quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.
Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik ga uit van maat 50... het ene pakje is echter iets kleiner dan het andere, dus ik ga er wel vanuit dat er eentje goed past.
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik dacht dat ze controle aanhielden 1 keer per week met dit termijn? Dat is dan toch bijna 2 weken wat er overheen gaat?
Ik heb nog helemaal geen idee wat ik mij verder bij strippen moet voorstellen. Ik blijf ook nog maar even lekker blanco.
Jaaa! Inclusief jouw kraamweek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
En limone jij hebt je alvast leeggewerkt? Kom je me morgen aflossen in het babytopic![]()
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?quote:
Leverde het strippen vorige keer wel wat op?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.
Zou ik ook doen zo blanco mogelijk. Want ik vond het strippen vorige keer pijnlijker dan de hele bevallingvandaar ook dat ik nu ook nog niet weet of ik dat wil of niet.
Ja graag, vannacht lijkt mij prima! Ook omdat vandaag een jaar geleden een goede vriend van mijn man is overleden. De baby wordt deels naar hem vernoemd (mijn vader heet ook zo, dus dat kwam mooi zo uit), maar als hij ook nog vandaag geboren wordt, is dat meteen weer zo beladen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?
Ja precies en super lief van mij naar de verloskundige toe, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:28 schreef Sicilia het volgende:
Achterwerk is alvast een begin toch Limone![]()
Done! (en ook voor appelientje!) Oooh wat een leuke fantasie! Ik word altijd een beetje week van het jongetje in deze reclame:quote:Mag er jongetje achter mijn naamIk vind het zo leuk dat dit weer een jongetje is! Ben al helemaal aan het fantaseren over 2 kleine jochies samen in hetzelfde voetbalteam enzo
![]()
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef WupWup het volgende:
De kans dat jij serotien wordt, estrys, lijkt me ongeveer 0,005%, dus ik zou strippen dan lekker overslaan
Ik heb vandaag "strippen" aan mijn vader uitgelegd. Toch een beetje...awkward.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.![]()
Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundigeDaar had hij zich toch wat anders van voorgesteld
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.![]()
Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundigeDaar had hij zich toch wat anders van voorgesteld
Zonder droger red je het wel hoor. Niet dat ik ooit nog zonder wilquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Noodzakelijk niet denk ik, wel handig!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Ja hoor. Het lukt ons met een droogrek in een klein appartement. In de kraamweek gaat het beddengoed wel naar de wasserette, anders is het huis zo vol met mensen en was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Lamb29 het volgende:
Hier geen zolder dus droger echt nodig om niet altijd in elke deuropening was te hebben hangen..
Bluh hangdag met koortskleuter.. Zit zo te twijfelen wat ik morgen/vrijdag doe qua werk. Ziekmelden dan voel ik mij enorm schuldig. Maar het vaatdoekgehalte is erg hoog vandaag. Bloeddruk was vanmorgen weer 85/50
Lekker hčquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.
Balen van de hangdag. Kijk aan hoe het morgenochtend gaat anders?
Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leukquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Bloesem, Fijn dat de verloskundige je plan wel zag zitten en je weer een sticker hebt!
Mignonne, bedankt voor de tip van het gehurkt proberen de placenta geboren te laten worden! Ga ik ook in mijn achterhoofd houden.
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeėn omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is.
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!quote:
Superlief! Hopelijk zit ik hier lekker lang. En jij ook gauw, en dan ook lang!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al veeeeel beter dan die heel vroege miskraam vorige maand. Bij de 9-wekenmiskraam begonnen de streepjes wel prima en ging het later mis. Nog onwijs spannend maar wel een fijn beginquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Zooooo die streepjes gaan goed!!
Dat was de vorige keer niet toch?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?
Ik peur het zo naar binnen hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:03 schreef Limone het volgende:
Ha Svane! Ik verloor vandaag een stukje slijmprop. Hebben?
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:YeeeesssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind het heel knap dat je zo bij je zelf kunt blijven Bloesem.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leuk![]()
Volgens komt het krijgen van een kindje met heel veel gevoel en zo lang je daar binnen jezelf grond voor vind, heb je geen enkele reden om aan jezelf te twijfelen, protocol of geen protocol
Terwijl ingrepen (breedste zin het woord) juist een alternatief zijn op het natuurlijke proces.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeėn omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pił di ieri ma meno di domani
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:14 schreef Estrys het volgende:
Ik word gelukkig goed in de gaten gehouden thuis.![]()
Cute! Ik heb ons voor de tv gezet en twijfel of ik nog naar buiten zal gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:08 schreef Estrys het volgende:
Zo mijn humeur is ook weer gedaald. Iemand heeft alweeeeeer zijn hond laten poepen recht voor onze deurzo jammer dat ik niet weet wie. Maar kom ik nog wel achter. Ik ga alvast poepluiers opsparen.
Gadsie Sillie wat vervelend, goed dat je vriend je naar het ziekenhuis heeft gebracht. Sterkte met het wachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gadverdamme.Waarom ruimen die mensen zelf niet op?
Ik zit in het ziekenhuis. Ik hoestte vannacht allemaal slijm met bloed op en vriend vertrouwde het niet dus nu zit ik hier na tig onderzoeken (die ik normaal met 2 vingers in mn neus doorblaas) die al mn energie hebben weggevreten op mijn eigen longarts te wachten, want de dienstdoende longarts weet geloof ik niet wat 'ie met me aanmoet.
Als 't nog even duurt kank hier blijven, want om
16:00 word ik bij de gyn verwacht.
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:Wat een goede strepen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat leuk, ik kan ook niet wachten tot ik dat weer voelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef Sicilia het volgende:
Ik voelde vanmorgen voor het eerst de hik bij babyNu nog schattig, ik weet nog dat ik er bij zoon en dochter wel een beetje gek van werd op het laatst. Ze hikten zoooo vaak!
Ik ben chronisch longpatiėnt dus nieuw is dit niet, maar het kwam nu wel heel erg uit het niets opzetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
Schattige foto Estrys!
Sillie, wat naar! Is dat iets wat je al eens eerder hebt gehad gezien je medische geschiedenis of is dit compleet nieuw?? Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je weer naar huis kan.
Ik ga over een uurtje voor controle naar de vk.
Opzich zag je toen nog weinig hoor, maar 't zat gewoon veel comfortabeler. En de positiejeans van tegenwoordig zien er hip uit, dus dat valt ook niemand op. En met wat wijde blousjes etc is er dan echt nog niks te zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:34 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh Fien sterkte!
Ik hoop toch echt dat ik langer dan 7 weken mijn normale broeken aan kan. Hoe moet ik het anders stil houden op het werk? Omg! Hihi
Broeken zijn sowieso overrated!quote:
Wat doe je voor werk dan? Met chemicaliėn ofzo? Of in een bepaalde zorgsector?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Zoe_Hart het volgende:
Ik weet sowieso niet hoe lang ik het stil kan houden op mijn werk. Er zijn plekken waar ik als zwangere niet meer mag komen. Nu hoef ik op die plekken niet vaak te zijn, maar als het toch zou moeten binnen nu en een paar weken, dan is het toch vreemd als ik ineens weiger
Ik heb het trouwens wel aan de veiligheidsmanager verteld, om voor mezelf in ieder geval zeker te weten waar ik wel en niet mag komen. Hij heeft me goed voorgelicht en zou het voor zichzelf houden.
Whehehe. Ja om 6 uur savonds het liefst al in pyjama enzo.quote:
Ik loop voorlopig nog bij het ziekenhuis vanwege clomid, en vanwege de chromosoomafwijking. Daardoor hebben we sowieso kans van 1:3 op een miskraam. Ik zou morgen 6 weken zijn. Maar ik zit mezelf ook zo gek te maken met die testen weer sinds gisteren. Gisterochtend getest en toen was hij ook vrij licht, gistermiddag getest en toen weer donkerder, nu vanochtend weer heel licht. Ik weet het ik maak mezelf gek maar ik wil zo graag bevestiging.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:55 schreef L0t.. het volgende:
Fien hoe ver ben je nu? Rond de 7 weken zie je vaak dat testen veel lichter uitvallen. Weet niet precies hoe dat zit, iets met dat het hcg-gehalte zo hoog is dat de test het niet meer kan verwerken ofzo. Ik heb het met J ook gehad rond die termijn incl bloedverlies.
Hoop dat het bij jou ook allemaal goed zit, kun je bij je vk terecht?
Die eerste weken zijn sowieso heel spannend, en helemaal als je iets andere achtergrond en kansen hebt zoals jij. Ik test overigens 's ochtends lichter dan 's avonds.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik loop voorlopig nog bij het ziekenhuis vanwege clomid, en vanwege de chromosoomafwijking. Daardoor hebben we sowieso kans van 1:3 op een miskraam. Ik zou morgen 6 weken zijn. Maar ik zit mezelf ook zo gek te maken met die testen weer sinds gisteren. Gisterochtend getest en toen was hij ook vrij licht, gistermiddag getest en toen weer donkerder, nu vanochtend weer heel licht. Ik weet het ik maak mezelf gek maar ik wil zo graag bevestiging.
Ben nu nog niet aan het bloeden en af en toe hier en daar een krampje maar meer niet. Ik heb volgende week maandag een afspraak in het ziekenhuis voor de intake. Mocht het bloeden echt beginnen dan trek ik aan de bel. Mocht er niets gebeuren dan wacht ik gewoon af. Gelukkig krijgen we over 1 week de sleutel van ons huis dus dan zal de tijd iets sneller gaan. Wat een hel dit..
Wat naar Fien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:14 schreef Fien10 het volgende:
Even een ego post maar hier is het mis denk ik...
Roze afscheiding met een beetje bloed erbij. Had gisterenavond al een rot gevoel en vanochtend een test gedaan en die was ook veel lichter dan hij geweest is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind is hier gisteren weer opgemeten en supergemiddeld bevonden, yeah! Bloeddruk zit nu op de grens, maar met de hakken over de sloot toch geslaagd.![]()
Om 6 uur 's avondsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Ja om 6 uur savonds het liefst al in pyjama enzo.
Sillie, succes in het ziekenhuis vandaag.
Nou om 7 uur haal ik welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Om 6 uur 's avondsmeh...
Ik heb een beejte een baaldagje geloof ik. Ik voel me gejaagd, onrustig. Wil het liefst even helemaal niets, drie uur in bad hangen ofzo en daarna met mn breiwerk op de bank. Maar ik moet van alles enzo
Dit Fien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:09 schreef elamanilo het volgende:
Och Fien, dat is schrikken.. Ik duim voor je dat het allemaal goed ziten dat de nachtjes t/m maandag maar snel voorbij mogen gaan.
Ik ga meer richting 8 uur 's ochtends ondertussenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou om 7 uur haal ik wel. Dan weet ik van gekkigheid niet waar ik het moet zoeken van knellende kleding.
Het kan erger. Tip: panty meewassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:04 schreef Estrys het volgende:
Nou Sillie, dagje ziekenhuis dan maar. Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Bleh, net de was opgehangen. Is er een papieren zakdoekje meegewassenoveral witte pluisjes op m'n was. Fijn.
Dit dusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:50 schreef Dot. het volgende:
Zodat ik thuis kom gaat m'n pyjamabroek aan hoor. Maar dat is niet-zwanger vaak ook![]()
Hopelijk valt het allemaal mee Fien
Ghehequote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:45 schreef Estrys het volgende:
Ik had 1 zwangerschapsjeans. Die heb ik buiten gegooid. Te strak. En nu zit alles me zo'n beetje te strak. Wat jurkjes gaan nog en twee van die heerlijke sport/jogging broeken. Maar om daar nou mee naar school te gaan, doe ik dan ook niet.
Heerlijk als ik straks weer gewoon uit de andere kleren uit mijn kast kan kiezenzin in!
Chemicaliėn inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan? Met chemicaliėn ofzo? Of in een bepaalde zorgsector?
Sorry, word nieuwsgierig door je post![]()
Dat sowieso. En geshopt zal er moetenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
GheheIk heb mn kast opgeruimd een paar maanden geleden en echt driekwart weggedaan ofzo
moet tzt maar eens goed inventariseren wat allemaal goed past, borstvoeding-proof is en er ook nog een beetje leuk uit ziet bij voorkeur.
Nog geen gebroken vliezen dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:25 schreef Limone het volgende:
Oh en tip: als je niet zeker weet of je nu urine, vruchtwater of afscheiding verliest, zorg dan eerst dat je hebt geplast voordat je op je hand blaast.
Te laatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:26 schreef Mariposas het volgende:
Jullie moeten allemaal gaan sporten!
http://www.medicalnewstoday.com/articles/300618.php
Ik kan het bevestigen, tot en met 30 weken paardgereden.![]()
Ja en met twee lijkt me dat een eh nog ingewikkeldere bedoelingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Daui het volgende:
Hier bij de gynaecoloog alle bevallingsopties doorgenomen. Baby A ligt met zijn voeten naar beneden en baby B met zijn hoofd. Keizersnede, stuitbevalling, babies die haken, ga zo maar door. Blijkbaar is bevallen een stuk ingewikkelder dan ik dacht.
Pas met week 39 gaan ze inleiden
Ik zit met week 35 wel vroeg in mijn eigen cocon. Of in the zone![]()
Ik moet nog aardig wat berichten en emails terugsturen maar ik kan me er niet toe verzetten
Wat tijd op handen en knieėn doorbrengen! Dan hebben ze de meeste ruimte om nog te draaien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Daui het volgende:
Hier bij de gynaecoloog alle bevallingsopties doorgenomen. Baby A ligt met zijn voeten naar beneden en baby B met zijn hoofd. Keizersnede, stuitbevalling, babies die haken, ga zo maar door. Blijkbaar is bevallen een stuk ingewikkelder dan ik dacht.
Hoe heb je die er uit gekregen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat tijd op handen en knieėn doorbrengen! Dan hebben ze de meeste ruimte om nog te draaien.
Kans bestaat wel dat je dan 2 stuitliggers hebt. weet ik uit ervaring
Ik mocht het zelf doen (stuitbevalling) maar toen ze toucheerden met 5 cm ontsluiting lag er een navelstreng tussen de beentjes dus toen werd het een spoedkeizersnede (15 minuten na toucheren werd de eerste geboren). Maar goed, dat was allemaal met 33+4 dus dat speelde ook wel mee in alle overwegingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Hoe heb je die er uit gekregen?
Dat ze kunnen haken vind ik een enge gedachte
Maar tevens ook heel zeldzaam. Ik vind het erg veelzeggend dat je de keuze krijgt, vooral door de plek waar je loopt. Ze zijn heel voorzichtig juist.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Hoe heb je die er uit gekregen?
Dat ze kunnen haken vind ik een enge gedachte
Opties was misschien niet het goede woord. We namen de mogelijke scenario's door. Omdat ze op het moment dat het feest gaat beginnen niet uitgebreid de tijd hebben om alles uit te leggen. En je hebt gelijk ze zijn heel voorzichtig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar tevens ook heel zeldzaam. Ik vind het erg veelzeggend dat je de keuze krijgt, vooral door de plek waar je loopt. Ze zijn heel voorzichtig juist.
Succes limone!!quote:
Staat er in! (datum en naam, de rest doen we nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:27 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Succes limone!!
Ik wil niet tot morgen wachten voor mijn officiėle nod. Mag ik in de OP?
2e kindje 18juni 2016 ovb.
Mag ook in het volgende topic! Topic starter is al druk in de weer deze ochtend.
:-)
oh, ik dacht dat je je kwam melden met babynieuwsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Staat er in! (datum en naam, de rest doen we niet)
10:00u gaan we niet redden, de vervangende vk wilde nog even de eerste echte wee afwachten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat is een baby om 10:00. Ik hoopte al dat je 9 oktober zou kiezen
hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je je kwam melden met babynieuws
Spannend! Succes! You can do it!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
[..]
10:00u gaan we niet redden, de vervangende vk wilde nog even de eerste echte wee afwachten.Prima, wat jij wil, denk ik dan. Zij vonden ons huis niet geschikt..
Maar 9-10 wordt 'm wel, denk ik.
Ze vinden de auto een betere plek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
[..]
10:00u gaan we niet redden, de vervangende vk wilde nog even de eerste echte wee afwachten.Prima, wat jij wil, denk ik dan. Zij vonden ons huis niet geschikt..
Citroenelimoen! Succes! 9 oktober 2015, jaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het toch thuis..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:45 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ze vinden de auto een betere plek?
Succes!
Wat knullig zeg, met jouw voorgeschiedenisquote:
Blij gemaakt met een dode vogel Kyara? :-)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je je kwam melden met babynieuws
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:01 schreef SaskiaR het volgende:
Bel je straks de vk 'nou, hij is er hoor, wil je 'm nog zien?'
Zet 'm op!!!!
Ja vond ik ook, maar thuis bevallen vind ik zelf geen probleem. We hebben zelfs een ondersteek...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat knullig zeg, met jouw voorgeschiedenis![]()
Laat je man anders alvast twee kruiken maken, en zet maar 2 emmers en een rol vuilniszakken klaarHeeft zij hopelijk nog nét de tijd om dr handschoenen aan te trekken...
Maar woehoeeee!zet hem op!
hahahahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:03 schreef Kyara het volgende:
"Wat moet ik ook alweer met die navelstreng? Doorbijten toch?"
Kan me voorstellen dat je het geen punt vind. Vorige keer ook prima gegaan toch? Wel standje turbo maar tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar thuis bevallen vind ik zelf geen probleem. We hebben zelfs een ondersteek...Rol vuilniszakken zit in de kraamdoos (of hoe heet dat ding?
) Die emmers ga ik ff omspoelen, thanks!
Tuurlijk en vanuit een vervangende vk helemaal. Liefde voor iedereen, ik voel het weer, hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het geen punt vind. Vorige keer ook prima gegaan toch? Wel standje turbo maar toch![]()
Maar gewoon vanuit je vk gezien, ik kan me enerzijds wel voorstellen dat ze zonder weeėn niets kan, maar toch.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Tuurlijk en vanuit een vervangende vk helemaal. Liefde voor iedereen, ik voel het weer, hoor!![]()
You go girl!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Tuurlijk en vanuit een vervangende vk helemaal. Liefde voor iedereen, ik voel het weer, hoor!![]()
ohja!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:16 schreef elamanilo het volgende:
Even opgezocht, Limone d'r eerste bevalling: OUD / Bevallingsverhalen deel 17
quote:Op een gegeven moment vraag ik hoe het gaat: "Beetje matte wedstrijd, nog niet gescoord" krijg ik te horen. Nee, eikel, met de weeėn.
"Rafiki-stylo"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja!hier heb ik toen zo vreselijk hard om gegnorkt
[..]
Nee! Wel iets van weeėn..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:43 schreef Mariposas het volgende:
Kwam even kijken voor een update. Is ie nou nog niet geboren?
wat klink je relaxedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee! Wel iets van weeėn..
En m'n moeder belde ook nog heel toevallig.. 'Nee, mam, niets aan de hand!'
Hoe tof is dan de verrassing als je over 2 uur weer belt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee! Wel iets van weeėn..
En m'n moeder belde ook nog heel toevallig.. 'Nee, mam, niets aan de hand!'
+1quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Voel je al druk, Limoentje?
van al die mensen die wel even verwachten dat die baby er met een uurtje is![]()
4 is ook wel veul!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:16 schreef L0t.. het volgende:
Ik moet de beperkingen van een zwanger lijf echt weer even leren kennen. Gisteravond 4 pannenkoeken gegeten (normaal geen enkel probleem), hele avond benauwd geweest en uiteindelijk 's nachts alles weer uitgekotst. Ik heb geen plek meer voor zoveel eten
.
D'r hechtingen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
+1
of je effe op wilt schieten want ik moet om 11:30 de kinderen weer ophalen van school![]()
Nee garp, maar aaaaah wat spannend weer johik ben echt heel benieuwd naar je jongetje! En de naam en zn gewicht en en en nouja jeweets
![]()
Als ware het een glijbaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee joh, deze rolt er zo uit![]()
Wel benieuwd naar foto van de placenta smoothie
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:17 schreef mignonne het volgende:
+1
of je effe op wilt schieten want ik moet om 11:30 de kinderen weer ophalen van school![]()
Nee garp, maar aaaaah wat spannend weer johik ben echt heel benieuwd naar je jongetje! En de naam en zn gewicht en en en nouja jeweets
![]()
Oh wat fijn, een kloppend hartjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:28 schreef lunamatic het volgende:
Succes Limone!!!
Hier net terug van eerste bezoek aan vk en we hebben het hartje zien kloppen! De schatting dat ik nu rond de 8.4 week zit klopt nog steeds. Nu wil ik ook wel in de OP (terwijl ik het nog steeds wel heul spannend vindt...). Mijn UD is 17 mei. Wel te horen gekregen dat we de 20-weken echo in het kinderziekenhuis moeten laten maken omdat mijn partner een open gehemelte had... Wel spannend allemaal.
Handschoenen halen bij de supermarkt/drogist/tankstation?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Aargh, de afvoer van de gootsteen lijkt ontploft/verstopt/gelekt te hebben. En m'n nesteldrang vindt het a la minuut met chloor schoon moet. Maar ik vind het te goor om aan te raken
. En m'n man is niet thuis en m'n vader komt vanavond pas kijken wat er mis is met de zwanenhals.
Mja. Ik zit op bezoek te wachten maar daarna ga ik eens lola's halen ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Handschoenen halen bij de supermarkt/drogist/tankstation?
Ik heb zelf met 10 weken gebeld voor een afspraak maar dat had andere redenenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:30 schreef kniftyhooker het volgende:
ooohh tof Luna!
en jij moet nog 2 weekjes geduld hebben zoe!
Met hoeveel weken hebben jullie contact opgenomen met de VK? Rond de 6 weken of eerder al?
mazzelaar!quote:
Ik vond het ook heel spannend. Die eerste weken zijn gewoon zo raar, je weet nog niets, maar voelt van alles...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:25 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Oh wat fijn, een kloppend hartje
Ik mag 26 oktober voor het eerst naar de VK met (naar schatting) 7+3 en ik vind het zo spannend!
Oh maar sister wives is erop!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Limone het volgende:
Nee, niet flink gebroken, maar het blijft wel gutsen. We vervelen ons wel een beetje
Die wil natuurlijk op 10-10quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Limone het volgende:
Nee, niet flink gebroken, maar het blijft wel gutsen. We vervelen ons wel een beetje
Kleinkind het leven schenken? Mag ook ergens in de komende dagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:31 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder is weer in huis. Ze heeft de was opgehangen en afgeborsteld. (De truc met de panty werkte niet) De wc's gepoetst en is nu alle bedden aan het verschonen. En ik lig nu te bedenken hoe ik haar kan bedanken.
Inkoppertjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kleinkind het leven schenken?
Hehe ja, beetje welquote:
Ooh booh! Ik verheugde me al op een nieuw rafiki-style verhaal!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:42 schreef Limone het volgende:
Ken je die mop van die bevalling die wel ff heel snel zou gaan..?
Niks, noppes, nada. Geen wee te bekennen ook.
Je hebt ook nog geen roti gegeten! Hup, ga snel rotiplaten maken en een kip slachten!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Limone het volgende:
Dat klinkt heeeel bekend...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:42 schreef Limone het volgende:
Ken je die mop van die bevalling die wel ff heel snel zou gaan..?
Niks, noppes, nada. Geen wee te bekennen ook.
Ik heb afgelopen zaterdagmiddag positief getest en de dag erna een aanmeldingsformulier voor de VK ingevuld, werd maandag gebeld en had dus meteen al een afspraak. Ik was een beetje bang dat als ik langer zou wachten, ik geen voorkeurstijd meer aan kon gevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:30 schreef kniftyhooker het volgende:
ooohh tof Luna!
en jij moet nog 2 weekjes geduld hebben zoe!
Met hoeveel weken hebben jullie contact opgenomen met de VK? Rond de 6 weken of eerder al?
He nee Fien, wat ontzettend kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
Hier is het helaas duidelijk mis. Bloed, veel bloed al de hele dag. Kut maar t is niet anders. Mag ik het volgende topic uit de OP?
Limoen, als je nog niet bevallen bent, succes!
Hoop dat ik me hier snel weer mag melden.
He Fien wat rot! Sterkte!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
Hier is het helaas duidelijk mis. Bloed, veel bloed al de hele dag. Kut maar t is niet anders. Mag ik het volgende topic uit de OP?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
Neee, Fien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |