Ik las plak-leuter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb een plakkleuter. Ouderwetse mamahonger
Wil bij niemand thuis meer spelen zonder dat ik er bij ben ed.... En ik voorspel morgen een hoop tranen bij het wegbrengen naar de bso (maar dikke glimlach met ophalen omdat het zo leuk was)
Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronkenquote:
Nou ik blijf er ook om lachen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hahahaha ik lach al een kwartier, ik lijk wel dronken:'D moeheid denk ik
Ja, verdomde supermarktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
1stgirl gefeliciteerd met je zoon!![]()
En een krakkemik-boks met Razz.... hier een dagje thuis geweest en ik kon vanavond alleen maar op de bank liggen door de bekkenpijnTe danken aan even een paar keer op de grond zitten bij dochter + duplo en een tripje met buggy naar de supermarkt
Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:20 schreef Sicilia het volgende:
En Myrr, hier werkt de omeprazol wel beter dan rennie, maar voor acute maagzuuraanvallen is rennie of iets dergelijks nog steeds wel erg fijn.
Warme melk en gele vla helpen bij mij ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga er morgen even naar informeren bij de apotheek. Rennie is ook wel fijn inderdaad, maar werkt niet langer dan tien minuten.
Omeprazol op recept van de huisarts was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Myrr het volgende:
bah
Dames, werkt dokters-maagzuur spul beter dan Rennie/Gavilscon of maakt het niet uit? Loop straks nog met een open hals rond.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omeprazol op recept was bij mij een hogere dosering dan die je zo kunt kopen. Al het andere hielp bij mij niet. Die drankjes vond ik sowieso niet te doen. Of je sperma aan het drinken bent
Dat is meer tegen misselijkheid toch? Had ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:59 schreef Lamb29 het volgende:
Idd gatverdamme! Gaviscon oid... Bleh! Daar wordt je alleen maar misselijker van.
Ik heb emesafene.. Bij O. Hielp dat goed, nu matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |