abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156987577
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156987582
1stGirl, gefeliciteerd! *O* *O*

Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij :'). Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens }:|

En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrak :D En ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
pi_156987758
quote:
6s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
Mwhehe dat ja :P

Ik had het bij mn oudste heel erg. Twee uurtjes slapen ofzo en daarna gewoon echt niet meer in slaap kunnen komen. Meestal ging ik er dan maar uit, naar het plafond liggen staren schoot ik ook niets mee op en met gewoel en gedraai hield ik alleen maar B. wakker.
Alle afleveringen Midsomer Murders heb ik gekeken in die tijd O+ :Y)
:)
pi_156987769
gefeliciteerd 1st girl!! *O* Fijn dat alles zo goed is gegaan.

en ook een *O* voor de mijlpaal van jantina
:)
pi_156987800
1st girl! Gefeliciteerd!

En Jantina ook, uitgerekende datum is toch wel zo tof! Zo gek en spannend als ie voorbij gaat.

Hier wekenwissel, wahoeeeeeee 6 weken. Ik vind het spannend.
pi_156988057
1stGirl gefeliciteerd!!

Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets :')
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor. :P Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.

Iemand vroeg of het al rommelt: Nope. :+
pi_156988542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef onomatopee het volgende:
1stGirl, gefeliciteerd! *O* *O*

Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij :'). Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens }:|

En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrak :D En ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
Ik ging ook rond 20 weken ergens al "lekken". Overigens werd dat toen rond 30 weken ineens weer veel minder en nu begint het weer (maar dat is gezien mijn termijn nu wel logisch). Het kan dus ook vroeger!
pi_156988548
Raar he Jantina. Dan gaat die dag gewoon voorbij.. Ik vond dat zo raar toen! Maar toch een jompel hoor *O*
pi_156989147
Mijn hormonen hebben gisteren besloten dat ik toch een ander geboortekaartje wil. JD had dat dan liever nu, dan wanneer alles gedrukt en wel binnen was na de geboorte :+. Dat scheelt :+.
pi_156989857
1st! Gefeliciteerd!

Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maanden _O- dus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.

Het blijft er ook wel in zitten eigenlijk ;( uitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap. :')

Heerlijk hoe heel je instelling verandert _O_

Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 12:50:46 ]
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:58:25 #101
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156990050
Gefeliciteerd first!

En spannende dagen voor jou jantina. Denk je dat je beeb ook echt vandaag komt?

Hier vandaag een dag ziek gemeld van werk. Al een poos last van keelpijn, oorpijn en de hele reutemeteut. Vannacht ook werd wakker gelegen en ik was het fucking zat! En ik dacht dat het gistermiddag al wel beter ging. :-(
Ach, heb ik ook eens asociaal uitgeslapen, werd pas om 12 uur wakker. Zo lekket heet douchen en hopen dat mijn neus wat los laat.
pi_156990277
Gefeliciteerd 1stgirl! *O*
pi_156990396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:58 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd first!

En spannende dagen voor jou jantina. Denk je dat je beeb ook echt vandaag komt?

Hier vandaag een dag ziek gemeld van werk. Al een poos last van keelpijn, oorpijn en de hele reutemeteut. Vannacht ook werd wakker gelegen en ik was het fucking zat! En ik dacht dat het gistermiddag al wel beter ging. :-(
Ach, heb ik ook eens asociaal uitgeslapen, werd pas om 12 uur wakker. Zo lekket heet douchen en hopen dat mijn neus wat los laat.
Beterschap!

Nee, ik denk niet dat ze vandaag komt. Ik zet in op komende vrijdag de 23e... :)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:19:10 #104
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156990556
Thanks!

Nog even lekker van je buik genieten dus. Voor zover dat nog kan. :)
pi_156991195
Beterschap kniftyhooker!

Hier slaap ik sinds de zwangerschap juist als een blok. Als de wekker niet gaat slaap ik rustig 11 uur achter elkaar... Ik gooi het maar op de vermoeidheid.
pi_156991369
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:49 schreef Myrr het volgende:
1st! Gefeliciteerd!

Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maanden _O- dus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.

Het blijft er ook wel in zitten eigenlijk ;( uitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap. :')

Heerlijk hoe heel je instelling verandert _O_

Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 babies ;)

Alles goed verder?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:54:21 #107
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156991426
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:30 schreef JantinaGr het volgende:
1stGirl gefeliciteerd!!

Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets :')
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor. :P Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.

Iemand vroeg of het al rommelt: Nope. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156991649
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HA. Zo waar.
pi_156991700
Klopt helemaal. Ik ben er klaar mee. Kom er maar uit. ABC ik kap ermee
pi_156991837
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:52 schreef Daui het volgende:

[..]

11 babies ;)

Alles goed verder?
Duurde even tot het doordrong 8)7

Yes :) zo lang we het rustig aan doen. O-)
Daar ook? Behalve dat je er klaar mee bent dan. Ben heel benieuwd naar je jongens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 14:15:23 ]
pi_156991854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:06 schreef Daui het volgende:
Klopt helemaal. Ik ben er klaar mee. Kom er maar uit. ABC ik kap ermee
+1!

Al sleep jij een baby extra mee, dus je mag wel voor. Dan hou ik het nog wel heel even vol.

Ik zit echt een belachelijke film te kijken, into the woods. Iemand die gezien? Ik vind disneyfilms meestal leuk maar deze is echt heel slecht..
pi_156992388
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:15 schreef silliegirl het volgende:

[..]

+1!

Al sleep jij een baby extra mee, dus je mag wel voor. Dan hou ik het nog wel heel even vol.

Ik zit echt een belachelijke film te kijken, into the woods. Iemand die gezien? Ik vind disneyfilms meestal leuk maar deze is echt heel slecht..
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoord
pi_156992699
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jup. w/
pi_156992861
1st gefeliciteerd *O*! Hopelijk mogen jullie snel naar huis :* .

Jantina vandaag de UD, wat een bijzondere dag! Gek lijkt me dat, als er dan niks gebeurt. A. kwam met 39w5d. Vond ik ook heel raar, trouwens :'). Ik zat zo met die UD in m'n hoofd :D .

Lektieten, nee, dat niet. Maar wat ik me wel afvroeg - kan er al iets aan melkkanaaltjes gaan verstoppen tijdens de zwangerschap? Ik heb een hele harde plek in m'n rechterborst, en het is ook heel gevoelig. Masseren onder de douche leverde twee druppels melk op, en geen verandering. Weird :?

Verder was ik vandaag wat overenthousiast in het kader van "Kind naar het KDV, mama kan eindelijk opruimen!". Alles is schoon en netjes en ik..ik ben gesloopt :') . Nu nog maar even een uurtje op de bank Homeland kijken en dan hopelijk minder pijn in m'n heupen, want ik moet nog naar het KDV wandelen :X. Oeps.
pi_156993168
Razz, ja dat kan. Maar als jij plots een harde pijnlijke bult in je borsten hebt zonder dat je voedt, adviseer ik je om het even door de huisarts te laten beoordelen.
pi_156994033
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Daui het volgende:

[..]

Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoord
Dat heeft een reden dus; tis echt een slechte film. -O-
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:30:26 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156996043
Jantina *O* Voor de 40 weken mijlpaal

Ik ben een uurtje gaan slapen vanmiddag. Ik ben echt zwanger :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156996144
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:33 schreef L0t.. het volgende:
1stGirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* wat fijn dat alles zo goed is gegaan!

[..]

Welke mijlpaal? :D
Haha, leuk die automatische correctie...
  woensdag 21 oktober 2015 @ 18:10:30 #119
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156996770
Verse baby O+ Gefeliciteerd 1stgirl!

Voor de liefhebbers, ik heb weer wat suits in V&A gegooid wegens te veel kleren :@
pi_156998586
1stgirl gefeliciteerd! *O*

Jantina mijlpaal *O* zo gek lijkt me dat. Hopelijk besluit ze nu snel te komen :).

Iemand tips om je baby ervan te overtuigen dat ie in een andere houding / plek moet gaan liggen? Hoe ze nu ligt is echt pijnlijk :X. Ben al gaan liggen, ben al naar links aan het buigen/wiebelen maar so far no go :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')