Oh wat fijn!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:12 schreef Kiwisoep het volgende:
Wij hadden vanmorgen een kloppend hartje!
Ohja hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk mignonne! Ik schrik elk jaar weer van de Sint Maarten kindjes, helemaal niet mee opgegroeid. Trick or treat vind ik dan een stuk leuker
Silliehopelijk knap je toch wat op vandaag!
Ik ben hormonaal vandaagik vind alles stom en moet huilen om alles. Gelukkig is m'n lief vanmiddag thuis, dan kan ik even alleen de stad in ofzo. Even luchten
.
quote:
Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:22 schreef mignonne het volgende:
Kiwi yay! Fijn!!
Bloesem, je verloskundige is er niet alleen voor spoed, je kan ook gewoon even bellen om te overleggen, ook als je je niet heel erg zorgen maakt. Ze zal je wat vragen stellen om een beetje beeld te krijgen van je situatie. Wellicht wil ze wat controles doen zoals bloeddruk enzo en verder kun je haar vragen om een concreet beladvies.
Breng anders ook ff een potje urine langs de huisarts en laat dat kweken. Dus niet alleen zo'n sneltest. Blaasontsteking kan ook veel harde buiken en krampen veroorzaken en verloopt a-typisch in de zwangerschap.
Goedzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checkenIk sta nu weer even onder warme douche en dan ga ik daar zo naartoe.
Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:19 schreef Svane het volgende:
Dank jullie allen!Ik voel me best wel zwanger, dus dat is fijn. Wel schiet ik snel in de twijfel als ik, zoals vandaag, nergens 'last' van heb. Ik hoop het zo zo zo! Dat maakt het zo spannend.
Chanty, hoe ver ben jij woensdag?
En naar Jantina ben ik ook benieuwd ja!
Lekker lamballenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Succes Bloesem!
Ik las goeie echo's.
Peuter is een dagje bij opa en oma. Wat voel ik me aan de ene kant schuldig maar aan de andere kant zooo rustig. Super zen. Niks doen. Gamen. Hangen. Nu een beetje dutten op de bank. En dan straks pannenkoeken maken met peuter.
Succes!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Toch even gebeld ja, voor overleg en evt tips ter verlichting. Ze wil dat ik even langskom voor inwendig onderzoek om te checkenIk sta nu weer even onder warme douche en dan ga ik daar zo naartoe.
Hoera, elke nacht bevestiging! Ik slaap juist als een blok haha!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:05 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!
7 weken klinkt voor mezelf ook als behoorlijk echt jaIk heb niet veel specifieke zwangerschapsdingetjes vind ik. In het begin had ik regelmatig allerlei krampen, nu alleen heel af en toe. Wel af en toe steekjes die volgens mij van mijn banden afkomen, maar dat is ook heel weinig. Maar ik krijg de meeste bevestiging 's nachts, als ik meerdere keren wakker word zonder reden, terwijl ik normaal zonder problemen het klokje rond aan een stuk door kan tukken
Ah ja dat klinkt als een varken jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Svane het volgende:
[..]
Hoera, elke nacht bevestiging! Ik slaap juist als een blok haha!
Ik heb een heel dubieus kwaaltje wel trouwens. Ik heb hele tijd het gevoel dat m'n maag knort/knaagt, maar dan op de plek van m'n baarmoeder? Oke het klinkt echt discutabel maar het knort echt. MAAK IK EEN VARKEN? Help mignonne!
oh heerlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Succes Bloesem!
Ik las goeie echo's.
Peuter is een dagje bij opa en oma. Wat voel ik me aan de ene kant schuldig maar aan de andere kant zooo rustig. Super zen. Niks doen. Gamen. Hangen. Nu een beetje dutten op de bank. En dan straks pannenkoeken maken met peuter.
Het is zo'n rare plek om het te voelen! Maar boer-gehalte-gewijs is luchtbelletjes een goeie optie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef mignonne het volgende:
nee srsly, geeeen idee
haha. Misschien lucht vanuit je darmen die je hoort/voelt? Je baarmoeder duwt de boel natuurlijk opzij en omhoog enzo waardoor je darmen anders komen te liggen. Misschien dat je darmen achter/naast je bm nu net een beetje in een gekke kronkel liggen en dat je daardoor de luchtbelletjes voelt? Geen idee maar als ik echt een verklaring moest geven dan ging ik daarvoor. Na het varken natuurlijk
Ja het is wel pittig. Zeker nu hij z'n zindelijkheid ineens aan de kant schuift en ik extra kan poetsenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh heerlijk![]()
ik snap wat je bedoelt hoor qua schuldig voelen, maar lekker even van genieten. Goed tot rust komen is ook heel erg belangrijk.
Ik vond mn verlof bij E. echt het zwaarst, de hele dag voor A. zorgen en haar entertainen en bezig houden enzo pffrt... ik had nog liever tot 40 weken door moeten werken geloof ik. Dat klinkt lelijker dan ik het bedoel tegenover oudste, ze was haske lief en meegaand en makkelijk enzo. Maar gewoon zo volcontinue voor een dreumes zorgen (in mijn geval dan) vond ik veel zwaarder dan werk.
Nou, das alvast een leuke werktitelquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Svane het volgende:
[..]
Hoera, elke nacht bevestiging! Ik slaap juist als een blok haha!
Ik heb een heel dubieus kwaaltje wel trouwens. Ik heb hele tijd het gevoel dat m'n maag knort/knaagt, maar dan op de plek van m'n baarmoeder? Oke het klinkt echt discutabel maar het knort echt. MAAK IK EEN VARKEN? Help mignonne!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |