Oeh! Ik ben jaloersquote:
Oh jij ook al? Ik heb ook al de hele dag krampjes. Ligt aan de UD dan zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh! Ik ben jaloersdie is zo lekker.
Heb k al heel lang niet meer gemaakt want onze oven is glutenvrij. Nice!
Men ik heb vandaag behoorlijk wat harde buiken en kramp erbij. Volgens mij is mini aan het indalen, en omdat ie nogal een stuk te gaan heeft denk k dat k nog even door kan zo
Die grap haalde ik laatst bij mijn man uit. Ik dweilde een omgevallen beker water (op handen en knieën) toen mijn man thuis kwam. Toen hij vroeg wat ik aan het dweilen was en ik 'vruchtwater' zei, schrok hij heel erg... Schatje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat moet je juist een beetje voeden! Appen: "vloer staan dweilen. Hele plens water". En dan een uurtje later: "zo onhandig van mij om een glas water om te gooien".
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bwuh. Dan gaan ze m'n baby stalken. Dan ga ik gewoon de deuren op slot houden hoor. Of man mag ze wegjagen.![]()
Ik kan ze niet buiten laten staan btw, want ze hebben sleutels (dat leek ons ooit praktisch). Afgelopen vrijdag deed ik een dutje en ik had de deur op slot, stonden ze ineens in mn slaapkamer "want ik deed niet open".
Ja duh. Ik sliep.
Mwhehequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:01 schreef Limone het volgende:
[..]
Die grap haalde ik laatst bij mijn man uit. Ik dweilde een omgevallen beker water (op handen en knieën) toen mijn man thuis kwam. Toen hij vroeg wat ik aan het dweilen was en ik 'vruchtwater' zei, schrok hij heel erg... Schatje.
Nee, k heb ook wel is leuker meegemaakt. Ik was ook niet heel vriendelijk denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:03 schreef Limone het volgende:
[..]Dat lijkt mij echt verschrikkelijk wakker worden.
Mja, opzich kan je dat net zo goed doen natuurlijk, ware het niet dat de babykamer hier boven is en de container helemaal achterin de tuin staat, dus dat gaan we hier toch niet doen. Misschien met de poep-luiers wel, maar voor plasluiers vink die diaperchamp wel handig. Alhoewel ik 'm ook niet gekocht had voor de nieuwprijs want dat vink belachelijk duur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:54 schreef JantinaGr het volgende:
*zoekt op wat een diaperchamp is*
Hier beginnen we helemaal niet aan luieremmers of iets. Willen onszelf direct aanleren het weg te gooien in de container buiten.
Nah, voor 10 euro is het wel de moeite waard om te proberen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mja, opzich kan je dat net zo goed doen natuurlijk, ware het niet dat de babykamer hier boven is en de container helemaal achterin de tuin staat, dus dat gaan we hier toch niet doen. Misschien met de poep-luiers wel, maar voor plasluiers vink die diaperchamp wel handig. Alhoewel ik 'm ook niet gekocht had voor de nieuwprijs want dat vink belachelijk duur.
Boeiendquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:02 schreef Sara82 het volgende:
Och kak ja, luier-emmer!
Van mijn werk he'k zo'n stapel van die celstofmatjes 90x60 meegenomen. Ben zelf ook nogal zweetgevoelig, maar heb er nu al een hele tijd eentje op lektiethoogte liggen. Daaroverheen zo'n gevoerde moltonhoes van de ikea. Dat zweet gelukkig niet. Eigenlijk moet er nu ook één op konthoogte. Eigenlijk. Maar ja. Eng enzo.![]()
Man, sinds mijn verlof spam ik hier het halve topic vol geloof ik.
Hier is zo'n ding verplicht voor de kraamzorg trouwens, dus ik moet een luieremmer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:16 schreef Fien10 het volgende:
Ik ga echt nooit aan een luieremmer beginnen. Ik vind plas luiers ook zo erg stinken. En ik heb trauma's overgehouden aan de geur bij mensen door hun hele huis wie een luieremmer in huis hadden. Oke nu overdrijf ik, maar ik vind het echt stinken bij mensen thuis die een luieremmer hebben. Zal wel aan mij liggen.
Nah, jouw huis...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier is zo'n ding verplicht voor de kraamzorg trouwens, dus ik moet een luieremmer.
Prima om hem er even snel in te gooien na het verschonen, maar zodra ik dan m'n handen vrij zou hebben omdat baby in bed of box ligt zou ik meteen dat ding in de kliko gooien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier is zo'n ding verplicht voor de kraamzorg trouwens, dus ik moet een luieremmer.
Hier staan alleen een 'gewone' luieremmers op de lijst. Ik heb van die ouderwetse luieremmers met een los deksel. Luiers zelf gooien we overigens via trapgat naar benedenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |