Mwhehequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil ook aardappelkroketjes! Bezorg je ook, mignonne?
Ohh wat lief <3 Voor goede tips wb babyapotheek staat mijn PM open!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet![]()
M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheekHeilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen
Zo gaaf!
Fijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet![]()
M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheekHeilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen
Zo gaaf!
Ik kom ze regelmatig tegen op marktplaats. Heb een alert ingesteld voor nieuwe advertenties met 'wolzijde' binnen kind en baby.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:23 schreef pinquit het volgende:
Ik wil ook nog een wolzijde mutsje, waar vind ik die? Mijn keind heeft alleen zon klein hoofd dat mt 44 nog veel te groot is
Wolgroepquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:30 schreef mignonne het volgende:
ik kan je trouwens wel aan die wolgroep toevoegen hoor als je dat wilt.
Nouja dat bedoel ik dus haha, dat is het her en der best ook wel. Niets mis mee verder hoor, maar gewoon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wolgroep
Dat klinkt echt heel geitenwollen sokkerig
gedaan. Het moet wel bevestigd worden door zo'n admin dus kan even duren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:52 schreef Lamb29 het volgende:
Oh voeg mij ook eens toe! Al gok ik niet heel veel wol nodig te hebben met mijn eind maart kind.
Haha dat jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef L-E het volgende:
Hehe Mignonne, herkenbaar ja. 'Deze jumpsuit kostte mij 22 euro en hij is bijna niet gedragen dus ik wil er minimaal !!! 19 voor hebben' Dude als ik m voor 3 euro meer nieuw kan hebben doe ik dat he, kusjesss en whateverrr ❤
Ja iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
In Duitsland is sowieso meer van dat soort dingen. Barnstenen kettingen en wol/zijde liggen gewoon bij de DM. Net als ecologische luiers en biologische kinderkoekjes zonder meuk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:
Ja hoi! Mijnes is ook regelmatig zoiets idd..
Zout zout zout... Ik heb standaard een voorraadje zoute dropjes in mijn tas.
Zoute twisters, cup a soup (Probeer 2 a 3x op de dag verspreid sowieso een dropje oid te pakken)
En verder opletten met wat je doet.
Krukje naast de douche klaarzetten zodat je meteen kan zitten na het douchen.
(of ik heb ook al eens zittend gedoucht toen hij weer belachelijk laag was)
Langzaam opstaan.... Na inspanning er rekening mee houden dat je even een klap gaat krijgen enz
Ik zag op vakantie heel veel kindjes (in het zwembad) met zo'n barnstenen ketting. Ik heb er zelf vroeger ook 1 gehad (grote fan van Jurassic Parcquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
In Duitsland is sowieso meer van dat soort dingen. Barnstenen kettingen en wol/zijde liggen gewoon bij de DM. Net als ecologische luiers en biologische kinderkoekjes zonder meuk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zoete drop is overigens zouter dan zoute drop (qua zoutgehalte), echt waar! Iets met op smaak krijgen te maken.
Ik dacht dat zout niet hielp in het geval van zwangerschap? Dat dacht ik namelijk ook maar toen zei mijn vk dat dat niet hielp bij zwangeren. Exacte achtergrond weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:
Ja hoi! Mijnes is ook regelmatig zoiets idd..
Zout zout zout... Ik heb standaard een voorraadje zoute dropjes in mijn tas.
Zoute twisters, cup a soup (Probeer 2 a 3x op de dag verspreid sowieso een dropje oid te pakken)
En verder opletten met wat je doet.
Krukje naast de douche klaarzetten zodat je meteen kan zitten na het douchen.
(of ik heb ook al eens zittend gedoucht toen hij weer belachelijk laag was)
Langzaam opstaan.... Na inspanning er rekening mee houden dat je even een klap gaat krijgen enz
Een Fok!eco-Duitslandmeetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja idden qua glutenvrij is t ook echt een walhalla in verhouding met hier. Misschien over een paar maanden maar es een roadtrip er tegenaan gooien
Roomijs is ook vreselijk zoutquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:42 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik zag op vakantie heel veel kindjes (in het zwembad) met zo'n barnstenen ketting. Ik heb er zelf vroeger ook 1 gehad (grote fan van Jurassic Parc), maar wat doet het verder precies?
heb vroeger ook veel edelstenen verzameld en gebruikt voor allerlei kwaaltjes en even afgezien van het feit of je erin geloofd of niet vind ik het wél interessant
[..]
Mind is blown!
Hoe kan het dat je dat niet proeft? Ik ga weer een avondje Googelen denk ik
quote:Het is een misverstand dat het zout in drop de bloeddruk omhoog jaagt. Gek genoeg bevat zoete drop meer zout (per 100 g ongeveer 200 mg natrium) dan zoute drop (150 mg). In zoute drop zit simpelweg minder suiker, waardoor het zout duidelijker te proeven is. Deze hoeveelheden zout kunnen weinig kwaad. Bij personen met een normale bloeddruk werd een gemiddelde systolische bloeddrukstijging van 2,3 mmHg gemeten na inname van 2.300 mg natrium in 24 uur. Bij een consumptie van 200 gram drop per dag (circa 400 mg zout bevattend) zou de bloeddrukstijging als gevolg van de zoutinname ongeveer 0,4 mmHg bedragen. De bijdrage van het zout in drop aan de bloeddrukstijging lijkt hiermee verwaarloosbaar. Ter illustratie: een Al Capone’s Italian Pizza met salami (400 g) bevat 10.000 mg zout en een Dr. Oetker Pizza Crossa Picanta (300 gram) 3.000 mg zout.
GEVOELIGHEID
Hoeveel drop kun je nu eten zonder hoge bloeddruk te krijgen? In een aantal onderzoeken is onderzocht bij welke hoeveelheid glycyrrhetinezuur de bloeddruk gaat stijgen.2 Dat gebeurt bij ongeveer 95 mg glycyrrhetinezuur per dag. Dat komt overeen met ongeveer 170 mg glycyrrhizine: ongeveer 15 zoete dropjes of 60 dubbelzoute dropjes per dag. Na een maand elke dag drop eten wordt de bloeddruk systolisch 5 ā 6 mmHg hoger bij mensen zonder hoge bloeddruk en 12 mmHg hoger bij mensen die al een hoge bloeddruk hadden. Nu is het probleem dat dit gemiddelden zijn. Sommige mensen zijn gevoeliger voor drop dan anderen. Vrouwen reageren sneller op drop met een bloeddrukverhoging, mogelijk doordat hun darmbeweging trager is zodat het glycyrrhetinezuur beter opgenomen wordt.
Ooohquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:37 schreef mignonne het volgende:
en deze heb ik gekocht ♡ Die rechtse heb k ook in bruin.
[ afbeelding ]
Ja zie je! Ik heb een maatje newborn in bruin maar die vond ik vrij klein ogen. Die 2 blauwen zijn maat 62/68. Ben benieuwd hoe die vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohh die cosilanamutsjes van wolfleeceik had ze in donkerbruin en rood voor Suus, heel fijn en warm en mooi. Ze vallen klein hoor Pinquit! Dus is vast wat voor jouw zoon
Bij mij iig welquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:45 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat zout niet hielp in het geval van zwangerschap? Dat dacht ik namelijk ook maar toen zei mijn vk dat dat niet hielp bij zwangeren. Exacte achtergrond weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |