Zonder droger red je het wel hoor. Niet dat ik ooit nog zonder wilquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Noodzakelijk niet denk ik, wel handig!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Ja hoor. Het lukt ons met een droogrek in een klein appartement. In de kraamweek gaat het beddengoed wel naar de wasserette, anders is het huis zo vol met mensen en was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Lamb29 het volgende:
Hier geen zolder dus droger echt nodig om niet altijd in elke deuropening was te hebben hangen..
Bluh hangdag met koortskleuter.. Zit zo te twijfelen wat ik morgen/vrijdag doe qua werk. Ziekmelden dan voel ik mij enorm schuldig. Maar het vaatdoekgehalte is erg hoog vandaag. Bloeddruk was vanmorgen weer 85/50
Lekker hèquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.
Balen van de hangdag. Kijk aan hoe het morgenochtend gaat anders?
Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leukquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Bloesem, Fijn dat de verloskundige je plan wel zag zitten en je weer een sticker hebt!
Mignonne, bedankt voor de tip van het gehurkt proberen de placenta geboren te laten worden! Ga ik ook in mijn achterhoofd houden.
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is.
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!quote:
Superlief! Hopelijk zit ik hier lekker lang. En jij ook gauw, en dan ook lang!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |