Welke mijlpaal?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 05:58 schreef Sethiwe het volgende:
Jantina de mijlpaal der gezellig Twello gehaald!!
Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal dramaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Gefeliciteerd 1stGirl!!![]()
En UD voor Jantina!![]()
Sinds een paar dagen slaap ik echt slechtIk ben gewend om snel in slaap te vallen en dan in 1 ruk door te slapen. Nu val ik nog steeds wel snel in slaap, maar word dan vervolgens elke paar uur wakker en niet eens per se om naar de wc te gaan of zo. En opnieuw in slaap vallen gaat dan niet zo snel, lig dan best een tijdje wakker steeds. Helemaal als manlief naast me ligt te snurken
Zijn er meer die dit (gehad) hebben? Gaat het nog over voor einde zwangerschap of moet ik er alvast maar aan wennen?
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bij mij hield dat best even aan. Daarna was er een periode dat ik wel ok sliep, maar dan had ik wel die plaspauzes weer. Helemaal ondoorbroken doorslapen is wel uitzondering sinds ik zwanger ben. En nu zijn mijn nachten helemaal drama.
Mwhehe dat jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef Kuukske het volgende:
Das om vast te wennen aan het leven met slapeloze nachten.
Ik ging ook rond 20 weken ergens al "lekken". Overigens werd dat toen rond 30 weken ineens weer veel minder en nu begint het weer (maar dat is gezien mijn termijn nu wel logisch). Het kan dus ook vroeger!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef onomatopee het volgende:
1stGirl, gefeliciteerd!![]()
![]()
Zoe, ik had het ook in het begin, wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen zonder enige reden. Het plassen kwam er vanzelf bij. Maar het niet meer in slaap vallen is minder geworden, en dat maakt het al stukken beter. Mijn voorlopige 18-weken conclusie is dat het niet weggaat, maar wel went. Ook voor misselijkheid trouwens
![]()
En pff: ik ben ziek. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar sinds een paar dagen steeds meer hoesten, rillen, koorts, overal spierpijn, doodmoe. En steken in m'n buik bij hoesten/niezen, dat zijn m'n banden denk ik? Ik heb in elk geval nul concentratie, zit als een zombie te werken.. Maar, voordeel van rustiger aan doen is wel dat m'n borsten ineens een groeispurt in hebben gezet, m'n sportbh past niet meer en de rest zit ineens loeistrakEn ik heb ineens melkplekken.. Ik dacht altijd dat dat pas later in de zwangerschap kwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 12:50:46 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |