Mwhehequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil ook aardappelkroketjes! Bezorg je ook, mignonne?
Ohh wat lief <3 Voor goede tips wb babyapotheek staat mijn PM open!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet![]()
M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheekHeilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen
Zo gaaf!
Fijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet![]()
M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheekHeilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen
Zo gaaf!
Ik kom ze regelmatig tegen op marktplaats. Heb een alert ingesteld voor nieuwe advertenties met 'wolzijde' binnen kind en baby.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:23 schreef pinquit het volgende:
Ik wil ook nog een wolzijde mutsje, waar vind ik die? Mijn keind heeft alleen zon klein hoofd dat mt 44 nog veel te groot is
Wolgroepquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:30 schreef mignonne het volgende:
ik kan je trouwens wel aan die wolgroep toevoegen hoor als je dat wilt.
Nouja dat bedoel ik dus haha, dat is het her en der best ook wel. Niets mis mee verder hoor, maar gewoon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wolgroep
Dat klinkt echt heel geitenwollen sokkerig
gedaan. Het moet wel bevestigd worden door zo'n admin dus kan even duren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:52 schreef Lamb29 het volgende:
Oh voeg mij ook eens toe! Al gok ik niet heel veel wol nodig te hebben met mijn eind maart kind.
Haha dat jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef L-E het volgende:
Hehe Mignonne, herkenbaar ja. 'Deze jumpsuit kostte mij 22 euro en hij is bijna niet gedragen dus ik wil er minimaal !!! 19 voor hebben' Dude als ik m voor 3 euro meer nieuw kan hebben doe ik dat he, kusjesss en whateverrr ❤
Ja iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
In Duitsland is sowieso meer van dat soort dingen. Barnstenen kettingen en wol/zijde liggen gewoon bij de DM. Net als ecologische luiers en biologische kinderkoekjes zonder meuk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:
Ja hoi! Mijnes is ook regelmatig zoiets idd..
Zout zout zout... Ik heb standaard een voorraadje zoute dropjes in mijn tas.
Zoute twisters, cup a soup (Probeer 2 a 3x op de dag verspreid sowieso een dropje oid te pakken)
En verder opletten met wat je doet.
Krukje naast de douche klaarzetten zodat je meteen kan zitten na het douchen.
(of ik heb ook al eens zittend gedoucht toen hij weer belachelijk laag was)
Langzaam opstaan.... Na inspanning er rekening mee houden dat je even een klap gaat krijgen enz
Ik zag op vakantie heel veel kindjes (in het zwembad) met zo'n barnstenen ketting. Ik heb er zelf vroeger ook 1 gehad (grote fan van Jurassic Parcquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
In Duitsland is sowieso meer van dat soort dingen. Barnstenen kettingen en wol/zijde liggen gewoon bij de DM. Net als ecologische luiers en biologische kinderkoekjes zonder meuk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zoete drop is overigens zouter dan zoute drop (qua zoutgehalte), echt waar! Iets met op smaak krijgen te maken.
Ik dacht dat zout niet hielp in het geval van zwangerschap? Dat dacht ik namelijk ook maar toen zei mijn vk dat dat niet hielp bij zwangeren. Exacte achtergrond weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:
Ja hoi! Mijnes is ook regelmatig zoiets idd..
Zout zout zout... Ik heb standaard een voorraadje zoute dropjes in mijn tas.
Zoute twisters, cup a soup (Probeer 2 a 3x op de dag verspreid sowieso een dropje oid te pakken)
En verder opletten met wat je doet.
Krukje naast de douche klaarzetten zodat je meteen kan zitten na het douchen.
(of ik heb ook al eens zittend gedoucht toen hij weer belachelijk laag was)
Langzaam opstaan.... Na inspanning er rekening mee houden dat je even een klap gaat krijgen enz
Een Fok!eco-Duitslandmeetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja idden qua glutenvrij is t ook echt een walhalla in verhouding met hier. Misschien over een paar maanden maar es een roadtrip er tegenaan gooien
Roomijs is ook vreselijk zoutquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:42 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik zag op vakantie heel veel kindjes (in het zwembad) met zo'n barnstenen ketting. Ik heb er zelf vroeger ook 1 gehad (grote fan van Jurassic Parc), maar wat doet het verder precies?
heb vroeger ook veel edelstenen verzameld en gebruikt voor allerlei kwaaltjes en even afgezien van het feit of je erin geloofd of niet vind ik het wél interessant
[..]
Mind is blown!
Hoe kan het dat je dat niet proeft? Ik ga weer een avondje Googelen denk ik
quote:Het is een misverstand dat het zout in drop de bloeddruk omhoog jaagt. Gek genoeg bevat zoete drop meer zout (per 100 g ongeveer 200 mg natrium) dan zoute drop (150 mg). In zoute drop zit simpelweg minder suiker, waardoor het zout duidelijker te proeven is. Deze hoeveelheden zout kunnen weinig kwaad. Bij personen met een normale bloeddruk werd een gemiddelde systolische bloeddrukstijging van 2,3 mmHg gemeten na inname van 2.300 mg natrium in 24 uur. Bij een consumptie van 200 gram drop per dag (circa 400 mg zout bevattend) zou de bloeddrukstijging als gevolg van de zoutinname ongeveer 0,4 mmHg bedragen. De bijdrage van het zout in drop aan de bloeddrukstijging lijkt hiermee verwaarloosbaar. Ter illustratie: een Al Capone’s Italian Pizza met salami (400 g) bevat 10.000 mg zout en een Dr. Oetker Pizza Crossa Picanta (300 gram) 3.000 mg zout.
GEVOELIGHEID
Hoeveel drop kun je nu eten zonder hoge bloeddruk te krijgen? In een aantal onderzoeken is onderzocht bij welke hoeveelheid glycyrrhetinezuur de bloeddruk gaat stijgen.2 Dat gebeurt bij ongeveer 95 mg glycyrrhetinezuur per dag. Dat komt overeen met ongeveer 170 mg glycyrrhizine: ongeveer 15 zoete dropjes of 60 dubbelzoute dropjes per dag. Na een maand elke dag drop eten wordt de bloeddruk systolisch 5 ā 6 mmHg hoger bij mensen zonder hoge bloeddruk en 12 mmHg hoger bij mensen die al een hoge bloeddruk hadden. Nu is het probleem dat dit gemiddelden zijn. Sommige mensen zijn gevoeliger voor drop dan anderen. Vrouwen reageren sneller op drop met een bloeddrukverhoging, mogelijk doordat hun darmbeweging trager is zodat het glycyrrhetinezuur beter opgenomen wordt.
Ooohquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:37 schreef mignonne het volgende:
en deze heb ik gekocht ♡ Die rechtse heb k ook in bruin.
[ afbeelding ]
Ja zie je! Ik heb een maatje newborn in bruin maar die vond ik vrij klein ogen. Die 2 blauwen zijn maat 62/68. Ben benieuwd hoe die vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohh die cosilanamutsjes van wolfleeceik had ze in donkerbruin en rood voor Suus, heel fijn en warm en mooi. Ze vallen klein hoor Pinquit! Dus is vast wat voor jouw zoon
Bij mij iig welquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:45 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat zout niet hielp in het geval van zwangerschap? Dat dacht ik namelijk ook maar toen zei mijn vk dat dat niet hielp bij zwangeren. Exacte achtergrond weet ik niet.
Ja hij is wel besloten, maar je kan wel zelf een request sturenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:19 schreef mignonne het volgende:
Ik doe trouwens veel te moeilijkvolgens mij is die wolgroep niet geheim en kun je zelf lid worden.
https://m.facebook.com/groups/1407453222808034
Ja precies, wel besloten maar niet geheim dat ie onzichtbaar is zeg maar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja hij is wel besloten, maar je kan wel zelf een request sturenmaar ik niet, want dat heb jij al gedaan
helemaal top!
Ik heb al cosilana gevonden, en ohyeaaah ze zijn er ook in grijswit gestreept![]()
onze favoriete combi merk ik de laatste dagen
Bestellen maarrrr
Spaarzaam omgaan met dingen is 1 ding maar dat hoef je niet op je weken zwangerschap toe te passen hequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:24 schreef Bloesem. het volgende:
Helemaal niet eco: volgens mij heb ik wee'tjes![]()
Ik heb tot nu toe steeds alleen maar een krampje gehad of heel eventjes gefrummel en nu is 't al sinds ik op de bank lig aan 't rommelen. Maar wat een bijzonder gevoel(het zijn geen echte hoor, die erger worden)
Haha nou, ik heb nog geen plannen hoor! Nog in elk geval twee weken niet. Maar een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, dus een beetje oefenen kan vast geen kwaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Spaarzaam omgaan met dingen is 1 ding maar dat hoef je niet op je weken zwangerschap toe te passen he![]()
Ik vond het ook apart, en mooi. Ik was alleen niet pas over een maand uitgerekendquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:31 schreef Bloesem. het volgende:
Het is echt een heel apart gevoelIk lig hier heel verbaasd te wezen haha! Ik krijg ook steeds een soort warmte-golfje in m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:32 schreef mignonne het volgende:
Als er regelmaat in zit moet je wel even bellen he
Welke mijlpaal?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 05:58 schreef Sethiwe het volgende:
Jantina de mijlpaal der gezellig Twello gehaald!!
Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal dramaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Gefeliciteerd 1stGirl!!![]()
En UD voor Jantina!![]()
Sinds een paar dagen slaap ik echt slechtIk ben gewend om snel in slaap te vallen en dan in 1 ruk door te slapen. Nu val ik nog steeds wel snel in slaap, maar word dan vervolgens elke paar uur wakker en niet eens per se om naar de wc te gaan of zo. En opnieuw in slaap vallen gaat dan niet zo snel, lig dan best een tijdje wakker steeds. Helemaal als manlief naast me ligt te snurken
Zijn er meer die dit (gehad) hebben? Gaat het nog over voor einde zwangerschap of moet ik er alvast maar aan wennen?
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal drama.
Mwhehe dat jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
Ik ging ook rond 20 weken ergens al "lekken". Overigens werd dat toen rond 30 weken ineens weer veel minder en nu begint het weer (maar dat is gezien mijn termijn nu wel logisch). Het kan dus ook vroeger!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef onomatopee het volgende:
1stGirl, gefeliciteerd!![]()
![]()
Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij. Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens
![]()
En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrakEn ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 12:50:46 ]
Beterschap!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:58 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd first!
En spannende dagen voor jou jantina. Denk je dat je beeb ook echt vandaag komt?
Hier vandaag een dag ziek gemeld van werk. Al een poos last van keelpijn, oorpijn en de hele reutemeteut. Vannacht ook werd wakker gelegen en ik was het fucking zat! En ik dacht dat het gistermiddag al wel beter ging. :-(
Ach, heb ik ook eens asociaal uitgeslapen, werd pas om 12 uur wakker. Zo lekket heet douchen en hopen dat mijn neus wat los laat.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:49 schreef Myrr het volgende:
1st! Gefeliciteerd!
Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maandendus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.
Het blijft er ook wel in zitten eigenlijkuitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap.
Heerlijk hoe heel je instelling verandert
Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.11 babiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles goed verder?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:30 schreef JantinaGr het volgende:
1stGirl gefeliciteerd!!
Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets![]()
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor.Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.
Iemand vroeg of het al rommelt: Nope.
HA. Zo waar.quote:
Duurde even tot het doordrongquote:
+1!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:06 schreef Daui het volgende:
Klopt helemaal. Ik ben er klaar mee. Kom er maar uit. ABC ik kap ermee
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoordquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
+1!
Al sleep jij een baby extra mee, dus je mag wel voor. Dan hou ik het nog wel heel even vol.
Ik zit echt een belachelijke film te kijken, into the woods. Iemand die gezien? Ik vind disneyfilms meestal leuk maar deze is echt heel slecht..
Dat heeft een reden dus; tis echt een slechte film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Daui het volgende:
[..]
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoord
Haha, leuk die automatische correctie...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:33 schreef L0t.. het volgende:
1stGirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!wat fijn dat alles zo goed is gegaan!
[..]
Welke mijlpaal?
Hier werkte het destijds een tijd op handen en knieën de buik laten hangen. Maar toen was ze nog niet ingedaald!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
1stgirl gefeliciteerd!
Jantina mijlpaalzo gek lijkt me dat. Hopelijk besluit ze nu snel te komen
.
Iemand tips om je baby ervan te overtuigen dat ie in een andere houding / plek moet gaan liggen? Hoe ze nu ligt is echt pijnlijk. Ben al gaan liggen, ben al naar links aan het buigen/wiebelen maar so far no go
.
Dat deed ik zaterdag ook. Voor het eerst ooit zo ongeveer... Maar was wel lekker!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Chanty het volgende:
JantinaVoor de 40 weken mijlpaal
Ik ben een uurtje gaan slapen vanmiddag. Ik ben echt zwanger
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef mignonne het volgende:
Haha leuk is dat he lamb♡
mijn dames beginnen nu nerveuzer te worden en ongeduldiger. Wanneer komt ie noouhoooou en hoe gaat ie dan heeeeeeten??? en hoe ziet ie er dan uuuihuiiit?maar goed, all in all gaat dat met vlagen.
Morgen gaat mn moeder met ze zwemmen, even lekker eruit voor ze, wat leuks doen dat hebben ze wel verdiend.
Ik las plak-leuter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb een plakkleuter. Ouderwetse mamahonger
Wil bij niemand thuis meer spelen zonder dat ik er bij ben ed.... En ik voorspel morgen een hoop tranen bij het wegbrengen naar de bso (maar dikke glimlach met ophalen omdat het zo leuk was)
Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronkenquote:
Nou ik blijf er ook om lachen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronken:'D moeheid denk ik
Ja, verdomde supermarktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
1stgirl gefeliciteerd met je zoon!![]()
En een krakkemik-boks met Razz.... hier een dagje thuis geweest en ik kon vanavond alleen maar op de bank liggen door de bekkenpijnTe danken aan even een paar keer op de grond zitten bij dochter + duplo en een tripje met buggy naar de supermarkt
Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:20 schreef Sicilia het volgende:
En Myrr, hier werkt de omeprazol wel beter dan rennie, maar voor acute maagzuuraanvallen is rennie of iets dergelijks nog steeds wel erg fijn.
Warme melk en gele vla helpen bij mij ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten.
Omeprazol op recept van de huisarts was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Myrr het volgende:
bah
Dames, werkt dokters-maagzuur spul beter dan Rennie/Gavilscon of maakt het niet uit? Loop straks nog met een open hals rond.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omeprazol op recept was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bent
Dat is meer tegen misselijkheid toch? Had ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:59 schreef Lamb29 het volgende:
Idd gatverdamme! Gaviscon oid... Bleh! Daar wordt je alleen maar misselijker van.
Ik heb emesafene.. Bij O. Hielp dat goed, nu matig.
Werkt het niet als je een paar minuten op en neer wiebelt? Hier valt 'ie dan in slaap als ik 'm zat ben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:53 schreef JantinaGr het volgende:
Meehhh nacht 3 dat baby er op los stuitert, kan er niet van slapen. Nu in combinatie met bijna elk kwartier een harde buik met inmiddels venijnige steek in onderbuik. Voorweeën?
Jep. Nu in combinatie met een Bacardi walmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:18 schreef JantinaGr het volgende:
Haha, myrr. Herkenbaar. Vriend heeft vooral heel erg de neiging om zijn hoofdkussen direct tegen de mijne aan de leggen, dat vind ik ook al niet fijn slapen. En niet te vergeten het harde geblaas in je gezicht als hij diep slaapt.
Spannendquote:Op donderdag 22 oktober 2015 04:47 schreef JantinaGr het volgende:
Nah, baby is nu weer rustiger, maar heb om de 10 minuten een wee, voorwee, ik weet het niet. Ze zijn al wel behoorlijk heftig. Slapen, nee
Ja checkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:40 schreef Myrr het volgende:
Lig alweer klem.Geef het op. Slaap lekker.
Ik werk in de it, dus wel redelijk een mannenbranche... Hoewel er ook redelijk wat vrouwen op de afdeling zijn gelukkig. Ik kijk straks wel even hoe het gesprek verkoopt. Volgens mij zag ik gisteren al iemand vertwijfeld naar mijn buik kijken. Die is trouwens voornamelijk dikker vanwege mijn darmen en dat verschilt echt per dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:08 schreef Chanty het volgende:
Het is een mooie termijn om het te vertellen op zich. Over een maand ben je alweer 15 weken.
Weet niet hoe belangrijk die beoordeling is? Heb je een vast contract of moet er besloten worden of je verlenging krijgt nav die beoordeling? Als het gewoon een reguliere beoordeling is en er weinig vanaf hangt dan zou ik het zeggen. Weet ook niet in welke branche je zit, als het een mannenwereld is dan kun je het bv veel gemakkelijker lang verbergenIn een branche waar ook veel vrouwen zitten zijn ze wel gewend dat die zwanger raken en zal dat doorgaans niet van invloed zijn op je beoordeling.
Ik knijp m zelf nu al voor over 2/3 wekenHeb een nieuwe baan per 1 januari en wil dus zsm na de eerste echo vertellen dat ik zwanger ben. Kan het helaas niet verbergen tot de proeftijd voorbij is want dan ben ik 24 weken, dus hoop dat het me niet de baan gaat kosten.
En ik ben zooooo MOEOEOEOEOE!
Hmmmm ja dan zou ik zeggen wacht nog even. Het is niet heel gek als je het met 15 weken vertelt. Als je nu nog niet heel erg iets ziet, kun je het nog wel een maandje coveren met tactisch kleden (sjaaltjes, vestjes/ jasjes open, wijd uitlopende jurkjes/ truien). Mensen durven niet snel te vragen. En mannen hebben er, op een enkeling na, echt geen oog voorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:22 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ik werk in de it, dus wel redelijk een mannenbranche... Hoewel er ook redelijk wat vrouwen op de afdeling zijn gelukkig. Ik kijk straks wel even hoe het gesprek verkoopt. Volgens mij zag ik gisteren al iemand vertwijfeld naar mijn buik kijken. Die is trouwens voornamelijk dikker vanwege mijn darmen en dat verschilt echt per dag.
Het beoordelingsgesprek is gelukkig niet ter verlenging, ik heb al een vast contract en nog nooit moeilijkheden gehad gelukkig. Maar ik weet hoe moeilijk mijn werkgever soms kan doen met dingen die hun niet aanstaan en ben een aantal keer getuige geweest van hoe mensen er uitgewerkt worden ondanks een vast contract. Het wordt moeilijker om een dossier tegen me te beginnen als je me net een goede beoordeling hebt gegeven, vandaar dat ik eigenlijk van plan was te wachten.
Edit: ik dacht dat een proeftijd maar maximaal 2 maanden mag duren? Of is dat het moment waarop je op vast contract zou kunnen worden genomen? Dan lijkt het me inderdaad ook wel heel spannend voor je. Het zou niet uit mogen maken dat je zwanger bent, maar in de praktijk gaat het helaas ook vaak anders
Ohh Jantina, dat gaat lekker! Spannend zegquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef JantinaGr het volgende:
Net controle gehad! De krampen waren wat afgezakt inmiddels. M'n verhaal gedaan en ze dacht aan voorweeen.
Wel even gekeken hoever ik was: 3 cm ontsluiting! Ze kon er heel makkelijk bij, dus vroeg meteen of ze mocht strippen. Ja, gezegd natuurlijk, help de boel maar een handje.Ook dat ging makkelijk en nu afwachten.
![]()
Zou ik dan vanavond of morgen ons meisje in mijn armen hebben??
Ja zij dobberen met oma en dr bonusdochters in t water. Ik drijf weg in mn stoeltje 😂 maar goed maakt niet uit. Ze hebben het leuk en ik heb mn breiwerk bij me. Dus ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:29 schreef pinquit het volgende:
Moest je mee?pffft bikkel, ik dacht dat ze met oma gingen
Nee het is hier herfstvakantie. Reeeetedruk man boh. Ik zit hier wel prima. Wordt nu een slush voor me gehaald ^_^quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:02 schreef Estrys het volgende:
Kun je niet beter in het water gaan liggen? Ben je nog lichter ookWel lastig breien
Vast morgen, zoals je dacht!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef JantinaGr het volgende:
Zou ik dan vanavond of morgen ons meisje in mijn armen hebben??
Wat goed!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:45 schreef Piekie81 het volgende:
hoei Jantina, spannend!
Maandagavond zijn we voor het eerst naar de vk geweest en de eerste sticker is binnen: kloppend hartje en een guppie van ongeveer 8w4d. Over een dikke 2 weken te termijnecho. (migonne, is een witte cirkel naast het vruchtje op de echo de dooierzak? we zijn het vergeten aan de vk te vragen)
Dit weekend gaan we het vertellen aan onze ouders en broers/zussen. En morgen gaan we het aan de jongens vertellen, ik ben heel benieuwd hoe de oudste (net 5) gaat reageren!
origineel is het niet maar vindt het wel een leuke manier om te doen. Van het weekend al getest bij goede vrienden die we niet zo vaak zien. Die zagen het echt heel snel terwijl Lucas vooral bezig was met zichzelf verstoppen bij mij. Maar het is dan ook een groen shirt met rode letters twee maten te grootquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:18 schreef Dyre het volgende:
Jantine gaat babyknuffelen! Zet 'm op!
Chanty, leuk! Wij hebben het ook met een shirtje gedaan. 'Hoera, ik word grote zus!' leek ons best duidelijk, maar het heeft echt heel lang geduurd voordat iemand het zag
en natuurlijk is er dan altijd iemand die zegt dat 'ie het al wel had verwacht hoor
Luna, veel wijde shirtje aan de komende maandHeb je wel een fijne beoordeling gehad?
Mignonne heeft mij laatst verzekerd dat het gewoon kon. Mits niet langer dan een week, zoals ook in de bijsluiter staat. Gewoon gebruiken dus, hoofdpijn van verstopte holtes en niet slapen is ook niet goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!
Piekie een kloppend hartje![]()
En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt![]()
Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijnAlleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
Dat kan ook gewoon jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef pinquit het volgende:
Oh hehh. Ik dacht dat dat gewoon kon joh.
Flink stomen! Zonder iets erin.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!
Piekie een kloppend hartje![]()
En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt![]()
Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijnAlleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
Thnx! En de rest ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon ja![]()
Maar ik wil ook niet teveel verwarrende harriet uithangen als zij dit advies heeft gekregen.
Zoë als je je kan vinden in t advies van je vk dan prima maar wat razz zegt, gebruik is geen probleem dus voel je ajb niet schuldig als je t wel nodig hebt. Gewoon volgens voorschriften in de bijsluiter dus niet langer dan een week achter elkaar.
Edit: onderbouwing hier https://www.farmacotherap(...)x/xylometazoline.asp
Wat is er dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Myrr het volgende:
Waarom is Nederland zo gaar met openingstijden en is het niet gewoon 24 uur open zoals in zo'n beetje ieder buitenland.
Foo Fighters!quote:
Ik heb dat gevoel ook, die druk, alleen bij mij is het denk ik wel een hoofdje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen![]()
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja*gnork*
Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekoptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen![]()
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja*gnork*
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekoptJe ziet m'n buik gewoon zakken. Zit inmiddels snikkend in bad bij m'n ouders met een beurs bekken, krampen, zere rug, zere benen. Weet even niet meer waar ik 't vandaan moet trekken
Ik heb zelfs bij hoge uitzondering paracetamol geslikt
Straks maar naar bed en morgen even langs de vk als dit zo blijft /zeurzeikmiepbericht
Hoe is je breiwerk geworden? Die met die eendjes?
Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is idd vervelend. Hopelijk helpt je bad iets. Ik heb er hier ook een die mn bmm als boksbal gebruikthij stompt
Doet echt gemeen zeer idd zo af en toe.
Hopelijk gaat t morgen beter voor je.
Ja die met die eendjes idd. Maar die is niet zo spannend geworden haha. Die sluit met blinde haakje/oogje sluiters net als t origineel. Mn blaadjesvestje heb ik voorzien van vogeltjesknoopjesvond k wel passend
Doen ze dat daarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:13 schreef mignonne het volgende:
Nope Sillie. Package deal![]()
Maar goed, dat laatste stukje van je zwabberschap is expres zo, anders zou je nooit zin krijgen om te gaan bevallen
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!
Ohh ik vind je breidingetjes zo leuk! Foto van vogeltjesknoopjes aub
Ohh zo leukquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa tof!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef Chanty het volgende:
De moeders voor moeders vrouw was net hier. Het is nu ook extern vastgesteld dat ik gruwelijk zwanger ben. Streep knalde eraf![]()
mwhehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant.
Maar het vestje is wel heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay Chanty voor de bevestiging!Toch altijd fijn
![]()
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.
Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween
:)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehehe![]()
ik moest zo lachen om dit plaatjelekker droog
Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay Chanty voor de bevestiging!Toch altijd fijn
![]()
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.
Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween![]()
Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
Oh bleh das irritantquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor.![]()
Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
Logisch..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh bleh das irritant![]()
Nouja, wij vieren het xD hahaha.
En ik zag nu dat twee andere huizen hier in de straat ook versierd zijn sinds een paar dagen dus wellicht hebben we mensen op ideeën gebrachtVorig jaar hebben we er echt een feest van gemaakt met spelletjes en hapjes, was superleuk maar dit jaar laat ik dat maar even schieten
De meisjes gaan wel trick or treaten.
Oh wat fijn!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:12 schreef Kiwisoep het volgende:
Wij hadden vanmorgen een kloppend hartje!
Ohja hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk mignonne! Ik schrik elk jaar weer van de Sint Maarten kindjes, helemaal niet mee opgegroeid. Trick or treat vind ik dan een stuk leuker
Silliehopelijk knap je toch wat op vandaag!
Ik ben hormonaal vandaagik vind alles stom en moet huilen om alles. Gelukkig is m'n lief vanmiddag thuis, dan kan ik even alleen de stad in ofzo. Even luchten
.
quote:
Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:22 schreef mignonne het volgende:
Kiwi yay! Fijn!!
Bloesem, je verloskundige is er niet alleen voor spoed, je kan ook gewoon even bellen om te overleggen, ook als je je niet heel erg zorgen maakt. Ze zal je wat vragen stellen om een beetje beeld te krijgen van je situatie. Wellicht wil ze wat controles doen zoals bloeddruk enzo en verder kun je haar vragen om een concreet beladvies.
Breng anders ook ff een potje urine langs de huisarts en laat dat kweken. Dus niet alleen zo'n sneltest. Blaasontsteking kan ook veel harde buiken en krampen veroorzaken en verloopt a-typisch in de zwangerschap.
Goedzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checkenIk sta nu weer even onder warme douche en dan ga ik daar zo naartoe.
Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:19 schreef Svane het volgende:
Dank jullie allen!Ik voel me best wel zwanger, dus dat is fijn. Wel schiet ik snel in de twijfel als ik, zoals vandaag, nergens 'last' van heb. Ik hoop het zo zo zo! Dat maakt het zo spannend.
Chanty, hoe ver ben jij woensdag?
En naar Jantina ben ik ook benieuwd ja!
Lekker lamballenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Succes Bloesem!
Ik las goeie echo's.
Peuter is een dagje bij opa en oma. Wat voel ik me aan de ene kant schuldig maar aan de andere kant zooo rustig. Super zen. Niks doen. Gamen. Hangen. Nu een beetje dutten op de bank. En dan straks pannenkoeken maken met peuter.
Succes!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checkenIk sta nu weer even onder warme douche en dan ga ik daar zo naartoe.
Hoera, elke nacht bevestiging! Ik slaap juist als een blok haha!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:05 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!
7 weken klinkt voor mezelf ook als behoorlijk echt jaIk heb niet veel specifieke zwangerschapsdingetjes vind ik. In het begin had ik regelmatig allerlei krampen, nu alleen heel af en toe. Wel af en toe steekjes die volgens mij van mijn banden afkomen, maar dat is ook heel weinig. Maar ik krijg de meeste bevestiging 's nachts, als ik meerdere keren wakker word zonder reden, terwijl ik normaal zonder problemen het klokje rond aan een stuk door kan tukken
Ah ja dat klinkt als een varken jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Svane het volgende:
[..]
Hoera, elke nacht bevestiging! Ik slaap juist als een blok haha!
Ik heb een heel dubieus kwaaltje wel trouwens. Ik heb hele tijd het gevoel dat m'n maag knort/knaagt, maar dan op de plek van m'n baarmoeder? Oke het klinkt echt discutabel maar het knort echt. MAAK IK EEN VARKEN? Help mignonne!
oh heerlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Succes Bloesem!
Ik las goeie echo's.
Peuter is een dagje bij opa en oma. Wat voel ik me aan de ene kant schuldig maar aan de andere kant zooo rustig. Super zen. Niks doen. Gamen. Hangen. Nu een beetje dutten op de bank. En dan straks pannenkoeken maken met peuter.
Het is zo'n rare plek om het te voelen! Maar boer-gehalte-gewijs is luchtbelletjes een goeie optie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef mignonne het volgende:
nee srsly, geeeen idee
haha. Misschien lucht vanuit je darmen die je hoort/voelt? Je baarmoeder duwt de boel natuurlijk opzij en omhoog enzo waardoor je darmen anders komen te liggen. Misschien dat je darmen achter/naast je bm nu net een beetje in een gekke kronkel liggen en dat je daardoor de luchtbelletjes voelt? Geen idee maar als ik echt een verklaring moest geven dan ging ik daarvoor. Na het varken natuurlijk
Ja het is wel pittig. Zeker nu hij z'n zindelijkheid ineens aan de kant schuift en ik extra kan poetsenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh heerlijk![]()
ik snap wat je bedoelt hoor qua schuldig voelen, maar lekker even van genieten. Goed tot rust komen is ook heel erg belangrijk.
Ik vond mn verlof bij E. echt het zwaarst, de hele dag voor A. zorgen en haar entertainen en bezig houden enzo pffrt... ik had nog liever tot 40 weken door moeten werken geloof ik. Dat klinkt lelijker dan ik het bedoel tegenover oudste, ze was haske lief en meegaand en makkelijk enzo. Maar gewoon zo volcontinue voor een dreumes zorgen (in mijn geval dan) vond ik veel zwaarder dan werk.
Nou, das alvast een leuke werktitelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Svane het volgende:
[..]
Hoera, elke nacht bevestiging! Ik slaap juist als een blok haha!
Ik heb een heel dubieus kwaaltje wel trouwens. Ik heb hele tijd het gevoel dat m'n maag knort/knaagt, maar dan op de plek van m'n baarmoeder? Oke het klinkt echt discutabel maar het knort echt. MAAK IK EEN VARKEN? Help mignonne!
De woensdag dat ik de echo heb (4 nov) ben ik denk ik iets meer dan 7 weken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:05 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!
7 weken klinkt voor mezelf ook als behoorlijk echt jaIk heb niet veel specifieke zwangerschapsdingetjes vind ik. In het begin had ik regelmatig allerlei krampen, nu alleen heel af en toe. Wel af en toe steekjes die volgens mij van mijn banden afkomen, maar dat is ook heel weinig. Maar ik krijg de meeste bevestiging 's nachts, als ik meerdere keren wakker word zonder reden, terwijl ik normaal zonder problemen het klokje rond aan een stuk door kan tukken
Als ik maandag de echo heb ben ik volgens eigen berekening 7+3. Ook nog niet heel ver dus. Maar ben echt heeeeeeeeel benieuwd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
De woensdag dat ik de echo heb (4 nov) ben ik denk ik iets meer dan 7 weken.
Ja is echt onwijs spannend. Maar ook zo mooi <3quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:10 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Als ik maandag de echo heb ben ik volgens eigen berekening 7+3. Ook nog niet heel ver dus. Maar ben echt heeeeeeeeel benieuwd!
Toen ik belde voor de intake, gaven ze aan dat dat rond de 8 weken was bij hen, inclusief echo. Op basis van eerste dag van mijn laatste menstruatie kreeg ik de komende week en de week erop als optie. In dat geval graag de vroegst mogelijke uiteraardquote:
Haha, en terecht! Bij mij was het wel een soort van gunst ivm afgelopen twee keer dat ik 'al' met 8 weken echo krijg. Scheelt best wel per praktijk geloof ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:18 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Toen ik belde voor de intake, gaven ze aan dat dat rond de 8 weken was bij hen, inclusief echo. Op basis van eerste dag van mijn laatste menstruatie kreeg ik de komende week en de week erop als optie. In dat geval graag de vroegst mogelijke uiteraard
Ik heb deze praktijk deels gekozen vanwege eigen echo apparaat en hun standaard intake met echo rond de 8 wekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:20 schreef Svane het volgende:
[..]
Haha, en terecht! Bij mij was het wel een soort van gunst ivm afgelopen twee keer dat ik 'al' met 8 weken echo krijg. Scheelt best wel per praktijk geloof ik.
Ooh ja! Zelfgemaakte appelmoes! Dies hier ook van oma 't allerlekkerstequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:57 schreef mignonne het volgende:
Mwhehe sillieik heb ook wel zin in stoofperen. Hier opa's recept dan, die zijn het allerlekkerst. En appelmoes van opa erbij ♡ Laatst bij de super zo'n bakje kant-en-klare stoofperen gekocht maar t is het toch niet helemaal. Of meer helemaal niet eigenlijk
mwhehe gewoon zeggen hoezo? wat bedoel je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ooh ja! Zelfgemaakte appelmoes! Dies hier ook van oma 't allerlekkerste.
Ik ga maar gewoon een keer bij opa en oma eten denk ik.![]()
En nee, die kant en klare dingen komen echt niet in de buurt, zelfgemaakt smaakt veel beter.
Ik kreeg in de supermarkt echt tig keer de opmerking "jij moet vast niet lang meer?!" te horen. Bij de zoveelste (kennis van mn schoonmoeder) zei ik "mwah, nog een maandje of 3?". Onbetaalbaar die blik naar m'n buik.
Ik ook. Toen ik net terug was van verlof van Billie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:21 schreef Estrys het volgende:
Mijn (totaal niet dikke) collega heeft het gehad: goh gefeliciteerd zeg wat leuk! Hoever ben je nu?
Zij: euhm wat?
Collega heeft twee tieners thuisquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. Toen ik net terug was van verlof van Billie.
Hoe ver ben je?
Uhh.. Drie maanden geleden?.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb het eerste knuffeltje gekocht voor het jongetje in mijn buik. Stond ik daar met tranen in mijn ogen te pinnen bij de HEMA
.
Wowww spannernd! Dan ben je gewoon 39 wekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:51 schreef Daui het volgende:
27 oktober is de dag
Dat ik onder het mes mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |