morgen bak-dag!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja morgen ook nog, woensdag niet zo maar daarna weer mooi
Nou...Gek genoeg staat een trio daar niet meer tussen. Al is dat voor herhaling vatbaar natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij, heb je allemaal nog tegoed
Voor nu vind ik het fijn. De situatie, alles. Voelt goed, is balans etc. En ik ben niemand ook maar iets verplicht wat eigenlijk niet in me zit. Dus ja, ik ben content.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is het exact!
Ik begreep het vroeger ook niet. En elke situatie is anders![]()
Maar ik wil het niet meer, jij?
Ja ik ben denk ik sws nog niet (weer) aan settelen toe. Totdat ik 'diegene' tref, maar dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar bij mij zou het gewoon niet passen, denk ik. Settlen is een groot woord.
ja, dan is het echt wat voor jou! Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het fijn. De situatie, alles. Voelt goed, is balans etc. En ik ben niemand ook maar iets verplicht wat eigenlijk niet in me zit. Dus ja, ik ben content.
Als het verkeerd dreigt te gaan oid, houdt het op
Daarom, kwestie van juiste persoon op juiste tijdstip aantreffen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik sws nog niet (weer) aan settelen toe. Totdat ik 'diegene' tref, maar dat zien we dan wel weer
Herkenbaar. Alleen ben ik daar op sommige momenten ook wel even klaar meequote:
Zeg je ff alsof dat het gemakkelijkste in de wereld isquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, kwestie van juiste persoon op juiste tijdstip aantreffen.
Nee da's ook allerminst handig met kind, zo'n situatiequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, dan is het echt wat voor jou! Fijn dat het zo goed gaat!
Voor mij niet meer, niet met een baby.. En ik wil eigenlijk gewoon nesten. Daar ben ik nu langzaaaaaam mee bezig en dat gaat
Ja joh doe je toch gewoon 'effe'.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je ff alsof dat het gemakkelijkste in de wereld is
Connectiesquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, kwestie van juiste persoon op juiste tijdstip aantreffen.
Precies. Je loopt in de supermarkt met je mandje tegen elkaar aan, kijkt in elkaars ogen enquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh doe je toch gewoon 'effe'.
Oh dacht dat we het over een sekslijstje haddenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen ben ik daar op sommige momenten ook wel even klaar mee
BAM!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Je loopt in de supermarkt met je mandje tegen elkaar aan, kijkt in elkaars ogen en![]()
Klaar.
Jij winkelt wel erg ver van huis.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Je loopt in de supermarkt met je mandje tegen elkaar aan, kijkt in elkaars ogen en![]()
Klaar.
Je spreekt haar aan met de magische woorden...quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klaar.
Zou wel een goede openingszin zijn. Want broodquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je spreekt haar aan met de magische woorden...
Is het brood op?
Timing is sowieso mijn slechte puntquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Weinig dingen zo mooi en pijnlijk als de juiste persoon op het verkeerde moment tegenkomen.![]()
Gewoon vaker naar de supermarkt gaan, of alleen wanneer het wel het juiste moment isquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Weinig dingen zo mooi en pijnlijk als de juiste persoon op het verkeerde moment tegenkomen.![]()
Het was de conducteur en je was niet ingecheckt?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BAM!
Ik had het laatst in de trein, leuke vent, we keken elkaar steeds weer aan en bij het uitstappen kwam er een glimlach.
Ik weet niet wat het was maar het was wel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |