abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:56:07 #126
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156692011
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:50 schreef Dot. het volgende:
Zodat ik thuis kom gaat m'n pyjamabroek aan hoor. Maar dat is niet-zwanger vaak ook :')

Hopelijk valt het allemaal mee Fien :*
Dit dus :')

Pyjama broeken O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156692014
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:45 schreef Estrys het volgende:
Ik had 1 zwangerschapsjeans. Die heb ik buiten gegooid. Te strak. En nu zit alles me zo'n beetje te strak. Wat jurkjes gaan nog en twee van die heerlijke sport/jogging broeken. Maar om daar nou mee naar school te gaan, doe ik dan ook niet.
Heerlijk als ik straks weer gewoon uit de andere kleren uit mijn kast kan kiezen *O* zin in!
Ghehe :D Ik heb mn kast opgeruimd een paar maanden geleden en echt driekwart weggedaan ofzo :') moet tzt maar eens goed inventariseren wat allemaal goed past, borstvoeding-proof is en er ook nog een beetje leuk uit ziet bij voorkeur.
:)
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:57:15 #128
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156692029
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:34 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Wat doe je voor werk dan? Met chemicaliën ofzo? Of in een bepaalde zorgsector?

Sorry, word nieuwsgierig door je post :@ :P
Chemicaliën inderdaad :Y
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156692344
Lastig he, Fien, dat niemandsland van de eerste weken. Zeker als er nog meer dingen meespelen. Sterkte :*

Beterschap voor Sillie! Hoe was je controle bij de gyn?
pi_156692355
Oh en tip: als je niet zeker weet of je nu urine, vruchtwater of afscheiding verliest, zorg dan eerst dat je hebt geplast voordat je op je hand blaast. :')
pi_156692356
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:56 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ghehe :D Ik heb mn kast opgeruimd een paar maanden geleden en echt driekwart weggedaan ofzo :') moet tzt maar eens goed inventariseren wat allemaal goed past, borstvoeding-proof is en er ook nog een beetje leuk uit ziet bij voorkeur.
Dat sowieso. En geshopt zal er moeten :Y nieuwe schoenen wil ik, winterjas en wat leuke bovenkleding. Lekker met mini in de kinderwagen, en ik die dan weer gewoon kan lopen O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 8 oktober 2015 @ 17:26:20 #132
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156692361
Jullie moeten allemaal gaan sporten!
http://www.medicalnewstoday.com/articles/300618.php

Ik kan het bevestigen, tot en met 30 weken paardgereden. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Mariposas op 08-10-2015 18:03:25 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156692363
Hopelijk is alles gewoon in orde fien!

Ik ben weer op weg naar huis. Gyn en echoscopiste hebben baby nog helemaal nagekeken maar die is helemaal in orde. *O*

saturatie was ook prima volgens de longarts, dus vals alarm gelukkig. Longarts had meteen alle onderzoeken naast elkaar gelegd en kwam verder tot de conclusie dat ik zonder extra medicatie de bevalling in mag *O* . Hij zei letterlijk "je bent al veel beter door je zwangerschap gekomen dan ik voorzien had, dus doe nou dat laatste stukkie ook maar zelf".

Kortom: 2 stickers op zak! En nu plof ik zo op de bank met frietjes en een goeie film!
pi_156692554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:25 schreef Limone het volgende:
Oh en tip: als je niet zeker weet of je nu urine, vruchtwater of afscheiding verliest, zorg dan eerst dat je hebt geplast voordat je op je hand blaast. :')
Nog geen gebroken vliezen dus?
Home is where the O+ is...
pi_156692813
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:40 schreef Cwen het volgende:

[..]

Nog geen gebroken vliezen dus?
Nope. Wel een schone broek. :P
pi_156693681
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:26 schreef Mariposas het volgende:
Jullie moeten allemaal gaan sporten!
http://www.medicalnewstoday.com/articles/300618.php

Ik kan het bevestigen, tot en met 30 weken paardgereden. :P
Te laat :P

Moeten en sporten in 1 zin ben ik sowieso allergisch voor ;)
pi_156694031
Ik ga braaf elke week naar cesartherapie (begeleid een uur sporten, gewichten en zulks)

Fijn Sillie! Ik bleek 1 van die bofbipsen die door zwangerschap hormonen minder klachten kreeg! Meer dan halvering van mijn medicatie, amper aanvallen meer. Hopelijk blijft dat zo nu.

Pyjama broeken <3!

Ziekenboeg hier nog in stand. Zit nu naast mijn koortskleuter die klinkt als een oude verstokte roker en zelf ook vandaag en morgen thuis want echt te slap/moe en stiekem verhoging.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156694199
Hier bij de gynaecoloog alle bevallingsopties doorgenomen. Baby A ligt met zijn voeten naar beneden en baby B met zijn hoofd. Keizersnede, stuitbevalling, babies die haken, ga zo maar door. Blijkbaar is bevallen een stuk ingewikkelder dan ik dacht.
Pas met week 39 gaan ze inleiden -O-

Ik zit met week 35 wel vroeg in mijn eigen cocon. Of in the zone :)
Ik moet nog aardig wat berichten en emails terugsturen maar ik kan me er niet toe verzetten
pi_156695035
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Daui het volgende:
Hier bij de gynaecoloog alle bevallingsopties doorgenomen. Baby A ligt met zijn voeten naar beneden en baby B met zijn hoofd. Keizersnede, stuitbevalling, babies die haken, ga zo maar door. Blijkbaar is bevallen een stuk ingewikkelder dan ik dacht.
Pas met week 39 gaan ze inleiden -O-

Ik zit met week 35 wel vroeg in mijn eigen cocon. Of in the zone :)
Ik moet nog aardig wat berichten en emails terugsturen maar ik kan me er niet toe verzetten
Ja en met twee lijkt me dat een eh nog ingewikkeldere bedoeling :+. Laatst is hier een tweeling geboren, de eerste is met een natuurlijke bevalling ter wereld gekomen en de tweede met een keizersnede :D dat kan dus blijkbaar ook, wist ik niet. Hou je het verder nog een beetje vol? Voel je je goed?
pi_156695057
Ha Daui, daar ben je! Heb het fijn in je cocon! :)
pi_156695641
He Daui, we hadden je al gemist :)

8 uur, mooie tijd om te gaan slapen. Maak me over een week maar een keer wakker. Stom gedoe en stom alles :(
pi_156696517
Daui dat lijkt me inderdaad een hele bevalling ( :') sorry ) met twee kindjes! Ik snap heel goed dat je al in je cocon zit hoor, lekker houden zo :*

Estrys dat herinner ik me ook nog van de vorige zwangerschap. Op het laatst droeg ik alleen nog een lelijke hobbezak HEMA-nachtjapon die doorging voor zomerflodderjurk :') . Deze zwangerschap valt in de winter, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat worden. Ik vind nu de broeken eigenlijk al niet lekker zitten :@ . Laat staan BH's -O- maar die moet ik toch echt aan voor de klas. Bleh.

Hier gaat het z'n gangetje. Buik groeit lekker. Bloeddruk laag dus ik zie veel sterretjes. En enorm moe. Maar weer eens een gesprek op school omdat ik toch had aangegeven dat ik minder wilde doen en ze wel dingen in gang hebben gezet maar nog niets echt opgelost is. Daar heb ik nu niet zoveel aan. Voel me een beetje een zeur, maar gelukkig zijn er wat oplossingen bedacht en hoef ik volgende week (alle klassen doen een project en hebben dus geen les) niet naar school dus heb ik feitelijk twee weken herfstvakantie *O* . Nu al zin in.

En mijn man is zo lief. Heeft 'ie zomaar geregeld dat A. dit weekend naar m'n ouders gaat en wij doen zaterdag een dag sauna en zondag lekker niks O+ .
pi_156696892
Voel mij inmiddels iets beter. Afscheiding is inmiddels weer wit wat iets meer geruststelling geeft.
Vanavond mijzelf verplicht om een maaltijd te eten en daardoor voel ik me ook wat minder leeg vanbinnen. Bedankt voor alle lieve woorden.
pi_156696920
Och Fien ik lees het nu pas. Hopelijk zit het toch allemaal goed, ik duim voor je :* !
  donderdag 8 oktober 2015 @ 21:24:29 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156697811
Oh Fien, fijn dat t nu iets minder mis lijkt! Hopelijk is het gewoon een onschuldig rotgevoel doordat t zo spannend is :*

Razz, 2 weken herfstvakantie, woeiii O+ En wat betreft die bh's; ik ben alweer overgestapt naar de Hunkemoller voedingsbh's :') Die konden écht niet meer wegens enige mate van theezakjes, maar de boel is alweer wat meer opgevuld dus jeeeej *O* Later als ik groot ben ga ik wel echt goeie bh's weer kopen.

En hier ook voornamelijk rokjes en jurkjes :Y Enige minpunt daaraan is dat wijdbeens zitten zo oncharmant is _O- En dat is soms wel echt nodig, ik heb zo nu en dan een enorm gevoelige buik.
pi_156698517
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Daui het volgende:

Wat tijd op handen en knieën doorbrengen! Dan hebben ze de meeste ruimte om nog te draaien.
Kans bestaat wel dat je dan 2 stuitliggers hebt. weet ik uit ervaring :')
pi_156699389
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:44 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wat tijd op handen en knieën doorbrengen! Dan hebben ze de meeste ruimte om nog te draaien.
Kans bestaat wel dat je dan 2 stuitliggers hebt. weet ik uit ervaring :')
Hoe heb je die er uit gekregen?
Dat ze kunnen haken vind ik een enge gedachte
pi_156699676
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:11 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik mocht het zelf doen (stuitbevalling) maar toen ze toucheerden met 5 cm ontsluiting lag er een navelstreng tussen de beentjes dus toen werd het een spoedkeizersnede (15 minuten na toucheren werd de eerste geboren). Maar goed, dat was allemaal met 33+4 dus dat speelde ook wel mee in alle overwegingen.

(ik heb eigenlijk nooit echt de kans gekregen om er over na te denken, maar doordat de bevalling van mijn oudste echt heel lang heeft geduurd en ik daarna ook best in de kreukels lag was mijn doemscenario echt een herhaling van die bevalling voor kind 1 om vervolgens voor kind 2 alsnog naar de ok te moeten)
pi_156701965
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:11 schreef Daui het volgende:

[..]

Maar tevens ook heel zeldzaam. Ik vind het erg veelzeggend dat je de keuze krijgt, vooral door de plek waar je loopt. Ze zijn heel voorzichtig juist.
pi_156704299
Fien, sterkte! Ik had ook een bloeding bij 7 weken. En bij mn vorige zwangerschap had ik er big een bij 14 weken. Baby is uiteindelijk 42 weken blijven zitten, Dus het hoeft echt niets te betekenen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')