abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156969254
21 oktober: JantinaGr (meisje)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 25% gewijzigd door Daui op 20-10-2015 19:05:12 ]
pi_156969292
Tada! :)
pi_156969328
Ik voel opeens voeten aan de linkerkant van mijn buik. Misschien is iemand stiekem gedraaid (wishful thinking)
pi_156969426
oeh dat zou fijn zijn zeg daui!

Wij hebben een pyjamadagje vandaag. Echt heerlijk hahaha. Lekker lam bankhangen ♡ en vanavond aardappelkroketjes uit de oven omdat ik daar zoooo'n trek in heb :9
:)
pi_156969577
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet :9 ;)

M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheek O+ Heilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen :o Zo gaaf!
pi_156969997
Aardapelkroketjes met mayonaise :Y)
pi_156970695
Hier staat nu ook de box in elkaar *O* *O* . Happy hormones!

Ja en damn dames, nu heb ik zin in aardappelkroketjes. Maar hier staat stamppot andijvie op 't menu }:|
pi_156970861
Ik wil ook aardappelkroketjes! Bezorg je ook, mignonne?
pi_156970891
Bloesem, ik zou me met dat lijstje geen raad weten :D waar gebruik je dat allemaal voor? In Duitsland zijn ze wel meer van de kruiden-en natuurgezondheidsspullen hč?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 17:17:06 ]
pi_156970892
quote:
18s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil ook aardappelkroketjes! Bezorg je ook, mignonne?
Mwhehe :D noh! maar je bent van harte welkom om aan te schuiven hoor :Y)
pi_156970915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:

M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheek O+ Heilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen :o Zo gaaf!
Ohh wat lief <3 Voor goede tips wb babyapotheek staat mijn PM open!
pi_156970940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:

Fijn!

T is in Duitsland wat makkelijker om aan dat wolzijde en wollen spul te komen he?
Hier zie je vaak dezelfde merken terug komen met allemaal hetzelfde model enzo :') :D Ik heb vanmorgen nog 2 mutsjes op de kop getikt. 1 wolzijde en 1 wolfleece, lekker warm voor in de doek ♡
pi_156971001
Ik wil ook nog een wolzijde mutsje, waar vind ik die? Mijn keind heeft alleen zon klein hoofd dat mt 44 nog veel te groot is :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156971133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:23 schreef pinquit het volgende:
Ik wil ook nog een wolzijde mutsje, waar vind ik die? Mijn keind heeft alleen zon klein hoofd dat mt 44 nog veel te groot is :')
Ik kom ze regelmatig tegen op marktplaats. Heb een alert ingesteld voor nieuwe advertenties met 'wolzijde' binnen kind en baby.
Er is ook een facebookgroep 'wolletjes'. Daar staat veel tweedehands op. Die zijn wel erg eh fanatiek zeg maar :P

En verder zijn er webshops, babynatura, littleshoparoundthecorner, indewolletjes enz. Als je googlet op merken als joha, cosilana of disana kom je ook wel eea tegen.
pi_156971139
ik kan je trouwens wel aan die wolgroep toevoegen hoor als je dat wilt.
pi_156971176
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:30 schreef mignonne het volgende:
ik kan je trouwens wel aan die wolgroep toevoegen hoor als je dat wilt.
Wolgroep
Dat klinkt echt heel geitenwollen sokkerig :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156971187
Oh, ik wil ook in de wolgroep! En ook op waschbaer.nl kun je wol en wolzijde vinden :)
pi_156971239
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wolgroep
Dat klinkt echt heel geitenwollen sokkerig :P
Nouja dat bedoel ik dus haha, dat is het her en der best ook wel. Niets mis mee verder hoor, maar gewoon.

Ik voeg je even toe Ela. Bij de foto's daar kun je zien wat er allemaal te koop is.
pi_156971251
en deze heb ik gekocht ♡ Die rechtse heb k ook in bruin.

pi_156971509
Oh voeg mij ook eens toe! Al gok ik niet heel veel wol nodig te hebben met mijn eind maart kind.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156971614
Ohh leuk mignonne, die mutsjes O+ beetje stoer, niet zo geitenwollensokkerig ;) Ja 't scheelt ook veel geld om dingen in Duitsland te halen joh! Duur hier, al die sofenzooi ;) Gelukkig heb ik een lieve omgeving dus ik kom om in de wollen dekentjes inmiddels (ook eentje met eendjes O+ ) en mama belde net nog dat ze een stuk wolzijden stof vond en daar nog een paar zoogcompressen e.d. van gaat naaien, want dat komt volgens haar altijd van pas *O* O+

Ela, fijn! Ga ik even op terugkomen via PM :D

Razz, tsja, waar gebruik je 't niet voor? ;) Het is voor zoveel dingen handig, voor alle kwaaltjes is wel 'n natuurlijk 'medicijn' te vinden.

Echt m'n buik hangt op m'n knieen en 't voelt alsof ik 'n zooitje tennisballen in m'n feestfabriek heb, maar dit is voor mij zo'n fijne dag *O* :@ geen aardappelkroketjes though }:|
pi_156971776
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:52 schreef Lamb29 het volgende:
Oh voeg mij ook eens toe! Al gok ik niet heel veel wol nodig te hebben met mijn eind maart kind.
gedaan. Het moet wel bevestigd worden door zo'n admin dus kan even duren.
pi_156971841
Haha ja bloesem nouja dat is het wel :P dure sofenzooi ja hahaha. Maar goed, in Duitsland heeft wol voor de warmte enzo wellicht ook wat meer 'echte' functie dan hier in NL. De markt zal er vast groter zijn, ook voor niet-sofen.
Ik vind wol en wolzijde erg fijn voor mijn baby strakjes, heeft ie het lekker makkelijk qua temperatuur enzo. Maar goed, ik ben er niet fanatiek in, het is voor mij voornamelijk functioneel, dus een rompertje of een mutsje ofzo of een vachtje om op te liggen. En waar ik binnen die groep en andere plekken wel n beetje jeuk van krijg is de prijzen die nog gevraagd worden voor tweedehands spul wat overduidelijk echt zn beste tijd gehad heeft. Rompertjes die nieuw 15 euro hebben gekost, daar dan nog 10 of 12 eu voor vragen terwijl er gaatjes in zitten en vlekken op zitten enzo. Meh, lamaar haha. Ik ben enorm voor hergebruik en zulks maar zo hoeft t niet zo voor mij.
pi_156973695
Hehe Mignonne, herkenbaar ja. 'Deze jumpsuit kostte mij 22 euro en hij is bijna niet gedragen dus ik wil er minimaal !!! 19 voor hebben' Dude als ik m voor 3 euro meer nieuw kan hebben doe ik dat he, kusjesss en whateverrr ❤
pi_156973855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef L-E het volgende:
Hehe Mignonne, herkenbaar ja. 'Deze jumpsuit kostte mij 22 euro en hij is bijna niet gedragen dus ik wil er minimaal !!! 19 voor hebben' Dude als ik m voor 3 euro meer nieuw kan hebben doe ik dat he, kusjesss en whateverrr ❤
Haha dat ja :') :D
pi_156974244
Ik heb het al eens gevraagd geloof ik, maar mijn zwangerbrein is het al weer vergeten. Wat kan ik doen tegen een erg lage bloeddruk? Ik heb al de hele middag last ervan en hij zakt alleen maar verder. Hij was net 87/48 :{.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156975419
Ja hoi! Mijnes is ook regelmatig zoiets idd..
Zout zout zout... Ik heb standaard een voorraadje zoute dropjes in mijn tas.
Zoute twisters, cup a soup (Probeer 2 a 3x op de dag verspreid sowieso een dropje oid te pakken)

En verder opletten met wat je doet.
Krukje naast de douche klaarzetten zodat je meteen kan zitten na het douchen.
(of ik heb ook al eens zittend gedoucht toen hij weer belachelijk laag was)
Langzaam opstaan.... Na inspanning er rekening mee houden dat je even een klap gaat krijgen enz
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156975602
In Duitsland is sowieso meer van dat soort dingen. Barnstenen kettingen en wol/zijde liggen gewoon bij de DM. Net als ecologische luiers en biologische kinderkoekjes zonder meuk.
pi_156975625
Zout doet minder dan glycyrrhizine (oid) wat in drop zit, voor je bloeddruk.

Zoete drop is overigens zouter dan zoute drop (qua zoutgehalte), echt waar! Iets met op smaak krijgen te maken.
Kwak
pi_156975753
Misschien toch eens bij Marceks tante in Duitsland op bezoek :+

Oh echt Kwak? Ik wil geen gelatine en het was een ramp om zoute drop te vinden zonder. Zoete was er meer.. Die kan dus ook?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156975844
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
In Duitsland is sowieso meer van dat soort dingen. Barnstenen kettingen en wol/zijde liggen gewoon bij de DM. Net als ecologische luiers en biologische kinderkoekjes zonder meuk.
Ja idd :Y en qua glutenvrij is t ook echt een walhalla in verhouding met hier. Misschien over een paar maanden maar es een roadtrip er tegenaan gooien :7
pi_156975897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:
Zoute twisters, cup a soup (Probeer 2 a 3x op de dag verspreid sowieso een dropje oid te pakken)

Langzaam opstaan.... Na inspanning er rekening mee houden dat je even een klap gaat krijgen enz
^O^ thanks! Veel doe ik al inderdaad. Moet me er maar bij neerleggen dan.
pi_156975960
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
Ik zag op vakantie heel veel kindjes (in het zwembad) met zo'n barnstenen ketting. Ik heb er zelf vroeger ook 1 gehad (grote fan van Jurassic Parc :D), maar wat doet het verder precies?
heb vroeger ook veel edelstenen verzameld en gebruikt voor allerlei kwaaltjes en even afgezien van het feit of je erin gelooft of niet vind ik het wél interessant

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zoete drop is overigens zouter dan zoute drop (qua zoutgehalte), echt waar! Iets met op smaak krijgen te maken.
:o
Mind is blown!
Hoe kan het dat je dat niet proeft? Ik ga weer een avondje Googelen denk ik :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 20-10-2015 20:52:48 ]
pi_156976080
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:

Ik dacht dat zout niet hielp in het geval van zwangerschap? Dat dacht ik namelijk ook maar toen zei mijn vk dat dat niet hielp bij zwangeren. Exacte achtergrond weet ik niet.
pi_156976115
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja idd :Y en qua glutenvrij is t ook echt een walhalla in verhouding met hier. Misschien over een paar maanden maar es een roadtrip er tegenaan gooien :7
Een Fok!eco-Duitslandmeet :D
pi_156976134
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:42 schreef Dyre het volgende:

[..]

Ik zag op vakantie heel veel kindjes (in het zwembad) met zo'n barnstenen ketting. Ik heb er zelf vroeger ook 1 gehad (grote fan van Jurassic Parc :D), maar wat doet het verder precies?
heb vroeger ook veel edelstenen verzameld en gebruikt voor allerlei kwaaltjes en even afgezien van het feit of je erin geloofd of niet vind ik het wél interessant

[..]

:o
Mind is blown!
Hoe kan het dat je dat niet proeft? Ik ga weer een avondje Googelen denk ik :D
Roomijs is ook vreselijk zout :Y
pi_156976140
Met huidcontact geeft barnsteen (door de warmte) een stofje af dat pijnstillend werkt, helpt bij doorkomende tandjes. We merkten hier veel verschil bij wel of niet om; niet om was meteen kwijlen en veel meer huilen, wel om geen kwijl en rustiger kindje ^O^ Was echt heel opvallend dat verschil!
pi_156976147
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Een Fok!eco-Duitslandmeet :D
fok-sokken *O*
pi_156976167
ik vind die kettingen vooral heel tof staan :@ :') I'm superficial like that xD
pi_156976342
Hmmm op wikipedia wordt allen gesproken over hoog gehalte salmiak in suikervrije drop. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Drop

Op website van praktijkondersteuning vind ik dit

http://www.tijdschriftpra(...)or-te-veel-drop.html

Zoete drop is zouter omdat er in zoute drop minder suiker zit en de zoute smaak dus beter doorkomt.

Edit, van die site:
quote:
Het is een misverstand dat het zout in drop de bloeddruk omhoog jaagt. Gek genoeg bevat zoete drop meer zout (per 100 g ongeveer 200 mg natrium) dan zoute drop (150 mg). In zoute drop zit simpelweg minder suiker, waardoor het zout duidelijker te proeven is. Deze hoeveelheden zout kunnen weinig kwaad. Bij personen met een normale bloeddruk werd een gemiddelde systolische bloeddrukstijging van 2,3 mmHg gemeten na inname van 2.300 mg natrium in 24 uur. Bij een consumptie van 200 gram drop per dag (circa 400 mg zout bevattend) zou de bloeddrukstijging als gevolg van de zoutinname ongeveer 0,4 mmHg bedragen. De bijdrage van het zout in drop aan de bloeddrukstijging lijkt hiermee verwaarloosbaar. Ter illustratie: een Al Capone’s Italian Pizza met salami (400 g) bevat 10.000 mg zout en een Dr. Oetker Pizza Crossa Picanta (300 gram) 3.000 mg zout.
GEVOELIGHEID
Hoeveel drop kun je nu eten zonder hoge bloeddruk te krijgen? In een aantal onderzoeken is onderzocht bij welke hoeveelheid glycyrrhetinezuur de bloeddruk gaat stijgen.2 Dat gebeurt bij ongeveer 95 mg glycyrrhetinezuur per dag. Dat komt overeen met ongeveer 170 mg glycyrrhizine: ongeveer 15 zoete dropjes of 60 dubbelzoute dropjes per dag. Na een maand elke dag drop eten wordt de bloeddruk systolisch 5 ā 6 mmHg hoger bij mensen zonder hoge bloeddruk en 12 mmHg hoger bij mensen die al een hoge bloeddruk hadden. Nu is het probleem dat dit gemiddelden zijn. Sommige mensen zijn gevoeliger voor drop dan anderen. Vrouwen reageren sneller op drop met een bloeddrukverhoging, mogelijk doordat hun darmbeweging trager is zodat het glycyrrhetinezuur beter opgenomen wordt.
Kwak
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:54:56 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156976417
Mag ik ook in de wolletjesgroep?

Mijn half-april kindje had t vreselijk koud de eerste maand, dus ik wil voor deze baby beter voorbereid zijn. :Y
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:55:59 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156976466
Oh en mijn moeder woont op fietsafstand van een Duits stadje, dus ik shop daar ook wel eens ja _O_
pi_156976480
Jaa, wolgroep, kommaardoorrr :9

En dat wist ik niet van dat pijnstillend bij barnsteen :o
pi_156976535
Nou ja, op zich kan het fysiek gezien natuurlijk ook niet, dat huidcontact met een steen pijnstillend werkt, maar hej, suggestie werkt idd vaak net zo goed als een echte pijnstiller dus if it works for you ;)
Kwak
pi_156976594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:37 schreef mignonne het volgende:
en deze heb ik gekocht ♡ Die rechtse heb k ook in bruin.

[ afbeelding ]
Oooh O+ zoiets moet ik dus ook heh! :P ook gewoon in jongenskleur *O* *zoeken gaat*
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:03:10 #46
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156976716
Ohh die cosilanamutsjes van wolfleece O+ ik had ze in donkerbruin en rood voor Suus, heel fijn en warm en mooi. Ze vallen klein hoor Pinquit! Dus is vast wat voor jouw zoon :)
pi_156976843
Bij een hypothetische tweede wil ik dat ook, die mutsjes O+ veel leuker dan die stomme gewone dingen :D
Kwak
pi_156977063
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohh die cosilanamutsjes van wolfleece O+ ik had ze in donkerbruin en rood voor Suus, heel fijn en warm en mooi. Ze vallen klein hoor Pinquit! Dus is vast wat voor jouw zoon :)
Ja zie je! Ik heb een maatje newborn in bruin maar die vond ik vrij klein ogen. Die 2 blauwen zijn maat 62/68. Ben benieuwd hoe die vallen.

Pinq ik had je toegevoegd vanmiddag! Dus je zal straks wel kunnen kijken daar. Deze blauwen zijn idd van cosilana dus daar zou je op kunnen zoeken bij marktplaats of google voor webshops.
pi_156977150
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:45 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ik dacht dat zout niet hielp in het geval van zwangerschap? Dat dacht ik namelijk ook maar toen zei mijn vk dat dat niet hielp bij zwangeren. Exacte achtergrond weet ik niet.
Bij mij iig wel :D Heb een bloeddrukmeter thuis en wel eens getest voor en na drop.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156977278
Ik doe trouwens veel te moeilijk :D volgens mij is die wolgroep niet geheim en kun je zelf lid worden.

https://m.facebook.com/groups/1407453222808034
pi_156977413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:19 schreef mignonne het volgende:
Ik doe trouwens veel te moeilijk :D volgens mij is die wolgroep niet geheim en kun je zelf lid worden.

https://m.facebook.com/groups/1407453222808034
Ja hij is wel besloten, maar je kan wel zelf een request sturen :) maar ik niet, want dat heb jij al gedaan :+ helemaal top!
Ik heb al cosilana gevonden, en ohyeaaah ze zijn er ook in grijswit gestreept O+ :D onze favoriete combi merk ik de laatste dagen :') Bestellen maarrrr :9
pi_156977419
Helemaal niet eco: volgens mij heb ik wee'tjes :o O+

Ik heb tot nu toe steeds alleen maar een krampje gehad of heel eventjes gefrummel en nu is 't al sinds ik op de bank lig aan 't rommelen. Maar wat een bijzonder gevoel :o (het zijn geen echte hoor, die erger worden)
pi_156977474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:23 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ja hij is wel besloten, maar je kan wel zelf een request sturen :) maar ik niet, want dat heb jij al gedaan :+ helemaal top!
Ik heb al cosilana gevonden, en ohyeaaah ze zijn er ook in grijswit gestreept O+ :D onze favoriete combi merk ik de laatste dagen :') Bestellen maarrrr :9
Ja precies, wel besloten maar niet geheim dat ie onzichtbaar is zeg maar.

en yaaaay *O* hurray for shopping
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:26:12 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156977477
Weeën Bloesem? Spannend joh!! :o
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:27:14 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156977503
Ik ben ook al onderweg naar de ballotagecommissie van de wolgroep, dank voor het aanvragen! O+
pi_156977511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:24 schreef Bloesem. het volgende:
Helemaal niet eco: volgens mij heb ik wee'tjes :o O+

Ik heb tot nu toe steeds alleen maar een krampje gehad of heel eventjes gefrummel en nu is 't al sinds ik op de bank lig aan 't rommelen. Maar wat een bijzonder gevoel :o (het zijn geen echte hoor, die erger worden)
Spaarzaam omgaan met dingen is 1 ding maar dat hoef je niet op je weken zwangerschap toe te passen he :o :*
pi_156977652
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Spaarzaam omgaan met dingen is 1 ding maar dat hoef je niet op je weken zwangerschap toe te passen he :o :*
Haha nou, ik heb nog geen plannen hoor! Nog in elk geval twee weken niet. Maar een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, dus een beetje oefenen kan vast geen kwaad O-)

Het is echt een heel apart gevoel :o Ik lig hier heel verbaasd te wezen haha! Ik krijg ook steeds een soort warmte-golfje in m'n hoofd.
pi_156977671
Als er regelmaat in zit moet je wel even bellen he
pi_156977711
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:31 schreef Bloesem. het volgende:

Het is echt een heel apart gevoel :o Ik lig hier heel verbaasd te wezen haha! Ik krijg ook steeds een soort warmte-golfje in m'n hoofd.
Ik vond het ook apart, en mooi. Ik was alleen niet pas over een maand uitgerekend ;) Pas goed op jezelf hč?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_156977915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:32 schreef mignonne het volgende:
Als er regelmaat in zit moet je wel even bellen he
:Y Dat zal ik doen. Maar ik heb echt niet 't gevoel dat ze nu al wil komen, volgens mij zit ze echt nog heerlijk in m'n buik :) Vandaag was (fysiek) een drukke dag, dat zal er wel mee te maken hebben. Ik ga zo lekker in bed met man en kruik denk ik O+
pi_156977948
Wat spannend Bloesem!

En die mutsjes O+

Vriend heeft net hele zoute pistache nootjes voor mij gehaald dus als zout helpt, dan moet die bloeddruk nu wel gaan stijgen :D
pi_156978007
Nou Bloesem, wat se rest zegt.

Ik heb een zeurend gevoel. In mn onderbuik. Messteekjes gevoel weer. Ik hoop maar gewoon op voorwerk. Zaterdag gaat het bed omhoog, koffertje is nagenoeg klaar.. Spul uitgekookt enzo.. Tsjonge. En dan wachten he :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156979652
Ik zit hier ook weer met krampen. Inmiddels zijn ze zo vertrouwd dat ik er 's avonds al op zit te wachten :') .

Bij mij zakt het vaak af als ik eenmaal in bed lig Bloesem! Hopelijk bij jou ook!
pi_156983761
Ik ben maar weer mijn bed uitgekomen, baby is nu al 2 dagen op rij precies als ik wil slapen, hyperactief. Nu al 2 uur achtereen.
pi_156984411
Geboren! I.an W.illem!! Op 20 oktober om 18.54 uur.

Fluitje van een cent. Hij moest er uit, maar we zijn beide volledig ongeschonden zo lijkt het. We liggen natuurlijk wel allebei ter observatie in het ziekenhuis. Wat ben ik trots op ons tweetjes!!!!
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
  woensdag 21 oktober 2015 @ 05:44:29 #66
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156984492
*O* gefeliciteerd 1stGirl. Mooie naam. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
pi_156984504
Gefeliciteerd met jullie zoon 1stGirl, fijn dat de bevalling zo goed ging, hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Jantina de mijlpaal der gezellig Twello gehaald!!
pi_156984583
Gefeliciteerd 1stgirl!
pi_156984614
Gefeliciteerd 1stgirl!!
pi_156984635
Wat fijn dat het zo goed ging 1st! Gefeliciteerd *O*
pi_156984726
Gefeliciteerd!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156984818
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon 1stGirl *O* Hoop dat jullie snel naar huis kunnen :)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 08:02:13 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156984895
Gefeliciteerd 1st! *G* Fijn dat het goed zo goed ging!
pi_156984938
Gefeliciteerd 1st! *O*
pi_156985173
Gefeliciteerd 1stgirl! *O* *O* *O*
pi_156985191
Gefeliciteerd 1stGirl!! *G*
pi_156985255
Gefeliciteerd 1stGirl *G*
  woensdag 21 oktober 2015 @ 08:57:51 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156985447
Gefeliciteerd 1stgirl *O* *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156985513
Gefeliciteerd 1stgirl *O*
pi_156985709
Gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gegaan is!!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156986186
Gefeliciteerd 1stGirl! En wat een leuke naam!
pi_156986912
1stGirl, van harte gefeliciteerd met je zoon O+ Wat fijn dat alles goed is!
pi_156986920
Gefeliciteerd 1stGirl! Fijn dat alles goed is gegaan! *G*
pi_156986947
1stGirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* wat fijn dat alles zo goed is gegaan!

quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 05:58 schreef Sethiwe het volgende:
Jantina de mijlpaal der gezellig Twello gehaald!!
Welke mijlpaal? :D
pi_156986993
Hee ja, UD voor Jantina *O*
pi_156987055
Oh ja! UD voor Jantina!! *O*
Alles nog rustig bij jou Jantina? :)
pi_156987098
Jaaa UD voor Jantinaaa *O* mijlpaaltje
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:50:46 #88
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156987250
Gefeliciteerd 1stGirl!! *O* *O*

En UD voor Jantina! *O*

Sinds een paar dagen slaap ik echt slecht :O Ik ben gewend om snel in slaap te vallen en dan in 1 ruk door te slapen. Nu val ik nog steeds wel snel in slaap, maar word dan vervolgens elke paar uur wakker en niet eens per se om naar de wc te gaan of zo. En opnieuw in slaap vallen gaat dan niet zo snel, lig dan best een tijdje wakker steeds. Helemaal als manlief naast me ligt te snurken }:| Zijn er meer die dit (gehad) hebben? Gaat het nog over voor einde zwangerschap of moet ik er alvast maar aan wennen? :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156987353
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Gefeliciteerd 1stGirl!! *O* *O*

En UD voor Jantina! *O*

Sinds een paar dagen slaap ik echt slecht :O Ik ben gewend om snel in slaap te vallen en dan in 1 ruk door te slapen. Nu val ik nog steeds wel snel in slaap, maar word dan vervolgens elke paar uur wakker en niet eens per se om naar de wc te gaan of zo. En opnieuw in slaap vallen gaat dan niet zo snel, lig dan best een tijdje wakker steeds. Helemaal als manlief naast me ligt te snurken }:| Zijn er meer die dit (gehad) hebben? Gaat het nog over voor einde zwangerschap of moet ik er alvast maar aan wennen? :')
Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal drama :') .
pi_156987544
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal drama :') .
Wat zij zegt!
pi_156987577
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
pi_156987582
1stGirl, gefeliciteerd! *O* *O*

Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij :'). Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens }:|

En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrak :D En ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
pi_156987758
quote:
6s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
Mwhehe dat ja :P

Ik had het bij mn oudste heel erg. Twee uurtjes slapen ofzo en daarna gewoon echt niet meer in slaap kunnen komen. Meestal ging ik er dan maar uit, naar het plafond liggen staren schoot ik ook niets mee op en met gewoel en gedraai hield ik alleen maar B. wakker.
Alle afleveringen Midsomer Murders heb ik gekeken in die tijd O+ :Y)
pi_156987769
gefeliciteerd 1st girl!! *O* Fijn dat alles zo goed is gegaan.

en ook een *O* voor de mijlpaal van jantina
pi_156987800
1st girl! Gefeliciteerd!

En Jantina ook, uitgerekende datum is toch wel zo tof! Zo gek en spannend als ie voorbij gaat.

Hier wekenwissel, wahoeeeeeee 6 weken. Ik vind het spannend.
pi_156988057
1stGirl gefeliciteerd!!

Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets :')
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor. :P Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.

Iemand vroeg of het al rommelt: Nope. :+
pi_156988542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef onomatopee het volgende:
1stGirl, gefeliciteerd! *O* *O*

Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij :'). Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens }:|

En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrak :D En ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
Ik ging ook rond 20 weken ergens al "lekken". Overigens werd dat toen rond 30 weken ineens weer veel minder en nu begint het weer (maar dat is gezien mijn termijn nu wel logisch). Het kan dus ook vroeger!
pi_156988548
Raar he Jantina. Dan gaat die dag gewoon voorbij.. Ik vond dat zo raar toen! Maar toch een jompel hoor *O*
pi_156989147
Mijn hormonen hebben gisteren besloten dat ik toch een ander geboortekaartje wil. JD had dat dan liever nu, dan wanneer alles gedrukt en wel binnen was na de geboorte :+. Dat scheelt :+.
pi_156989857
1st! Gefeliciteerd!

Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maanden _O- dus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.

Het blijft er ook wel in zitten eigenlijk ;( uitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap. :')

Heerlijk hoe heel je instelling verandert _O_

Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 12:50:46 ]
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:58:25 #101
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156990050
Gefeliciteerd first!

En spannende dagen voor jou jantina. Denk je dat je beeb ook echt vandaag komt?

Hier vandaag een dag ziek gemeld van werk. Al een poos last van keelpijn, oorpijn en de hele reutemeteut. Vannacht ook werd wakker gelegen en ik was het fucking zat! En ik dacht dat het gistermiddag al wel beter ging. :-(
Ach, heb ik ook eens asociaal uitgeslapen, werd pas om 12 uur wakker. Zo lekket heet douchen en hopen dat mijn neus wat los laat.
pi_156990277
Gefeliciteerd 1stgirl! *O*
pi_156990396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:58 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd first!

En spannende dagen voor jou jantina. Denk je dat je beeb ook echt vandaag komt?

Hier vandaag een dag ziek gemeld van werk. Al een poos last van keelpijn, oorpijn en de hele reutemeteut. Vannacht ook werd wakker gelegen en ik was het fucking zat! En ik dacht dat het gistermiddag al wel beter ging. :-(
Ach, heb ik ook eens asociaal uitgeslapen, werd pas om 12 uur wakker. Zo lekket heet douchen en hopen dat mijn neus wat los laat.
Beterschap!

Nee, ik denk niet dat ze vandaag komt. Ik zet in op komende vrijdag de 23e... :)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:19:10 #104
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156990556
Thanks!

Nog even lekker van je buik genieten dus. Voor zover dat nog kan. :)
pi_156991195
Beterschap kniftyhooker!

Hier slaap ik sinds de zwangerschap juist als een blok. Als de wekker niet gaat slaap ik rustig 11 uur achter elkaar... Ik gooi het maar op de vermoeidheid.
pi_156991369
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:49 schreef Myrr het volgende:
1st! Gefeliciteerd!

Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maanden _O- dus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.

Het blijft er ook wel in zitten eigenlijk ;( uitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap. :')

Heerlijk hoe heel je instelling verandert _O_

Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 babies ;)

Alles goed verder?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:54:21 #107
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_156991426
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:30 schreef JantinaGr het volgende:
1stGirl gefeliciteerd!!

Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets :')
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor. :P Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.

Iemand vroeg of het al rommelt: Nope. :+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156991649
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HA. Zo waar.
pi_156991700
Klopt helemaal. Ik ben er klaar mee. Kom er maar uit. ABC ik kap ermee
pi_156991837
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:52 schreef Daui het volgende:

[..]

11 babies ;)

Alles goed verder?
Duurde even tot het doordrong 8)7

Yes :) zo lang we het rustig aan doen. O-)
Daar ook? Behalve dat je er klaar mee bent dan. Ben heel benieuwd naar je jongens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 14:15:23 ]
pi_156991854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:06 schreef Daui het volgende:
Klopt helemaal. Ik ben er klaar mee. Kom er maar uit. ABC ik kap ermee
+1!

Al sleep jij een baby extra mee, dus je mag wel voor. Dan hou ik het nog wel heel even vol.

Ik zit echt een belachelijke film te kijken, into the woods. Iemand die gezien? Ik vind disneyfilms meestal leuk maar deze is echt heel slecht..
pi_156992388
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:15 schreef silliegirl het volgende:

[..]

+1!

Al sleep jij een baby extra mee, dus je mag wel voor. Dan hou ik het nog wel heel even vol.

Ik zit echt een belachelijke film te kijken, into the woods. Iemand die gezien? Ik vind disneyfilms meestal leuk maar deze is echt heel slecht..
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoord
pi_156992699
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jup. w/
pi_156992861
1st gefeliciteerd *O*! Hopelijk mogen jullie snel naar huis :* .

Jantina vandaag de UD, wat een bijzondere dag! Gek lijkt me dat, als er dan niks gebeurt. A. kwam met 39w5d. Vond ik ook heel raar, trouwens :'). Ik zat zo met die UD in m'n hoofd :D .

Lektieten, nee, dat niet. Maar wat ik me wel afvroeg - kan er al iets aan melkkanaaltjes gaan verstoppen tijdens de zwangerschap? Ik heb een hele harde plek in m'n rechterborst, en het is ook heel gevoelig. Masseren onder de douche leverde twee druppels melk op, en geen verandering. Weird :?

Verder was ik vandaag wat overenthousiast in het kader van "Kind naar het KDV, mama kan eindelijk opruimen!". Alles is schoon en netjes en ik..ik ben gesloopt :') . Nu nog maar even een uurtje op de bank Homeland kijken en dan hopelijk minder pijn in m'n heupen, want ik moet nog naar het KDV wandelen :X. Oeps.
pi_156993168
Razz, ja dat kan. Maar als jij plots een harde pijnlijke bult in je borsten hebt zonder dat je voedt, adviseer ik je om het even door de huisarts te laten beoordelen.
pi_156994033
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Daui het volgende:

[..]

Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoord
Dat heeft een reden dus; tis echt een slechte film. -O-
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:30:26 #117
52229 Chanty
pi_156996043
Jantina *O* Voor de 40 weken mijlpaal

Ik ben een uurtje gaan slapen vanmiddag. Ik ben echt zwanger :')
pi_156996144
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:33 schreef L0t.. het volgende:
1stGirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* wat fijn dat alles zo goed is gegaan!

[..]

Welke mijlpaal? :D
Haha, leuk die automatische correctie...
  woensdag 21 oktober 2015 @ 18:10:30 #119
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156996770
Verse baby O+ Gefeliciteerd 1stgirl!

Voor de liefhebbers, ik heb weer wat suits in V&A gegooid wegens te veel kleren :@
pi_156998586
1stgirl gefeliciteerd! *O*

Jantina mijlpaal *O* zo gek lijkt me dat. Hopelijk besluit ze nu snel te komen :).

Iemand tips om je baby ervan te overtuigen dat ie in een andere houding / plek moet gaan liggen? Hoe ze nu ligt is echt pijnlijk :X. Ben al gaan liggen, ben al naar links aan het buigen/wiebelen maar so far no go :').
pi_156998713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
1stgirl gefeliciteerd! *O*

Jantina mijlpaal *O* zo gek lijkt me dat. Hopelijk besluit ze nu snel te komen :).

Iemand tips om je baby ervan te overtuigen dat ie in een andere houding / plek moet gaan liggen? Hoe ze nu ligt is echt pijnlijk :X. Ben al gaan liggen, ben al naar links aan het buigen/wiebelen maar so far no go :').
Hier werkte het destijds een tijd op handen en knieën de buik laten hangen. Maar toen was ze nog niet ingedaald!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:48:47 #122
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156999046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Chanty het volgende:
Jantina *O* Voor de 40 weken mijlpaal

Ik ben een uurtje gaan slapen vanmiddag. Ik ben echt zwanger :')
Dat deed ik zaterdag ook. Voor het eerst ooit zo ongeveer... Maar was wel lekker!

En bedankt nog allen voor de reacties op mijn slaap-vraag. Alleen een beetje jammer dat het waarschijnlijk niet magischer-wijs toch ineens beter gaat worden :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157000294
18wk hier vandaag :o
Ik zeg tijd voor stevige trappen :Y) door mijn buikwandstootkussenplacenta blijft het bij minimaal gekriebel en dus twijfel... heb weer echte teken van leven bevestiging nodig!

Mijn oudste maakte vandaag wel kennis met het echte gezenuw van volwassen die weten dat er een baby aan komt :D Heel goede vriendin van schoonzus is vandaag bevallen (kreeg vanmorgen een berichtje dat ze richting ok ging ivm dwarsligger) Dus O. maakte even mee dat ik elke sec op mijn telefoon zat te turen en jubelde daarna heel hard mee toen het verlossende berichtje kwam *; (een 4de dochter daar! ... O. speelt graag met de 3de van het rijtje)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157002566
Haha leuk is dat he lamb :D
mijn dames beginnen nu nerveuzer te worden en ongeduldiger. Wanneer komt ie noouhoooou en hoe gaat ie dan heeeeeeten??? en hoe ziet ie er dan uuuihuiiit?
:D maar goed, all in all gaat dat met vlagen.

Morgen gaat mn moeder met ze zwemmen, even lekker eruit voor ze, wat leuks doen dat hebben ze wel verdiend.
pi_157002650
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef mignonne het volgende:
Haha leuk is dat he lamb :D
mijn dames beginnen nu nerveuzer te worden en ongeduldiger. Wanneer komt ie noouhoooou en hoe gaat ie dan heeeeeeten??? en hoe ziet ie er dan uuuihuiiit?
:D maar goed, all in all gaat dat met vlagen.

Morgen gaat mn moeder met ze zwemmen, even lekker eruit voor ze, wat leuks doen dat hebben ze wel verdiend.
O+ De dames

Toen hij eenmaal geboren was is de oudste een dag ziek geweest. Puur van de spanning denk ik.
pi_157003788
Thnx razz, zal eens proberen volgende keer!

Ik blijf nog even vragen :+: ik heb volgende week een concert maar dat is best lang staan natuurlijk.. Ik heb over t algemeen nergens last van maar ik wil t wel graag volhouden - zou het helpen als ik zo'n buikband om doe just to be sure? Of biedt dat geen verlichting bij lang staan? Of andere tips?

Aw die grote broers en zussen trouwens O+ zo aandoenlijk.
pi_157003790
Ik heb een plakkleuter. Ouderwetse mamahonger :D
Wil bij niemand thuis meer spelen zonder dat ik er bij ben ed.... En ik voorspel morgen een hoop tranen bij het wegbrengen naar de bso (maar dikke glimlach met ophalen omdat het zo leuk was)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157003872
Concert van wie Zusje? :)
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:59:01 #129
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157003985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb een plakkleuter. Ouderwetse mamahonger :D
Wil bij niemand thuis meer spelen zonder dat ik er bij ben ed.... En ik voorspel morgen een hoop tranen bij het wegbrengen naar de bso (maar dikke glimlach met ophalen omdat het zo leuk was)
Ik las plak-leuter. ;( :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_157003994
kan best verlichting geven ja zo'n band. Iig qua spanning op je banden :Y

En ah gos lamb en Estrys. Wat zijn ze dan nog klein he ♡ zo aandoenlijk
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:27:08 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157005023
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:59 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronken :') :'D moeheid denk ik
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:28:18 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157005074
Overigens las ik vķķrspel ipv voorspel ;( blaaargh :')
pi_157005166
quote:

[..]

Hahaha omg, ik kan nu nooit meer met goed fatsoen die term bezigen :') :D
pi_157005492
hahahahahhaahha :D God mijn kleuter morgen maar verbaasd zijn wanneer blijf lachen wanneer ze weer tegen mij aan plakt...
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:38:03 #135
52229 Chanty
pi_157005526
quote:

[..]

:D ieuw!
pi_157005629
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronken :') :'D moeheid denk ik
Nou ik blijf er ook om lachen... :')
S. 2014
J. 2016
pi_157005932
_O-
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157006076
:') bah ;(

Dames, werkt dokters-maagzuur spul beter dan Rennie/Gavilscon of maakt het niet uit? Loop straks nog met een open hals rond. :+

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 23:00:29 ]
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:10:30 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157006668
1stgirl gefeliciteerd met je zoon! *O*

En een krakkemik-boks met Razz.... hier een dagje thuis geweest en ik kon vanavond alleen maar op de bank liggen door de bekkenpijn :X Te danken aan even een paar keer op de grond zitten bij dochter + duplo en een tripje met buggy naar de supermarkt -O-
pi_157006866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
1stgirl gefeliciteerd met je zoon! *O*

En een krakkemik-boks met Razz.... hier een dagje thuis geweest en ik kon vanavond alleen maar op de bank liggen door de bekkenpijn :X Te danken aan even een paar keer op de grond zitten bij dochter + duplo en een tripje met buggy naar de supermarkt -O-
Ja, verdomde supermarkt :') Vijf minuten heen, tien minuten boodschappen doen, vijf minuten terug = plat. _O- Ben serieus aan het kijken naar Crocks om in huis te dragen. ;( Bed/bankrust na iedere was en stofzuigsessie ga ik niet lang meer volhouden hoor. :X

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 23:21:15 ]
pi_157006972
Ieuuw plak-leuter :D

En Myrr, hier werkt de omeprazol wel beter dan rennie, maar voor acute maagzuuraanvallen is rennie of iets dergelijks nog steeds wel erg fijn.

En O+ voor ongeduldige grote kindjes! Het is natuurlijk ook super spannend allemaal! Hier heeft dochter een naam bedacht voor buikbaby..zolang hij nog in mijn buik zit heet hij Linqie...dusss :') Linqie krijgt wel elke avond voor het slapen gaan een kus en knuffel O+ en af en toe zingt ze een liedje voor hem.

Sterkte voor de brakke bekken! Mijn bekken doet gezellig mee.
pi_157007028
Rot zeg LB, zoveel last weer daarvan :*.
Buggy duwen is ook echt wel funest :X
pi_157007042
Mehehe, een plakleuter :')

Gefeliciteerd 1stGirl, leuke naam!
*O*
pi_157007154
Ik kan niet slapen, want buikbaby heeft de hik. Echt al dik een half uur inmiddels. Arm kind..
pi_157007162
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:20 schreef Sicilia het volgende:

En Myrr, hier werkt de omeprazol wel beter dan rennie, maar voor acute maagzuuraanvallen is rennie of iets dergelijks nog steeds wel erg fijn.

Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten. }:|
pi_157007209
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:27 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten. }:|
Warme melk en gele vla helpen bij mij ook!
pi_157007425
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Myrr het volgende:
:') bah ;(

Dames, werkt dokters-maagzuur spul beter dan Rennie/Gavilscon of maakt het niet uit? Loop straks nog met een open hals rond. :+
Omeprazol op recept van de huisarts was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bent
pi_157007455
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

Omeprazol op recept was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bent
_O-
pi_157007985
Idd gatverdamme! Gaviscon oid... Bleh! Daar wordt je alleen maar misselijker van.

Ik heb emesafene.. Bij O. Hielp dat goed, nu matig.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157008256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:59 schreef Lamb29 het volgende:
Idd gatverdamme! Gaviscon oid... Bleh! Daar wordt je alleen maar misselijker van.

Ik heb emesafene.. Bij O. Hielp dat goed, nu matig.
Dat is meer tegen misselijkheid toch? Had ik ook :') ik had the works ;)
pi_157008796
Meehhh nacht 3 dat baby er op los stuitert, kan er niet van slapen. Nu in combinatie met bijna elk kwartier een harde buik met inmiddels venijnige steek in onderbuik. Voorweeën?
pi_157009004
Hebben jullie ook plakmannen die je perse vast moeten houden in bed? Normaliter heerlijk maar nu niet meer te doen met rug, buik en benen die enkel nog lekker liggen op standje pasgeboren wijdligger. Mijne heeft wat gedronken in de stad en dan is hij net zo een kerstman/panda pennenknijper. Krijg hem niet meer los en hij wordt ook niet wakker. Het snurkt ook genadeloos. :X

Zo maar even geweld toepassen. :D
pi_157009030
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:53 schreef JantinaGr het volgende:
Meehhh nacht 3 dat baby er op los stuitert, kan er niet van slapen. Nu in combinatie met bijna elk kwartier een harde buik met inmiddels venijnige steek in onderbuik. Voorweeën?
Werkt het niet als je een paar minuten op en neer wiebelt? Hier valt 'ie dan in slaap als ik 'm zat ben. :@

Of nou ja, met die harde buiken misschien niet het beste idee.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 01:17:05 ]
pi_157009056
Haha, myrr. Herkenbaar. Vriend heeft vooral heel erg de neiging om zijn hoofdkussen direct tegen de mijne aan de leggen, dat vind ik ook al niet fijn slapen. En niet te vergeten het harde geblaas in je gezicht als hij diep slaapt.
pi_157009181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:18 schreef JantinaGr het volgende:
Haha, myrr. Herkenbaar. Vriend heeft vooral heel erg de neiging om zijn hoofdkussen direct tegen de mijne aan de leggen, dat vind ik ook al niet fijn slapen. En niet te vergeten het harde geblaas in je gezicht als hij diep slaapt.
Jep. Nu in combinatie met een Bacardi walm :D ligt inderdaad ook op mijn kussen :') heb voor de rest zijn lichaam diagonaal naar zijn eigen voeteinde weten te werken. *O*

Ahja, lief is het wel. O+
pi_157009218
Lig alweer klem. }:| Geef het op. Slaap lekker. :*
pi_157009829
Nah, baby is nu weer rustiger, maar heb om de 10 minuten een wee, voorwee, ik weet het niet. Ze zijn al wel behoorlijk heftig. Slapen, nee :(
pi_157009948
Elke tien minuten is regelmaat! *O*
pi_157009978
Myrr

_O-

Daar heb ik me zo aan geīrriteerd in de zwangerschap
pi_157010063
Heeeel herkenbaar Myrr, mijne doet alleen niet aan alcohol dus gelukkig nooit last van een bacardi walm haha. Hopelijk heb je toch kunnen slapen!

(Voor)weeën voor Jantina! Spannend!

Ik word net wakker van de wekker en voel me totaal niet lekker. Biikkramp en misselijk, hopelijk werkt een douche en word ik niet ziek! Vanmiddag naar de bedrijfsarts, dus de timing zou noet echt handig zijn :{
pi_157010177
Babytime Jantina? *O*

En is er nog wat van slapen terecht gekomen myrr? Ik heb mijn vriend wel eens laten douchen na het stappen vanwege de walm :@

Succes Silicia. En een bedrijfsarts ziet vast vaker zieke mensen ;)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 07:45:02 #162
52229 Chanty
pi_157010197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 04:47 schreef JantinaGr het volgende:
Nah, baby is nu weer rustiger, maar heb om de 10 minuten een wee, voorwee, ik weet het niet. Ze zijn al wel behoorlijk heftig. Slapen, nee :(
Spannend *O*
pi_157010251
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:40 schreef Myrr het volgende:
Lig alweer klem. }:| Geef het op. Slaap lekker. :*
Ja check }:| . Die van mij ligt graag lepeltje lepeltje, met zijn been over mijn benen. Dat is nu echt niet meer comfortabel en het levert elke keer als ik moet plassen een worsteling op om uit bed te komen :X . En als ik er dan weer terug in stap schuifelt vriend meteen weer tegen me aan.

Jantina! Hoeist nu? Babytje onderweg? :)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 08:09:11 #164
52229 Chanty
pi_157010309
:D Die kerels van jullie. Ik lig aan de ene kant van het 180cm brede bed, man aan de andere kant en daar tussenin ligt een dreumes, bij voorkeur dwars :+
pi_157010345
Losse dekbedden ftw! Echt, we slapen allebei zoveel beter sinds we die hebben, want we zijn allebei dekenwikkelaars en dat is niet handig met een groot dekbed.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 08:43:19 #166
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157010502
Die van mij is gelukkig geen plakker in bed. Toen ik een week of 20 zwanger was van onze dochter kon ik die lucht niet verdragen en ben van ellende op de kussens van de bank in de huiskamer gaan liggen.
Was geen succes, dus de daarop volgende keren heb ik een luchtbed voor hem opgeblazen en een slaapzak neergelegd. Kijk schatje, hier lig jij vanavond. Als je dat niet wilt, dan moet je niet drinken vanavond. Veel plezier he!
pi_157010507
Ik ben uit bed gekomen. Houd sowieso elke 10 minuten aan en om en om lijkt het nu ook om de 5 minuten, maar dat was bij stil liggen in bed. Nu ik rondloop / eruit ben, lijkt het vaker te komen.

om 12.00 staat een afspraak voor controle. Even zien wat handig is. :{
pi_157010517
Echt geen last van, jammer hoor. Ik ben van mijzelf vrij warm dus mijn man zweet het uit na een paar minuten, terwijl ik soms echt behoefte heb aan intiem lepeltje lepeltje. G. Heeft dezelfde warme uitstraling, anderen geven m na een tijdje weer af omdat hij zo warm aanvoelt. Kan geen kachel tegenop hihi (terwijl onze basale temperatuur onder de 37 ligt)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 08:44:59 #169
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157010518
Spannend jantina! Succes he.
pi_157010524
spannend Jantina! Baby on the way!
pi_157010535
Nou jawel eventjes D0t en om 7:12 werd ik gewekt door de vraag of hij me mocht knuffelen gevolgd door vingergekriebel op mijn onderrug. }:| :@
Tot net liggen pillowtalken en nu slaapt hij weer en ik niet. Ahja slaap vanmiddag wel wat bij. Ennnnnn dan ga ik hem nu om ontbijt zeuren *O*
pi_157010560
Oeh Jantina! Spannend dit. Donderdag baby *O*
pi_157010566
Ik heb vandaag mijn maandelijkse gesprek met mijn manager. Twijfel heel erg of ik al moet vertellen dat ik zwanger ben (nu 10 weken en een beetje). Je ziet het nog niet echt, gelukkig, maar als ik een maand wacht misschien wel. In de tussentijd zie ik de manager niet, want ik ben gedetacheerd bij een opdrachtgever.

Bij de opdrachtgever gaat het misschien wel eerder opvallen. Heb het idee dat ik afgelopen maand sowieso wat minder on top of things was vanwege het feit dat ik continu moe en misselijk ben. Om die reden is het misschien juist wel fijn om te vertellen...

Maar aan de andere kant krijg ik volgende maand een beoordeling en wil ik het feit dat ik zwanger ben daar niet (onbewust) in laten meespelen. Wat zouden jullie doen?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 09:08:48 #174
52229 Chanty
pi_157010740
Het is een mooie termijn om het te vertellen op zich. Over een maand ben je alweer 15 weken.
Weet niet hoe belangrijk die beoordeling is? Heb je een vast contract of moet er besloten worden of je verlenging krijgt nav die beoordeling? Als het gewoon een reguliere beoordeling is en er weinig vanaf hangt dan zou ik het zeggen. Weet ook niet in welke branche je zit, als het een mannenwereld is dan kun je het bv veel gemakkelijker lang verbergen :P In een branche waar ook veel vrouwen zitten zijn ze wel gewend dat die zwanger raken en zal dat doorgaans niet van invloed zijn op je beoordeling.

Ik knijp m zelf nu al voor over 2/3 weken :') Heb een nieuwe baan per 1 januari en wil dus zsm na de eerste echo vertellen dat ik zwanger ben. Kan het helaas niet verbergen tot de proeftijd voorbij is want dan ben ik 24 weken, dus hoop dat het me niet de baan gaat kosten.

En ik ben zooooo MOEOEOEOEOE! :O
pi_157011075
Jantina, kom d'r maar door met die baby!! *O*
  donderdag 22 oktober 2015 @ 09:35:47 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157011114
Jantina, spannend!! *O*
pi_157011231
Zet 'm op Jantina! *O*
pi_157011546
Succes Jantina!

ik ben inmiddels weer thuis na ruim 24 uur ziekenhuis. Alles is rustig gebleven, ECG en bloeduitslagen waren gewoon prima.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 10:08:52 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157011761
Oh wat fijn Bloes! Nu maar rustig aan verder he!
pi_157012999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:08 schreef Chanty het volgende:
Het is een mooie termijn om het te vertellen op zich. Over een maand ben je alweer 15 weken.
Weet niet hoe belangrijk die beoordeling is? Heb je een vast contract of moet er besloten worden of je verlenging krijgt nav die beoordeling? Als het gewoon een reguliere beoordeling is en er weinig vanaf hangt dan zou ik het zeggen. Weet ook niet in welke branche je zit, als het een mannenwereld is dan kun je het bv veel gemakkelijker lang verbergen :P In een branche waar ook veel vrouwen zitten zijn ze wel gewend dat die zwanger raken en zal dat doorgaans niet van invloed zijn op je beoordeling.

Ik knijp m zelf nu al voor over 2/3 weken :') Heb een nieuwe baan per 1 januari en wil dus zsm na de eerste echo vertellen dat ik zwanger ben. Kan het helaas niet verbergen tot de proeftijd voorbij is want dan ben ik 24 weken, dus hoop dat het me niet de baan gaat kosten.

En ik ben zooooo MOEOEOEOEOE! :O
Ik werk in de it, dus wel redelijk een mannenbranche... Hoewel er ook redelijk wat vrouwen op de afdeling zijn gelukkig. Ik kijk straks wel even hoe het gesprek verkoopt. Volgens mij zag ik gisteren al iemand vertwijfeld naar mijn buik kijken. Die is trouwens voornamelijk dikker vanwege mijn darmen en dat verschilt echt per dag.

Het beoordelingsgesprek is gelukkig niet ter verlenging, ik heb al een vast contract en nog nooit moeilijkheden gehad gelukkig. Maar ik weet hoe moeilijk mijn werkgever soms kan doen met dingen die hun niet aanstaan en ben een aantal keer getuige geweest van hoe mensen er uitgewerkt worden ondanks een vast contract. Het wordt moeilijker om een dossier tegen me te beginnen als je me net een goede beoordeling hebt gegeven, vandaar dat ik eigenlijk van plan was te wachten.

Edit: ik dacht dat een proeftijd maar maximaal 2 maanden mag duren? Of is dat het moment waarop je op vast contract zou kunnen worden genomen? Dan lijkt het me inderdaad ook wel heel spannend voor je. Het zou niet uit mogen maken dat je zwanger bent, maar in de praktijk gaat het helaas ook vaak anders :(

[ Bericht 7% gewijzigd door lunamatic op 22-10-2015 11:36:32 ]
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:41:46 #181
52229 Chanty
pi_157013384
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:22 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ik werk in de it, dus wel redelijk een mannenbranche... Hoewel er ook redelijk wat vrouwen op de afdeling zijn gelukkig. Ik kijk straks wel even hoe het gesprek verkoopt. Volgens mij zag ik gisteren al iemand vertwijfeld naar mijn buik kijken. Die is trouwens voornamelijk dikker vanwege mijn darmen en dat verschilt echt per dag.

Het beoordelingsgesprek is gelukkig niet ter verlenging, ik heb al een vast contract en nog nooit moeilijkheden gehad gelukkig. Maar ik weet hoe moeilijk mijn werkgever soms kan doen met dingen die hun niet aanstaan en ben een aantal keer getuige geweest van hoe mensen er uitgewerkt worden ondanks een vast contract. Het wordt moeilijker om een dossier tegen me te beginnen als je me net een goede beoordeling hebt gegeven, vandaar dat ik eigenlijk van plan was te wachten.

Edit: ik dacht dat een proeftijd maar maximaal 2 maanden mag duren? Of is dat het moment waarop je op vast contract zou kunnen worden genomen? Dan lijkt het me inderdaad ook wel heel spannend voor je. Het zou niet uit mogen maken dat je zwanger bent, maar in de praktijk gaat het helaas ook vaak anders :(

Hmmmm ja dan zou ik zeggen wacht nog even. Het is niet heel gek als je het met 15 weken vertelt. Als je nu nog niet heel erg iets ziet, kun je het nog wel een maandje coveren met tactisch kleden (sjaaltjes, vestjes/ jasjes open, wijd uitlopende jurkjes/ truien). Mensen durven niet snel te vragen. En mannen hebben er, op een enkeling na, echt geen oog voor :')

Proeftijd is idd 2 maanden, maar ik ben 16 weken ongeveer als ik begin, plus 2 maanden dan zit ik op 24/ 25 weken. Heb een contract voor 1,5 jaar en daarna krijg ik bij goed functioneren een vaste aanstelling. Heb dus straks effectief 14 maanden om mezelf te bewijzen. Vind het heel spannend want weet dat ze niet blij gaan zijn met het nieuws.
pi_157015681
boooooh ik zit in een veel te warm zwembad mn tijd uit te zitten xD my god... maar de kinderen hebben t leuk.

Sticker verdiend vanmorgen, alles weer prima en hoofd nog steeds niet ingedaald. Meneer neemt zn tijd.
pi_157015712
Moest je mee? :o pffft bikkel, ik dacht dat ze met oma gingen :')
pi_157016035
Net controle gehad! De krampen waren wat afgezakt inmiddels. M'n verhaal gedaan en ze dacht aan voorweeen.

Wel even gekeken hoever ik was: 3 cm ontsluiting! Ze kon er heel makkelijk bij, dus vroeg meteen of ze mocht strippen. Ja, gezegd natuurlijk, help de boel maar een handje. :) Ook dat ging makkelijk en nu afwachten. :X

Zou ik dan vanavond of morgen ons meisje in mijn armen hebben?? O+
pi_157016073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef JantinaGr het volgende:
Net controle gehad! De krampen waren wat afgezakt inmiddels. M'n verhaal gedaan en ze dacht aan voorweeen.

Wel even gekeken hoever ik was: 3 cm ontsluiting! Ze kon er heel makkelijk bij, dus vroeg meteen of ze mocht strippen. Ja, gezegd natuurlijk, help de boel maar een handje. :) Ook dat ging makkelijk en nu afwachten. :X

Ohh Jantina, dat gaat lekker! Spannend zeg O+

Mignonne, ben je dan straks geen michelinmannetje als je uit 't zwembad komt? Ik zwel al op bij het idee :o
pi_157016262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:29 schreef pinquit het volgende:
Moest je mee? :o pffft bikkel, ik dacht dat ze met oma gingen :')
Ja zij dobberen met oma en dr bonusdochters in t water. Ik drijf weg in mn stoeltje 😂 maar goed maakt niet uit. Ze hebben het leuk en ik heb mn breiwerk bij me. Dus ik vermaak me wel.
pi_157016500
Kun je niet beter in het water gaan liggen? Ben je nog lichter ook :P Wel lastig breien
pi_157016515
Respect Mignonne.

Jantina, wat spannend! En die 3 cm heb je vast in the pocket :D.
pi_157016527
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:02 schreef Estrys het volgende:
Kun je niet beter in het water gaan liggen? Ben je nog lichter ook :P Wel lastig breien
Nee het is hier herfstvakantie. Reeeetedruk man boh. Ik zit hier wel prima. Wordt nu een slush voor me gehaald ^_^
  donderdag 22 oktober 2015 @ 14:57:32 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157017483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef JantinaGr het volgende:
Vast morgen, zoals je dacht! _O_
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:11:38 #191
52229 Chanty
pi_157017751
Oeh Jantina 3 cm al *O* Hopelijk geeft het strippen het laatste zetje :)
pi_157018204
Nou, dat strippen doet zeker wat! Auwie! We gaan zo even timen... Ze komen best snel nu. Slijmprop en alles ook al verloren.
pi_157018320
Spannend Jantina!! Zet 'm op! *O* O+
pi_157018347
Succes Jantina *O*
pi_157018387
hoei Jantina, spannend!

Maandagavond zijn we voor het eerst naar de vk geweest en de eerste sticker is binnen: kloppend hartje en een guppie van ongeveer 8w4d. Over een dikke 2 weken te termijnecho. (migonne, is een witte cirkel naast het vruchtje op de echo de dooierzak? we zijn het vergeten aan de vk te vragen)

Dit weekend gaan we het vertellen aan onze ouders en broers/zussen. En morgen gaan we het aan de jongens vertellen, ik ben heel benieuwd hoe de oudste (net 5) gaat reageren!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157018513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:45 schreef Piekie81 het volgende:
hoei Jantina, spannend!

Maandagavond zijn we voor het eerst naar de vk geweest en de eerste sticker is binnen: kloppend hartje en een guppie van ongeveer 8w4d. Over een dikke 2 weken te termijnecho. (migonne, is een witte cirkel naast het vruchtje op de echo de dooierzak? we zijn het vergeten aan de vk te vragen)

Dit weekend gaan we het vertellen aan onze ouders en broers/zussen. En morgen gaan we het aan de jongens vertellen, ik ben heel benieuwd hoe de oudste (net 5) gaat reageren!
Wat goed! *O* Kwam dat ook overeen met wat je zelf dacht qua termijn?
Leuk, vertellen aan je oudsten O+
Dat rondje is idd de dooierzak volgens mij ja.
pi_157018654
yaaaay spannend Jantina! *O*

ik zit inmiddels in een meer aangename temperatuur op de bank hahaha xD :D
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:59:08 #198
52229 Chanty
pi_157018742
Jantina zet m op :%

Piekie fijn dat alles goed is *O* Veel plezier met vertellen O+

Mijn ouders komen dit weekend en vertrekken over een paar weken voor 2,5 maand naar Zuid-Afrika dus wij gaan het ook vertellen dit weekend :) Heb een shirtje voor Lucas laten drukken met: Grote broer. Juni 2016. Kijken hoe lang het duurt voor ze het zien :+
pi_157018886
Jantina daar ga je!! Succes!
pi_157019419
Succes Jantina :%
pi_157019606
Go Jantina! *O* :%
pi_157020022
Succes Jantine! Zet hem op!

Leuk dat je het met een t-shirt gaat vertellen Chanty!

Ik heb het uiteindelijk niet verteld net. Gaat nog wel spannend worden volgende maand..
pi_157020632
Jantine gaat babyknuffelen! Zet 'm op! *O*

Chanty, leuk! Wij hebben het ook met een shirtje gedaan. 'Hoera, ik word grote zus!' leek ons best duidelijk, maar het heeft echt heel lang geduurd voordat iemand het zag :+
en natuurlijk is er dan altijd iemand die zegt dat 'ie het al wel had verwacht hoor :')

Luna, veel wijde shirtje aan de komende maand :D Heb je wel een fijne beoordeling gehad?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:43:00 #204
52229 Chanty
pi_157021207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:18 schreef Dyre het volgende:
Jantine gaat babyknuffelen! Zet 'm op! *O*

Chanty, leuk! Wij hebben het ook met een shirtje gedaan. 'Hoera, ik word grote zus!' leek ons best duidelijk, maar het heeft echt heel lang geduurd voordat iemand het zag :+
en natuurlijk is er dan altijd iemand die zegt dat 'ie het al wel had verwacht hoor :')

Luna, veel wijde shirtje aan de komende maand :D Heb je wel een fijne beoordeling gehad?
origineel is het niet maar vindt het wel een leuke manier om te doen. Van het weekend al getest bij goede vrienden die we niet zo vaak zien. Die zagen het echt heel snel terwijl Lucas vooral bezig was met zichzelf verstoppen bij mij. Maar het is dan ook een groen shirt met rode letters twee maten te groot :+

Spannend Luna! Tactisch kleden dus :D
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:55:08 #205
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157021497
Zet hem op Jantina!!

Piekie een kloppend hartje O+

En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt :+

Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijn :( Alleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:18:41 #206
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157021961
Heb toch maar gebeld. Ben nog niet eens op controle geweest, dus vind het zo stom om al meteen het 'spoed'nummer te bellen. :@ Gelukkig vond de dienstdoende VK het niet stom O+
Maar beter niet pakken, alleen als slapen echt niet zou lukken ren keer sprayen. Overdag liever zoutoplossing oid. Dat wordt dus afzien overdag :')
pi_157022557
Je kan gewoon xylometazoline gebruiken!
pi_157022568
Oh hehh. Ik dacht dat dat gewoon kon joh. :o
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:52:37 #209
52229 Chanty
pi_157022820
Ik heb toen het echt helemaal dicht zat in de nacht de kinderspray gebruikt. Daar zit een hele lage dosis in. Verder een ui naast je bed. Werkte hier erg goed. En overdag idd niet werkende zoutoplossing :')
pi_157023289
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!

En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt :+

Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijn :( Alleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
Mignonne heeft mij laatst verzekerd dat het gewoon kon. Mits niet langer dan een week, zoals ook in de bijsluiter staat. Gewoon gebruiken dus, hoofdpijn van verstopte holtes en niet slapen is ook niet goed.
pi_157023441
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef pinquit het volgende:
Oh hehh. Ik dacht dat dat gewoon kon joh. :o
Dat kan ook gewoon ja :)
Maar ik wil ook niet teveel verwarrende harriet uithangen als zij dit advies heeft gekregen.

Zoë als je je kan vinden in t advies van je vk dan prima maar wat razz zegt, gebruik is geen probleem dus voel je ajb niet schuldig als je t wel nodig hebt. Gewoon volgens voorschriften in de bijsluiter dus niet langer dan een week achter elkaar.

Edit: onderbouwing hier https://www.farmacotherap(...)x/xylometazoline.asp
pi_157024054
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!

Flink stomen! Zonder iets erin.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:26:45 #213
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157025486
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon ja :)
Maar ik wil ook niet teveel verwarrende harriet uithangen als zij dit advies heeft gekregen.

Zoë als je je kan vinden in t advies van je vk dan prima maar wat razz zegt, gebruik is geen probleem dus voel je ajb niet schuldig als je t wel nodig hebt. Gewoon volgens voorschriften in de bijsluiter dus niet langer dan een week achter elkaar.

Edit: onderbouwing hier https://www.farmacotherap(...)x/xylometazoline.asp
Thnx! En de rest ook :)

Ik heb net bij de Jumbo snel ff een zoutoplossing gehaald, ik had thuis nog wel een spray met xylometazoline staan. Ik start wel met de zoutoplossing en als dat echt niet werkt, pak ik alsnog de xylometazoline :Y
pi_157026090
Jantina zet m op :%

Fijn Piekie!
pi_157026304
Waarom is Nederland zo gaar met openingstijden en is het niet gewoon 24 uur open zoals in zo'n beetje ieder buitenland. :(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 20:54:09 ]
pi_157027074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Myrr het volgende:
Waarom is Nederland zo gaar met openingstijden en is het niet gewoon 24 uur open zoals in zo'n beetje ieder buitenland. :(
Wat is er dan? :D

Ik zit eindelijk mn breiprojectjes af te ronden. Stom werkje :') losse draadjes wegknippen en knoopjes aanzetten enzo. Maar goed? anders heb k het straks voor niks gemaakt en das ook weer zo wat.
pi_157027165
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen :')
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja :') *gnork*
pi_157029113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:56 schreef Lamb29 het volgende:
Concert van wie Zusje? :)
Foo Fighters! *O* vk heeft me verzekerd dat ik kan gaan en dat het geluid gedempt wordt maar ik moest natuurlijk niet bij de boxen gaan staan :+.

Woop jantina dat gaat de goede kant op zo te horen, spannend :D. Veel succes!

Ik las trouwens ook plak-leuter en ik moet er nog om lachen. Lame i know :').
pi_157029308
Ben je nog in ontkenning mignonne :D je klinkt wel heel Zen met je breiwerk in het zwembad zeg, ik vind het knap.

Jantina *O* hopelijk heb je snel je kindje in je armen. Zet 'm op hoor :* !

Ik zit essays na te kijken ( }:| ) maar raak steeds afgeleid door schopjes en plopjes van een heel gezellig jongetje in mijn buik O+ . Met al dit gefriemel vind ik de 20-weken-echo volgende week extra spannend hoor. Gedachten als: wat nou als het niet goed is.. het kan nog.. en hij is al zo actief.. en al zo groot.. Nouja, niet heel constructief dus. Ik zet ze maar aan de kant voor nu. HOPPA weer een essay.
pi_157029326
Oehhhh tof zusje! Die staan ook op mijn verlanglijstje.
Hier stromen de verlanglijstjesconcerten binnen.. allemaal in februari/maart/april :')
Leuk met een ud in maart :')
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157029446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen :')
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja :') *gnork*
Ik heb dat gevoel ook, die druk, alleen bij mij is het denk ik wel een hoofdje.

Ik heb ook maar een krukje geregeld om mijn bed in te komen.
Tis me even zonder gelukt (knie op bed en optrekken), maar gisteren ging het ineens niet meer -O- . Moest man me een hand geven en dan trok 'ie me zo het bed in, maar dat vond 'ie na de 4e keer dat ik 'm wakker maakte omdat ik was gaan plassen toch niet zo leuk.
Dus! Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Buik zit onwijs in de weg, sokken krijg ik ook met geen mogelijkheid aan en ik kan beter op de wc proberen te slapen want mezelf in en uit bed slepen is ook niks -O- .

Kortom: kan je niet gewoon zwanger zijn zonder ongemakken? :{
pi_157029651
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekopt :'( Je ziet m'n buik gewoon zakken. Zit inmiddels snikkend in bad bij m'n ouders met een beurs bekken, krampen, zere rug, zere benen. Weet even niet meer waar ik 't vandaan moet trekken :@ Ik heb zelfs bij hoge uitzondering paracetamol geslikt :') Straks maar naar bed en morgen even langs de vk als dit zo blijft /zeurzeikmiepbericht

Hoe is je breiwerk geworden? Die met die eendjes? O+
pi_157029745
Nope Sillie. Package deal ;)
Maar goed, dat laatste stukje van je zwabberschap is expres zo, anders zou je nooit zin krijgen om te gaan bevallen :P
pi_157029896
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekopt :'( Je ziet m'n buik gewoon zakken. Zit inmiddels snikkend in bad bij m'n ouders met een beurs bekken, krampen, zere rug, zere benen. Weet even niet meer waar ik 't vandaan moet trekken :@ Ik heb zelfs bij hoge uitzondering paracetamol geslikt :') Straks maar naar bed en morgen even langs de vk als dit zo blijft /zeurzeikmiepbericht

Hoe is je breiwerk geworden? Die met die eendjes? O+
:*

Dat is idd vervelend. Hopelijk helpt je bad iets. Ik heb er hier ook een die mn bmm als boksbal gebruikt :P hij stompt :') Doet echt gemeen zeer idd zo af en toe.
Hopelijk gaat t morgen beter voor je.

Ja die met die eendjes idd. Maar die is niet zo spannend geworden haha. Die sluit met blinde haakje/oogje sluiters net als t origineel. Mn blaadjesvestje heb ik voorzien van vogeltjesknoopjes O+ vond k wel passend :D
pi_157030016
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

:*

Dat is idd vervelend. Hopelijk helpt je bad iets. Ik heb er hier ook een die mn bmm als boksbal gebruikt :P hij stompt :') Doet echt gemeen zeer idd zo af en toe.
Hopelijk gaat t morgen beter voor je.

Ja die met die eendjes idd. Maar die is niet zo spannend geworden haha. Die sluit met blinde haakje/oogje sluiters net als t origineel. Mn blaadjesvestje heb ik voorzien van vogeltjesknoopjes O+ vond k wel passend :D
Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!

Ohh ik vind je breidingetjes zo leuk! Foto van vogeltjesknoopjes aub :D
pi_157030072
:* Bloesem klinkt niet fijn...

Kalm dagje hier.. Kind op bso, ik beetje rommelen en vanmiddag even geslapen!
Al die boksende babies hier.. als zij nou eens wat liever bewegen en de mijne wat harder dan is het mooi verdeeld..

Ik word gek van mijn twijfelplopjes. Begin zenuwachtig te worden voor maandag (vk hartje luisteren)
terwijl ik echt wel weet dat 18wk niet laat is om wat te voelen.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157030139
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:13 schreef mignonne het volgende:
Nope Sillie. Package deal ;)
Maar goed, dat laatste stukje van je zwabberschap is expres zo, anders zou je nooit zin krijgen om te gaan bevallen :P
Doen ze dat daarom? }:| Weet niet of ik het daarmee eens ben, je wil toch je baby ontmoeten uiteindelijk! O+

Bloesem: bij mij helpt het soms om een tijdje op mn zij te liggen! Dan verschuift mini soms net wat waardoor je stootjes anders gaan voelen/ even minder gevoelig zijn. Misschien helpt dat bij jou ook wat? :*
pi_157030207
Enne Lamb: twijfelplopjes zijn ook plopjes! O+
pi_157030224
Ik snap het lamb! Ik voelde A ook pas bij 21 weken, placenta lag ook aan de voorkant. Werd gek van iedereen in dit topic die al zoveel voelden! Dus sorry :@ . Maar het zit vast goed! En als je zoveel zorgen maakt, morgen de VK even bellen of je er morgen tussendoor kan om even te luisteren? Bij mijn VK is dat nooit een probleem.
pi_157030310
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!

Ohh ik vind je breidingetjes zo leuk! Foto van vogeltjesknoopjes aub :D
O+

ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel? :') :D

pi_157030485
oh Lamb :* wat razz zegt hoor. Zowel E. als deze baby voelde ik pas vanaf 21 weken, terwijl ik A al bij 17 weken duidelijk voelde. Heel stom vond ik dat met name bij E.
Op dit moment heb ik de luxe van een eigen doptone dus ik kan hartje luisteren wanneer ik wil, dat maakt het wel makkelijker om het los te laten. Maar toch.

Oh en bloesem mja het is te hopen dat het over een poosje minder gevoelig is. Anders gaan zitten of liggen wil idd wel eens helpen.
pi_157030878
O. voelde ik al met 13 weken.. Bizar vroeg dus. (en Marcek voelde haar al met 17wk)
Daarom dat ik nu dus elke keer zit te Al-bundy-en :')
Had toen zo'n angelsound, maar dacht nu van ochhhhh voel vast weer snel wat dus laat maar..
Nu dus spijt ;)....

Enne klopt Sillie maar stiekem blijft de twijfel of het niet mijn darmen zijn. Heel soms zit er zo'n 'echte' tussen maar omdat het er dan maar 1 of 2 zijn blijf ik twijfelen.

Maandag mag ik weer luisteren!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157032185
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+

ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel? :') :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohh zo leuk O+ Ik wou dat ik dat even in elkaar kon zetten O+
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:01:17 #234
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157035701
Ooooh dat vestje Mignonne O+

Vandaag 7 weken! *O*

En ik heb zowaar redelijk geslapen met mijn zoutoplossing spray :D Het werkt niet zo effectief als dat andere spul en ademen ging niet continu super makkelijk maar eigenlijk heb ik niet veel slechter geslapen dan ik de laatste week sowieso doe :P Alleen zie ik er echt niet uit vandaag met mijn bolle bleke snothoofd :')
Gelukkig is het bijna weekend! *O* En dan is het bijna maandag en dan heb ik mijn eerste echo :o
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:35:09 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157036123
Nog geen babynieuws? -O-
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:44:28 #236
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157036233
Fijn dat het werkt Zoë!

Ik zit hier lekker op de bank aan mijn deken te haken met een klein glaasje cola. Zou dus helpen bij misselijkheid. Klopt! Voor mij werkt het. Hihi
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:46:08 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157036264
Ik kwam dit mooie filmpje tegen op Facebook. Over hoe een baby geboren wordt (geanimeerd, geen echte baby dus geen bloed, poep, geschreeuw en scheuren of knippen :+ )

https://www.facebook.com/167820153243963/videos/1241551319204169/

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 23-10-2015 10:07:12 ]
pi_157036510
Hoe zou het met Jantina zijn? Hopelijk is ze aan het babyknuffelen! O+

Hier een prutnacht gehad en nu schuifel ik met enorm harde buiken door het huis. Straks nog maar wat extra proberen te slapen want dit wordt 'm niet.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:01:35 #239
52229 Chanty
pi_157037576
De moeders voor moeders vrouw was net hier. Het is nu ook extern vastgesteld dat ik gruwelijk zwanger ben. Streep knalde eraf O+ :D
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:35:11 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_157038088
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant. ;(
Maar het vestje is wel heel tof!
disclaimer
pi_157038095
Fijn weer die extra bevestiging Chanty! *O*

Lekker je bed in sillie, pak alle rust nu het nog kan!

Hier al een aantal weken duidelijke schoppen, aan de buitenkant ook al regelmatig zichtbaar. Vriend heeft haar ook al goed kunnen voelen O+ en dat met placenta aan de voorkant, maar dat was bij J ook zo en die voelde ik ook rond dezelfde termijn ongv :).
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:38:57 #242
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157038151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef Chanty het volgende:
De moeders voor moeders vrouw was net hier. Het is nu ook extern vastgesteld dat ik gruwelijk zwanger ben. Streep knalde eraf O+ :D
Jaaa tof! :D
pi_157039171
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant. ;(
Maar het vestje is wel heel tof!
mwhehehe :D
ik moest zo lachen om dit plaatje :') lekker droog :P

SPOILER
Yay Chanty voor de bevestiging! *O* Toch altijd fijn :)
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.

Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween :)
pi_157039319
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

mwhehehe :D
ik moest zo lachen om dit plaatje :') lekker droog :P

SPOILER
Yay Chanty voor de bevestiging! *O* Toch altijd fijn :)
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.

Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween :)
Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor. -O-

Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
pi_157039417
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:52 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor. -O-

Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
Oh bleh das irritant -O-

Nouja, wij vieren het xD hahaha.
En ik zag nu dat twee andere huizen hier in de straat ook versierd zijn sinds een paar dagen dus wellicht hebben we mensen op ideeën gebracht :P Vorig jaar hebben we er echt een feest van gemaakt met spelletjes en hapjes, was superleuk maar dit jaar laat ik dat maar even schieten ;) De meisjes gaan wel trick or treaten.
pi_157039488
Wat leuk mignonne! Ik schrik elk jaar weer van de Sint Maarten kindjes, helemaal niet mee opgegroeid :') . Trick or treat vind ik dan een stuk leuker :D

Sillie :* hopelijk knap je toch wat op vandaag!

Ik ben hormonaal vandaag :@ ik vind alles stom en moet huilen om alles. Gelukkig is m'n lief vanmiddag thuis, dan kan ik even alleen de stad in ofzo. Even luchten :+ .
pi_157039507
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh bleh das irritant -O-

Nouja, wij vieren het xD hahaha.
En ik zag nu dat twee andere huizen hier in de straat ook versierd zijn sinds een paar dagen dus wellicht hebben we mensen op ideeën gebracht :P Vorig jaar hebben we er echt een feest van gemaakt met spelletjes en hapjes, was superleuk maar dit jaar laat ik dat maar even schieten ;) De meisjes gaan wel trick or treaten.
Logisch..
Ik ben komende woensdag jarig, maar ik krijg dus serieus appjes met de vraag wanneer ik dat vier. Ja eh, niet? -O- 8)7

Maar leuk! Dat trick or treaten hoor je wel steeds meer hier in NL ook he? Kan mijn kleine ook mee over n aantal jaar O+
pi_157039761
Wij hadden vanmorgen een kloppend hartje! O+
pi_157039829
Ohh leuk mignonne, Halloween <3 Ik vind 't zo jammer dat ik me niet ga verkleden dit jaar, kon allemaal rare dingen bedenken met die dikke buik :D Maar nee, dit jaar wordt 31 oktober grote-schoonmaak-dag }:|

Chanty, leuk he die test O+ Fijn dat je streep er zo vanaf knalt!

Sillie :*

Kiwi *O* Een kloppend hartje! O+

Hier is alles hetzelfde als gisterenavond }:| Ik ga zo nog even onder een warme douche, heb er al een paar koppen thee in zitten en wederom twee paracetamol. Mini doet 't nog prima. Hebben jullie nog antikramptips?
Ik vind 't zo lastig om in te schatten of het gewoon pijn is die erbij hoort of pijn waarvoor ik de vk moet bellen. Het wordt niet steeds erger, het is relatief stabiel, soms wat erger soms wat minder, maar 't doet wel al anderhalve dag echt zeer :X
pi_157039897
Bij twijfel bellen Bloesem. Zeker zo voor het weekend, kan echt geen kwaad. Sterkte :* !
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:19:12 #251
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157039918
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:12 schreef Kiwisoep het volgende:
Wij hadden vanmorgen een kloppend hartje! O+
Oh wat fijn!! *O*
pi_157039927
Ik kan ook uit ervaring zeggen dat je beter aan de bel kunt trekken bij loos alarm als andersom. Gewoon doen! Ze staan je liever nu te woord als bijv vannacht denk ik dan maar. :Y
pi_157039934
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk mignonne! Ik schrik elk jaar weer van de Sint Maarten kindjes, helemaal niet mee opgegroeid :') . Trick or treat vind ik dan een stuk leuker :D

Sillie :* hopelijk knap je toch wat op vandaag!

Ik ben hormonaal vandaag :@ ik vind alles stom en moet huilen om alles. Gelukkig is m'n lief vanmiddag thuis, dan kan ik even alleen de stad in ofzo. Even luchten :+ .
Ohja haha :D nouja sint maarten wordt hier dan weer niet gevierd, maar kan me je schrik indenken :P Ik zorg wel altijd dat ik zo'n zak met van die uitdeelzakjes snoep in huis heb. Mocht er onverhoopt iemand langskomen zit ik niet zonder.

Vorig jaar was bij ons hilarisch, de meisjes (toen 3 en 5) vonden het simpelweg geweldig om overal aan te bellen en mensen te laten schrikken. Maar mensen gingen echt tot great lengths om iets te treaten te halen :D hele zakken borrelnootjes kregen ze in die tasjes :') :D en een lieve buurvrouw stond de volgende dag aan de deur met een zakje schepsnoep en een donald duck voor allebei <3 zķ superlief! (en zo niet nodig maar soit, erg lief :Y)
pi_157039975
Kiwi yay! Fijn!!

Bloesem, je verloskundige is er niet alleen voor spoed, je kan ook gewoon even bellen om te overleggen, ook als je je niet heel erg zorgen maakt. Ze zal je wat vragen stellen om een beetje beeld te krijgen van je situatie. Wellicht wil ze wat controles doen zoals bloeddruk enzo en verder kun je haar vragen om een concreet beladvies.

Breng anders ook ff een potje urine langs de huisarts en laat dat kweken. Dus niet alleen zo'n sneltest. Blaasontsteking kan ook veel harde buiken en krampen veroorzaken en verloopt a-typisch in de zwangerschap.
pi_157040120
Zoë 7 weken! Dat klinkt zo echt! En bijna echo, woei!

Sillie, juist leuk toch dat mensen vragen over je verjaardag? Zeggen dat je niets doet kan altijd! Ik snap het niet zo goed als mensen geagiteerd zijn als vrienden interesse tonen, alleen maar leuk. O+

Veel laatste loodjes hier, echt aftellen, wow. Zo spannend!

Ik ben ook het aftellen, nog 11 nachtjes. En ik vind het best zwaar, zwanger zijn na twee miskramen. :@ echt een beetje tussen hoop en vrees. Ik durf niks in te plannen vlak na de echo, want 'dan moet ik straks toch afwachten tot het op gang komt of een curettage inplannen'. Nare gedachten. Terwijl ik eigenlijk vind dat deze baby het gewoon moet worden! O+
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:35:16 #257
52229 Chanty
pi_157040230
Kiwi wat fijn *O*

Svane :* hopelijk een mooie knipper straks.

Ik vind het ook maar lang duren. Gewoon omdat ik ongeduldig ben. Ik maak voor mezelf kleine momentjes om naar uit te kijken. Vandaag was dat MVM. Dan zondag mijn ouders, dinsdag komen de eerste MVM flessen, vrijdag intake bij vk, woensdag dan eindelijk de echo :P

En dan weer opnieuw wachten :')
pi_157040243
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:31 schreef -Spring het volgende:
Kiwi

Filmpje dus. O+
:D O+
ik vind het zulke rare beesten hč :') hahaha zo'n foutje van de evolutie ofzo.

Svane :* hopelijk over 11 dagen een mooi kloppend hartje en heel grote opluchting. Kan me voorstellen dat je het zwaar vindt. Er is ook gewoon even niks leuks aan nu dan en dat is gewoon stom
pi_157040390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:22 schreef mignonne het volgende:
Kiwi yay! Fijn!!

Bloesem, je verloskundige is er niet alleen voor spoed, je kan ook gewoon even bellen om te overleggen, ook als je je niet heel erg zorgen maakt. Ze zal je wat vragen stellen om een beetje beeld te krijgen van je situatie. Wellicht wil ze wat controles doen zoals bloeddruk enzo en verder kun je haar vragen om een concreet beladvies.

Breng anders ook ff een potje urine langs de huisarts en laat dat kweken. Dus niet alleen zo'n sneltest. Blaasontsteking kan ook veel harde buiken en krampen veroorzaken en verloopt a-typisch in de zwangerschap.
Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checken :X Ik sta nu weer even onder warme douche en dan ga ik daar zo naartoe.
pi_157040438
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checken :X Ik sta nu weer even onder warme douche en dan ga ik daar zo naartoe.
Goedzo :) Succes :*
pi_157040809
Ben zo nieuwsgierig naar Jantina, kan bijna niet anders dan dat ze inmiddels aan het babyknuffelen is, dat hoop ik in ieder geval van harte <3

*O* voor kloppende hartjes en knallende mvm strepen!

:* voor Svane
pi_157041142
Fijn Kiwi, zo'n kloppend hartje!

Ik duim voor je Svane! Voel je je verder ok?

Ik heb deze week weer teveel gewerkt. Ik ga dus zo lekker vroeg naar huis en met de hond knuffelen :)
pi_157041185
Dank jullie allen! O+ Ik voel me best wel zwanger, dus dat is fijn. Wel schiet ik snel in de twijfel als ik, zoals vandaag, nergens 'last' van heb. Ik hoop het zo zo zo! Dat maakt het zo spannend.

Chanty, hoe ver ben jij woensdag?

En naar Jantina ben ik ook benieuwd ja!
pi_157041736
Succes Bloesem!

Ik las goeie echo's :).

Peuter is een dagje bij opa en oma. Wat voel ik me aan de ene kant schuldig maar aan de andere kant zooo rustig. Super zen. Niks doen. Gamen. Hangen. Nu een beetje dutten op de bank. En dan straks pannenkoeken maken met peuter O+.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:05:58 #265
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157042299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:19 schreef Svane het volgende:
Dank jullie allen! O+ Ik voel me best wel zwanger, dus dat is fijn. Wel schiet ik snel in de twijfel als ik, zoals vandaag, nergens 'last' van heb. Ik hoop het zo zo zo! Dat maakt het zo spannend.

Chanty, hoe ver ben jij woensdag?

En naar Jantina ben ik ook benieuwd ja!
Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!

7 weken klinkt voor mezelf ook als behoorlijk echt ja :D Ik heb niet veel specifieke zwangerschapsdingetjes vind ik. In het begin had ik regelmatig allerlei krampen, nu alleen heel af en toe. Wel af en toe steekjes die volgens mij van mijn banden afkomen, maar dat is ook heel weinig. Maar ik krijg de meeste bevestiging 's nachts, als ik meerdere keren wakker word zonder reden, terwijl ik normaal zonder problemen het klokje rond aan een stuk door kan tukken :P
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:06:28 #266
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157042309
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Succes Bloesem!

Peuter is een dagje bij opa en oma. Wat voel ik me aan de ene kant schuldig maar aan de andere kant zooo rustig. Super zen. Niks doen. Gamen. Hangen. Nu een beetje dutten op de bank. En dan straks pannenkoeken maken met peuter O+.
Lekker lamballen O+
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:06:59 #267
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157042315
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Succes!
pi_157042548
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:05 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!

7 weken klinkt voor mezelf ook als behoorlijk echt ja :D Ik heb niet veel specifieke zwangerschapsdingetjes vind ik. In het begin had ik regelmatig allerlei krampen, nu alleen heel af en toe. Wel af en toe steekjes die volgens mij van mijn banden afkomen, maar dat is ook heel weinig. Maar ik krijg de meeste bevestiging 's nachts, als ik meerdere keren wakker word zonder reden, terwijl ik normaal zonder problemen het klokje rond aan een stuk door kan tukken :P
Hoera, elke nacht bevestiging! Ik slaap juist als een blok haha!

Ik heb een heel dubieus kwaaltje wel trouwens. Ik heb hele tijd het gevoel dat m'n maag knort/knaagt, maar dan op de plek van m'n baarmoeder? Oke het klinkt echt discutabel maar het knort echt. MAAK IK EEN VARKEN? Help mignonne! :+
pi_157042713
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Svane het volgende:

[..]

Ik heb een heel dubieus kwaaltje wel trouwens. Ik heb hele tijd het gevoel dat m'n maag knort/knaagt, maar dan op de plek van m'n baarmoeder? Oke het klinkt echt discutabel maar het knort echt. MAAK IK EEN VARKEN? Help mignonne! :+
Ah ja dat klinkt als een varken ja :Y Komt vaker voor hoor oO<
pi_157042739
:+ nee srsly, geeeen idee :D haha. Misschien lucht vanuit je darmen die je hoort/voelt? Je baarmoeder duwt de boel natuurlijk opzij en omhoog enzo waardoor je darmen anders komen te liggen. Misschien dat je darmen achter/naast je bm nu net een beetje in een gekke kronkel liggen en dat je daardoor de luchtbelletjes voelt? Geen idee maar als ik echt een verklaring moest geven dan ging ik daarvoor. Na het varken natuurlijk :P
pi_157042805
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Succes Bloesem!

oh heerlijk O+
ik snap wat je bedoelt hoor qua schuldig voelen, maar lekker even van genieten. Goed tot rust komen is ook heel erg belangrijk.
Ik vond mn verlof bij E. echt het zwaarst, de hele dag voor A. zorgen en haar entertainen en bezig houden enzo pffrt... ik had nog liever tot 40 weken door moeten werken geloof ik. Dat klinkt lelijker dan ik het bedoel tegenover oudste, ze was haske lief en meegaand en makkelijk enzo. Maar gewoon zo volcontinue voor een dreumes zorgen (in mijn geval dan) vond ik veel zwaarder dan werk.
pi_157042816
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef mignonne het volgende:
:+ nee srsly, geeeen idee :D haha. Misschien lucht vanuit je darmen die je hoort/voelt? Je baarmoeder duwt de boel natuurlijk opzij en omhoog enzo waardoor je darmen anders komen te liggen. Misschien dat je darmen achter/naast je bm nu net een beetje in een gekke kronkel liggen en dat je daardoor de luchtbelletjes voelt? Geen idee maar als ik echt een verklaring moest geven dan ging ik daarvoor. Na het varken natuurlijk :P
Het is zo'n rare plek om het te voelen! Maar boer-gehalte-gewijs is luchtbelletjes een goeie optie. :+ en ik dacht dat m'n darmen veel hoger zaten. Maar dat zit natuurlijk tot heel laag, poepgerelateerd.

Maar fijn dat je varkentje ook als eerste optie hebt! Best knus! O+
pi_157043134
hahaha ja als je anatomisch een beetje klopt dan lopen je darmen wel nog gewoon tot onderaan door :Y)

oh mensen ik zie net dat Tony's nu een lemon cheesecake chocoladereep heeft ♡♡ ik wil hem. NU! :')
pi_157043525
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh heerlijk O+
ik snap wat je bedoelt hoor qua schuldig voelen, maar lekker even van genieten. Goed tot rust komen is ook heel erg belangrijk.
Ik vond mn verlof bij E. echt het zwaarst, de hele dag voor A. zorgen en haar entertainen en bezig houden enzo pffrt... ik had nog liever tot 40 weken door moeten werken geloof ik. Dat klinkt lelijker dan ik het bedoel tegenover oudste, ze was haske lief en meegaand en makkelijk enzo. Maar gewoon zo volcontinue voor een dreumes zorgen (in mijn geval dan) vond ik veel zwaarder dan werk.
Ja het is wel pittig. Zeker nu hij z'n zindelijkheid ineens aan de kant schuift en ik extra kan poetsen ;(.

Maar hij is weer thuis. Toch ook weer fijn! Hopelijk halen ze hem volgende week nog een dagje :@
pi_157043542
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Svane het volgende:

[..]

Nou, das alvast een leuke werktitel :7.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:04:19 #276
52229 Chanty
pi_157043546
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:05 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

De woensdag dat ik de echo heb (4 nov) ben ik denk ik iets meer dan 7 weken.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:10:36 #277
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157043679
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

De woensdag dat ik de echo heb (4 nov) ben ik denk ik iets meer dan 7 weken.
Als ik maandag de echo heb ben ik volgens eigen berekening 7+3. Ook nog niet heel ver dus. Maar ben echt heeeeeeeeel benieuwd!
pi_157043732
Allemaal zulke vroege echo's!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:16:47 #279
52229 Chanty
pi_157043770
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:10 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Als ik maandag de echo heb ben ik volgens eigen berekening 7+3. Ook nog niet heel ver dus. Maar ben echt heeeeeeeeel benieuwd!
Ja is echt onwijs spannend. Maar ook zo mooi <3
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:18:45 #280
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157043796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:14 schreef Svane het volgende:
Allemaal zulke vroege echo's!
Toen ik belde voor de intake, gaven ze aan dat dat rond de 8 weken was bij hen, inclusief echo. Op basis van eerste dag van mijn laatste menstruatie kreeg ik de komende week en de week erop als optie. In dat geval graag de vroegst mogelijke uiteraard :+
pi_157043833
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:18 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Toen ik belde voor de intake, gaven ze aan dat dat rond de 8 weken was bij hen, inclusief echo. Op basis van eerste dag van mijn laatste menstruatie kreeg ik de komende week en de week erop als optie. In dat geval graag de vroegst mogelijke uiteraard :+
Haha, en terecht! Bij mij was het wel een soort van gunst ivm afgelopen twee keer dat ik 'al' met 8 weken echo krijg. Scheelt best wel per praktijk geloof ik.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:35:28 #282
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157044040
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:20 schreef Svane het volgende:

[..]

Haha, en terecht! Bij mij was het wel een soort van gunst ivm afgelopen twee keer dat ik 'al' met 8 weken echo krijg. Scheelt best wel per praktijk geloof ik.
Ik heb deze praktijk deels gekozen vanwege eigen echo apparaat en hun standaard intake met echo rond de 8 weken :@
pi_157044256
Mijn hormonsters wilden ineens stoofperen. Volgens mijn oma's recept. }:|
Dus ik heb eerst met oma aan de lijn gehangen voor haar recept (want niemand maakt zulke
stoofperen als mijn oma :9 ) en toen naar de winkel. Maar er moest rode bessensap bij.

Rode bessensap, waar staat dat? Niet bij de verse sapjes. Ook niet bij de glazen flessen fruitsap. Neee, dat zetten we, heel logisch, gewoon bij de cakemix! :X 20 minuten lopen zoeken, want de vakkenvullers wisten 't ook niet te vinden :').
Nahgoed, inmiddels staan de stoofpeertjes op 't
vuur O+ .
pi_157044453
Mwhehe sillie :D ik heb ook wel zin in stoofperen. Hier opa's recept dan, die zijn het allerlekkerst. En appelmoes van opa erbij ♡ Laatst bij de super zo'n bakje kant-en-klare stoofperen gekocht maar t is het toch niet helemaal. Of meer helemaal niet eigenlijk :')
pi_157044522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:57 schreef mignonne het volgende:
Mwhehe sillie :D ik heb ook wel zin in stoofperen. Hier opa's recept dan, die zijn het allerlekkerst. En appelmoes van opa erbij ♡ Laatst bij de super zo'n bakje kant-en-klare stoofperen gekocht maar t is het toch niet helemaal. Of meer helemaal niet eigenlijk :')
Ooh ja! Zelfgemaakte appelmoes! Dies hier ook van oma 't allerlekkerste :9 .
Ik ga maar gewoon een keer bij opa en oma eten denk ik. |:(
En nee, die kant en klare dingen komen echt niet in de buurt, zelfgemaakt smaakt veel beter.

Ik kreeg in de supermarkt echt tig keer de opmerking "jij moet vast niet lang meer?!" te horen. Bij de zoveelste (kennis van mn schoonmoeder) zei ik "mwah, nog een maandje of 3?". Onbetaalbaar die blik naar m'n buik _O- .
pi_157044753
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ooh ja! Zelfgemaakte appelmoes! Dies hier ook van oma 't allerlekkerste :9 .
Ik ga maar gewoon een keer bij opa en oma eten denk ik. |:(
En nee, die kant en klare dingen komen echt niet in de buurt, zelfgemaakt smaakt veel beter.

Ik kreeg in de supermarkt echt tig keer de opmerking "jij moet vast niet lang meer?!" te horen. Bij de zoveelste (kennis van mn schoonmoeder) zei ik "mwah, nog een maandje of 3?". Onbetaalbaar die blik naar m'n buik _O- .
mwhehe gewoon zeggen hoezo? wat bedoel je? :+
pi_157044891
Mijn (totaal niet dikke) collega heeft het gehad: goh gefeliciteerd zeg wat leuk! Hoever ben je nu?
Zij: euhm wat?
:X
pi_157045046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:21 schreef Estrys het volgende:
Mijn (totaal niet dikke) collega heeft het gehad: goh gefeliciteerd zeg wat leuk! Hoever ben je nu?
Zij: euhm wat?
:X
Ik ook. Toen ik net terug was van verlof van Billie.

Hoe ver ben je?
Uhh.. Drie maanden geleden? :').
pi_157045516
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik ook. Toen ik net terug was van verlof van Billie.

Hoe ver ben je?
Uhh.. Drie maanden geleden? :').
Collega heeft twee tieners thuis :')
pi_157045921
Dank allemaal! Hoe is het gegaan Bloesem?
pi_157046229
Ik blijf ook nieuwsgierig naar Jantina...
pi_157046418
Zo, ik ben thuis! Er kwam nog even wat tussendoor :) De vk heeft n.a.v. de klachten een aantal dingen gecheckt: urine (iets verhoogde witte bloedlichaampjes en eiwitten, nog niet zorgwekkend), baby geluisterd (niks aan de hand, mini doet 't zo goed O+ ben zo trots), buik gevoeld (hele baarmoeder reageerde heftig op alle soorten aanraking, gelijk knalhard en krampen), inwendig onderzoek (godzijdank alles nog potdicht en bmh nog lang zat)

De uiteindelijke conclusie is dat mijn baarmoeder is geprikkeld en geīrriteerd, maar het is nog niet helemaal duidelijk is waardoor. Dus nu moet ik een paar dingen in de gaten houden (temperatuur, regelmaat van krampen, pijnlevel, als ik me ernstig zorgen maak) en aan de hand daarvan de een (vk) of de ander (huisarts) bellen. En ondertussen de pijn blijven stillen met warmte en evt. paracetamol en hopen dat 't overgaat. Ze gaf me nog mee dat te vaak bellen echt niet bestaat en dat dit soort signalen bij deze termijn altijd urgent zijn en altijd aandacht vragen. Vanavond ga ik weer in bad bij mijn ouders en ik wilde van alles doen voor school, maar het lukt gewoon niet :(

Mijn huisarts trouwens jongens O+ Ze wilde even met hem overleggen om blaasontsteking uit te sluiten a.d.h.v. die resultaten. Ze belde en ergens halverwege het gesprek moest ze lachen. Bleek dat mijn huisarts had gezegd dat de waarden in principe nog wat laag waren voor antibiotica en dat 'ie 't ook niet voor de zekerheid ging uitschrijven "want dan slikt ze ze toch niet" :@ :D En ze hing helemaal verbaasd op met de boodschap: "eh ja, je krijgt de groetjes van je huisarts" haha.

Verder is de pijn nog gewoon kut }:| Ik lach er wel lekker overheen, maar ik vind 't helemaal niks. En aan de ene kant ben ik wel gerustgesteld, er is nu niks aan de hand, maar aan de andere kant ook helemaal niet, want wat is dan de oorzaak van die krampen en harde buiken?
pi_157046900
Voor nu goed nieuws dus inderdaad. Kan me voorstellen dat je je wel afvraagt waardoor al die pijn en geīrriteerde baarmoeder dan door komt. Voor nu: inderdaad even relaxen, de rest komt later!
pi_157047440
27 oktober is de dag
Dat ik onder het mes mag
pi_157047541
Jeetje Bloesem, nou wel goed dat je hebt gebeld! Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal gerust bent, maar je staat goed onder controle en weet nu waar je op moet letten. Lekker in bad straks en relaxen :* .

Wauw Daui, spannend dat je het nu weet!
pi_157047582
Ik heb het eerste knuffeltje gekocht voor het jongetje in mijn buik O+ . Stond ik daar met tranen in mijn ogen te pinnen bij de HEMA :') .
pi_157047593
ooooh spannend daui! :o een uiterste houdbaarheidsdatum, you has it O+

Bloesem fijn dat er voor nu niets is. Ik moest grinniken om je huisarts, maar hey, hij kent je wel én weet hoe daar mee om te gaan, superfijn!
Je zou nog kunnen overwegen cranberrysap te drinken om eventueel een beginnende blaasontsteking de kop in te drukken?
pi_157047619
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb het eerste knuffeltje gekocht voor het jongetje in mijn buik O+ . Stond ik daar met tranen in mijn ogen te pinnen bij de HEMA :') .
O+ O+
pi_157047637
En als aanvulling op de cranberrysaptip: Vitamine-C-bruistabletten helpen bij mij altijd als er een blaasontsteking aan het beginnen is.
pi_157048321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:51 schreef Daui het volgende:
27 oktober is de dag
Dat ik onder het mes mag
Wowww spannernd! Dan ben je gewoon 39 weken :o :o
Mag je het niet zelf proberen?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157048465
Wat spannend Daui!

Ik gooi 'm ook dicht zie ik. Nieuwe komt eraan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')