstje is erger in mijn ogenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
"Niks" is altijd nog beter dan weer een afwijzing.
Weissman?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet op Fok zetten.![]()
Maar gelukkig heeft het niet met m'n vaste vriend te maken.
Maar voor die persoon is dat allemaal waarschijnlijk minder pijnlijk dan weer een afwijzingquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ondertussen zeuren en van anderen verwachten dat ze je helpen of koppelen en vrienden hun fb lijst beloeren naar datevlees + hoog eisenlijstje is erger in mijn ogen
Wijsheid dezequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Stoppen met zoeken. Loslaten. En dan: *bam*
waarom die onnodige knipoog?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Maar voor die persoon is dat allemaal waarschijnlijk minder pijnlijk dan weer een afwijzing
ditquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
Ik vind niks helemaal niet beter dan (weer) een afwijzing. Dan maar weer op m'n bek gaan en er wat van leren ipv niks en dus ook niks opsteken
Ik heb een smileyprobleem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom die onnodige knipoog?
En nee. Want niemand wijst die persoon af want persoontje doet nooit wat behalve zeuren
ik merk het,quote:
Heb je ook wel weer gelijk in ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
Ik vind niks helemaal niet beter dan (weer) een afwijzing. Dan maar weer op m'n bek gaan en er wat van leren ipv niks en dus ook niks opsteken
Is meer jouw probleem toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik merk het,
Komt denigrerend over. Jammer.
Dat zit tussen jouw oren dan. Zonde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik merk het,
Komt denigrerend over. Jammer.
Lekker laten gaan en niks van aantrekkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zal wel weer niet. Veel plezier met roddelen daar
Als je zo open en eerlijk op FOK! bent dan is dat ook echt de enige manier om daar mee om te gaanquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker laten gaan en niks van aantrekken
Weet ik :$quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in ja.
Ja dat moet ook wel, sommige mensen kotsen je gewoon uit of vinden het leuk om je zwart te maken of over je te roddelen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zo open en eerlijk op FOK! bent dan is dat ook echt de enige manier om daar mee om te gaan
Dat swsquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, viben, dat is wat we doen
Wintertijdquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sws
Er is iets mis met me trouwens. Sinds gisteren niks anders gedaan dan soppen :$
Scheelt dat het gross een stel anonieme rukkertjes zijn die je toch nooit irl zou tegenkomen. En alles wat een beetje anders is is natuurlijk een makkelijk doelwit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat moet ook wel, sommige mensen kotsen je gewoon uit of vinden het leuk om je zwart te maken of over je te roddelen.
Ik zou dat niet mis noemen. Eigenlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sws
Record gevestigd?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sws
quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt dat het gross een stel anonieme rukkertjes zijn die je toch nooit irl zou tegenkomen. En alles wat een beetje anders is is natuurlijk een makkelijk doelwit.
Fripsel, je weet dat ik niet over je roddel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zal wel weer niet. Veel plezier met roddelen daar
Ik zojuist en mijn conclusie was hetzelfdequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb wel eens in de gym SC gekeken.
![]()
![]()
![]()
Grote kans dat de rode vloed er dan gauw weer aankomtquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou dat niet mis noemen. Eigenlijk.
Daar hebben we apparatuur voorquote:
Niet zeggen joh, die lezen hier allemaal mee, dadelijk komen ze ons klappen met hun grote spierenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb wel eens in de gym SC gekeken.
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zeggen joh, die lezen hier allemaal mee, dadelijk komen ze ons klappen met hun grote spieren
* Yvie_lu wacht geduldig tot de gespierde mannen komenquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zeggen joh, die lezen hier allemaal mee, dadelijk komen ze ons klappen met hun grote spieren
Lekker toekijken zekerquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu wacht geduldig tot de gespierde mannen komen
Mag er ook een laagje vet overheen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu wacht geduldig tot de gespierde mannen komen
Wat moet je/ik er anders mee?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag er ook een laagje vet overheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |