Oeh! Ik ben jaloersquote:
Oh jij ook al? Ik heb ook al de hele dag krampjes. Ligt aan de UD dan zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh! Ik ben jaloersdie is zo lekker.
Heb k al heel lang niet meer gemaakt want onze oven is glutenvrij. Nice!
Men ik heb vandaag behoorlijk wat harde buiken en kramp erbij. Volgens mij is mini aan het indalen, en omdat ie nogal een stuk te gaan heeft denk k dat k nog even door kan zo
Die grap haalde ik laatst bij mijn man uit. Ik dweilde een omgevallen beker water (op handen en knieën) toen mijn man thuis kwam. Toen hij vroeg wat ik aan het dweilen was en ik 'vruchtwater' zei, schrok hij heel erg... Schatje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat moet je juist een beetje voeden! Appen: "vloer staan dweilen. Hele plens water". En dan een uurtje later: "zo onhandig van mij om een glas water om te gooien".
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bwuh. Dan gaan ze m'n baby stalken. Dan ga ik gewoon de deuren op slot houden hoor. Of man mag ze wegjagen.![]()
Ik kan ze niet buiten laten staan btw, want ze hebben sleutels (dat leek ons ooit praktisch). Afgelopen vrijdag deed ik een dutje en ik had de deur op slot, stonden ze ineens in mn slaapkamer "want ik deed niet open".
Ja duh. Ik sliep.
Mwhehequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:01 schreef Limone het volgende:
[..]
Die grap haalde ik laatst bij mijn man uit. Ik dweilde een omgevallen beker water (op handen en knieën) toen mijn man thuis kwam. Toen hij vroeg wat ik aan het dweilen was en ik 'vruchtwater' zei, schrok hij heel erg... Schatje.
Nee, k heb ook wel is leuker meegemaakt. Ik was ook niet heel vriendelijk denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef Limone het volgende:
[..]Dat lijkt mij echt verschrikkelijk wakker worden.
Mja, opzich kan je dat net zo goed doen natuurlijk, ware het niet dat de babykamer hier boven is en de container helemaal achterin de tuin staat, dus dat gaan we hier toch niet doen. Misschien met de poep-luiers wel, maar voor plasluiers vink die diaperchamp wel handig. Alhoewel ik 'm ook niet gekocht had voor de nieuwprijs want dat vink belachelijk duur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:54 schreef JantinaGr het volgende:
*zoekt op wat een diaperchamp is*
Hier beginnen we helemaal niet aan luieremmers of iets. Willen onszelf direct aanleren het weg te gooien in de container buiten.
Nah, voor 10 euro is het wel de moeite waard om te proberen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mja, opzich kan je dat net zo goed doen natuurlijk, ware het niet dat de babykamer hier boven is en de container helemaal achterin de tuin staat, dus dat gaan we hier toch niet doen. Misschien met de poep-luiers wel, maar voor plasluiers vink die diaperchamp wel handig. Alhoewel ik 'm ook niet gekocht had voor de nieuwprijs want dat vink belachelijk duur.
Boeiendquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:02 schreef Sara82 het volgende:
Och kak ja, luier-emmer!
Van mijn werk he'k zo'n stapel van die celstofmatjes 90x60 meegenomen. Ben zelf ook nogal zweetgevoelig, maar heb er nu al een hele tijd eentje op lektiethoogte liggen. Daaroverheen zo'n gevoerde moltonhoes van de ikea. Dat zweet gelukkig niet. Eigenlijk moet er nu ook één op konthoogte. Eigenlijk. Maar ja. Eng enzo.![]()
Man, sinds mijn verlof spam ik hier het halve topic vol geloof ik.
Hier is zo'n ding verplicht voor de kraamzorg trouwens, dus ik moet een luieremmer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:16 schreef Fien10 het volgende:
Ik ga echt nooit aan een luieremmer beginnen. Ik vind plas luiers ook zo erg stinken. En ik heb trauma's overgehouden aan de geur bij mensen door hun hele huis wie een luieremmer in huis hadden. Oke nu overdrijf ik, maar ik vind het echt stinken bij mensen thuis die een luieremmer hebben. Zal wel aan mij liggen.
Nah, jouw huis...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier is zo'n ding verplicht voor de kraamzorg trouwens, dus ik moet een luieremmer.
Prima om hem er even snel in te gooien na het verschonen, maar zodra ik dan m'n handen vrij zou hebben omdat baby in bed of box ligt zou ik meteen dat ding in de kliko gooien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier is zo'n ding verplicht voor de kraamzorg trouwens, dus ik moet een luieremmer.
Hier staan alleen een 'gewone' luieremmers op de lijst. Ik heb van die ouderwetse luieremmers met een los deksel. Luiers zelf gooien we overigens via trapgat naar benedenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
zooooo gatver iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hier staan alleen een 'gewone' luieremmers op de lijst. Ik heb van die ouderwetse luieremmers met een los deksel. Luiers zelf gooien we overigens via trapgat naar benedenWel met een boogje en niet de extreem volle. Want als ze barsten is het een tering bende.
En beneden gooien we ze weg he. Niet dat de hele hal vol luiers ligtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
zooooo gatver iddhahahaha van die dingen die je maar 1 keer doet
Goh dat is uitzonderlijk (en heel netjes!) dat het op zo'n manier gecommuniceerd wordt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:22 schreef fysio-tje het volgende:
Hoi,
Ik lees al een hele tijd met veel plezier mee maar post nooit. Ik ben 24 november uitgerekend van ons eerste kindje. Vandaag vertelde de verloskundige dat er tegenwoordig redelijk standaard een injectie met oxytocine gegeven wordt direct na de bevalling om het bloedverlies te reduceren en de geboorte van de placenta te bespoedigen. Zij gaf ook aan dat er ook nadelen aan deze injectie zaten en dat wij het in ons geboorteplan konden aangeven als we dit liever niet op voorhand wilden. Hebben jullie hier bewust een keuze in gemaakt en zo ja wat is de beweegreden om het wel of niet te doen? En Mignonne wat is jouw ervaring hiermee qua voor- en nadelen?
Als 'ie verplicht is nemen ze hem zelf maar meequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is zown standaard ding prima. Die had ik ook gekocht als ik anders zo'n dure had moeten kopen hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:21 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Prima om hem er even snel in te gooien na het verschonen, maar zodra ik dan m'n handen vrij zou hebben omdat baby in bed of box ligt zou ik meteen dat ding in de kliko gooien.![]()
Ik heb het dan ook over die hele grote prullenbak achtige dingen. Die ook bijna een meter hoog zijn. Die hoef je toch zeker niet aan te schaffen?
Hier staat het ook op de lijst, maar toen ik het nog even navroeg, gaf ze aan dat het aan onszelf is. Dus keuze was snel gemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Datum-tweelingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:22 schreef fysio-tje het volgende:
Hoi,
Ik lees al een hele tijd met veel plezier mee maar post nooit. Ik ben 24 november uitgerekend van ons eerste kindje. Vandaag vertelde de verloskundige dat er tegenwoordig redelijk standaard een injectie met oxytocine gegeven wordt direct na de bevalling om het bloedverlies te reduceren en de geboorte van de placenta te bespoedigen. Zij gaf ook aan dat er ook nadelen aan deze injectie zaten en dat wij het in ons geboorteplan konden aangeven als we dit liever niet op voorhand wilden. Hebben jullie hier bewust een keuze in gemaakt en zo ja wat is de beweegreden om het wel of niet te doen? En Mignonne wat is jouw ervaring hiermee qua voor- en nadelen?
Dat heeft toch een goede reden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
Wij moesten in de kraamtijd trws de luiers bewaren voor de kraam.blijkbaar gaan ze er vanuit dat je zelf niet kunt bijhouden of er geplast en gepoept is en of er uraat (oranje/roze) in zit. Mochten we na drie dagen wel mee stoppen, toen had ze wel door dat we niet achterlijk waren. Maar is bij veel bureaus nu zo dat ze dat doen vlgs mij. Soms ook je kraamverband
maar dag hoefde ik niet.
Dit. Wij schreven braaf alles op (hebben het ook nog bewaard en dat vind ik nu wel handig eigenlijk). Zeker bij een eerste kindje en volledig overvallen door de kraamgevoelens-hormonen-toestanden weet niet iedereen zo goed waar op te letten. Dus dat bewaren voor de kraamhulp is niet gek vind ik. En kraamverbanden heeft te maken met hoeveelheid vloeien dat nog binnen de perken is toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat heeft toch een goede reden?
Poep in de gaten houden, uraat, plast het kind voldoende.. denk niet dat elke ouder dat standaard kan inschatten. Vond het ook geen probleem om te doen, liever iets onnodig in de gaten houden dan iets onnodig over het hoofd zien.
Dat heb je mooi verwoord zo! Ik heb het ook ongeveer zo in mijn geboorteplan staan. Wel grappig trouwens, wij hebben namelijk ook beschreven dat we alle 'onnatuurlijke' handelingen zoveel mogelijk willen vermijden zolang dat niet echt strikt noodzakelijk is. Gelukkig staat onze verloskundige daar ook helemaal achter en wil ze hier dus ook echt haar best voor doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:35 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Datum-tweeling(staat in de OP niet meer goed geloof ik)
Ik heb in mijn geboorteplan opgenomen dat ik geen injectie met oxytocine wil als mijn bevalling natuurlijk verloopt en er geen specifiek benoembare reden toe is. Als die reden er wel is, dan alsnog alleen in overleg en na een duidelijk goedkeuren mijnerzijds. Mignonne heeft e.e.a. al helder toegelicht![]()
Ik wil daar voor mijzelf nog bij aanvullen dat ik alle 'onnatuurlijke' handelingen bij een natuurlijke bevalling lastig vind en die (mits natuurlijke bevalling) zoveel mogelijk wil vermijden. Ik schrijf het nu een beetje kort door de bocht, maar mijn taal-brein werkt niet zo vandaagSorry! Als je nog vragen hebt, altijd stellen
Hmmmmm weet nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:45 schreef Lamb29 het volgende:
Pf... 3 winkels in de stad, 1 verdieping stofzuigen en 5 min was opruimen. Ben kapot!
Morgen 16wk... Dan is dat over toch? Ja? Toch?
OMGquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:10 schreef Sicilia het volgende:
Hier staat een cheesecake in de ovenEn omdat ik er nu al zoveel zin in kreeg heb ik kant en klare mini lemoncheesecakejes mee genomen van de winkel en tijdens het maken van de cheesecake er alvast 1 opgegeten
Slagroom of wat (warme) vanillevla erbij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG
En nu moet ik ook cheesecakeen ik heb alleen maar uitgedroogde appeltaart
peuter vond t nodig om tijdens het bakken de oven op 250 graden te draaien ipv 160
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:42 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Slagroom of wat (warme) vanillevla erbij?
Jakkesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmmm weet niet![]()
Ik ben nu 18+5 en eerlijk gezegd heb ik juist nu weer weinig energie. Vriend heeft me vanochtend nog een uurtje laten slapen terwijl hij met de peuter naar beneden ging, maar ik kak net zo hard in aan het eind van de middag.
En mn bekken is historisch pijnlijkheb vandaag op de grond gezeten met 2 benen aan 1 kant naast me, auwauwauw! Zo dom......
Dat leek mij ook. En met een 2e hands diaperchamp zit ik zeker wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja zo'n cassette ding wou ik perse niet, dat is al met al een duurder grapje dan die diaper champ!
Het zal de datum wel zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:34 schreef fysio-tje het volgende:
[..]
Dat heb je mooi verwoord zo! Ik heb het ook ongeveer zo in mijn geboorteplan staan. Wel grappig trouwens, wij hebben namelijk ook beschreven dat we alle 'onnatuurlijke' handelingen zoveel mogelijk willen vermijden zolang dat niet echt strikt noodzakelijk is. Gelukkig staat onze verloskundige daar ook helemaal achter en wil ze hier dus ook echt haar best voor doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ghehequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Het zal de datum wel zijnWat fijn van jullie verloskundige! Wij gaan morgen het geboorteplan bespreken volgens mij, ik ben benieuwd
Ik heb weer de ZWEEF VAN DE WEEK-vraagWie van jullie heeft (of had, bij vorige kinderen) een voorgevoel over de datum of termijn waarmee het kindje geboren zou worden? En, bij evt vorige kinderen, klopte dat?
Had 't hier met m'n lief over en werd erg benieuwd!
Mijn vriend zei vanaf het prilste begin 8 oktober, hij was er echt van overtuigd, en hij kreeg gelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Het zal de datum wel zijnWat fijn van jullie verloskundige! Wij gaan morgen het geboorteplan bespreken volgens mij, ik ben benieuwd
Ik heb weer de ZWEEF VAN DE WEEK-vraagWie van jullie heeft (of had, bij vorige kinderen) een voorgevoel over de datum of termijn waarmee het kindje geboren zou worden? En, bij evt vorige kinderen, klopte dat?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Lamb29 het volgende:
Ik wist de datum 10 dagen van te voren
Haha valsspelert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mignonne, zijn nieuwe moeders zo ongeduldig?
Ik vind 't zo bijzonder dat de zwangere en mensen om haar heen er zo'n sterk gevoel/sterke mening over kunnen hebbenDe vraag kwam in me op doordat een collega van mijn vriend (ja ja) tegen mijn vriend had gezegd dat hij dacht dat ik eerder zou bevallen. Ik ken hem verder niet, maar m'n lief had hem verteld over hoe ik eruit zag en hoe ik me gedroeg en a.d.h.v. dat beeld, vond 'ie dat ze eerder zou komen haha!
Ik denk zelf dat ik een enorm nieuwsgierig kindje heb, het zou me dus helemaal niet verbazen als ze eerder komt, maar ik kan me ook goed voorstellen dat ze nog even lekker bij me blijft, want volgens mij heeft ze 't prima naar haar zin in mijn grote buik![]()
Nu ben ik nog lang niet zo ver, maar toevallig is ons 6-jarig jubileum niet zo ver verwijderd van de UD (eerst was het de UD, maar ben een week vooruit gezet). Echt een voorgevoel heb ik niet, maar wel steeds de gedachte dat het mooi zou zijn.. Een soort ultieme bekroning van liefde, hoewel dat zoetsappiger klinkt dan ik bedoel als ik het zo opschrijfquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig vanavond in de auto nog aan te denken ja, die focus en stress!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef Dot. het volgende:
Ik had het gevoel ingeleid te moeten worden en dat klopte![]()
Ik wilde me deze kraamweek eigenlijk gewoon met de baby bezig houden ipv continue dat stomme boek bijwerken met elke boer en scheet. De kraam mag van mij lekker de luieremmer doorkijken maar zolang er genoeg geplast en gepoept wordt vind ik het wel prima. Eveneens met voedingen. Ik was zo gefocused op alles invullen dat ik helemaal niet ontspannen kon zijn met m'n kind dus dat gaan we niet nog een keer doen als het niet hoeft.
Ja dat. dag 4quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan is dag 4 ook nog eens de boehoehoehoesnifsnotterkraamtranendag. En stuwing had ik! Enorm! Onze kraam was relaxed, gelukkig. "Komt goed hoor", "Jullie doen het goed" - dat is ongeveer haar slogan van de week geweest. Ik heb haar gemaild of ze weer wilde kramen in maart. Ze ging kijken of het lukte
.
Ja nee, nu heb ik er nog zin inquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat. dag 4![]()
![]()
![]()
de dag waarop baby's wat onrustiger worden. De stuwing goed doorzet en de spanning op/zwelling bij de hechtingen het grootst is.
En dan idd ook nog de dag waarop je hormonen weer een zwieper krijgen door alle verschuivende/dippende/piekende hormonen in je lijf.
Ik heb wel eens betere dagen zeg maar
Gewoon overslaan joh die dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja nee, nu heb ik er nog zin inbedankt
Nu wil ik niet meer hoor. Kan ik nog terug?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat. dag 4![]()
![]()
![]()
de dag waarop baby's wat onrustiger worden. De stuwing goed doorzet en de spanning op/zwelling bij de hechtingen het grootst is.
En dan idd ook nog de dag waarop je hormonen weer een zwieper krijgen door alle verschuivende/dippende/piekende hormonen in je lijf.
Ik heb wel eens betere dagen zeg maar
Preciesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef Estrys het volgende:
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik heb 3 januari in m'n hoofd zitten, geen idee waarom. We zullen zien of het klopt, stay tunedquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik heb Daui ook al ff niet gezien hier inderdaad..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:10 schreef Estrys het volgende:
Waar is Daui eigenlijk? Of heb ik wat gemist?
Ik sliep sleeehecht... Van 3:30 tot 5:30 wakker en om 6:15 weer want toen riep er eentje heel hard: ik ben uitgeslaaaaapt
Dan ga ik dat roepenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb Daui ook al ff niet gezien hier inderdaad..
En! Uitgeslaapt! Dat kunnen ze dan nog he om 06:15. Wacht maar tot de puberteit
Ja, dat dus. En een zwaar kind 'mag' ook gewoon afvallen tot 10%.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig vanavond in de auto nog aan te denken ja, die focus en stress!
Ik weet nog dat de oudste uraten had op dag 3. Zag ook supergeel en borstvoeding was nog niet helemaal geweldig op gang. Moesten van de vk toen aanleggen en 10 cc voeding mbv een spuitje nageven enz.
We waren zo gestresst toen. Hadden het gevoel dat er echt heel wat aan de hand was en dat ons kind enorme gezondheidsrisico's liep enz. Dat er echt behoorlijke urgentie was bij alles enz enz. Kraam legde er ook veel nadruk op en de vk gaf alleen maar veel instructies en weinig uitleg. Maar vooral dat constant heel erg anxious bijhouden van alle voedingen en plasjes en weet ik het. Dat benadrukte voor ons heel erg het urgente gevoel enz.
Inmiddels weet ik vanaf de andere kant van het bed zeg maar, dat dit nou typisch zo'n dertien in een dozijn situatie is die je heel vaal ziet en waar zelden iets boeiends aan de hand is. Voeding komt rond/na dag 4 over t algemeen goed op gang dus dag 3/4 is zo'n gedoetjes dag voor dit soort dingen.
Heel stom is dat maar juist omdat het zo'n minor thing is stap je er als verloskundige (en wsl ook kraam) vrij makkelijk overheen, terwijl het voor ouders als een enorm ding aan kan voelen.
Ik moet 's nachts ook veel vaker plassen inderdaad. Geen 6 keer, maar 3-4 keer zeker wel. Volgens mij zakt baby dan gewoon op m'n blaas ofzo, heel comfortabel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:21 schreef JantinaGr het volgende:
Blij toe dat ik hier nog wel echt kan uitslapen. 6:15![]()
![]()
Van 21:30 tot 9:30 in bed gelegen .Wel moet ik de laatste dagen iets van 6 keer per nacht eruit om te plassen, zo irritant. Overdag moet ik veel minder, alsof ze juist als ik lig tegen mijn blaas ligt te duwen? Herkenbaar?
Ik heb geen datum in mijn hoofd. Vriend denkt 20 oktober.
Ben ook benieuwd naar Daui!
En hallo Knifty!
11-11, maar alleen omdat deze datum zoveel voor ons betekend. Vind het zo bijzonder dat we al mogen zeggen dat ons kindje deze datum verwacht wordt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
ik vond het de tweede keer echt anders inderdaad. Nog steeds wel speciaal natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef L0t.. het volgende:
Oh heerlijk vond ik dat, die kraamtranengewoon heerlijk alles laten gaan, ik was ook zo belachelijk gelukkig
. Kijk echt zo uit naar de kraamweek, al zal dat bij een tweede kindje vast nooit zo worden als bij je eerste, die tijd is echt uniek volgens mij.
Ik hoop voor je dat het niet erger wordt. Ik kon de laatste week overdag bijna niet meer plassen. Maar ik voelde dan ook geen enkele aandrang. En 's-nachts dan wel enorme hoeveelheden. Ook geen aandrang maar ik werd dan wakker van een pijnlijk gevoel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:21 schreef JantinaGr het volgende:
Blij toe dat ik hier nog wel echt kan uitslapen. 6:15![]()
![]()
Van 21:30 tot 9:30 in bed gelegen .Wel moet ik de laatste dagen iets van 6 keer per nacht eruit om te plassen, zo irritant. Overdag moet ik veel minder, alsof ze juist als ik lig tegen mijn blaas ligt te duwen? Herkenbaar?
Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Lekker bezig dan Sillie
Ik wil in elk geval ook nog een wasje draaien en opvouwen. Dan kan ik mijn vluchttas echt afstrepen, daar moet nog wat van in.![]()
En wil, als lief dat ook wil, nog even langs de Action & Zeeman. Ik had gisteren 2 eerste pakjes klaargelegd in de kleinste maatjes, maar ik vind die eigenlijk niet zo meisjesachtig en dat wil ik voor een eerste pakje eigenlijk wel, dus er moet iets rozigs bij.
En nog even langs de Appie voor klein boodschapje.
Ik ga uit van maat 50... het ene pakje is echter iets kleiner dan het andere, dus ik ga er wel vanuit dat er eentje goed past.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.
Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |