Hehe ja, beetje welquote:
Ooh booh! Ik verheugde me al op een nieuw rafiki-style verhaal!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:42 schreef Limone het volgende:
Ken je die mop van die bevalling die wel ff heel snel zou gaan..?
Niks, noppes, nada. Geen wee te bekennen ook.
Je hebt ook nog geen roti gegeten! Hup, ga snel rotiplaten maken en een kip slachten!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Limone het volgende:
Nee, niet flink gebroken, maar het blijft wel gutsen. We vervelen ons wel een beetje
Dat klinkt heeeel bekend...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:42 schreef Limone het volgende:
Ken je die mop van die bevalling die wel ff heel snel zou gaan..?
Niks, noppes, nada. Geen wee te bekennen ook.
Ik heb afgelopen zaterdagmiddag positief getest en de dag erna een aanmeldingsformulier voor de VK ingevuld, werd maandag gebeld en had dus meteen al een afspraak. Ik was een beetje bang dat als ik langer zou wachten, ik geen voorkeurstijd meer aan kon gevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:30 schreef kniftyhooker het volgende:
ooohh tof Luna!
en jij moet nog 2 weekjes geduld hebben zoe!
Met hoeveel weken hebben jullie contact opgenomen met de VK? Rond de 6 weken of eerder al?
He nee Fien, wat ontzettend kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
Hier is het helaas duidelijk mis. Bloed, veel bloed al de hele dag. Kut maar t is niet anders. Mag ik het volgende topic uit de OP?
Limoen, als je nog niet bevallen bent, succes!
Hoop dat ik me hier snel weer mag melden.
He Fien wat rot! Sterkte!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
Hier is het helaas duidelijk mis. Bloed, veel bloed al de hele dag. Kut maar t is niet anders. Mag ik het volgende topic uit de OP?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
Neee, Fien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:15 schreef Fien10 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |