abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156969254
21 oktober: JantinaGr (meisje)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 25% gewijzigd door Daui op 20-10-2015 19:05:12 ]
pi_156969292
Tada! :)
pi_156969328
Ik voel opeens voeten aan de linkerkant van mijn buik. Misschien is iemand stiekem gedraaid (wishful thinking)
pi_156969426
oeh dat zou fijn zijn zeg daui!

Wij hebben een pyjamadagje vandaag. Echt heerlijk hahaha. Lekker lam bankhangen ♡ en vanavond aardappelkroketjes uit de oven omdat ik daar zoooo'n trek in heb :9
:)
pi_156969577
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet :9 ;)

M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheek O+ Heilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen :o Zo gaaf!
pi_156969997
Aardapelkroketjes met mayonaise :Y)
pi_156970695
Hier staat nu ook de box in elkaar *O* *O* . Happy hormones!

Ja en damn dames, nu heb ik zin in aardappelkroketjes. Maar hier staat stamppot andijvie op 't menu }:|
pi_156970861
Ik wil ook aardappelkroketjes! Bezorg je ook, mignonne?
pi_156970891
Bloesem, ik zou me met dat lijstje geen raad weten :D waar gebruik je dat allemaal voor? In Duitsland zijn ze wel meer van de kruiden-en natuurgezondheidsspullen hč?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 17:17:06 ]
pi_156970892
quote:
18s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil ook aardappelkroketjes! Bezorg je ook, mignonne?
Mwhehe :D noh! maar je bent van harte welkom om aan te schuiven hoor :Y)
pi_156970915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:

M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheek O+ Heilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen :o Zo gaaf!
Ohh wat lief <3 Voor goede tips wb babyapotheek staat mijn PM open!
pi_156970940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:

Fijn!

T is in Duitsland wat makkelijker om aan dat wolzijde en wollen spul te komen he?
Hier zie je vaak dezelfde merken terug komen met allemaal hetzelfde model enzo :') :D Ik heb vanmorgen nog 2 mutsjes op de kop getikt. 1 wolzijde en 1 wolfleece, lekker warm voor in de doek ♡
pi_156971001
Ik wil ook nog een wolzijde mutsje, waar vind ik die? Mijn keind heeft alleen zon klein hoofd dat mt 44 nog veel te groot is :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156971133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:23 schreef pinquit het volgende:
Ik wil ook nog een wolzijde mutsje, waar vind ik die? Mijn keind heeft alleen zon klein hoofd dat mt 44 nog veel te groot is :')
Ik kom ze regelmatig tegen op marktplaats. Heb een alert ingesteld voor nieuwe advertenties met 'wolzijde' binnen kind en baby.
Er is ook een facebookgroep 'wolletjes'. Daar staat veel tweedehands op. Die zijn wel erg eh fanatiek zeg maar :P

En verder zijn er webshops, babynatura, littleshoparoundthecorner, indewolletjes enz. Als je googlet op merken als joha, cosilana of disana kom je ook wel eea tegen.
pi_156971139
ik kan je trouwens wel aan die wolgroep toevoegen hoor als je dat wilt.
pi_156971176
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:30 schreef mignonne het volgende:
ik kan je trouwens wel aan die wolgroep toevoegen hoor als je dat wilt.
Wolgroep
Dat klinkt echt heel geitenwollen sokkerig :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156971187
Oh, ik wil ook in de wolgroep! En ook op waschbaer.nl kun je wol en wolzijde vinden :)
pi_156971239
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wolgroep
Dat klinkt echt heel geitenwollen sokkerig :P
Nouja dat bedoel ik dus haha, dat is het her en der best ook wel. Niets mis mee verder hoor, maar gewoon.

Ik voeg je even toe Ela. Bij de foto's daar kun je zien wat er allemaal te koop is.
pi_156971251
en deze heb ik gekocht ♡ Die rechtse heb k ook in bruin.

pi_156971509
Oh voeg mij ook eens toe! Al gok ik niet heel veel wol nodig te hebben met mijn eind maart kind.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156971614
Ohh leuk mignonne, die mutsjes O+ beetje stoer, niet zo geitenwollensokkerig ;) Ja 't scheelt ook veel geld om dingen in Duitsland te halen joh! Duur hier, al die sofenzooi ;) Gelukkig heb ik een lieve omgeving dus ik kom om in de wollen dekentjes inmiddels (ook eentje met eendjes O+ ) en mama belde net nog dat ze een stuk wolzijden stof vond en daar nog een paar zoogcompressen e.d. van gaat naaien, want dat komt volgens haar altijd van pas *O* O+

Ela, fijn! Ga ik even op terugkomen via PM :D

Razz, tsja, waar gebruik je 't niet voor? ;) Het is voor zoveel dingen handig, voor alle kwaaltjes is wel 'n natuurlijk 'medicijn' te vinden.

Echt m'n buik hangt op m'n knieen en 't voelt alsof ik 'n zooitje tennisballen in m'n feestfabriek heb, maar dit is voor mij zo'n fijne dag *O* :@ geen aardappelkroketjes though }:|
pi_156971776
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:52 schreef Lamb29 het volgende:
Oh voeg mij ook eens toe! Al gok ik niet heel veel wol nodig te hebben met mijn eind maart kind.
gedaan. Het moet wel bevestigd worden door zo'n admin dus kan even duren.
pi_156971841
Haha ja bloesem nouja dat is het wel :P dure sofenzooi ja hahaha. Maar goed, in Duitsland heeft wol voor de warmte enzo wellicht ook wat meer 'echte' functie dan hier in NL. De markt zal er vast groter zijn, ook voor niet-sofen.
Ik vind wol en wolzijde erg fijn voor mijn baby strakjes, heeft ie het lekker makkelijk qua temperatuur enzo. Maar goed, ik ben er niet fanatiek in, het is voor mij voornamelijk functioneel, dus een rompertje of een mutsje ofzo of een vachtje om op te liggen. En waar ik binnen die groep en andere plekken wel n beetje jeuk van krijg is de prijzen die nog gevraagd worden voor tweedehands spul wat overduidelijk echt zn beste tijd gehad heeft. Rompertjes die nieuw 15 euro hebben gekost, daar dan nog 10 of 12 eu voor vragen terwijl er gaatjes in zitten en vlekken op zitten enzo. Meh, lamaar haha. Ik ben enorm voor hergebruik en zulks maar zo hoeft t niet zo voor mij.
pi_156973695
Hehe Mignonne, herkenbaar ja. 'Deze jumpsuit kostte mij 22 euro en hij is bijna niet gedragen dus ik wil er minimaal !!! 19 voor hebben' Dude als ik m voor 3 euro meer nieuw kan hebben doe ik dat he, kusjesss en whateverrr ❤
pi_156973855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef L-E het volgende:
Hehe Mignonne, herkenbaar ja. 'Deze jumpsuit kostte mij 22 euro en hij is bijna niet gedragen dus ik wil er minimaal !!! 19 voor hebben' Dude als ik m voor 3 euro meer nieuw kan hebben doe ik dat he, kusjesss en whateverrr ❤
Haha dat ja :') :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')