Opties was misschien niet het goede woord. We namen de mogelijke scenario's door. Omdat ze op het moment dat het feest gaat beginnen niet uitgebreid de tijd hebben om alles uit te leggen. En je hebt gelijk ze zijn heel voorzichtig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar tevens ook heel zeldzaam. Ik vind het erg veelzeggend dat je de keuze krijgt, vooral door de plek waar je loopt. Ze zijn heel voorzichtig juist.
Succes limone!!quote:
Staat er in! (datum en naam, de rest doen we nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:27 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Succes limone!!
Ik wil niet tot morgen wachten voor mijn officiële nod. Mag ik in de OP?
2e kindje 18juni 2016 ovb.
Mag ook in het volgende topic! Topic starter is al druk in de weer deze ochtend.
:-)
oh, ik dacht dat je je kwam melden met babynieuwsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Staat er in! (datum en naam, de rest doen we niet)
10:00u gaan we niet redden, de vervangende vk wilde nog even de eerste echte wee afwachten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat is een baby om 10:00. Ik hoopte al dat je 9 oktober zou kiezen
hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je je kwam melden met babynieuws
Spannend! Succes! You can do it!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
[..]
10:00u gaan we niet redden, de vervangende vk wilde nog even de eerste echte wee afwachten.Prima, wat jij wil, denk ik dan. Zij vonden ons huis niet geschikt..
Maar 9-10 wordt 'm wel, denk ik.
Ze vinden de auto een betere plek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
[..]
10:00u gaan we niet redden, de vervangende vk wilde nog even de eerste echte wee afwachten.Prima, wat jij wil, denk ik dan. Zij vonden ons huis niet geschikt..
Citroenelimoen! Succes! 9 oktober 2015, jaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het toch thuis..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:45 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ze vinden de auto een betere plek?
Succes!
Wat knullig zeg, met jouw voorgeschiedenisquote:
Blij gemaakt met een dode vogel Kyara? :-)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je je kwam melden met babynieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |