abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157019606
Go Jantina! *O* :%
pi_157020022
Succes Jantine! Zet hem op!

Leuk dat je het met een t-shirt gaat vertellen Chanty!

Ik heb het uiteindelijk niet verteld net. Gaat nog wel spannend worden volgende maand..
pi_157020632
Jantine gaat babyknuffelen! Zet 'm op! *O*

Chanty, leuk! Wij hebben het ook met een shirtje gedaan. 'Hoera, ik word grote zus!' leek ons best duidelijk, maar het heeft echt heel lang geduurd voordat iemand het zag :+
en natuurlijk is er dan altijd iemand die zegt dat 'ie het al wel had verwacht hoor :')

Luna, veel wijde shirtje aan de komende maand :D Heb je wel een fijne beoordeling gehad?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:43:00 #204
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157021207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:18 schreef Dyre het volgende:
Jantine gaat babyknuffelen! Zet 'm op! *O*

Chanty, leuk! Wij hebben het ook met een shirtje gedaan. 'Hoera, ik word grote zus!' leek ons best duidelijk, maar het heeft echt heel lang geduurd voordat iemand het zag :+
en natuurlijk is er dan altijd iemand die zegt dat 'ie het al wel had verwacht hoor :')

Luna, veel wijde shirtje aan de komende maand :D Heb je wel een fijne beoordeling gehad?
origineel is het niet maar vindt het wel een leuke manier om te doen. Van het weekend al getest bij goede vrienden die we niet zo vaak zien. Die zagen het echt heel snel terwijl Lucas vooral bezig was met zichzelf verstoppen bij mij. Maar het is dan ook een groen shirt met rode letters twee maten te groot :+

Spannend Luna! Tactisch kleden dus :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:55:08 #205
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157021497
Zet hem op Jantina!!

Piekie een kloppend hartje O+

En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt :+

Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijn :( Alleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:18:41 #206
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157021961
Heb toch maar gebeld. Ben nog niet eens op controle geweest, dus vind het zo stom om al meteen het 'spoed'nummer te bellen. :@ Gelukkig vond de dienstdoende VK het niet stom O+
Maar beter niet pakken, alleen als slapen echt niet zou lukken ren keer sprayen. Overdag liever zoutoplossing oid. Dat wordt dus afzien overdag :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157022557
Je kan gewoon xylometazoline gebruiken!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157022568
Oh hehh. Ik dacht dat dat gewoon kon joh. :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:52:37 #209
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157022820
Ik heb toen het echt helemaal dicht zat in de nacht de kinderspray gebruikt. Daar zit een hele lage dosis in. Verder een ui naast je bed. Werkte hier erg goed. En overdag idd niet werkende zoutoplossing :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157023289
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!

En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt :+

Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijn :( Alleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
Mignonne heeft mij laatst verzekerd dat het gewoon kon. Mits niet langer dan een week, zoals ook in de bijsluiter staat. Gewoon gebruiken dus, hoofdpijn van verstopte holtes en niet slapen is ook niet goed.
pi_157023441
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef pinquit het volgende:
Oh hehh. Ik dacht dat dat gewoon kon joh. :o
Dat kan ook gewoon ja :)
Maar ik wil ook niet teveel verwarrende harriet uithangen als zij dit advies heeft gekregen.

Zoë als je je kan vinden in t advies van je vk dan prima maar wat razz zegt, gebruik is geen probleem dus voel je ajb niet schuldig als je t wel nodig hebt. Gewoon volgens voorschriften in de bijsluiter dus niet langer dan een week achter elkaar.

Edit: onderbouwing hier https://www.farmacotherap(...)x/xylometazoline.asp
:)
pi_157024054
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!

Flink stomen! Zonder iets erin.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:26:45 #213
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157025486
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon ja :)
Maar ik wil ook niet teveel verwarrende harriet uithangen als zij dit advies heeft gekregen.

Zoë als je je kan vinden in t advies van je vk dan prima maar wat razz zegt, gebruik is geen probleem dus voel je ajb niet schuldig als je t wel nodig hebt. Gewoon volgens voorschriften in de bijsluiter dus niet langer dan een week achter elkaar.

Edit: onderbouwing hier https://www.farmacotherap(...)x/xylometazoline.asp
Thnx! En de rest ook :)

Ik heb net bij de Jumbo snel ff een zoutoplossing gehaald, ik had thuis nog wel een spray met xylometazoline staan. Ik start wel met de zoutoplossing en als dat echt niet werkt, pak ik alsnog de xylometazoline :Y
pi_157026090
Jantina zet m op :%

Fijn Piekie!
pi_157026304
Waarom is Nederland zo gaar met openingstijden en is het niet gewoon 24 uur open zoals in zo'n beetje ieder buitenland. :(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 20:54:09 ]
pi_157027074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Myrr het volgende:
Waarom is Nederland zo gaar met openingstijden en is het niet gewoon 24 uur open zoals in zo'n beetje ieder buitenland. :(
Wat is er dan? :D

Ik zit eindelijk mn breiprojectjes af te ronden. Stom werkje :') losse draadjes wegknippen en knoopjes aanzetten enzo. Maar goed? anders heb k het straks voor niks gemaakt en das ook weer zo wat.
pi_157027165
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen :')
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja :') *gnork*
pi_157029113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:56 schreef Lamb29 het volgende:
Concert van wie Zusje? :)
Foo Fighters! *O* vk heeft me verzekerd dat ik kan gaan en dat het geluid gedempt wordt maar ik moest natuurlijk niet bij de boxen gaan staan :+.

Woop jantina dat gaat de goede kant op zo te horen, spannend :D. Veel succes!

Ik las trouwens ook plak-leuter en ik moet er nog om lachen. Lame i know :').
pi_157029308
Ben je nog in ontkenning mignonne :D je klinkt wel heel Zen met je breiwerk in het zwembad zeg, ik vind het knap.

Jantina *O* hopelijk heb je snel je kindje in je armen. Zet 'm op hoor :* !

Ik zit essays na te kijken ( }:| ) maar raak steeds afgeleid door schopjes en plopjes van een heel gezellig jongetje in mijn buik O+ . Met al dit gefriemel vind ik de 20-weken-echo volgende week extra spannend hoor. Gedachten als: wat nou als het niet goed is.. het kan nog.. en hij is al zo actief.. en al zo groot.. Nouja, niet heel constructief dus. Ik zet ze maar aan de kant voor nu. HOPPA weer een essay.
pi_157029326
Oehhhh tof zusje! Die staan ook op mijn verlanglijstje.
Hier stromen de verlanglijstjesconcerten binnen.. allemaal in februari/maart/april :')
Leuk met een ud in maart :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157029446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen :')
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja :') *gnork*
Ik heb dat gevoel ook, die druk, alleen bij mij is het denk ik wel een hoofdje.

Ik heb ook maar een krukje geregeld om mijn bed in te komen.
Tis me even zonder gelukt (knie op bed en optrekken), maar gisteren ging het ineens niet meer -O- . Moest man me een hand geven en dan trok 'ie me zo het bed in, maar dat vond 'ie na de 4e keer dat ik 'm wakker maakte omdat ik was gaan plassen toch niet zo leuk.
Dus! Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Buik zit onwijs in de weg, sokken krijg ik ook met geen mogelijkheid aan en ik kan beter op de wc proberen te slapen want mezelf in en uit bed slepen is ook niks -O- .

Kortom: kan je niet gewoon zwanger zijn zonder ongemakken? :{
pi_157029651
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekopt :'( Je ziet m'n buik gewoon zakken. Zit inmiddels snikkend in bad bij m'n ouders met een beurs bekken, krampen, zere rug, zere benen. Weet even niet meer waar ik 't vandaan moet trekken :@ Ik heb zelfs bij hoge uitzondering paracetamol geslikt :') Straks maar naar bed en morgen even langs de vk als dit zo blijft /zeurzeikmiepbericht

Hoe is je breiwerk geworden? Die met die eendjes? O+
pi_157029745
Nope Sillie. Package deal ;)
Maar goed, dat laatste stukje van je zwabberschap is expres zo, anders zou je nooit zin krijgen om te gaan bevallen :P
pi_157029896
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekopt :'( Je ziet m'n buik gewoon zakken. Zit inmiddels snikkend in bad bij m'n ouders met een beurs bekken, krampen, zere rug, zere benen. Weet even niet meer waar ik 't vandaan moet trekken :@ Ik heb zelfs bij hoge uitzondering paracetamol geslikt :') Straks maar naar bed en morgen even langs de vk als dit zo blijft /zeurzeikmiepbericht

Hoe is je breiwerk geworden? Die met die eendjes? O+
:*

Dat is idd vervelend. Hopelijk helpt je bad iets. Ik heb er hier ook een die mn bmm als boksbal gebruikt :P hij stompt :') Doet echt gemeen zeer idd zo af en toe.
Hopelijk gaat t morgen beter voor je.

Ja die met die eendjes idd. Maar die is niet zo spannend geworden haha. Die sluit met blinde haakje/oogje sluiters net als t origineel. Mn blaadjesvestje heb ik voorzien van vogeltjesknoopjes O+ vond k wel passend :D
pi_157030016
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

:*

Dat is idd vervelend. Hopelijk helpt je bad iets. Ik heb er hier ook een die mn bmm als boksbal gebruikt :P hij stompt :') Doet echt gemeen zeer idd zo af en toe.
Hopelijk gaat t morgen beter voor je.

Ja die met die eendjes idd. Maar die is niet zo spannend geworden haha. Die sluit met blinde haakje/oogje sluiters net als t origineel. Mn blaadjesvestje heb ik voorzien van vogeltjesknoopjes O+ vond k wel passend :D
Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!

Ohh ik vind je breidingetjes zo leuk! Foto van vogeltjesknoopjes aub :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')