quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:01 schreef SaskiaR het volgende:
Bel je straks de vk 'nou, hij is er hoor, wil je 'm nog zien?'
Zet 'm op!!!!
Ja vond ik ook, maar thuis bevallen vind ik zelf geen probleem. We hebben zelfs een ondersteek...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat knullig zeg, met jouw voorgeschiedenis![]()
Laat je man anders alvast twee kruiken maken, en zet maar 2 emmers en een rol vuilniszakken klaarHeeft zij hopelijk nog nét de tijd om dr handschoenen aan te trekken...
Maar woehoeeee!zet hem op!
hahahahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:03 schreef Kyara het volgende:
"Wat moet ik ook alweer met die navelstreng? Doorbijten toch?"
Kan me voorstellen dat je het geen punt vind. Vorige keer ook prima gegaan toch? Wel standje turbo maar tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar thuis bevallen vind ik zelf geen probleem. We hebben zelfs een ondersteek...Rol vuilniszakken zit in de kraamdoos (of hoe heet dat ding?
) Die emmers ga ik ff omspoelen, thanks!
Tuurlijk en vanuit een vervangende vk helemaal. Liefde voor iedereen, ik voel het weer, hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het geen punt vind. Vorige keer ook prima gegaan toch? Wel standje turbo maar toch![]()
Maar gewoon vanuit je vk gezien, ik kan me enerzijds wel voorstellen dat ze zonder weeën niets kan, maar toch.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Tuurlijk en vanuit een vervangende vk helemaal. Liefde voor iedereen, ik voel het weer, hoor!![]()
You go girl!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Tuurlijk en vanuit een vervangende vk helemaal. Liefde voor iedereen, ik voel het weer, hoor!![]()
ohja!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:16 schreef elamanilo het volgende:
Even opgezocht, Limone d'r eerste bevalling: OUD / Bevallingsverhalen deel 17
quote:Op een gegeven moment vraag ik hoe het gaat: "Beetje matte wedstrijd, nog niet gescoord" krijg ik te horen. Nee, eikel, met de weeën.
"Rafiki-stylo"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja!hier heb ik toen zo vreselijk hard om gegnorkt
[..]
Nee! Wel iets van weeën..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:43 schreef Mariposas het volgende:
Kwam even kijken voor een update. Is ie nou nog niet geboren?
wat klink je relaxedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee! Wel iets van weeën..
En m'n moeder belde ook nog heel toevallig.. 'Nee, mam, niets aan de hand!'
Hoe tof is dan de verrassing als je over 2 uur weer belt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee! Wel iets van weeën..
En m'n moeder belde ook nog heel toevallig.. 'Nee, mam, niets aan de hand!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |