Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leukquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Bloesem, Fijn dat de verloskundige je plan wel zag zitten en je weer een sticker hebt!
Mignonne, bedankt voor de tip van het gehurkt proberen de placenta geboren te laten worden! Ga ik ook in mijn achterhoofd houden.
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is.
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!quote:
Superlief! Hopelijk zit ik hier lekker lang. En jij ook gauw, en dan ook lang!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al veeeeel beter dan die heel vroege miskraam vorige maand. Bij de 9-wekenmiskraam begonnen de streepjes wel prima en ging het later mis. Nog onwijs spannend maar wel een fijn beginquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Zooooo die streepjes gaan goed!!
Dat was de vorige keer niet toch?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?
Ik peur het zo naar binnen hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:03 schreef Limone het volgende:
Ha Svane! Ik verloor vandaag een stukje slijmprop. Hebben?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:YeeeesssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind het heel knap dat je zo bij je zelf kunt blijven Bloesem.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leuk![]()
Volgens komt het krijgen van een kindje met heel veel gevoel en zo lang je daar binnen jezelf grond voor vind, heb je geen enkele reden om aan jezelf te twijfelen, protocol of geen protocol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |