abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:04:19 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157043546
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:05 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik kan me indenken dat het extra lang en vervelend wachten is na 2 miskramen... Gelukkig voel je je wel zwanger! Ik hoop zo op een goede echo voor je over een aantal dagen!

7 weken klinkt voor mezelf ook als behoorlijk echt ja :D Ik heb niet veel specifieke zwangerschapsdingetjes vind ik. In het begin had ik regelmatig allerlei krampen, nu alleen heel af en toe. Wel af en toe steekjes die volgens mij van mijn banden afkomen, maar dat is ook heel weinig. Maar ik krijg de meeste bevestiging 's nachts, als ik meerdere keren wakker word zonder reden, terwijl ik normaal zonder problemen het klokje rond aan een stuk door kan tukken :P
De woensdag dat ik de echo heb (4 nov) ben ik denk ik iets meer dan 7 weken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:10:36 #277
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157043679
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

De woensdag dat ik de echo heb (4 nov) ben ik denk ik iets meer dan 7 weken.
Als ik maandag de echo heb ben ik volgens eigen berekening 7+3. Ook nog niet heel ver dus. Maar ben echt heeeeeeeeel benieuwd!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157043732
Allemaal zulke vroege echo's!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:16:47 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157043770
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:10 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Als ik maandag de echo heb ben ik volgens eigen berekening 7+3. Ook nog niet heel ver dus. Maar ben echt heeeeeeeeel benieuwd!
Ja is echt onwijs spannend. Maar ook zo mooi <3
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:18:45 #280
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157043796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:14 schreef Svane het volgende:
Allemaal zulke vroege echo's!
Toen ik belde voor de intake, gaven ze aan dat dat rond de 8 weken was bij hen, inclusief echo. Op basis van eerste dag van mijn laatste menstruatie kreeg ik de komende week en de week erop als optie. In dat geval graag de vroegst mogelijke uiteraard :+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157043833
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:18 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Toen ik belde voor de intake, gaven ze aan dat dat rond de 8 weken was bij hen, inclusief echo. Op basis van eerste dag van mijn laatste menstruatie kreeg ik de komende week en de week erop als optie. In dat geval graag de vroegst mogelijke uiteraard :+
Haha, en terecht! Bij mij was het wel een soort van gunst ivm afgelopen twee keer dat ik 'al' met 8 weken echo krijg. Scheelt best wel per praktijk geloof ik.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:35:28 #282
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157044040
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:20 schreef Svane het volgende:

[..]

Haha, en terecht! Bij mij was het wel een soort van gunst ivm afgelopen twee keer dat ik 'al' met 8 weken echo krijg. Scheelt best wel per praktijk geloof ik.
Ik heb deze praktijk deels gekozen vanwege eigen echo apparaat en hun standaard intake met echo rond de 8 weken :@
pi_157044256
Mijn hormonsters wilden ineens stoofperen. Volgens mijn oma's recept. }:|
Dus ik heb eerst met oma aan de lijn gehangen voor haar recept (want niemand maakt zulke
stoofperen als mijn oma :9 ) en toen naar de winkel. Maar er moest rode bessensap bij.

Rode bessensap, waar staat dat? Niet bij de verse sapjes. Ook niet bij de glazen flessen fruitsap. Neee, dat zetten we, heel logisch, gewoon bij de cakemix! :X 20 minuten lopen zoeken, want de vakkenvullers wisten 't ook niet te vinden :').
Nahgoed, inmiddels staan de stoofpeertjes op 't
vuur O+ .
pi_157044453
Mwhehe sillie :D ik heb ook wel zin in stoofperen. Hier opa's recept dan, die zijn het allerlekkerst. En appelmoes van opa erbij ♡ Laatst bij de super zo'n bakje kant-en-klare stoofperen gekocht maar t is het toch niet helemaal. Of meer helemaal niet eigenlijk :')
:)
pi_157044522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:57 schreef mignonne het volgende:
Mwhehe sillie :D ik heb ook wel zin in stoofperen. Hier opa's recept dan, die zijn het allerlekkerst. En appelmoes van opa erbij ♡ Laatst bij de super zo'n bakje kant-en-klare stoofperen gekocht maar t is het toch niet helemaal. Of meer helemaal niet eigenlijk :')
Ooh ja! Zelfgemaakte appelmoes! Dies hier ook van oma 't allerlekkerste :9 .
Ik ga maar gewoon een keer bij opa en oma eten denk ik. |:(
En nee, die kant en klare dingen komen echt niet in de buurt, zelfgemaakt smaakt veel beter.

Ik kreeg in de supermarkt echt tig keer de opmerking "jij moet vast niet lang meer?!" te horen. Bij de zoveelste (kennis van mn schoonmoeder) zei ik "mwah, nog een maandje of 3?". Onbetaalbaar die blik naar m'n buik _O- .
pi_157044753
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ooh ja! Zelfgemaakte appelmoes! Dies hier ook van oma 't allerlekkerste :9 .
Ik ga maar gewoon een keer bij opa en oma eten denk ik. |:(
En nee, die kant en klare dingen komen echt niet in de buurt, zelfgemaakt smaakt veel beter.

Ik kreeg in de supermarkt echt tig keer de opmerking "jij moet vast niet lang meer?!" te horen. Bij de zoveelste (kennis van mn schoonmoeder) zei ik "mwah, nog een maandje of 3?". Onbetaalbaar die blik naar m'n buik _O- .
mwhehe gewoon zeggen hoezo? wat bedoel je? :+
pi_157044891
Mijn (totaal niet dikke) collega heeft het gehad: goh gefeliciteerd zeg wat leuk! Hoever ben je nu?
Zij: euhm wat?
:X
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157045046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:21 schreef Estrys het volgende:
Mijn (totaal niet dikke) collega heeft het gehad: goh gefeliciteerd zeg wat leuk! Hoever ben je nu?
Zij: euhm wat?
:X
Ik ook. Toen ik net terug was van verlof van Billie.

Hoe ver ben je?
Uhh.. Drie maanden geleden? :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157045516
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik ook. Toen ik net terug was van verlof van Billie.

Hoe ver ben je?
Uhh.. Drie maanden geleden? :').
Collega heeft twee tieners thuis :')
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157045921
Dank allemaal! Hoe is het gegaan Bloesem?
pi_157046229
Ik blijf ook nieuwsgierig naar Jantina...
pi_157046418
Zo, ik ben thuis! Er kwam nog even wat tussendoor :) De vk heeft n.a.v. de klachten een aantal dingen gecheckt: urine (iets verhoogde witte bloedlichaampjes en eiwitten, nog niet zorgwekkend), baby geluisterd (niks aan de hand, mini doet 't zo goed O+ ben zo trots), buik gevoeld (hele baarmoeder reageerde heftig op alle soorten aanraking, gelijk knalhard en krampen), inwendig onderzoek (godzijdank alles nog potdicht en bmh nog lang zat)

De uiteindelijke conclusie is dat mijn baarmoeder is geprikkeld en geïrriteerd, maar het is nog niet helemaal duidelijk is waardoor. Dus nu moet ik een paar dingen in de gaten houden (temperatuur, regelmaat van krampen, pijnlevel, als ik me ernstig zorgen maak) en aan de hand daarvan de een (vk) of de ander (huisarts) bellen. En ondertussen de pijn blijven stillen met warmte en evt. paracetamol en hopen dat 't overgaat. Ze gaf me nog mee dat te vaak bellen echt niet bestaat en dat dit soort signalen bij deze termijn altijd urgent zijn en altijd aandacht vragen. Vanavond ga ik weer in bad bij mijn ouders en ik wilde van alles doen voor school, maar het lukt gewoon niet :(

Mijn huisarts trouwens jongens O+ Ze wilde even met hem overleggen om blaasontsteking uit te sluiten a.d.h.v. die resultaten. Ze belde en ergens halverwege het gesprek moest ze lachen. Bleek dat mijn huisarts had gezegd dat de waarden in principe nog wat laag waren voor antibiotica en dat 'ie 't ook niet voor de zekerheid ging uitschrijven "want dan slikt ze ze toch niet" :@ :D En ze hing helemaal verbaasd op met de boodschap: "eh ja, je krijgt de groetjes van je huisarts" haha.

Verder is de pijn nog gewoon kut }:| Ik lach er wel lekker overheen, maar ik vind 't helemaal niks. En aan de ene kant ben ik wel gerustgesteld, er is nu niks aan de hand, maar aan de andere kant ook helemaal niet, want wat is dan de oorzaak van die krampen en harde buiken?
pi_157046900
Voor nu goed nieuws dus inderdaad. Kan me voorstellen dat je je wel afvraagt waardoor al die pijn en geïrriteerde baarmoeder dan door komt. Voor nu: inderdaad even relaxen, de rest komt later!
pi_157047440
27 oktober is de dag
Dat ik onder het mes mag
pi_157047541
Jeetje Bloesem, nou wel goed dat je hebt gebeld! Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal gerust bent, maar je staat goed onder controle en weet nu waar je op moet letten. Lekker in bad straks en relaxen :* .

Wauw Daui, spannend dat je het nu weet!
pi_157047582
Ik heb het eerste knuffeltje gekocht voor het jongetje in mijn buik O+ . Stond ik daar met tranen in mijn ogen te pinnen bij de HEMA :') .
pi_157047593
ooooh spannend daui! :o een uiterste houdbaarheidsdatum, you has it O+

Bloesem fijn dat er voor nu niets is. Ik moest grinniken om je huisarts, maar hey, hij kent je wel én weet hoe daar mee om te gaan, superfijn!
Je zou nog kunnen overwegen cranberrysap te drinken om eventueel een beginnende blaasontsteking de kop in te drukken?
pi_157047619
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb het eerste knuffeltje gekocht voor het jongetje in mijn buik O+ . Stond ik daar met tranen in mijn ogen te pinnen bij de HEMA :') .
O+ O+
pi_157047637
En als aanvulling op de cranberrysaptip: Vitamine-C-bruistabletten helpen bij mij altijd als er een blaasontsteking aan het beginnen is.
pi_157048321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:51 schreef Daui het volgende:
27 oktober is de dag
Dat ik onder het mes mag
Wowww spannernd! Dan ben je gewoon 39 weken :o :o
Mag je het niet zelf proberen?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')