Mwhehe dat jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
Ik ging ook rond 20 weken ergens al "lekken". Overigens werd dat toen rond 30 weken ineens weer veel minder en nu begint het weer (maar dat is gezien mijn termijn nu wel logisch). Het kan dus ook vroeger!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef onomatopee het volgende:
1stGirl, gefeliciteerd!![]()
![]()
Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij. Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens
![]()
En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrakEn ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 12:50:46 ]
Beterschap!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:58 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd first!
En spannende dagen voor jou jantina. Denk je dat je beeb ook echt vandaag komt?
Hier vandaag een dag ziek gemeld van werk. Al een poos last van keelpijn, oorpijn en de hele reutemeteut. Vannacht ook werd wakker gelegen en ik was het fucking zat! En ik dacht dat het gistermiddag al wel beter ging. :-(
Ach, heb ik ook eens asociaal uitgeslapen, werd pas om 12 uur wakker. Zo lekket heet douchen en hopen dat mijn neus wat los laat.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:49 schreef Myrr het volgende:
1st! Gefeliciteerd!
Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maandendus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.
Het blijft er ook wel in zitten eigenlijkuitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap.
Heerlijk hoe heel je instelling verandert
Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.11 babiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles goed verder?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:30 schreef JantinaGr het volgende:
1stGirl gefeliciteerd!!
Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets![]()
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor.Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.
Iemand vroeg of het al rommelt: Nope.
HA. Zo waar.quote:
Duurde even tot het doordrongquote:
+1!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:06 schreef Daui het volgende:
Klopt helemaal. Ik ben er klaar mee. Kom er maar uit. ABC ik kap ermee
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoordquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
+1!
Al sleep jij een baby extra mee, dus je mag wel voor. Dan hou ik het nog wel heel even vol.
Ik zit echt een belachelijke film te kijken, into the woods. Iemand die gezien? Ik vind disneyfilms meestal leuk maar deze is echt heel slecht..
Dat heeft een reden dus; tis echt een slechte film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Daui het volgende:
[..]
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoord
Haha, leuk die automatische correctie...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:33 schreef L0t.. het volgende:
1stGirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!wat fijn dat alles zo goed is gegaan!
[..]
Welke mijlpaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |