quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.
Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik ga uit van maat 50... het ene pakje is echter iets kleiner dan het andere, dus ik ga er wel vanuit dat er eentje goed past.
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik dacht dat ze controle aanhielden 1 keer per week met dit termijn? Dat is dan toch bijna 2 weken wat er overheen gaat?
Ik heb nog helemaal geen idee wat ik mij verder bij strippen moet voorstellen. Ik blijf ook nog maar even lekker blanco.
Jaaa! Inclusief jouw kraamweek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
En limone jij hebt je alvast leeggewerkt? Kom je me morgen aflossen in het babytopic![]()
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?quote:
Leverde het strippen vorige keer wel wat op?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.
Zou ik ook doen zo blanco mogelijk. Want ik vond het strippen vorige keer pijnlijker dan de hele bevallingvandaar ook dat ik nu ook nog niet weet of ik dat wil of niet.
Ja graag, vannacht lijkt mij prima! Ook omdat vandaag een jaar geleden een goede vriend van mijn man is overleden. De baby wordt deels naar hem vernoemd (mijn vader heet ook zo, dus dat kwam mooi zo uit), maar als hij ook nog vandaag geboren wordt, is dat meteen weer zo beladen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?
Ja precies en super lief van mij naar de verloskundige toe, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:28 schreef Sicilia het volgende:
Achterwerk is alvast een begin toch Limone![]()
Done! (en ook voor appelientje!) Oooh wat een leuke fantasie! Ik word altijd een beetje week van het jongetje in deze reclame:quote:Mag er jongetje achter mijn naamIk vind het zo leuk dat dit weer een jongetje is! Ben al helemaal aan het fantaseren over 2 kleine jochies samen in hetzelfde voetbalteam enzo
![]()
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef WupWup het volgende:
De kans dat jij serotien wordt, estrys, lijkt me ongeveer 0,005%, dus ik zou strippen dan lekker overslaan
Ik heb vandaag "strippen" aan mijn vader uitgelegd. Toch een beetje...awkward.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.![]()
Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundigeDaar had hij zich toch wat anders van voorgesteld
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal je zien, hoor ik bij die 0,005 %.![]()
Mijn man vond het vorige keer al zo'n teleurstelling dat strippen van de verloskundigeDaar had hij zich toch wat anders van voorgesteld
Zonder droger red je het wel hoor. Niet dat ik ooit nog zonder wilquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Noodzakelijk niet denk ik, wel handig!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Over drogers gesproken, is dat echt noodzakelijk? Of kom je met een droogrekje ook wel vooruit?
Ja hoor. Het lukt ons met een droogrek in een klein appartement. In de kraamweek gaat het beddengoed wel naar de wasserette, anders is het huis zo vol met mensen en was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef bloes85 het volgende:
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Lamb29 het volgende:
Hier geen zolder dus droger echt nodig om niet altijd in elke deuropening was te hebben hangen..
Bluh hangdag met koortskleuter.. Zit zo te twijfelen wat ik morgen/vrijdag doe qua werk. Ziekmelden dan voel ik mij enorm schuldig. Maar het vaatdoekgehalte is erg hoog vandaag. Bloeddruk was vanmorgen weer 85/50
Lekker hèquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bloeddruk-boks. Hier hetzelfde.
Balen van de hangdag. Kijk aan hoe het morgenochtend gaat anders?
Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leukquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Bloesem, Fijn dat de verloskundige je plan wel zag zitten en je weer een sticker hebt!
Mignonne, bedankt voor de tip van het gehurkt proberen de placenta geboren te laten worden! Ga ik ook in mijn achterhoofd houden.
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is.
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!quote:
Superlief! Hopelijk zit ik hier lekker lang. En jij ook gauw, en dan ook lang!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vind t heel tof om jou hier te zien posten. Deze blijft plakken en dan wordt t net zo'n mooierd als je oudste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al veeeeel beter dan die heel vroege miskraam vorige maand. Bij de 9-wekenmiskraam begonnen de streepjes wel prima en ging het later mis. Nog onwijs spannend maar wel een fijn beginquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Zooooo die streepjes gaan goed!!
Dat was de vorige keer niet toch?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je al verdiept in tweelingbuggy's?
Ik peur het zo naar binnen hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:03 schreef Limone het volgende:
Ha Svane! Ik verloor vandaag een stukje slijmprop. Hebben?
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:YeeeesssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind het heel knap dat je zo bij je zelf kunt blijven Bloesem.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ahjoh ik bén heel alternatief en aan deze kant van de regenboog is 't ook heel leuk![]()
Volgens komt het krijgen van een kindje met heel veel gevoel en zo lang je daar binnen jezelf grond voor vind, heb je geen enkele reden om aan jezelf te twijfelen, protocol of geen protocol
Terwijl ingrepen (breedste zin het woord) juist een alternatief zijn op het natuurlijke proces.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:14 schreef Estrys het volgende:
Ik word gelukkig goed in de gaten gehouden thuis.![]()
Cute! Ik heb ons voor de tv gezet en twijfel of ik nog naar buiten zal gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:08 schreef Estrys het volgende:
Zo mijn humeur is ook weer gedaald. Iemand heeft alweeeeeer zijn hond laten poepen recht voor onze deurzo jammer dat ik niet weet wie. Maar kom ik nog wel achter. Ik ga alvast poepluiers opsparen.
Gadsie Sillie wat vervelend, goed dat je vriend je naar het ziekenhuis heeft gebracht. Sterkte met het wachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gadverdamme.Waarom ruimen die mensen zelf niet op?
Ik zit in het ziekenhuis. Ik hoestte vannacht allemaal slijm met bloed op en vriend vertrouwde het niet dus nu zit ik hier na tig onderzoeken (die ik normaal met 2 vingers in mn neus doorblaas) die al mn energie hebben weggevreten op mijn eigen longarts te wachten, want de dienstdoende longarts weet geloof ik niet wat 'ie met me aanmoet.
Als 't nog even duurt kank hier blijven, want om
16:00 word ik bij de gyn verwacht.
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:Wat een goede strepen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat leuk, ik kan ook niet wachten tot ik dat weer voelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef Sicilia het volgende:
Ik voelde vanmorgen voor het eerst de hik bij babyNu nog schattig, ik weet nog dat ik er bij zoon en dochter wel een beetje gek van werd op het laatst. Ze hikten zoooo vaak!
Ik ben chronisch longpatiënt dus nieuw is dit niet, maar het kwam nu wel heel erg uit het niets opzetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
Schattige foto Estrys!
Sillie, wat naar! Is dat iets wat je al eens eerder hebt gehad gezien je medische geschiedenis of is dit compleet nieuw?? Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je weer naar huis kan.
Ik ga over een uurtje voor controle naar de vk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |