Ja hij is wel besloten, maar je kan wel zelf een request sturenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:19 schreef mignonne het volgende:
Ik doe trouwens veel te moeilijkvolgens mij is die wolgroep niet geheim en kun je zelf lid worden.
https://m.facebook.com/groups/1407453222808034
Ja precies, wel besloten maar niet geheim dat ie onzichtbaar is zeg maar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja hij is wel besloten, maar je kan wel zelf een request sturenmaar ik niet, want dat heb jij al gedaan
helemaal top!
Ik heb al cosilana gevonden, en ohyeaaah ze zijn er ook in grijswit gestreept![]()
onze favoriete combi merk ik de laatste dagen
Bestellen maarrrr
Spaarzaam omgaan met dingen is 1 ding maar dat hoef je niet op je weken zwangerschap toe te passen hequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:24 schreef Bloesem. het volgende:
Helemaal niet eco: volgens mij heb ik wee'tjes![]()
Ik heb tot nu toe steeds alleen maar een krampje gehad of heel eventjes gefrummel en nu is 't al sinds ik op de bank lig aan 't rommelen. Maar wat een bijzonder gevoel(het zijn geen echte hoor, die erger worden)
Haha nou, ik heb nog geen plannen hoor! Nog in elk geval twee weken niet. Maar een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, dus een beetje oefenen kan vast geen kwaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Spaarzaam omgaan met dingen is 1 ding maar dat hoef je niet op je weken zwangerschap toe te passen he![]()
Ik vond het ook apart, en mooi. Ik was alleen niet pas over een maand uitgerekendquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:31 schreef Bloesem. het volgende:
Het is echt een heel apart gevoelIk lig hier heel verbaasd te wezen haha! Ik krijg ook steeds een soort warmte-golfje in m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:32 schreef mignonne het volgende:
Als er regelmaat in zit moet je wel even bellen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |