Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef WupWup het volgende:
De kans dat jij serotien wordt, estrys, lijkt me ongeveer 0,005%, dus ik zou strippen dan lekker overslaan
Ik heb vandaag "strippen" aan mijn vader uitgelegd. Toch een beetje...awkward.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.![]()
Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundigeDaar had hij zich toch wat anders van voorgesteld
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.![]()
Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundigeDaar had hij zich toch wat anders van voorgesteld
Zonder droger red je het wel hoor. Niet dat ik ooit nog zonder wilquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Noodzakelijk niet denk ik, wel handig!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Ja hoor. Het lukt ons met een droogrek in een klein appartement. In de kraamweek gaat het beddengoed wel naar de wasserette, anders is het huis zo vol met mensen en was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Lamb29 het volgende:
Hier geen zolder dus droger echt nodig om niet altijd in elke deuropening was te hebben hangen..
Bluh hangdag met koortskleuter.. Zit zo te twijfelen wat ik morgen/vrijdag doe qua werk. Ziekmelden dan voel ik mij enorm schuldig. Maar het vaatdoekgehalte is erg hoog vandaag. Bloeddruk was vanmorgen weer 85/50
Lekker hèquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.
Balen van de hangdag. Kijk aan hoe het morgenochtend gaat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |