abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156985191
Gefeliciteerd 1stGirl!! *G*
pi_156985255
Gefeliciteerd 1stGirl *G*
  woensdag 21 oktober 2015 @ 08:57:51 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156985447
Gefeliciteerd 1stgirl *O* *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156985513
Gefeliciteerd 1stgirl *O*
pi_156985709
Gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gegaan is!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156986186
Gefeliciteerd 1stGirl! En wat een leuke naam!
pi_156986912
1stGirl, van harte gefeliciteerd met je zoon O+ Wat fijn dat alles goed is!
pi_156986920
Gefeliciteerd 1stGirl! Fijn dat alles goed is gegaan! *G*
pi_156986947
1stGirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* wat fijn dat alles zo goed is gegaan!

quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 05:58 schreef Sethiwe het volgende:
Jantina de mijlpaal der gezellig Twello gehaald!!
Welke mijlpaal? :D
pi_156986993
Hee ja, UD voor Jantina *O*
pi_156987055
Oh ja! UD voor Jantina!! *O*
Alles nog rustig bij jou Jantina? :)
pi_156987098
Jaaa UD voor Jantinaaa *O* mijlpaaltje
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:50:46 #88
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156987250
Gefeliciteerd 1stGirl!! *O* *O*

En UD voor Jantina! *O*

Sinds een paar dagen slaap ik echt slecht :O Ik ben gewend om snel in slaap te vallen en dan in 1 ruk door te slapen. Nu val ik nog steeds wel snel in slaap, maar word dan vervolgens elke paar uur wakker en niet eens per se om naar de wc te gaan of zo. En opnieuw in slaap vallen gaat dan niet zo snel, lig dan best een tijdje wakker steeds. Helemaal als manlief naast me ligt te snurken }:| Zijn er meer die dit (gehad) hebben? Gaat het nog over voor einde zwangerschap of moet ik er alvast maar aan wennen? :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156987353
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Gefeliciteerd 1stGirl!! *O* *O*

En UD voor Jantina! *O*

Sinds een paar dagen slaap ik echt slecht :O Ik ben gewend om snel in slaap te vallen en dan in 1 ruk door te slapen. Nu val ik nog steeds wel snel in slaap, maar word dan vervolgens elke paar uur wakker en niet eens per se om naar de wc te gaan of zo. En opnieuw in slaap vallen gaat dan niet zo snel, lig dan best een tijdje wakker steeds. Helemaal als manlief naast me ligt te snurken }:| Zijn er meer die dit (gehad) hebben? Gaat het nog over voor einde zwangerschap of moet ik er alvast maar aan wennen? :')
Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal drama :') .
pi_156987544
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal drama :') .
Wat zij zegt!
pi_156987577
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156987582
1stGirl, gefeliciteerd! *O* *O*

Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij :'). Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens }:|

En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrak :D En ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
pi_156987758
quote:
6s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
Mwhehe dat ja :P

Ik had het bij mn oudste heel erg. Twee uurtjes slapen ofzo en daarna gewoon echt niet meer in slaap kunnen komen. Meestal ging ik er dan maar uit, naar het plafond liggen staren schoot ik ook niets mee op en met gewoel en gedraai hield ik alleen maar B. wakker.
Alle afleveringen Midsomer Murders heb ik gekeken in die tijd O+ :Y)
:)
pi_156987769
gefeliciteerd 1st girl!! *O* Fijn dat alles zo goed is gegaan.

en ook een *O* voor de mijlpaal van jantina
:)
pi_156987800
1st girl! Gefeliciteerd!

En Jantina ook, uitgerekende datum is toch wel zo tof! Zo gek en spannend als ie voorbij gaat.

Hier wekenwissel, wahoeeeeeee 6 weken. Ik vind het spannend.
pi_156988057
1stGirl gefeliciteerd!!

Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets :')
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor. :P Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.

Iemand vroeg of het al rommelt: Nope. :+
pi_156988542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef onomatopee het volgende:
1stGirl, gefeliciteerd! *O* *O*

Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij :'). Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens }:|

En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrak :D En ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
Ik ging ook rond 20 weken ergens al "lekken". Overigens werd dat toen rond 30 weken ineens weer veel minder en nu begint het weer (maar dat is gezien mijn termijn nu wel logisch). Het kan dus ook vroeger!
pi_156988548
Raar he Jantina. Dan gaat die dag gewoon voorbij.. Ik vond dat zo raar toen! Maar toch een jompel hoor *O*
pi_156989147
Mijn hormonen hebben gisteren besloten dat ik toch een ander geboortekaartje wil. JD had dat dan liever nu, dan wanneer alles gedrukt en wel binnen was na de geboorte :+. Dat scheelt :+.
pi_156989857
1st! Gefeliciteerd!

Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maanden _O- dus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.

Het blijft er ook wel in zitten eigenlijk ;( uitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap. :')

Heerlijk hoe heel je instelling verandert _O_

Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 12:50:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')