Doen ze dat daarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:13 schreef mignonne het volgende:
Nope Sillie. Package deal![]()
Maar goed, dat laatste stukje van je zwabberschap is expres zo, anders zou je nooit zin krijgen om te gaan bevallen
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja dat geboks had echt wel even achterwege mogen blijven. Of nou ja een keertje a la, maar gewoon niet een hele dag! En dan pas vanaf week 37-38 of zo, niet nu al!
Ohh ik vind je breidingetjes zo leuk! Foto van vogeltjesknoopjes aub
Ohh zo leukquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit me nu af te vragen of de knoopjes wel als vogeltjes tellen. T is meer een kiwi. Is dat officieel wel een vogel?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa tof!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:01 schreef Chanty het volgende:
De moeders voor moeders vrouw was net hier. Het is nu ook extern vastgesteld dat ik gruwelijk zwanger ben. Streep knalde eraf![]()
mwhehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, sorry, de kiwi is de eetbare vrucht van een snel groeiende slingerende klimplant.
Maar het vestje is wel heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay Chanty voor de bevestiging!Toch altijd fijn
![]()
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.
Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween
:)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehehe![]()
ik moest zo lachen om dit plaatjelekker droog
Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay Chanty voor de bevestiging!Toch altijd fijn
![]()
En vervelend voor je Sillie, idd proberen lekker je rust te pakken tussendoor nog.
Ik ga straks het huis een beetje versieren met de meiden voor Halloween![]()
Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
Oh bleh das irritantquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen ook dus. Mijn darmen zijn over de zeik, ik blijf naar de wc lopen. Fijn hoor.![]()
Halloween! Vieren ze dat bij jullie? Hier doen ze daar helemaal niks aan!
Logisch..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh bleh das irritant![]()
Nouja, wij vieren het xD hahaha.
En ik zag nu dat twee andere huizen hier in de straat ook versierd zijn sinds een paar dagen dus wellicht hebben we mensen op ideeën gebrachtVorig jaar hebben we er echt een feest van gemaakt met spelletjes en hapjes, was superleuk maar dit jaar laat ik dat maar even schieten
De meisjes gaan wel trick or treaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |