abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156663147
6 oktober: Limone (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
6 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

3 juni: Fien10
5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 09-10-2015 08:29:23 ]
pi_156663177
Laatste posts:

quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.

Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ik ga uit van maat 50... het ene pakje is echter iets kleiner dan het andere, dus ik ga er wel vanuit dat er eentje goed past.
pi_156663255
Over die kraamweek..

Ik vond de tweede kraamweek veel specialer en fijner O+

Sowieso minder pijn maar vooral een kalm babytje en bovendien zelf het gevoel dat ik mijn baby vanzelfsprekend begreep en de hele wereld aankon. Bij de eerste had ik echt 'wtf waar zijn we aan begonnen'momenten (tussen de best leuke momenten door).

Kraamweek twee zou ik zo graag over willen doen O+
pi_156663260
En limone jij hebt je alvast leeggewerkt? Kom je me morgen aflossen in het babytopic O+ :7
pi_156663370
Ik ben een monchoutaart aan het maken as we speak! Jullie zijn slecht voor mijn lijn! (welke lijn haha)
Verder hebben wij afgelopen weekend een pretecho gehad en wij krijgen een dochter! Heb al een zoon en twee dochters, dus een superleuke uitbreiding! Mag wel achter mijn naam in de OP.. Ik las al dat mijn datumtweeling ook een meisje krijgt! :)

Komen jullie al veel aan? Of zijn jullie al veel aangekomen? Ik ben nu 19 weken en de laatste weken vliegen de kilo's eraan.. elke keer even slikken op de weegschaal! Bij mijn oudste kwam ik 30+ kilo aan, maar hij woog ook tien pond dus vooruit.. en bij mn dochters iets van 15 kilo dus ik zie het nu al somber in. Daar gaat die monchoutaart ook geen goed aan doen vrees ik :')

Op de echo is ze ook gemeten, en waar al mijn andere kinderen altijd voorliepen op de termijn was deze maar klein, kwam alleen met hoofdje op de termijn die ik was en verder was alles een paar dagen minder. Ik vraag me meteen af of alles wel oke is natuurlijk.. zulke ukkies heb ik nooit bij mezelf gezien op de echo! Terwijl ik bij de andere drie ook een echo gehad heb rond dezelfde tijd dus en die waren altijd groter dan de geschatte termijn!
pi_156663627
Welkom Knifty *O*

& appelientje, een meisje O+ Ik ben nu 33 weken en 6 kilo aangekomen, waarvan 5 in de afgelopen 2 maanden :o Nu blijf ik weer een beetje steken qua gewicht..

&Limone achterwerk :') _O-
pi_156663959
Appelientje, lekker taart. :9~

Leuk een meisje erbij. Hoe oud zijn je andere kinderen?

Ik ben nu precies 38 weken en tot nu toe 18 kilo aangekomen. Tot een week of 20 was dit nog maar een paar kilo (en ook weinig buik te zien) daarna ging het heel snel... echter geen striae en het meeste zit toch echt in de buik, de rest van mijn lichaam is redelijk gelijk gebleven, dus daar wel heel blij mee.
pi_156663993
Ik heb geen babykleren ik de ziekenhuistas. Eigenlijk zit er behalve wat kleren voor mij nog niks in :') Tis meer het idee dat hij klaar staat denk ik.

Alles weer oke bij de vk. Ik kan bij 40 weken aangeven of ik gestript wil of niet. Maar de afspraak die week is pas met 40+5. Hoop toch dat het niet nodig is.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156664046
Ik dacht dat ze controle aanhielden 1 keer per week met dit termijn? Dat is dan toch bijna 2 weken wat er overheen gaat?

Ik heb nog helemaal geen idee wat ik mij verder bij strippen moet voorstellen. Ik blijf ook nog maar even lekker blanco. :+
pi_156664164
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik dacht dat ze controle aanhielden 1 keer per week met dit termijn? Dat is dan toch bijna 2 weken wat er overheen gaat?

Ik heb nog helemaal geen idee wat ik mij verder bij strippen moet voorstellen. Ik blijf ook nog maar even lekker blanco. :+
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.

Zou ik ook doen zo blanco mogelijk. Want ik vond het strippen vorige keer pijnlijker dan de hele bevalling :( vandaar ook dat ik nu ook nog niet weet of ik dat wil of niet.
pi_156664222
Ik vond strippen ook niet zo tof.

Vandaag de laatste controle bij de vk voor de volledige overdracht naar de gyn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156664229
Ah vandaar.

We gaan er gewoon vanuit dat hij er binnen nu en 2 weken al is hoor!
pi_156664311
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
En limone jij hebt je alvast leeggewerkt? Kom je me morgen aflossen in het babytopic O+ :7
Jaaa! Inclusief jouw kraamweek. O+
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:26:13 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156664462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:20 schreef Limone het volgende:

[..]

Jaaa! Inclusief jouw kraamweek. O+
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?
pi_156664533
Achterwerk is alvast een begin toch Limone 8-)

Mag er jongetje achter mijn naam O+ Ik vind het zo leuk dat dit weer een jongetje is! Ben al helemaal aan het fantaseren over 2 kleine jochies samen in hetzelfde voetbalteam enzo O+

Wij hebben de sleutel ingeleverd vandaag en hebben nu officieel geen eigen huis meer. Dat het nu maar snel 19 november mag worden!

Ik ga vandaag niks bakken, heb nog cheesecake van gister over! Ga nu nog heel even werken en dan straks weer heerlijk verder breien aan het jumpsuitje van baby.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156664737
Ik heb morgen weer controle en groeiecho. Ben benieuwd hoeveel de kleine nu weer gegroeid is. :D

En kraamweek; ik heb geen idee wat er van te verwachten eigenlijk. Ik zal het dan wel zien.
pi_156664743
Wat fijn Spees O+

Mijn kraamtijd was de gelukkigste tijd uit mn leven O+ (zoetsappig weekdier I know :')) en ik ben bang dat mijn verwachtingen daardoor wel wat te hoog gespannen zijn. Al bereid ik me ook wel voor op een totaal andere ervaring dan bij J, omdat ik deze zwangerschap eigenlijk sowieso nog geen roze wolk heb ervaren. Meer een neutrale/lichtgrijze wolk.
pi_156664764
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.

Zou ik ook doen zo blanco mogelijk. Want ik vond het strippen vorige keer pijnlijker dan de hele bevalling :( vandaar ook dat ik nu ook nog niet weet of ik dat wil of niet.
Leverde het strippen vorige keer wel wat op?
pi_156665006
Ik vond mn kraamweek bij allebei heel fijn :Y afgezien van dus dat dingen heel groot leken die achteraf bezien helemaal niet zo boeiend waren zoals die uraten. Bij allebei de meiden hadden we een kraam die precies goed was voor dat moment.
Bij de eerste een kordate kraam die veel instructies gaf en gewoon het voortouw nam in "zus en zo gaan we het doen". Bijvoorbeeld qua baby in bad doen ofzoiets. En bij de tweede juist een kraam die ons als gezin heel erg volgde en heel geduldig was met zowel oudste als jongste die toen al heel erg veel huilde. Voor deze baby hebben we de laatste kraam weer gevraagd, zij heeft alles geregeld bij het kraambureau dus ze komt gegarandeerd kramen O+ als ze op dat moment in een ander gezin is wordt ze zelfs vervangen en komt ze bij ons :o O+ voel ik me een klein beetje bezwaard over maar soit :+
:)
pi_156665036
oh Limoentje ik gnorkte heel hard om je laatste posts :') :D ui hahahaha

En qua aankomen, hier zit er nu 9 of 10 kilo, bij 36 weken dus. Afhankelijk van welk startgewicht ik aanhou, dat van de vk of dat van thuis. Ik zeulde al genoeg extra gewicht mee van mezelf dus ik vind het wel goed zo. Merk wel dat ik behoorlijk vocht vasthoudt en ik heb net als bij de meiden weer een soort extra vet/vochtophoping in mn onderkin :') :X
pi_156665394
Welkom Knifty!

En een minimeneer en minimevrouw gespot op de echo's! Leuk dat jullie er al zo'n gezellig plaatje bij hebben!

"Moest" bij 36 weken ofzo weer een keer op de weegschaal bij de controle. +11. Tot 20 weken +3 ofzo. En ga me er niet druk over maken. Is vast al-le-maal vocht, vooral op mijn kont :P .

Ben nerveuzer voor de kraamweek dan voor de bevalling. Heb af en toe van die labiele momentjes nu, zul je zien dat ik alleen maar zit te janken... Maar het is fijn te lezen dat dat er ook een beetje bijhoort.

Ik heb gelukkig geen dreinende kiespijn meer! Alleen nog kauwpijn, en dat hoort blijkbaar. Dus ik ben weer goed gerepareerd ^O^ . Zo nog ff de tweede groeiecho, en dan ben ik wel weer klaar met al die medische ongein. (Klopt af enzo).

Ja en Daui, ook benieuwd naar haar!
pi_156665434
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?
Ja graag, vannacht lijkt mij prima! Ook omdat vandaag een jaar geleden een goede vriend van mijn man is overleden. De baby wordt deels naar hem vernoemd (mijn vader heet ook zo, dus dat kwam mooi zo uit), maar als hij ook nog vandaag geboren wordt, is dat meteen weer zo beladen..
pi_156665724
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:28 schreef Sicilia het volgende:
Achterwerk is alvast een begin toch Limone 8-)

Ja precies en super lief van mij naar de verloskundige toe, toch? :P

quote:
Mag er jongetje achter mijn naam O+ Ik vind het zo leuk dat dit weer een jongetje is! Ben al helemaal aan het fantaseren over 2 kleine jochies samen in hetzelfde voetbalteam enzo O+

Done! (en ook voor appelientje!) Oooh wat een leuke fantasie! Ik word altijd een beetje week van het jongetje in deze reclame:

Zo zie ik hem dan voor me:

O+
pi_156665763
Fijn Sara dat de kiespijn verholpen is!! *O*
pi_156665796
^^ nou en wat zij zegt. *O*
pi_156665840
Fantaseren over twee zonen in een voetbalteam. :o Ik vond de gedachte van eentje onder voetbal al horror :P gelukkig bleek ons Pietertje geen talent en het ook niks aan te vinden. O+
pi_156665883
De kans dat jij serotien wordt, estrys, lijkt me ongeveer 0,005%, dus ik zou strippen dan lekker overslaan ;)
pi_156665941
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef WupWup het volgende:
De kans dat jij serotien wordt, estrys, lijkt me ongeveer 0,005%, dus ik zou strippen dan lekker overslaan ;)
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %. ;)

Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundige :P Daar had hij zich toch wat anders van voorgesteld ;)
pi_156665997
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundige :P Daar had hij zich toch wat anders van voorgesteld ;)
Ik heb vandaag "strippen" aan mijn vader uitgelegd. Toch een beetje...awkward. :')
pi_156666812
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

:D o|O
pi_156667014
Ik heb het gehad voor vandaag, even de luieremmer ophalen kostte meer energie dan gepland. Voorraadkast komt morgen wel :Z .

Kheb wel de droger uitgetest (jippie! Ik heb een droger gekregen van O+ ). Ideaal zeg! Waarom heb ik niet eerder zo'n ding aangeschaft.

En nu zit ik na te denken over 't woord "strippen". Wat een stom woord eigenlijk. :')
pi_156667543
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit? :+
pi_156667627
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit? :+
Zonder droger red je het wel hoor. Niet dat ik ooit nog zonder wil :+.
pi_156667692
quote:
Noodzakelijk niet denk ik, wel handig!
En de kraam-intaker gaf hier aan dat je wel een extra rek nodig hebt ivm extra was als je het daar mee wil doen.

Maar, de overweging voor een droger hier is dat was buiten, in de winter, slecht droogt. En ook in huis duurt het hier erg lang; wasrekken staan hier op zolder en daar is geen verwarming. Ik zet dus straks een rek beneden (maar daar moet ik dan steeds tegenaan kijken, geen fan van) en voor handdoeken etc kan ik de droger gebruiken.
pi_156667730
Goedgekeurd door de vk trouwens. Keurig geprint dossier meegekregen voor de gyn over anderhalve week. Ik ben benieuwd.. Ze meende zelfs dat de baby al een beetje ingedaald is.
pi_156667769
quote:
Ja hoor. Het lukt ons met een droogrek in een klein appartement. In de kraamweek gaat het beddengoed wel naar de wasserette, anders is het huis zo vol met mensen en was.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:30:48 #37
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156668139
Hier 2 kinderen en geen droger, gaat prima. Wel 2 wasrekken, een grote en een kleine, passen 2,5 trommels was aan. Ik had wel het geluk dat mijn kraamweek in augustus was natuurlijk, de was was op zolder binnen 5 uur droog.

Oh, en elke dag bed verschonen deed ik (en de kraam) niet aan. Ik zweette niet overmatig, en af en toe luchten vind ik ook voldoende. Ik lag trouwens niet in bed in mijn kraamweek (alleen s nachts ;)), voelde me prima, dus was veel beneden. Dat maakt natuurlijk ook wel verschil...
pi_156668223
Hier geen zolder dus droger echt nodig om niet altijd in elke deuropening was te hebben hangen..

Bluh hangdag met koortskleuter.. Zit zo te twijfelen wat ik morgen/vrijdag doe qua werk. Ziekmelden dan voel ik mij enorm schuldig. Maar het vaatdoekgehalte is erg hoog vandaag. Bloeddruk was vanmorgen weer 85/50
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156668520
High five Kuukske! Hier ook een sticker :) En het hoofdje zat al helemaal in 't bekken :o Had al zo'n vermoeden (meer ademruimte en minder maagzuur) Ze kon nog even 't hartje niet vinden wegens het getrappel van mini O+ Ook naar 't bevalplan gekeken, ze vond 't 'n goed plan. Alleen over het spontaan geboren laten worden van de placenta zei ze dat dat vaak niet lukt dus dat ze dan wat duwen en trekken. Heb gezegd dat ik 't toch echt eerst even op z'n beloop wil laten en dat we tzt wel besluiten. Maar al met al een lekker ontspannen bezoekje.

Nog anderhalve week les, dan heb ik ook 'verlof' Kijk er zo naar uit :@

Och vaatLamb-je met koortskleuter :* Waarom voel je je schuldig als je je ziek meld?
pi_156668971
Hoop geregel met vervanging en zulks... En niet echt ziek ziek..
Ws als ik in actie kom gaat wel, tot ik weer ga zitten ;)

Stickers! Fijn!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156669091
Ik heb een droger maar daar gaan eigenlijk alleen beddengoed en handdoeken in. Dus zonder gaat prima :Y
pi_156669108
Wij doen echt super veel met de droger, zou dan ook niet meer zonder willen. Er is eerlijk gezegd weinig dat er niet in gaat...
Het zal vast geen vereiste zijn, maar handig, jazeker.

Hier de dingen gedaan die ik zou doen. En mijn lijstje wordt steeds korter. :+

Vanmiddag met de boodschapjes ook wat goudreinetten gehaald, dus een dezer dagen staat hier een appeltaart in de oven. :9~
  woensdag 7 oktober 2015 @ 16:34:24 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156669436
Wij hebben nu een droger te leen sinds juni en hij is nog niet gebruikt omdat in de zomer alles supersnel droogt op zolder idd.

Maar ik denk dat ik er deze winter wel erg op gesteld raak O+
pi_156669629
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Lamb29 het volgende:
Hier geen zolder dus droger echt nodig om niet altijd in elke deuropening was te hebben hangen..

Bluh hangdag met koortskleuter.. Zit zo te twijfelen wat ik morgen/vrijdag doe qua werk. Ziekmelden dan voel ik mij enorm schuldig. Maar het vaatdoekgehalte is erg hoog vandaag. Bloeddruk was vanmorgen weer 85/50
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.
Balen van de hangdag. Kijk aan hoe het morgenochtend gaat anders?
pi_156669896
Lamb :*

Hier ook een droger, gekregen van mijn oma toen ik zwanger was van mijn oudste. Handig maar toen niet per se noodzakelijk. Mijn wasmachine stond toen beneden in de bijkeuken, het was dus in de zomer 3 meter lopen om de was lekker buiten te hangen. Ik hou van buitenwas O+
Maar goed, met 2 kinderen werd het steeds handiger om alles gewoonweg in de droger te mikken, en toen we verhuisden kwam de wasmachine op zolder te staan op onze slaapkamer. Nu ben ik er wel erg blij mee. Echt een luxe-item, maar wel een hele fijne en praktische O+

Bloesem! Yay voor je sticker!
Voor het geboren worden van de placenta, je kunt eventueel ook gehurkt je placenta eruit persen. Dat ding moet dezelfde weg afleggen als de baby, dus in een soort bochtje moet ie. Plat op je rug is dat inderdaad moeilijk(er) om zelf voor elkaar te krijgen net als een baby..., in gehurkte positie helpt de zwaartekracht een handje en kun je hem er vrij gemakkelijk uitwerken.
pi_156670184
Bij mij glibberde hij er gewoon zo uit na een minuut of vijf :P ieuw, ranzig gevoel
pi_156670573
ja, die kwam er meteen achteraan... heb ook niks gemerkt van een injectie of iets.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156670652
Dat is goed om te horen en in gedachten te houden. Ik hoef niet zo nodig gesjor en getrek. Ook de 'we houden je placenta alleen wat op spanning door licht aan de navelstreng te trekken' vond ik wat invasief klinken ;) Ik kan 't dus met een gerust hart zelf proberen/doen. Thanks dames voor de info :)
pi_156670704
Hier kwam de placenta ook twee keer uit zichzelf binnen 5-10 minuten. Ik geloof dat de vk me de tweede keer zelfs eerst heel netjes vroeg of ik die spuit wilde. Toen ik antwoordde dat ik het eerst even wilde afwachten of ie zelf kwam was dat prima.
pi_156671180
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:45 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.
Balen van de hangdag. Kijk aan hoe het morgenochtend gaat anders?
Lekker hè }:| Heb echt het idee dat ik een vissekom op mijn kop heb de hele dag.

En idd.. Denk dat ik morgenvroeg maar beslis weer. Mij kennende hijs ik mijzelf toch weer op de fiets en halverwege de ochtend heb ik spijt :Y)
Nog 2 weken en dan is het herfstvakantie!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156671424
Lamb, ik zou het even rustig aan doen. Je lijf kan nu toch wat minder aan dan normaal.

Placenta hier duurde anderhalf uur, met injectie en veel trekken aan de navelstreng en duwen op mn buik (auw!). Ambulance stond al klaar om naar t ziekenhuis te gaan voor verwijdering, toen ie er uiteindelijk toch uit kwam. Hoop dat dat deze keer makkelijker gaat!

En wat het strippen betreft: ze kunnen het beter manueel loswroeten noemen. Niet fijn, maar ik wilde kosten wat kost een inleiding voorkomen, Dus hier gestript met 41+5.
pi_156672097
Bloesem, Fijn dat de verloskundige je plan wel zag zitten en je weer een sticker hebt!

Mignonne, bedankt voor de tip van het gehurkt proberen de placenta geboren te laten worden! Ga ik ook in mijn achterhoofd houden.

Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is. :@
pi_156672246
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Bloesem, Fijn dat de verloskundige je plan wel zag zitten en je weer een sticker hebt!

Mignonne, bedankt voor de tip van het gehurkt proberen de placenta geboren te laten worden! Ga ik ook in mijn achterhoofd houden.

Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is. :@
Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leuk ;)

Volgens komt het krijgen van een kindje met heel veel gevoel en zo lang je daar binnen jezelf grond voor vind, heb je geen enkele reden om aan jezelf te twijfelen, protocol of geen protocol :*
pi_156673897
Hoi!

O+

15 juni! Poging trois!
pi_156673970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:49 schreef Svane het volgende:
Hoi!

O+

15 juni! Poging trois!
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste! O+
pi_156674117
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste! O+
Superlief! Hopelijk zit ik hier lekker lang. En jij ook gauw, en dan ook lang! O+
pi_156674299
|

We lijmen je gewoon vast hier! O+
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:03:02 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156674322
Welkom Svane O+
pi_156674454
quote:
Hoi!

O+

15 juni! Poging trois!
Plakkerdeplakplaksuperplakpowers voor jou!
pi_156674696
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156674748
Svane, wat fijn om je hier te zien O+ Ik zal vanavond even voor wat plakpower gaan zitten *O*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:20:45 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156674874
Zooooo die streepjes gaan goed!! _O_

Dat was de vorige keer niet toch?
pi_156674941
Hoi Svane!
pi_156674949
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Zooooo die streepjes gaan goed!! _O_

Dat was de vorige keer niet toch?
Dit is al veeeeel beter dan die heel vroege miskraam vorige maand. Bij de 9-wekenmiskraam begonnen de streepjes wel prima en ging het later mis. Nog onwijs spannend maar wel een fijn begin :)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:30:04 #65
50430 Yuki
Student Midwife
pi_156675144
Jeeeeeej Svane! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:31:23 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_156675184
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef Svane het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?
disclaimer
pi_156675838
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?
:o

:X

8)7

*O* *O*

Allemaal emosies jonge!
pi_156675941
Svane! Gefeliciteerd :*
pi_156676097
Ha Svane! Ik verloor vandaag een stukje slijmprop. Hebben? :9
pi_156676289
Dat stukje kwam overigens niet in de buurt van de hier zo bezongen naaktslak, dus ik verwacht niets hoor.. :o
pi_156676582
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:03 schreef Limone het volgende:
Ha Svane! Ik verloor vandaag een stukje slijmprop. Hebben? :9
Ik peur het zo naar binnen hoor! :9~
Wat spannond!
pi_156676785
quote:

SPOILER
Yeeeesss *O* *O* *O*
pi_156676904
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leuk ;)

Volgens komt het krijgen van een kindje met heel veel gevoel en zo lang je daar binnen jezelf grond voor vind, heb je geen enkele reden om aan jezelf te twijfelen, protocol of geen protocol :*
Ik vind het heel knap dat je zo bij je zelf kunt blijven Bloesem. :*
Daar heb ik echt bewondering voor.

En Svane *O* Ik duim ook voor een superplakker!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156677894
Welkom Svane! *O*

Slak; check. Kramp: check.
Maar 't is nog te vroeg hoor, baby moet nog even binnen blijven. }:|
pi_156679720
Gefeliciteerd Svane! Opdat 'ie nu wel blijft plakken.

Kun je bij 24 weken al voorweeën krijgen? Heb steeds meer harde buiken de afgelopen dagen terwijl ik veel rust ivm m'n bekken, maar heb er nu ook steekgolven bij. }:|

Geen idee verder hoe een voorwee voelt :+, maar de buiken doen pijn.

-Edit-

Ah, Google een optie, is normaal dus. O-)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 22:57:09 ]
pi_156679815
*O* *O* *O* Drie hoera's voor Svane, drie keer is scheepsrecht en juni past bij jou :* En je strepen gaan superhard vrouw!
pi_156681871
quote:
Hoi!

O+

15 juni! Poging trois!
O+
pi_156682358
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Terwijl ingrepen (breedste zin het woord) juist een alternatief zijn op het natuurlijke proces.
pi_156683156
quote:
Hoi!

O+

15 juni! Poging trois!
Wil je trouwens inde OP?
pi_156683177
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 07:55 schreef Limone het volgende:

[..]

Wil je trouwens inde OP?
Zeg,wil jij niet uit de OP? :( ;)
pi_156683207
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 07:55 schreef Limone het volgende:

[..]

Wil je trouwens inde OP?
Lamaardoendan! :s)
pi_156683268
Ik word gelukkig goed in de gaten gehouden thuis. ;) O+

SPOILER
  donderdag 8 oktober 2015 @ 08:36:04 #83
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156683445
Ja svane! Vette strepen!
Die van mij vanmorgen was ook dik, en dat nog 2 dagen voor nod.
Nog een week of 6 voordat we weten of het echt goed zit en of het twinnies zijn. :-)

Schattig estrys!
pi_156683649
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 07:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zeg,wil jij niet uit de OP? :( ;)
Ja is goed, maar wel vanavond ok?
pi_156683698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:14 schreef Estrys het volgende:
Ik word gelukkig goed in de gaten gehouden thuis. ;) O+

SPOILER
Cute! Ik heb ons voor de tv gezet en twijfel of ik nog naar buiten zal gaan..
pi_156683705
Welkom svane!

Peuter hier eindelijk beter! Vandaag weer eerste dag naar t werk (ik dan, peuter naar kdv).
pi_156683734
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:03 schreef Svane het volgende:

[..]

Lamaardoendan! :s)
Joe! w/
pi_156683775
Zo mijn humeur is ook weer gedaald. Iemand heeft alweeeeeer zijn hond laten poepen recht voor onze deur :( zo jammer dat ik niet weet wie. Maar kom ik nog wel achter. Ik ga alvast poepluiers opsparen.
pi_156684158
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:08 schreef Estrys het volgende:
Zo mijn humeur is ook weer gedaald. Iemand heeft alweeeeeer zijn hond laten poepen recht voor onze deur :( zo jammer dat ik niet weet wie. Maar kom ik nog wel achter. Ik ga alvast poepluiers opsparen.
Gadverdamme. :X Waarom ruimen die mensen zelf niet op?

Ik zit in het ziekenhuis. Ik hoestte vannacht allemaal slijm met bloed op en vriend vertrouwde het niet dus nu zit ik hier na tig onderzoeken (die ik normaal met 2 vingers in mn neus doorblaas) die al mn energie hebben weggevreten op mijn eigen longarts te wachten, want de dienstdoende longarts weet geloof ik niet wat 'ie met me aanmoet.

Als 't nog even duurt kank hier blijven, want om
16:00 word ik bij de gyn verwacht. }:|
pi_156684419
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Gadverdamme. :X Waarom ruimen die mensen zelf niet op?

Ik zit in het ziekenhuis. Ik hoestte vannacht allemaal slijm met bloed op en vriend vertrouwde het niet dus nu zit ik hier na tig onderzoeken (die ik normaal met 2 vingers in mn neus doorblaas) die al mn energie hebben weggevreten op mijn eigen longarts te wachten, want de dienstdoende longarts weet geloof ik niet wat 'ie met me aanmoet.

Als 't nog even duurt kank hier blijven, want om
16:00 word ik bij de gyn verwacht. }:|
Gadsie Sillie wat vervelend, goed dat je vriend je naar het ziekenhuis heeft gebracht. Sterkte met het wachten :*
pi_156684814
Ahh Estrys wat lief! En bahbah van de hondenpoep :'( Hoe moeilijk is het om dat even op te ruimen zeg!

Sillie dat klinkt niet lekker! Hopelijk snel bezoek van je eigen arts!

Svane wat fijn dat je er weer bent! Ik ga mee duimen voor een mooie plakker dit keer *O*

Geen zieke peuter meer voor Dodoria gelukkig :)

Naar buiten Limone? Hier is het niet echt weer om naar buiten te gaan, motregen en zulks. Maar goed ik ben aan het werk, dus hoef ook niet naar buiten verder.

Ik voelde vanmorgen voor het eerst de hik bij baby O+ Nu nog schattig, ik weet nog dat ik er bij zoon en dochter wel een beetje gek van werd op het laatst. Ze hikten zoooo vaak!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156685290
quote:

SPOILER
Wat een goede strepen!!! O+
pi_156685420
Schattige foto Estrys!

Sillie, wat naar! Is dat iets wat je al eens eerder hebt gehad gezien je medische geschiedenis of is dit compleet nieuw?? Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je weer naar huis kan.

Ik ga over een uurtje voor controle naar de vk.
pi_156685467
Gefeliciteerd Svane!

Oh het is zo heerlijk, sinds een paar weken slaapt mijn dreumes door, maar regelmatig ook nog tot een uur of half 8 en in het weekend soms half 9 :o. Als iemand me dit twee maanden geleden had voorspeld had ik het nooit geloofd.

Ik zit in het eerste trimester van mijn zwangerschap, maar ben in tijden niet zo uitgerust en vol energie geweest. En mijn misselijkheid lijkt ook minder te worden *O*.

Beterschap silliegirl! Dit klinkt heel naar, hoop dat ze er wat aan kunnen doen.
pi_156685534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef Sicilia het volgende:
Ik voelde vanmorgen voor het eerst de hik bij baby O+ Nu nog schattig, ik weet nog dat ik er bij zoon en dochter wel een beetje gek van werd op het laatst. Ze hikten zoooo vaak!
Oh wat leuk, ik kan ook niet wachten tot ik dat weer voel :D. Mijne had ook heel vaak de hik, en na de geboorte ook nog, echt meerdere keren per dag.
pi_156685568
Even een ego post maar hier is het mis denk ik...
Roze afscheiding met een beetje bloed erbij. Had gisterenavond al een rot gevoel en vanochtend een test gedaan en die was ook veel lichter dan hij geweest is.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:15:46 #97
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156685596
*schuifelt voorzichtig binnen*

Hallo! :W
Ik heb afgelopen weekend streepjes geplast, dus ik geloof dat ik me nu hier mag komen melden :D Volgens eigen telling zou ik morgen 5 weken moeten zijn. Het voelt nog wel een beetje onwerkelijk...

Om er maar meteen een eerste vraag in te gooien: is het normaal als je broeken bij 5 weken al niet meer zo lekker zitten? :@ Ik voel me een beetje opgeblazen zeg maar, dus de knoop is niet erg comfortabel. Moet er wel bij zeggen dat ik al niet zoveel ruimte meer overhad in mijn broeken :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156685825
Ooooh Fien, nee he. Hopelijk blijkt toch anders. :*

Zoe, gefeliciteerd met je streepjes. Als je broeken nu al niet zo comfortabel meer zitten, zijn het heel waarschijnlijk opgeblazen darmen.
pi_156685840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
Schattige foto Estrys!

Sillie, wat naar! Is dat iets wat je al eens eerder hebt gehad gezien je medische geschiedenis of is dit compleet nieuw?? Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je weer naar huis kan.

Ik ga over een uurtje voor controle naar de vk.
Ik ben chronisch longpatiënt dus nieuw is dit niet, maar het kwam nu wel heel erg uit het niets opzetten.
Inmiddels is mijn eigen longarts geweest en die vind het nog allemaal niet zo heel zorgwekkend. Ik hou ook nogal wat vocht vast, kennelijk kan het ook daardoor komen. Moet nog wel blijven, hij wil mijn zuurstofsaturatie even in de gaten houden om te zien of dat stabiel is.
Ik ben al vanaf mn 12e patient bij deze longarts. Ik ben ruim voor mn 18e overgegaan omdat de kinderartsen onvoldoende wisten wat ze met me moesten en deze longarts heeft me toen (en de jaren erna) enorm goed geholpen.
Dus nu liep hij binnen, keek is naar me en zei toen "Ah, wij hebben voor hetere vuren gestaan dame, dit valt wel mee!" Dat opzich was al geruststellend gemoeg.

Zoë: ik had met 7 weken een positiebroek aan. Ik draag normaal heupbroeken en die zaten toen echt voor geen meter meer. Dus ja, dat kan ;).

[ Bericht 12% gewijzigd door silliegirl op 08-10-2015 11:31:49 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:34:02 #100
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156685971
Oh Fien sterkte!

Ik hoop toch echt dat ik langer dan 7 weken mijn normale broeken aan kan. Hoe moet ik het anders stil houden op het werk? Omg! Hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')