Handschoenen halen bij de supermarkt/drogist/tankstation?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Aargh, de afvoer van de gootsteen lijkt ontploft/verstopt/gelekt te hebben. En m'n nesteldrang vindt het a la minuut met chloor schoon moet. Maar ik vind het te goor om aan te raken
. En m'n man is niet thuis en m'n vader komt vanavond pas kijken wat er mis is met de zwanenhals.
Mja. Ik zit op bezoek te wachten maar daarna ga ik eens lola's halen ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Handschoenen halen bij de supermarkt/drogist/tankstation?
Ik heb zelf met 10 weken gebeld voor een afspraak maar dat had andere redenenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:30 schreef kniftyhooker het volgende:
ooohh tof Luna!
en jij moet nog 2 weekjes geduld hebben zoe!
Met hoeveel weken hebben jullie contact opgenomen met de VK? Rond de 6 weken of eerder al?
mazzelaar!quote:
Ik vond het ook heel spannend. Die eerste weken zijn gewoon zo raar, je weet nog niets, maar voelt van alles...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:25 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Oh wat fijn, een kloppend hartje
Ik mag 26 oktober voor het eerst naar de VK met (naar schatting) 7+3 en ik vind het zo spannend!
Oh maar sister wives is erop!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Limone het volgende:
Nee, niet flink gebroken, maar het blijft wel gutsen. We vervelen ons wel een beetje
Die wil natuurlijk op 10-10quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Limone het volgende:
Nee, niet flink gebroken, maar het blijft wel gutsen. We vervelen ons wel een beetje
Kleinkind het leven schenken? Mag ook ergens in de komende dagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:31 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder is weer in huis. Ze heeft de was opgehangen en afgeborsteld. (De truc met de panty werkte niet) De wc's gepoetst en is nu alle bedden aan het verschonen. En ik lig nu te bedenken hoe ik haar kan bedanken.
Inkoppertjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kleinkind het leven schenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |