abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156679815
*O* *O* *O* Drie hoera's voor Svane, drie keer is scheepsrecht en juni past bij jou :* En je strepen gaan superhard vrouw!
pi_156681871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:49 schreef Svane het volgende:
Hoi!

O+

15 juni! Poging trois!
O+
pi_156682358
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is. :@
Terwijl ingrepen (breedste zin het woord) juist een alternatief zijn op het natuurlijke proces.
pi_156683156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:49 schreef Svane het volgende:
Hoi!

O+

15 juni! Poging trois!
Wil je trouwens inde OP?
pi_156683177
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 07:55 schreef Limone het volgende:

[..]

Wil je trouwens inde OP?
Zeg,wil jij niet uit de OP? :( ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156683207
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 07:55 schreef Limone het volgende:

[..]

Wil je trouwens inde OP?
Lamaardoendan! :s)
pi_156683268
Ik word gelukkig goed in de gaten gehouden thuis. ;) O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 08:36:04 #83
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156683445
Ja svane! Vette strepen!
Die van mij vanmorgen was ook dik, en dat nog 2 dagen voor nod.
Nog een week of 6 voordat we weten of het echt goed zit en of het twinnies zijn. :-)

Schattig estrys!
pi_156683649
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 07:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zeg,wil jij niet uit de OP? :( ;)
Ja is goed, maar wel vanavond ok?
pi_156683698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:14 schreef Estrys het volgende:
Ik word gelukkig goed in de gaten gehouden thuis. ;) O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cute! Ik heb ons voor de tv gezet en twijfel of ik nog naar buiten zal gaan..
pi_156683705
Welkom svane!

Peuter hier eindelijk beter! Vandaag weer eerste dag naar t werk (ik dan, peuter naar kdv).
pi_156683734
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:03 schreef Svane het volgende:

[..]

Lamaardoendan! :s)
Joe! w/
pi_156683775
Zo mijn humeur is ook weer gedaald. Iemand heeft alweeeeeer zijn hond laten poepen recht voor onze deur :( zo jammer dat ik niet weet wie. Maar kom ik nog wel achter. Ik ga alvast poepluiers opsparen.
pi_156684158
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:08 schreef Estrys het volgende:
Zo mijn humeur is ook weer gedaald. Iemand heeft alweeeeeer zijn hond laten poepen recht voor onze deur :( zo jammer dat ik niet weet wie. Maar kom ik nog wel achter. Ik ga alvast poepluiers opsparen.
Gadverdamme. :X Waarom ruimen die mensen zelf niet op?

Ik zit in het ziekenhuis. Ik hoestte vannacht allemaal slijm met bloed op en vriend vertrouwde het niet dus nu zit ik hier na tig onderzoeken (die ik normaal met 2 vingers in mn neus doorblaas) die al mn energie hebben weggevreten op mijn eigen longarts te wachten, want de dienstdoende longarts weet geloof ik niet wat 'ie met me aanmoet.

Als 't nog even duurt kank hier blijven, want om
16:00 word ik bij de gyn verwacht. }:|
pi_156684419
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Gadverdamme. :X Waarom ruimen die mensen zelf niet op?

Ik zit in het ziekenhuis. Ik hoestte vannacht allemaal slijm met bloed op en vriend vertrouwde het niet dus nu zit ik hier na tig onderzoeken (die ik normaal met 2 vingers in mn neus doorblaas) die al mn energie hebben weggevreten op mijn eigen longarts te wachten, want de dienstdoende longarts weet geloof ik niet wat 'ie met me aanmoet.

Als 't nog even duurt kank hier blijven, want om
16:00 word ik bij de gyn verwacht. }:|
Gadsie Sillie wat vervelend, goed dat je vriend je naar het ziekenhuis heeft gebracht. Sterkte met het wachten :*
pi_156684814
Ahh Estrys wat lief! En bahbah van de hondenpoep :'( Hoe moeilijk is het om dat even op te ruimen zeg!

Sillie dat klinkt niet lekker! Hopelijk snel bezoek van je eigen arts!

Svane wat fijn dat je er weer bent! Ik ga mee duimen voor een mooie plakker dit keer *O*

Geen zieke peuter meer voor Dodoria gelukkig :)

Naar buiten Limone? Hier is het niet echt weer om naar buiten te gaan, motregen en zulks. Maar goed ik ben aan het werk, dus hoef ook niet naar buiten verder.

Ik voelde vanmorgen voor het eerst de hik bij baby O+ Nu nog schattig, ik weet nog dat ik er bij zoon en dochter wel een beetje gek van werd op het laatst. Ze hikten zoooo vaak!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156685290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:

SPOILER
Wat een goede strepen!!! O+
pi_156685420
Schattige foto Estrys!

Sillie, wat naar! Is dat iets wat je al eens eerder hebt gehad gezien je medische geschiedenis of is dit compleet nieuw?? Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je weer naar huis kan.

Ik ga over een uurtje voor controle naar de vk.
pi_156685467
Gefeliciteerd Svane!

Oh het is zo heerlijk, sinds een paar weken slaapt mijn dreumes door, maar regelmatig ook nog tot een uur of half 8 en in het weekend soms half 9 :o. Als iemand me dit twee maanden geleden had voorspeld had ik het nooit geloofd.

Ik zit in het eerste trimester van mijn zwangerschap, maar ben in tijden niet zo uitgerust en vol energie geweest. En mijn misselijkheid lijkt ook minder te worden *O*.

Beterschap silliegirl! Dit klinkt heel naar, hoop dat ze er wat aan kunnen doen.
pi_156685534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef Sicilia het volgende:
Ik voelde vanmorgen voor het eerst de hik bij baby O+ Nu nog schattig, ik weet nog dat ik er bij zoon en dochter wel een beetje gek van werd op het laatst. Ze hikten zoooo vaak!
Oh wat leuk, ik kan ook niet wachten tot ik dat weer voel :D. Mijne had ook heel vaak de hik, en na de geboorte ook nog, echt meerdere keren per dag.
pi_156685568
Even een ego post maar hier is het mis denk ik...
Roze afscheiding met een beetje bloed erbij. Had gisterenavond al een rot gevoel en vanochtend een test gedaan en die was ook veel lichter dan hij geweest is.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:15:46 #97
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156685596
*schuifelt voorzichtig binnen*

Hallo! :W
Ik heb afgelopen weekend streepjes geplast, dus ik geloof dat ik me nu hier mag komen melden :D Volgens eigen telling zou ik morgen 5 weken moeten zijn. Het voelt nog wel een beetje onwerkelijk...

Om er maar meteen een eerste vraag in te gooien: is het normaal als je broeken bij 5 weken al niet meer zo lekker zitten? :@ Ik voel me een beetje opgeblazen zeg maar, dus de knoop is niet erg comfortabel. Moet er wel bij zeggen dat ik al niet zoveel ruimte meer overhad in mijn broeken :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156685825
Ooooh Fien, nee he. Hopelijk blijkt toch anders. :*

Zoe, gefeliciteerd met je streepjes. Als je broeken nu al niet zo comfortabel meer zitten, zijn het heel waarschijnlijk opgeblazen darmen.
pi_156685840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
Schattige foto Estrys!

Sillie, wat naar! Is dat iets wat je al eens eerder hebt gehad gezien je medische geschiedenis of is dit compleet nieuw?? Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je weer naar huis kan.

Ik ga over een uurtje voor controle naar de vk.
Ik ben chronisch longpatiënt dus nieuw is dit niet, maar het kwam nu wel heel erg uit het niets opzetten.
Inmiddels is mijn eigen longarts geweest en die vind het nog allemaal niet zo heel zorgwekkend. Ik hou ook nogal wat vocht vast, kennelijk kan het ook daardoor komen. Moet nog wel blijven, hij wil mijn zuurstofsaturatie even in de gaten houden om te zien of dat stabiel is.
Ik ben al vanaf mn 12e patient bij deze longarts. Ik ben ruim voor mn 18e overgegaan omdat de kinderartsen onvoldoende wisten wat ze met me moesten en deze longarts heeft me toen (en de jaren erna) enorm goed geholpen.
Dus nu liep hij binnen, keek is naar me en zei toen "Ah, wij hebben voor hetere vuren gestaan dame, dit valt wel mee!" Dat opzich was al geruststellend gemoeg.

Zoë: ik had met 7 weken een positiebroek aan. Ik draag normaal heupbroeken en die zaten toen echt voor geen meter meer. Dus ja, dat kan ;).

[ Bericht 12% gewijzigd door silliegirl op 08-10-2015 11:31:49 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:34:02 #100
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156685971
Oh Fien sterkte!

Ik hoop toch echt dat ik langer dan 7 weken mijn normale broeken aan kan. Hoe moet ik het anders stil houden op het werk? Omg! Hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')