Beterschap!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:58 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd first!
En spannende dagen voor jou jantina. Denk je dat je beeb ook echt vandaag komt?
Hier vandaag een dag ziek gemeld van werk. Al een poos last van keelpijn, oorpijn en de hele reutemeteut. Vannacht ook werd wakker gelegen en ik was het fucking zat! En ik dacht dat het gistermiddag al wel beter ging. :-(
Ach, heb ik ook eens asociaal uitgeslapen, werd pas om 12 uur wakker. Zo lekket heet douchen en hopen dat mijn neus wat los laat.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:49 schreef Myrr het volgende:
1st! Gefeliciteerd!
Slapeloze nachten; Van chronisch niet uit bed te branden naar klaarwakker om half zes en niet meer kunnen slapen. Gelukkig kun je tegen vijven helemaal niets meer de eerste paar maandendus dan kun je meteen weer naar bed bij thuiskomst.
Het blijft er ook wel in zitten eigenlijkuitslapen lukt alleen als ik na één uur op bed lig en dat gebeurt vrij zelden tegenwoordig. Naja, hoe graag ik ook wil ben wel blij dat het in me zit om minder te slapen, weet ik in ieder geval dat dat straks wel goed zit en ik niet onbewust m'n beeb verwaarloos omdat ik ergens doorheen slaap.
Heerlijk hoe heel je instelling verandert
Van nergens echt haast achter zetten en laconiek zijn naar opstaan met een checklist in je hoofd en die op de automatische piloot afwerken.11 babiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles goed verder?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:30 schreef JantinaGr het volgende:
1stGirl gefeliciteerd!!
Ja, UD is hier aangebroken. Toch wel gek, je leeft naar deze datum toe en dan.... niets![]()
Wij zijn het wachten nu wel zat hoor.Helaas voor ons, hebben we daar weinig over te zeggen he.
Hopelijk besluit de kleine meid snel dat het tijd is.
Iemand vroeg of het al rommelt: Nope.
HA. Zo waar.quote:
Duurde even tot het doordrongquote:
+1!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:06 schreef Daui het volgende:
Klopt helemaal. Ik ben er klaar mee. Kom er maar uit. ABC ik kap ermee
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoordquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
+1!
Al sleep jij een baby extra mee, dus je mag wel voor. Dan hou ik het nog wel heel even vol.
Ik zit echt een belachelijke film te kijken, into the woods. Iemand die gezien? Ik vind disneyfilms meestal leuk maar deze is echt heel slecht..
Dat heeft een reden dus; tis echt een slechte film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Daui het volgende:
[..]
Er doen wel veel bekende mensen in mee maar ik heb er weinig over gehoord
Haha, leuk die automatische correctie...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:33 schreef L0t.. het volgende:
1stGirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!wat fijn dat alles zo goed is gegaan!
[..]
Welke mijlpaal?
Hier werkte het destijds een tijd op handen en knieën de buik laten hangen. Maar toen was ze nog niet ingedaald!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
1stgirl gefeliciteerd!
Jantina mijlpaalzo gek lijkt me dat. Hopelijk besluit ze nu snel te komen
.
Iemand tips om je baby ervan te overtuigen dat ie in een andere houding / plek moet gaan liggen? Hoe ze nu ligt is echt pijnlijk. Ben al gaan liggen, ben al naar links aan het buigen/wiebelen maar so far no go
.
Dat deed ik zaterdag ook. Voor het eerst ooit zo ongeveer... Maar was wel lekker!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Chanty het volgende:
JantinaVoor de 40 weken mijlpaal
Ik ben een uurtje gaan slapen vanmiddag. Ik ben echt zwanger
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef mignonne het volgende:
Haha leuk is dat he lamb♡
mijn dames beginnen nu nerveuzer te worden en ongeduldiger. Wanneer komt ie noouhoooou en hoe gaat ie dan heeeeeeten??? en hoe ziet ie er dan uuuihuiiit?maar goed, all in all gaat dat met vlagen.
Morgen gaat mn moeder met ze zwemmen, even lekker eruit voor ze, wat leuks doen dat hebben ze wel verdiend.
Ik las plak-leuter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb een plakkleuter. Ouderwetse mamahonger
Wil bij niemand thuis meer spelen zonder dat ik er bij ben ed.... En ik voorspel morgen een hoop tranen bij het wegbrengen naar de bso (maar dikke glimlach met ophalen omdat het zo leuk was)
Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronkenquote:
Nou ik blijf er ook om lachen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronken:'D moeheid denk ik
Ja, verdomde supermarktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
1stgirl gefeliciteerd met je zoon!![]()
En een krakkemik-boks met Razz.... hier een dagje thuis geweest en ik kon vanavond alleen maar op de bank liggen door de bekkenpijnTe danken aan even een paar keer op de grond zitten bij dochter + duplo en een tripje met buggy naar de supermarkt
Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:20 schreef Sicilia het volgende:
En Myrr, hier werkt de omeprazol wel beter dan rennie, maar voor acute maagzuuraanvallen is rennie of iets dergelijks nog steeds wel erg fijn.
Warme melk en gele vla helpen bij mij ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten.
Omeprazol op recept van de huisarts was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Myrr het volgende:
bah
Dames, werkt dokters-maagzuur spul beter dan Rennie/Gavilscon of maakt het niet uit? Loop straks nog met een open hals rond.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omeprazol op recept was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bent
Dat is meer tegen misselijkheid toch? Had ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:59 schreef Lamb29 het volgende:
Idd gatverdamme! Gaviscon oid... Bleh! Daar wordt je alleen maar misselijker van.
Ik heb emesafene.. Bij O. Hielp dat goed, nu matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |