Terwijl ingrepen (breedste zin het woord) juist een alternatief zijn op het natuurlijke proces.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef fysio-tje het volgende:
Soms voel ik me ineens heel alternatief met mijn ideeën omtrent de bevalling terwijl het eigenlijk alleen maar neer komt op niet zomaar handelen omdat het nou eenmaal zo in een protocol staat i.p.v. kijken wat nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:14 schreef Estrys het volgende:
Ik word gelukkig goed in de gaten gehouden thuis.![]()
Cute! Ik heb ons voor de tv gezet en twijfel of ik nog naar buiten zal gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:08 schreef Estrys het volgende:
Zo mijn humeur is ook weer gedaald. Iemand heeft alweeeeeer zijn hond laten poepen recht voor onze deurzo jammer dat ik niet weet wie. Maar kom ik nog wel achter. Ik ga alvast poepluiers opsparen.
Gadsie Sillie wat vervelend, goed dat je vriend je naar het ziekenhuis heeft gebracht. Sterkte met het wachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gadverdamme.Waarom ruimen die mensen zelf niet op?
Ik zit in het ziekenhuis. Ik hoestte vannacht allemaal slijm met bloed op en vriend vertrouwde het niet dus nu zit ik hier na tig onderzoeken (die ik normaal met 2 vingers in mn neus doorblaas) die al mn energie hebben weggevreten op mijn eigen longarts te wachten, want de dienstdoende longarts weet geloof ik niet wat 'ie met me aanmoet.
Als 't nog even duurt kank hier blijven, want om
16:00 word ik bij de gyn verwacht.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:15 schreef Svane het volgende:
En ook voor hier nog even het meest recente bewijs op een rij:Wat een goede strepen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat leuk, ik kan ook niet wachten tot ik dat weer voelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef Sicilia het volgende:
Ik voelde vanmorgen voor het eerst de hik bij babyNu nog schattig, ik weet nog dat ik er bij zoon en dochter wel een beetje gek van werd op het laatst. Ze hikten zoooo vaak!
Ik ben chronisch longpatiënt dus nieuw is dit niet, maar het kwam nu wel heel erg uit het niets opzetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
Schattige foto Estrys!
Sillie, wat naar! Is dat iets wat je al eens eerder hebt gehad gezien je medische geschiedenis of is dit compleet nieuw?? Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je weer naar huis kan.
Ik ga over een uurtje voor controle naar de vk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |