abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156686029
Wat naar Sillie.. Beterschap.

Zoë een haar elastiekje om je knoop geeft misschien net genoeg extra ruimte?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156686048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:34 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh Fien sterkte!

Ik hoop toch echt dat ik langer dan 7 weken mijn normale broeken aan kan. Hoe moet ik het anders stil houden op het werk? Omg! Hihi
Opzich zag je toen nog weinig hoor, maar 't zat gewoon veel comfortabeler. En de positiejeans van tegenwoordig zien er hip uit, dus dat valt ook niemand op. En met wat wijde blousjes etc is er dan echt nog niks te zien.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:49:36 #103
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156686233
Een stiekje kan ik wel proberen ja! Ik hoop alleen dat dat dan niet mijn kleren heen te zien is. Ik denk zelf ook dat het mijn darmen zijn, het ziet eruit alsof ik net (teveel) gegeten heb.

Ik heb toevallig pasgeleden wel een paar rokken gekocht met elastiek en die zitten wat ruim, dus dat zou nog een tijdje moeten kunnen hoop ik. Ik wilde sowieso al zwangerschapspanties halen, omdat ik van wat zwangere medemensen had vernomen dat die zoveel fijner zitten dan gewone panties (haaaaaaat aan die strakke band die altijd in je buik snijdt....).
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:50:06 #104
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156686241
Fien sterkte! Ik hoop dat het alsnog gewoon goed blijkt te zijn :*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:54:12 #105
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156686310
Ik weet sowieso niet hoe lang ik het stil kan houden op mijn werk. Er zijn plekken waar ik als zwangere niet meer mag komen. Nu hoef ik op die plekken niet vaak te zijn, maar als het toch zou moeten binnen nu en een paar weken, dan is het toch vreemd als ik ineens weiger :P

Ik heb het trouwens wel aan de veiligheidsmanager verteld, om voor mezelf in ieder geval zeker te weten waar ik wel en niet mag komen. Hij heeft me goed voorgelicht en zou het voor zichzelf houden.
pi_156686371

;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156686475
quote:
16s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:57 schreef Estrys het volgende:
[ link | afbeelding ]

;)
Broeken zijn sowieso overrated!

Fien! Wat eng! Hopelijk valt het mee, een beetje roze is niet meteen einde oefening. Maar sowieso kut dat je eigen gevoel al niet zo best is, pfff, spannend! :{
pi_156687092
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Zoe_Hart het volgende:
Ik weet sowieso niet hoe lang ik het stil kan houden op mijn werk. Er zijn plekken waar ik als zwangere niet meer mag komen. Nu hoef ik op die plekken niet vaak te zijn, maar als het toch zou moeten binnen nu en een paar weken, dan is het toch vreemd als ik ineens weiger :P

Ik heb het trouwens wel aan de veiligheidsmanager verteld, om voor mezelf in ieder geval zeker te weten waar ik wel en niet mag komen. Hij heeft me goed voorgelicht en zou het voor zichzelf houden.
Wat doe je voor werk dan? Met chemicaliën ofzo? Of in een bepaalde zorgsector?

Sorry, word nieuwsgierig door je post :@ :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156687517
Fien hoe ver ben je nu? Rond de 7 weken zie je vaak dat testen veel lichter uitvallen. Weet niet precies hoe dat zit, iets met dat het hcg-gehalte zo hoog is dat de test het niet meer kan verwerken ofzo. Ik heb het met J ook gehad rond die termijn incl bloedverlies.
Hoop dat het bij jou ook allemaal goed zit, kun je bij je vk terecht?
pi_156687589
Succes dan nog maar even in 't ziekenhuis, Sillie!

Knifty, het is een kwestie van de juiste kledingkeuze dan ;) Wat wijdere shirts / sweatshirts / vestjes dragen bijvoorbeeld.

Positiebroeken zijn vaak niet van gewone broeken te onderscheiden, dus in die zin hoeft het verder ook niet op te vallen. Moet je niet een merkje als mamalicious opvallend gaan dragen natuurlijk. :P

Controle bij vk was weer goed. En geen bijzonderheden te melden verder. :s)
pi_156687615
quote:
16s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:57 schreef Estrys het volgende:
[ link | afbeelding ]

;)
Whehehe. Ja om 6 uur savonds het liefst al in pyjama enzo. 8-)

Sillie, succes in het ziekenhuis vandaag.
pi_156687690
Nou Sillie, dagje ziekenhuis dan maar. Gelukkig lijkt het mee te vallen.

Bleh, net de was opgehangen. Is er een papieren zakdoekje meegewassen :( overal witte pluisjes op m'n was. Fijn.
pi_156687698
Nog een verlaat welkom voor svane, zoe_hart en kniftyhooker! Hoera, leuk zoveel nieuwe aanwas *O*

Dat van die broeken had ik ook al heel vroeg zoe :) Voor mij scheelde het dat we op vakantie waren en lekker weer hadden, dus veel jurkjes/rokjes en wat lossere korte broeken. Toen we terug waren ben ik al snel gaan kijken voor positiekleding, heb nu 2 fijne broeken en verder ben ik héél blij met de panty's en maillots van noppies. Bij mij kon de strakke band van broek/panty echt pijn, had ook het gevoel dat ik er misselijk van werd dus vond het echt een verademing.. En goed excuus om te shoppen :+

Klinkt niet fijn sillie, sterkte ermee! Stond jij sowieso al onder controle voor de gyn ivm longproblemen, of is dat voor iets anders?

Fien, bloedverlies hoeft niet direct te betekenen dat het mis is he? Ik weet de precieze getallen niet meer, maar ik had ook vroeg bloedverlies en de vk zei dat in ongeveer de helft van de gevallen met bloedverlies het gewoon goed gaat. Ik weet niet hoe ver je bent, maar misschien kan je al wat vroeger terecht bij de vk voor geruststelling? Ik duim voor je in elk geval :*
pi_156687719
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:55 schreef L0t.. het volgende:
Fien hoe ver ben je nu? Rond de 7 weken zie je vaak dat testen veel lichter uitvallen. Weet niet precies hoe dat zit, iets met dat het hcg-gehalte zo hoog is dat de test het niet meer kan verwerken ofzo. Ik heb het met J ook gehad rond die termijn incl bloedverlies.
Hoop dat het bij jou ook allemaal goed zit, kun je bij je vk terecht?
Ik loop voorlopig nog bij het ziekenhuis vanwege clomid, en vanwege de chromosoomafwijking. Daardoor hebben we sowieso kans van 1:3 op een miskraam. Ik zou morgen 6 weken zijn. Maar ik zit mezelf ook zo gek te maken met die testen weer sinds gisteren. Gisterochtend getest en toen was hij ook vrij licht, gistermiddag getest en toen weer donkerder, nu vanochtend weer heel licht. Ik weet het ik maak mezelf gek maar ik wil zo graag bevestiging.
Ben nu nog niet aan het bloeden en af en toe hier en daar een krampje maar meer niet. Ik heb volgende week maandag een afspraak in het ziekenhuis voor de intake. Mocht het bloeden echt beginnen dan trek ik aan de bel. Mocht er niets gebeuren dan wacht ik gewoon af. Gelukkig krijgen we over 1 week de sleutel van ons huis dus dan zal de tijd iets sneller gaan. Wat een hel dit..
pi_156687773
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ik loop voorlopig nog bij het ziekenhuis vanwege clomid, en vanwege de chromosoomafwijking. Daardoor hebben we sowieso kans van 1:3 op een miskraam. Ik zou morgen 6 weken zijn. Maar ik zit mezelf ook zo gek te maken met die testen weer sinds gisteren. Gisterochtend getest en toen was hij ook vrij licht, gistermiddag getest en toen weer donkerder, nu vanochtend weer heel licht. Ik weet het ik maak mezelf gek maar ik wil zo graag bevestiging.
Ben nu nog niet aan het bloeden en af en toe hier en daar een krampje maar meer niet. Ik heb volgende week maandag een afspraak in het ziekenhuis voor de intake. Mocht het bloeden echt beginnen dan trek ik aan de bel. Mocht er niets gebeuren dan wacht ik gewoon af. Gelukkig krijgen we over 1 week de sleutel van ons huis dus dan zal de tijd iets sneller gaan. Wat een hel dit..
Die eerste weken zijn sowieso heel spannend, en helemaal als je iets andere achtergrond en kansen hebt zoals jij. Ik test overigens 's ochtends lichter dan 's avonds.
pi_156687915
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:14 schreef Fien10 het volgende:
Even een ego post maar hier is het mis denk ik...
Roze afscheiding met een beetje bloed erbij. Had gisterenavond al een rot gevoel en vanochtend een test gedaan en die was ook veel lichter dan hij geweest is.
Wat naar Fien. :*
Probeer niet te veel op de donkerte van de test af te gaan. Dat zegt niet zo heel veel.

Van het bloed hoop ik heel erg dat het ook niks zegt. Ik duim hard dat het goed is. :*
pi_156689421
Sillie, sterkte in het ziekenhuis! Hier zit je nooit op te wachten, maar nu is het helemaal superstom. Hoop dat je snel weer naar huis mag. :*

Fien, verdorie! Hoop dat het vals alarm is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kind is hier gisteren weer opgemeten en supergemiddeld bevonden, yeah! Bloeddruk zit nu op de grens, maar met de hakken over de sloot toch geslaagd. *)
pi_156691132
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:00 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Whehehe. Ja om 6 uur savonds het liefst al in pyjama enzo. 8-)

Sillie, succes in het ziekenhuis vandaag.
Om 6 uur 's avonds :') meh...

Ik heb een beejte een baaldagje geloof ik. Ik voel me gejaagd, onrustig. Wil het liefst even helemaal niets, drie uur in bad hangen ofzo en daarna met mn breiwerk op de bank. Maar ik moet van alles enzo -O-
:)
pi_156691275
Och Fien, dat is schrikken.. Ik duim voor je dat het allemaal goed zit :* en dat de nachtjes t/m maandag maar snel voorbij mogen gaan.
pi_156691676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:00 schreef mignonne het volgende:

[..]

Om 6 uur 's avonds :') meh...

Ik heb een beejte een baaldagje geloof ik. Ik voel me gejaagd, onrustig. Wil het liefst even helemaal niets, drie uur in bad hangen ofzo en daarna met mn breiwerk op de bank. Maar ik moet van alles enzo -O-
Nou om 7 uur haal ik wel :@. Dan weet ik van gekkigheid niet waar ik het moet zoeken van knellende kleding.
pi_156691682
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:09 schreef elamanilo het volgende:
Och Fien, dat is schrikken.. Ik duim voor je dat het allemaal goed zit :* en dat de nachtjes t/m maandag maar snel voorbij mogen gaan.
Dit Fien. :*.
pi_156691698
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:34 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou om 7 uur haal ik wel :@. Dan weet ik van gekkigheid niet waar ik het moet zoeken van knellende kleding.
Ik ga meer richting 8 uur 's ochtends ondertussen :+
knellende kleding idd. Hoewel ik wel zo'n setje beha-verlengers heb gekocht en dat was echt een verademing O+ Mn zwangerschapsbroeken zijn te groot geworden inmiddels, das ook knap :') dus echt knellen doet het niet. Het is meer dat gewoon alles op mn buik me teveel is ofzo.
:)
pi_156691825
Ik had 1 zwangerschapsjeans. Die heb ik buiten gegooid. Te strak. En nu zit alles me zo'n beetje te strak. Wat jurkjes gaan nog en twee van die heerlijke sport/jogging broeken. Maar om daar nou mee naar school te gaan, doe ik dan ook niet.
Heerlijk als ik straks weer gewoon uit de andere kleren uit mijn kast kan kiezen *O* zin in!
pi_156691901
Zodat ik thuis kom gaat m'n pyjamabroek aan hoor. Maar dat is niet-zwanger vaak ook :')

Hopelijk valt het allemaal mee Fien :*
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2015 @ 16:50:35 #125
70532 loveli
N
pi_156691902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:04 schreef Estrys het volgende:
Nou Sillie, dagje ziekenhuis dan maar. Gelukkig lijkt het mee te vallen.

Bleh, net de was opgehangen. Is er een papieren zakdoekje meegewassen :( overal witte pluisjes op m'n was. Fijn.
Het kan erger. Tip: panty meewassen.
www.forum.fok.nl/topic/2185854
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')