abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156655188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef Estrys het volgende:
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat :)
Precies :Y
:)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:12:58 #277
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156655749
Mijn dag 4 was primaaaaa ;)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156657457
Oh heerlijk vond ik dat, die kraamtranen :D gewoon heerlijk alles laten gaan, ik was ook zo belachelijk gelukkig O+. Kijk echt zo uit naar de kraamweek, al zal dat bij een tweede kindje vast nooit zo worden als bij je eerste, die tijd is echt uniek volgens mij.
pi_156660227
Oh ja stuwing. Meh :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156660359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Het zal de datum wel zijn ;) Wat fijn van jullie verloskundige! Wij gaan morgen het geboorteplan bespreken volgens mij, ik ben benieuwd :X

Ik heb weer de ZWEEF VAN DE WEEK-vraag *O* Wie van jullie heeft (of had, bij vorige kinderen) een voorgevoel over de datum of termijn waarmee het kindje geboren zou worden? En, bij evt vorige kinderen, klopte dat? :D Had 't hier met m'n lief over en werd erg benieuwd!
Ik heb 3 januari in m'n hoofd zitten, geen idee waarom. We zullen zien of het klopt, stay tuned ;).

Gisteren kraampakket ontvangen en mailtje van kraamzorg dat ik moet bellen voor een intakegesprek afspraak. Nou vind ik het eng worden. Ik ben pas 27 weken laat me met rust :P.

ik vroeg laatst toch of een positiejas nodig zou zijn? Moest vanochtend om 06.45u de trein hebben en bedacht me dat een jas op dit tijdstip wel fijn zou zijn.. Kreeg m'n jas echt maar net dicht, zo van buik-inhouden-knoop-dicht-ja :D whut? Zo'n dikke buik heb ik helemaal niet in m'n beleving.

Zo dit topic bijgelezen :+.

Sara een wk behandeling gehad bwoah, gaat het een beetje? Beterschap!

Sicilia goede 20 weken echo en een jochie O+!

Limone je mijlpaal! *O* en je vruchtwater-opruimen-grapje :'). Priceless.

[ Bericht 10% gewijzigd door hetzusjevan op 07-10-2015 07:19:38 ]
pi_156660378
Waar is Daui eigenlijk? Of heb ik wat gemist?

Ik sliep sleeehecht... Van 3:30 tot 5:30 wakker en om 6:15 weer want toen riep er eentje heel hard: ik ben uitgeslaaaaapt :')
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156660403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:10 schreef Estrys het volgende:
Waar is Daui eigenlijk? Of heb ik wat gemist?

Ik sliep sleeehecht... Van 3:30 tot 5:30 wakker en om 6:15 weer want toen riep er eentje heel hard: ik ben uitgeslaaaaapt :')
Ik heb Daui ook al ff niet gezien hier inderdaad..

En :D ! Uitgeslaapt! Dat kunnen ze dan nog he om 06:15. Wacht maar tot de puberteit :P
pi_156660430
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb Daui ook al ff niet gezien hier inderdaad..

En :D ! Uitgeslaapt! Dat kunnen ze dan nog he om 06:15. Wacht maar tot de puberteit :P
Dan ga ik dat roepen :P
pi_156660445
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dan ga ik dat roepen :P
Hahaha! :D
Ik zou de reacties dan filmen! *O*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:40:51 #285
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156660858
Hoi Dames en enkele Heer!

Gister toch positief getest, zaterdag is mijn NOD dus ik houd nog even een slag om de arm.

*O* *O* *O*
pi_156660908
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Daar zat ik toevallig vanavond in de auto nog aan te denken ja, die focus en stress!

Ik weet nog dat de oudste uraten had op dag 3. Zag ook supergeel en borstvoeding was nog niet helemaal geweldig op gang. Moesten van de vk toen aanleggen en 10 cc voeding mbv een spuitje nageven enz.
We waren zo gestresst toen. Hadden het gevoel dat er echt heel wat aan de hand was en dat ons kind enorme gezondheidsrisico's liep enz. Dat er echt behoorlijke urgentie was bij alles enz enz. Kraam legde er ook veel nadruk op en de vk gaf alleen maar veel instructies en weinig uitleg. Maar vooral dat constant heel erg anxious bijhouden van alle voedingen en plasjes en weet ik het. Dat benadrukte voor ons heel erg het urgente gevoel enz.

Inmiddels weet ik vanaf de andere kant van het bed zeg maar, dat dit nou typisch zo'n dertien in een dozijn situatie is die je heel vaal ziet en waar zelden iets boeiends aan de hand is. Voeding komt rond/na dag 4 over t algemeen goed op gang dus dag 3/4 is zo'n gedoetjes dag voor dit soort dingen.

Heel stom is dat maar juist omdat het zo'n minor thing is stap je er als verloskundige (en wsl ook kraam) vrij makkelijk overheen, terwijl het voor ouders als een enorm ding aan kan voelen.
Ja, dat dus. En een zwaar kind 'mag' ook gewoon afvallen tot 10%.

Ik heb hele vreemde lage rugpijn. Precies waar ik ook m'n weeën had, maar dan constant. Volgens m'n vriend moet ik de vk bellen, maar die kan daar toch niks mee? Ik moet vandaag 6 uur in de trein zitten dus ik doe al verplicht rustig aan.

Welkom knifty!
pi_156661142
Lijkt mij iets van groei Dot. Als het constant is en niet met regelmaat zou ik me niet zo'n zorgen maken.
pi_156662285
Blij toe dat ik hier nog wel echt kan uitslapen. 6:15 :Z :Z

Van 21:30 tot 9:30 in bed gelegen . :) Wel moet ik de laatste dagen iets van 6 keer per nacht eruit om te plassen, zo irritant. Overdag moet ik veel minder, alsof ze juist als ik lig tegen mijn blaas ligt te duwen? Herkenbaar?

Ik heb geen datum in mijn hoofd. Vriend denkt 20 oktober.

Ben ook benieuwd naar Daui!

En hallo Knifty!
pi_156662433
En hoe ziet jullie dag eruit?? Wordt er nog gebakken? :P
pi_156662486
Welkom knifty!

Hier wordt een kleuter gestoomd vandaag... Koorts :/
Ligt nu te tukken weer dus dat doe ik ook maar. Zelf ook niet fit.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156662609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:21 schreef JantinaGr het volgende:

Van 21:30 tot 9:30 in bed gelegen . :) Wel moet ik de laatste dagen iets van 6 keer per nacht eruit om te plassen, zo irritant. Overdag moet ik veel minder, alsof ze juist als ik lig tegen mijn blaas ligt te duwen? Herkenbaar?

Ik heb geen datum in mijn hoofd. Vriend denkt 20 oktober.

Ben ook benieuwd naar Daui!

En hallo Knifty!
Ik moet 's nachts ook veel vaker plassen inderdaad. Geen 6 keer, maar 3-4 keer zeker wel. Volgens mij zakt baby dan gewoon op m'n blaas ofzo, heel comfortabel.

Vandaag, is zien. Ik heb de bovenverdieping gestofzuigd, de inbouwkast op de babykamer schoongemaakt en ik heb de wiegbekleding in de wasmachine zitten nu, want die vond ik nog niet helemaal fris ruiken ( :') ).
Vanmiddag wil ik onze voorraadkast nog is leeghalen en opnieuw inruimen want puinhoop en ik ga de diaperchamp ophalen.

En dan ben ik waarschijnlijk afgedraaid. Verlof is net zo vermoeiend als werken hoor -O- :z :Z
pi_156662615
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Het zal de datum wel zijn ;) Wat fijn van jullie verloskundige! Wij gaan morgen het geboorteplan bespreken volgens mij, ik ben benieuwd :X

Ik heb weer de ZWEEF VAN DE WEEK-vraag *O* Wie van jullie heeft (of had, bij vorige kinderen) een voorgevoel over de datum of termijn waarmee het kindje geboren zou worden? En, bij evt vorige kinderen, klopte dat? :D Had 't hier met m'n lief over en werd erg benieuwd!
11-11, maar alleen omdat deze datum zoveel voor ons betekend. Vind het zo bijzonder dat we al mogen zeggen dat ons kindje deze datum verwacht wordt.
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_156662806
Ben ook benieuwd naar Daui! :+

Hier heeft man gisteren de babykamer afgemaakt. De plank hangt dat eindelijk. Nu houdt hij helemaal niet meer op over de box, die wil hij al sinds week 28 neerzetten ofzo 8)7

Maar wel fijn dat hij lekker enthousiast is.
pi_156662811
Lekker bezig dan Sillie :)

Ik wil in elk geval ook nog een wasje draaien en opvouwen. Dan kan ik mijn vluchttas echt afstrepen, daar moet nog wat van in. :)

En wil, als lief dat ook wil, nog even langs de Action & Zeeman. Ik had gisteren 2 eerste pakjes klaargelegd in de kleinste maatjes, maar ik vind die eigenlijk niet zo meisjesachtig en dat wil ik voor een eerste pakje eigenlijk wel, dus er moet iets rozigs bij. :X

En nog even langs de Appie voor klein boodschapje.
pi_156662824
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef L0t.. het volgende:
Oh heerlijk vond ik dat, die kraamtranen :D gewoon heerlijk alles laten gaan, ik was ook zo belachelijk gelukkig O+. Kijk echt zo uit naar de kraamweek, al zal dat bij een tweede kindje vast nooit zo worden als bij je eerste, die tijd is echt uniek volgens mij.
ik vond het de tweede keer echt anders inderdaad. Nog steeds wel speciaal natuurlijk O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:59:29 #296
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156662904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:21 schreef JantinaGr het volgende:

Ik hoop voor je dat het niet erger wordt. Ik kon de laatste week overdag bijna niet meer plassen. Maar ik voelde dan ook geen enkele aandrang. En 's-nachts dan wel enorme hoeveelheden. Ook geen aandrang maar ik werd dan wakker van een pijnlijk gevoel.
Toen ik de vk had gebeld met de vraag of dit normaal was en ik als antwoord kreeg: 'ja, bevallen en dan gaat het wel weer over', is de bevalling nog diezelfde dag begonnen. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156662937
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Lekker bezig dan Sillie :)

Ik wil in elk geval ook nog een wasje draaien en opvouwen. Dan kan ik mijn vluchttas echt afstrepen, daar moet nog wat van in. :)

En wil, als lief dat ook wil, nog even langs de Action & Zeeman. Ik had gisteren 2 eerste pakjes klaargelegd in de kleinste maatjes, maar ik vind die eigenlijk niet zo meisjesachtig en dat wil ik voor een eerste pakje eigenlijk wel, dus er moet iets rozigs bij. :X

En nog even langs de Appie voor klein boodschapje.
Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.

Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
pi_156662979
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.

Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
Ik ga uit van maat 50... het ene pakje is echter iets kleiner dan het andere, dus ik ga er wel vanuit dat er eentje goed past.
pi_156663038
Ik had gisteravond voorwerk. O+ Maar dat werd uiteindelijk achterwerk. :')
pi_156663129
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')