origineel is het niet maar vindt het wel een leuke manier om te doen. Van het weekend al getest bij goede vrienden die we niet zo vaak zien. Die zagen het echt heel snel terwijl Lucas vooral bezig was met zichzelf verstoppen bij mij. Maar het is dan ook een groen shirt met rode letters twee maten te grootquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:18 schreef Dyre het volgende:
Jantine gaat babyknuffelen! Zet 'm op!
Chanty, leuk! Wij hebben het ook met een shirtje gedaan. 'Hoera, ik word grote zus!' leek ons best duidelijk, maar het heeft echt heel lang geduurd voordat iemand het zag
en natuurlijk is er dan altijd iemand die zegt dat 'ie het al wel had verwacht hoor
Luna, veel wijde shirtje aan de komende maandHeb je wel een fijne beoordeling gehad?
Mignonne heeft mij laatst verzekerd dat het gewoon kon. Mits niet langer dan een week, zoals ook in de bijsluiter staat. Gewoon gebruiken dus, hoofdpijn van verstopte holtes en niet slapen is ook niet goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!
Piekie een kloppend hartje![]()
En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt![]()
Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijnAlleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
Dat kan ook gewoon jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef pinquit het volgende:
Oh hehh. Ik dacht dat dat gewoon kon joh.
Flink stomen! Zonder iets erin.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zet hem op Jantina!!
Piekie een kloppend hartje![]()
En leuk, zo'n shirt, Chanty! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het zien, al klinkt het wel als een heul opvallend shirt![]()
Pff, ik word me hier ineens een partij verkouden... Binnen een uur van niks naar dichte neus en koppijnAlleen nu de grote vraag... Mag ik een neusspray met xylometazoline gebruiken? Ik lees wisselende verhalen op internet, van NIET DOEN DAN GAAT JE BABY DOOD tot 'maakt niet uit, ik snoof elke dag 2x en mijn meissie is gewoon gezond'. In de bijsluiter die ik zo snel online vind staat dat het zou moeten kunnen maar wel contact opnemen met arts. Maar het is uiteraard na kantoortijd en om hiervoor nou een spoednummer te bellen, vind ik ook weer zo wat...
Thnx! En de rest ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon ja![]()
Maar ik wil ook niet teveel verwarrende harriet uithangen als zij dit advies heeft gekregen.
Zoë als je je kan vinden in t advies van je vk dan prima maar wat razz zegt, gebruik is geen probleem dus voel je ajb niet schuldig als je t wel nodig hebt. Gewoon volgens voorschriften in de bijsluiter dus niet langer dan een week achter elkaar.
Edit: onderbouwing hier https://www.farmacotherap(...)x/xylometazoline.asp
Wat is er dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Myrr het volgende:
Waarom is Nederland zo gaar met openingstijden en is het niet gewoon 24 uur open zoals in zo'n beetje ieder buitenland.
Foo Fighters!quote:
Ik heb dat gevoel ook, die druk, alleen bij mij is het denk ik wel een hoofdje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen![]()
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja*gnork*
Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekoptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef mignonne het volgende:
oooh en mijn hemel zeg... mini is dus nog steeds niet ingedaald maar ik loop al een paar dagen met het gevoel alsof er een soort waterballon tegen mn bmm drukt die bij iedere beweging uit elkaar zou kunnen klappen![]()
Zeg k dat tegen B. net, reageert ie heel droog met mja... waarschijnlijk is het ook zo. Ohja*gnork*
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Eventjes ruilen? Ik word al de hele dag met grof geweld tegen m'n bekken en baarmoedermond gekoptJe ziet m'n buik gewoon zakken. Zit inmiddels snikkend in bad bij m'n ouders met een beurs bekken, krampen, zere rug, zere benen. Weet even niet meer waar ik 't vandaan moet trekken
Ik heb zelfs bij hoge uitzondering paracetamol geslikt
Straks maar naar bed en morgen even langs de vk als dit zo blijft /zeurzeikmiepbericht
Hoe is je breiwerk geworden? Die met die eendjes?
Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is idd vervelend. Hopelijk helpt je bad iets. Ik heb er hier ook een die mn bmm als boksbal gebruikthij stompt
Doet echt gemeen zeer idd zo af en toe.
Hopelijk gaat t morgen beter voor je.
Ja die met die eendjes idd. Maar die is niet zo spannend geworden haha. Die sluit met blinde haakje/oogje sluiters net als t origineel. Mn blaadjesvestje heb ik voorzien van vogeltjesknoopjesvond k wel passend
Doen ze dat daarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:13 schreef mignonne het volgende:
Nope Sillie. Package deal![]()
Maar goed, dat laatste stukje van je zwabberschap is expres zo, anders zou je nooit zin krijgen om te gaan bevallen
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!
Ohh ik vind je breidingetjes zo leuk! Foto van vogeltjesknoopjes aub
Ohh zo leukquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa tof!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef Chanty het volgende:
De moeders voor moeders vrouw was net hier. Het is nu ook extern vastgesteld dat ik gruwelijk zwanger ben. Streep knalde eraf![]()
mwhehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant.
Maar het vestje is wel heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay Chanty voor de bevestiging!Toch altijd fijn
![]()
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.
Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween
:)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehehe![]()
ik moest zo lachen om dit plaatjelekker droog
Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay Chanty voor de bevestiging!Toch altijd fijn
![]()
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.
Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween![]()
Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
Oh bleh das irritantquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor.![]()
Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
Logisch..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh bleh das irritant![]()
Nouja, wij vieren het xD hahaha.
En ik zag nu dat twee andere huizen hier in de straat ook versierd zijn sinds een paar dagen dus wellicht hebben we mensen op ideeën gebrachtVorig jaar hebben we er echt een feest van gemaakt met spelletjes en hapjes, was superleuk maar dit jaar laat ik dat maar even schieten
De meisjes gaan wel trick or treaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |