Het zal de datum wel zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:34 schreef fysio-tje het volgende:
[..]
Dat heb je mooi verwoord zo! Ik heb het ook ongeveer zo in mijn geboorteplan staan. Wel grappig trouwens, wij hebben namelijk ook beschreven dat we alle 'onnatuurlijke' handelingen zoveel mogelijk willen vermijden zolang dat niet echt strikt noodzakelijk is. Gelukkig staat onze verloskundige daar ook helemaal achter en wil ze hier dus ook echt haar best voor doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ghehequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Het zal de datum wel zijnWat fijn van jullie verloskundige! Wij gaan morgen het geboorteplan bespreken volgens mij, ik ben benieuwd
Ik heb weer de ZWEEF VAN DE WEEK-vraagWie van jullie heeft (of had, bij vorige kinderen) een voorgevoel over de datum of termijn waarmee het kindje geboren zou worden? En, bij evt vorige kinderen, klopte dat?
Had 't hier met m'n lief over en werd erg benieuwd!
Mijn vriend zei vanaf het prilste begin 8 oktober, hij was er echt van overtuigd, en hij kreeg gelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Het zal de datum wel zijnWat fijn van jullie verloskundige! Wij gaan morgen het geboorteplan bespreken volgens mij, ik ben benieuwd
Ik heb weer de ZWEEF VAN DE WEEK-vraagWie van jullie heeft (of had, bij vorige kinderen) een voorgevoel over de datum of termijn waarmee het kindje geboren zou worden? En, bij evt vorige kinderen, klopte dat?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Lamb29 het volgende:
Ik wist de datum 10 dagen van te voren
Haha valsspelert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mignonne, zijn nieuwe moeders zo ongeduldig?
Ik vind 't zo bijzonder dat de zwangere en mensen om haar heen er zo'n sterk gevoel/sterke mening over kunnen hebbenDe vraag kwam in me op doordat een collega van mijn vriend (ja ja) tegen mijn vriend had gezegd dat hij dacht dat ik eerder zou bevallen. Ik ken hem verder niet, maar m'n lief had hem verteld over hoe ik eruit zag en hoe ik me gedroeg en a.d.h.v. dat beeld, vond 'ie dat ze eerder zou komen haha!
Ik denk zelf dat ik een enorm nieuwsgierig kindje heb, het zou me dus helemaal niet verbazen als ze eerder komt, maar ik kan me ook goed voorstellen dat ze nog even lekker bij me blijft, want volgens mij heeft ze 't prima naar haar zin in mijn grote buik![]()
Nu ben ik nog lang niet zo ver, maar toevallig is ons 6-jarig jubileum niet zo ver verwijderd van de UD (eerst was het de UD, maar ben een week vooruit gezet). Echt een voorgevoel heb ik niet, maar wel steeds de gedachte dat het mooi zou zijn.. Een soort ultieme bekroning van liefde, hoewel dat zoetsappiger klinkt dan ik bedoel als ik het zo opschrijfquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig vanavond in de auto nog aan te denken ja, die focus en stress!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef Dot. het volgende:
Ik had het gevoel ingeleid te moeten worden en dat klopte![]()
Ik wilde me deze kraamweek eigenlijk gewoon met de baby bezig houden ipv continue dat stomme boek bijwerken met elke boer en scheet. De kraam mag van mij lekker de luieremmer doorkijken maar zolang er genoeg geplast en gepoept wordt vind ik het wel prima. Eveneens met voedingen. Ik was zo gefocused op alles invullen dat ik helemaal niet ontspannen kon zijn met m'n kind dus dat gaan we niet nog een keer doen als het niet hoeft.
Ja dat. dag 4quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan is dag 4 ook nog eens de boehoehoehoesnifsnotterkraamtranendag. En stuwing had ik! Enorm! Onze kraam was relaxed, gelukkig. "Komt goed hoor", "Jullie doen het goed" - dat is ongeveer haar slogan van de week geweest. Ik heb haar gemaild of ze weer wilde kramen in maart. Ze ging kijken of het lukte
.
Ja nee, nu heb ik er nog zin inquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat. dag 4![]()
![]()
![]()
de dag waarop baby's wat onrustiger worden. De stuwing goed doorzet en de spanning op/zwelling bij de hechtingen het grootst is.
En dan idd ook nog de dag waarop je hormonen weer een zwieper krijgen door alle verschuivende/dippende/piekende hormonen in je lijf.
Ik heb wel eens betere dagen zeg maar
Gewoon overslaan joh die dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja nee, nu heb ik er nog zin inbedankt
Nu wil ik niet meer hoor. Kan ik nog terug?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat. dag 4![]()
![]()
![]()
de dag waarop baby's wat onrustiger worden. De stuwing goed doorzet en de spanning op/zwelling bij de hechtingen het grootst is.
En dan idd ook nog de dag waarop je hormonen weer een zwieper krijgen door alle verschuivende/dippende/piekende hormonen in je lijf.
Ik heb wel eens betere dagen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |