+1quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Voel je al druk, Limoentje?
van al die mensen die wel even verwachten dat die baby er met een uurtje is![]()
4 is ook wel veul!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:16 schreef L0t.. het volgende:
Ik moet de beperkingen van een zwanger lijf echt weer even leren kennen. Gisteravond 4 pannenkoeken gegeten (normaal geen enkel probleem), hele avond benauwd geweest en uiteindelijk 's nachts alles weer uitgekotst. Ik heb geen plek meer voor zoveel eten
.
D'r hechtingen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
+1
of je effe op wilt schieten want ik moet om 11:30 de kinderen weer ophalen van school![]()
Nee garp, maar aaaaah wat spannend weer johik ben echt heel benieuwd naar je jongetje! En de naam en zn gewicht en en en nouja jeweets
![]()
Als ware het een glijbaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee joh, deze rolt er zo uit![]()
Wel benieuwd naar foto van de placenta smoothie
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:17 schreef mignonne het volgende:
+1
of je effe op wilt schieten want ik moet om 11:30 de kinderen weer ophalen van school![]()
Nee garp, maar aaaaah wat spannend weer johik ben echt heel benieuwd naar je jongetje! En de naam en zn gewicht en en en nouja jeweets
![]()
Oh wat fijn, een kloppend hartjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:28 schreef lunamatic het volgende:
Succes Limone!!!
Hier net terug van eerste bezoek aan vk en we hebben het hartje zien kloppen! De schatting dat ik nu rond de 8.4 week zit klopt nog steeds. Nu wil ik ook wel in de OP (terwijl ik het nog steeds wel heul spannend vindt...). Mijn UD is 17 mei. Wel te horen gekregen dat we de 20-weken echo in het kinderziekenhuis moeten laten maken omdat mijn partner een open gehemelte had... Wel spannend allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |