Opzich zag je toen nog weinig hoor, maar 't zat gewoon veel comfortabeler. En de positiejeans van tegenwoordig zien er hip uit, dus dat valt ook niemand op. En met wat wijde blousjes etc is er dan echt nog niks te zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:34 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh Fien sterkte!
Ik hoop toch echt dat ik langer dan 7 weken mijn normale broeken aan kan. Hoe moet ik het anders stil houden op het werk? Omg! Hihi
Broeken zijn sowieso overrated!quote:
Wat doe je voor werk dan? Met chemicaliën ofzo? Of in een bepaalde zorgsector?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Zoe_Hart het volgende:
Ik weet sowieso niet hoe lang ik het stil kan houden op mijn werk. Er zijn plekken waar ik als zwangere niet meer mag komen. Nu hoef ik op die plekken niet vaak te zijn, maar als het toch zou moeten binnen nu en een paar weken, dan is het toch vreemd als ik ineens weiger
Ik heb het trouwens wel aan de veiligheidsmanager verteld, om voor mezelf in ieder geval zeker te weten waar ik wel en niet mag komen. Hij heeft me goed voorgelicht en zou het voor zichzelf houden.
Whehehe. Ja om 6 uur savonds het liefst al in pyjama enzo.quote:
Ik loop voorlopig nog bij het ziekenhuis vanwege clomid, en vanwege de chromosoomafwijking. Daardoor hebben we sowieso kans van 1:3 op een miskraam. Ik zou morgen 6 weken zijn. Maar ik zit mezelf ook zo gek te maken met die testen weer sinds gisteren. Gisterochtend getest en toen was hij ook vrij licht, gistermiddag getest en toen weer donkerder, nu vanochtend weer heel licht. Ik weet het ik maak mezelf gek maar ik wil zo graag bevestiging.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:55 schreef L0t.. het volgende:
Fien hoe ver ben je nu? Rond de 7 weken zie je vaak dat testen veel lichter uitvallen. Weet niet precies hoe dat zit, iets met dat het hcg-gehalte zo hoog is dat de test het niet meer kan verwerken ofzo. Ik heb het met J ook gehad rond die termijn incl bloedverlies.
Hoop dat het bij jou ook allemaal goed zit, kun je bij je vk terecht?
Die eerste weken zijn sowieso heel spannend, en helemaal als je iets andere achtergrond en kansen hebt zoals jij. Ik test overigens 's ochtends lichter dan 's avonds.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik loop voorlopig nog bij het ziekenhuis vanwege clomid, en vanwege de chromosoomafwijking. Daardoor hebben we sowieso kans van 1:3 op een miskraam. Ik zou morgen 6 weken zijn. Maar ik zit mezelf ook zo gek te maken met die testen weer sinds gisteren. Gisterochtend getest en toen was hij ook vrij licht, gistermiddag getest en toen weer donkerder, nu vanochtend weer heel licht. Ik weet het ik maak mezelf gek maar ik wil zo graag bevestiging.
Ben nu nog niet aan het bloeden en af en toe hier en daar een krampje maar meer niet. Ik heb volgende week maandag een afspraak in het ziekenhuis voor de intake. Mocht het bloeden echt beginnen dan trek ik aan de bel. Mocht er niets gebeuren dan wacht ik gewoon af. Gelukkig krijgen we over 1 week de sleutel van ons huis dus dan zal de tijd iets sneller gaan. Wat een hel dit..
Wat naar Fien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:14 schreef Fien10 het volgende:
Even een ego post maar hier is het mis denk ik...
Roze afscheiding met een beetje bloed erbij. Had gisterenavond al een rot gevoel en vanochtend een test gedaan en die was ook veel lichter dan hij geweest is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind is hier gisteren weer opgemeten en supergemiddeld bevonden, yeah! Bloeddruk zit nu op de grens, maar met de hakken over de sloot toch geslaagd.![]()
Om 6 uur 's avondsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Ja om 6 uur savonds het liefst al in pyjama enzo.
Sillie, succes in het ziekenhuis vandaag.
Nou om 7 uur haal ik welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Om 6 uur 's avondsmeh...
Ik heb een beejte een baaldagje geloof ik. Ik voel me gejaagd, onrustig. Wil het liefst even helemaal niets, drie uur in bad hangen ofzo en daarna met mn breiwerk op de bank. Maar ik moet van alles enzo
Dit Fien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:09 schreef elamanilo het volgende:
Och Fien, dat is schrikken.. Ik duim voor je dat het allemaal goed ziten dat de nachtjes t/m maandag maar snel voorbij mogen gaan.
Ik ga meer richting 8 uur 's ochtends ondertussenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou om 7 uur haal ik wel. Dan weet ik van gekkigheid niet waar ik het moet zoeken van knellende kleding.
Het kan erger. Tip: panty meewassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:04 schreef Estrys het volgende:
Nou Sillie, dagje ziekenhuis dan maar. Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Bleh, net de was opgehangen. Is er een papieren zakdoekje meegewassenoveral witte pluisjes op m'n was. Fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |