Dit dusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:50 schreef Dot. het volgende:
Zodat ik thuis kom gaat m'n pyjamabroek aan hoor. Maar dat is niet-zwanger vaak ook![]()
Hopelijk valt het allemaal mee Fien
Ghehequote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:45 schreef Estrys het volgende:
Ik had 1 zwangerschapsjeans. Die heb ik buiten gegooid. Te strak. En nu zit alles me zo'n beetje te strak. Wat jurkjes gaan nog en twee van die heerlijke sport/jogging broeken. Maar om daar nou mee naar school te gaan, doe ik dan ook niet.
Heerlijk als ik straks weer gewoon uit de andere kleren uit mijn kast kan kiezenzin in!
Chemicaliën inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan? Met chemicaliën ofzo? Of in een bepaalde zorgsector?
Sorry, word nieuwsgierig door je post![]()
Dat sowieso. En geshopt zal er moetenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
GheheIk heb mn kast opgeruimd een paar maanden geleden en echt driekwart weggedaan ofzo
moet tzt maar eens goed inventariseren wat allemaal goed past, borstvoeding-proof is en er ook nog een beetje leuk uit ziet bij voorkeur.
Nog geen gebroken vliezen dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:25 schreef Limone het volgende:
Oh en tip: als je niet zeker weet of je nu urine, vruchtwater of afscheiding verliest, zorg dan eerst dat je hebt geplast voordat je op je hand blaast.
Te laatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:26 schreef Mariposas het volgende:
Jullie moeten allemaal gaan sporten!
http://www.medicalnewstoday.com/articles/300618.php
Ik kan het bevestigen, tot en met 30 weken paardgereden.![]()
Ja en met twee lijkt me dat een eh nog ingewikkeldere bedoelingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Daui het volgende:
Hier bij de gynaecoloog alle bevallingsopties doorgenomen. Baby A ligt met zijn voeten naar beneden en baby B met zijn hoofd. Keizersnede, stuitbevalling, babies die haken, ga zo maar door. Blijkbaar is bevallen een stuk ingewikkelder dan ik dacht.
Pas met week 39 gaan ze inleiden
Ik zit met week 35 wel vroeg in mijn eigen cocon. Of in the zone![]()
Ik moet nog aardig wat berichten en emails terugsturen maar ik kan me er niet toe verzetten
Wat tijd op handen en knieën doorbrengen! Dan hebben ze de meeste ruimte om nog te draaien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Daui het volgende:
Hier bij de gynaecoloog alle bevallingsopties doorgenomen. Baby A ligt met zijn voeten naar beneden en baby B met zijn hoofd. Keizersnede, stuitbevalling, babies die haken, ga zo maar door. Blijkbaar is bevallen een stuk ingewikkelder dan ik dacht.
Hoe heb je die er uit gekregen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat tijd op handen en knieën doorbrengen! Dan hebben ze de meeste ruimte om nog te draaien.
Kans bestaat wel dat je dan 2 stuitliggers hebt. weet ik uit ervaring
Ik mocht het zelf doen (stuitbevalling) maar toen ze toucheerden met 5 cm ontsluiting lag er een navelstreng tussen de beentjes dus toen werd het een spoedkeizersnede (15 minuten na toucheren werd de eerste geboren). Maar goed, dat was allemaal met 33+4 dus dat speelde ook wel mee in alle overwegingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Hoe heb je die er uit gekregen?
Dat ze kunnen haken vind ik een enge gedachte
Maar tevens ook heel zeldzaam. Ik vind het erg veelzeggend dat je de keuze krijgt, vooral door de plek waar je loopt. Ze zijn heel voorzichtig juist.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Hoe heb je die er uit gekregen?
Dat ze kunnen haken vind ik een enge gedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |