Hmmmm ja dan zou ik zeggen wacht nog even. Het is niet heel gek als je het met 15 weken vertelt. Als je nu nog niet heel erg iets ziet, kun je het nog wel een maandje coveren met tactisch kleden (sjaaltjes, vestjes/ jasjes open, wijd uitlopende jurkjes/ truien). Mensen durven niet snel te vragen. En mannen hebben er, op een enkeling na, echt geen oog voorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:22 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ik werk in de it, dus wel redelijk een mannenbranche... Hoewel er ook redelijk wat vrouwen op de afdeling zijn gelukkig. Ik kijk straks wel even hoe het gesprek verkoopt. Volgens mij zag ik gisteren al iemand vertwijfeld naar mijn buik kijken. Die is trouwens voornamelijk dikker vanwege mijn darmen en dat verschilt echt per dag.
Het beoordelingsgesprek is gelukkig niet ter verlenging, ik heb al een vast contract en nog nooit moeilijkheden gehad gelukkig. Maar ik weet hoe moeilijk mijn werkgever soms kan doen met dingen die hun niet aanstaan en ben een aantal keer getuige geweest van hoe mensen er uitgewerkt worden ondanks een vast contract. Het wordt moeilijker om een dossier tegen me te beginnen als je me net een goede beoordeling hebt gegeven, vandaar dat ik eigenlijk van plan was te wachten.
Edit: ik dacht dat een proeftijd maar maximaal 2 maanden mag duren? Of is dat het moment waarop je op vast contract zou kunnen worden genomen? Dan lijkt het me inderdaad ook wel heel spannend voor je. Het zou niet uit mogen maken dat je zwanger bent, maar in de praktijk gaat het helaas ook vaak anders
Ohh Jantina, dat gaat lekker! Spannend zegquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef JantinaGr het volgende:
Net controle gehad! De krampen waren wat afgezakt inmiddels. M'n verhaal gedaan en ze dacht aan voorweeen.
Wel even gekeken hoever ik was: 3 cm ontsluiting! Ze kon er heel makkelijk bij, dus vroeg meteen of ze mocht strippen. Ja, gezegd natuurlijk, help de boel maar een handje.Ook dat ging makkelijk en nu afwachten.
![]()
Zou ik dan vanavond of morgen ons meisje in mijn armen hebben??
Ja zij dobberen met oma en dr bonusdochters in t water. Ik drijf weg in mn stoeltje 😂 maar goed maakt niet uit. Ze hebben het leuk en ik heb mn breiwerk bij me. Dus ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:29 schreef pinquit het volgende:
Moest je mee?pffft bikkel, ik dacht dat ze met oma gingen
Nee het is hier herfstvakantie. Reeeetedruk man boh. Ik zit hier wel prima. Wordt nu een slush voor me gehaald ^_^quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:02 schreef Estrys het volgende:
Kun je niet beter in het water gaan liggen? Ben je nog lichter ookWel lastig breien
Vast morgen, zoals je dacht!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef JantinaGr het volgende:
Zou ik dan vanavond of morgen ons meisje in mijn armen hebben??
Wat goed!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:45 schreef Piekie81 het volgende:
hoei Jantina, spannend!
Maandagavond zijn we voor het eerst naar de vk geweest en de eerste sticker is binnen: kloppend hartje en een guppie van ongeveer 8w4d. Over een dikke 2 weken te termijnecho. (migonne, is een witte cirkel naast het vruchtje op de echo de dooierzak? we zijn het vergeten aan de vk te vragen)
Dit weekend gaan we het vertellen aan onze ouders en broers/zussen. En morgen gaan we het aan de jongens vertellen, ik ben heel benieuwd hoe de oudste (net 5) gaat reageren!
origineel is het niet maar vindt het wel een leuke manier om te doen. Van het weekend al getest bij goede vrienden die we niet zo vaak zien. Die zagen het echt heel snel terwijl Lucas vooral bezig was met zichzelf verstoppen bij mij. Maar het is dan ook een groen shirt met rode letters twee maten te grootquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:18 schreef Dyre het volgende:
Jantine gaat babyknuffelen! Zet 'm op!
Chanty, leuk! Wij hebben het ook met een shirtje gedaan. 'Hoera, ik word grote zus!' leek ons best duidelijk, maar het heeft echt heel lang geduurd voordat iemand het zag
en natuurlijk is er dan altijd iemand die zegt dat 'ie het al wel had verwacht hoor
Luna, veel wijde shirtje aan de komende maandHeb je wel een fijne beoordeling gehad?
Mignonne heeft mij laatst verzekerd dat het gewoon kon. Mits niet langer dan een week, zoals ook in de bijsluiter staat. Gewoon gebruiken dus, hoofdpijn van verstopte holtes en niet slapen is ook niet goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!
Piekie een kloppend hartje![]()
En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt![]()
Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijnAlleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |