quote:Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
misschien denkt ie wel dat je altijd snel het bed induikt en is dat niet zijn ding.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
Mijn ex is ook normaal, dus niet eindelijk.
En euh, wat snap je niet? Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt. Nu krijg ik het gevoel dat hij mij niet leuk vindt, want het was een soort van afwijzing.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden
Slimme jongen weer..quote:maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.
Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?quote:Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..
Je snapt jezelf niet, denk ik..quote:Ik snap hem niet
Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
Hoi hoi
Ik heb advies van mannen nodig, want ik begrijp helemaal niets van jullie.
ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden
Ik ben al een hele poos, ook toen ik nog in een relatie zat, aan het flirten met een jongen van mijn studie. Al vanaf 2013.Het gaat hier om flirterige blikken als we elkaar toevallig tegenkwamen. Máár ik had een relatie en ik zocht er toen niet zoveel achter. We hebben elkaars nummer nooit gehad, kenden elkaar eigenlijk niet. Behalve van naam dan, hoewel ik niet zeker weet of hij mij van naam kende.
Precies drie weken geleden raakten we toevallig aan de praat en vroeg hij niet om m'n nummer, maar of ik met hem wilde drinken. Ik was nogal overrompeld, heb ja gezegd, nummer gegeven en sindsdien heel veel gesproken. Twee dagen daarna gedronken, gezellig, maar ik kon niet helemaal ontdekken of hij mij ook leuk vond. Of dat het vriendschappelijk is. Of dat ik super onzeker ben, maar hij heeft me tijdens die afspraak niet aangeraakt of een poging gedaan tot zoenen. Niet gezegd dat ik mooi/leuk/lief ben en dat doen jongens meestal. En ik durfde ook niet, want wilde niet opdringerig overkomen.
Die avond vroeg hij of ik aankomende week met hem meeging naar een lezing. Dat Klinkt saai, maar was voor ons interessant. En ook tijdens die afspraak weer geen toenadering, wel gezegd dat hij me mooi vindt en elkaar duizend keer aangekeken. Maar toch bleef de onzekerheid een beetje bij mij. Wel minder maar toch.. Ik kan altijd goed zien wat jongens "willen" en weet het ook altijd maar hij is anders en maakt onzeker. Of het komt doordat ik recentelijk ben gedumpt en onzeker ben geworden in de liefde. Of omdat ik hem exht leuk vind. Dunno.
Daarna weer afgesproken en weer geen lichamelijk contact en ik durfde het dus ook niet. Tot afgelopen vrijdag. Eindelijk wild gezoend en toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af. Terwijl ik wel merkte dat hij opgewonden was, maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.
Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..
Ik snap hem niet, maar ik wil ook niet meer polsen want dan kan ik weer opdringerig overkomen. Sindsdien hebben we trouwens ook maar weinig contact gehad, maar Wat betekent dit? Drie weken lang superleuk contact maar 0,0 intimiteit.. Ik vind t raar of ik ben altijd te snel met dit soort dingen
Seks, om je even te corrigerenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij wil je gewoon niet de indruk geven dat het hem alleen om de sex gaat.
dan vooral niet aan hem vragen idd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:13 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik wil hem niet laten afknappen dus ik ga dit echt niet weer oprakelen. Alleen het is raar dat hij niet weer om n afspraak heeft gevraagd dus wellicht is ie afgeknapt op iets..
Ik haat de onzekerheid
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Slimme jongen weer..
[..]
Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?
[..]
Je snapt jezelf niet, denk ik..
Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.
Seks?
Relatie?
Wat ik ook niet begrijp is wat jij denkt dat hij wil van jou.
Seks?
Relatie?
Lijkt me best belangrijk om te melden.
Of het kan natuurlijk dat iets anders speelt waar je niet bekend mee bent. Voor hetzelfde geld is hij nog wel maagd en is dit een big deal voor hem, meer dan voor jou. Dan is het fijn om zoiets eerst te bespreken samen.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef Fotolijstjes het volgende:
Instabiel, dat ben ik sinds ik ben gedumpt.
Dat lijkt me een serieuze kwestie om je op te richten, alvorens je een ander mogelijk pijn doet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het niet
Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
dan vooral niet aan hem vragen idd.
vrouwenlogica.
Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:37 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?
Ik wil dit liever niet verpesten, vandaar dat ik twijfel wat slim is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.
Zou het? Ik denk als je als maagd een dame zover krijgt dat ze zich uitkleed je het gewoon laat gaan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:43 schreef Belgosome het volgende:
Die jongen is nog maagd en raakte in paniek.
Even teruglezen, dat lijkt namelijk zo een beetje het belangrijkste..quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.
Maar het gaat je niet om de complimenten nee..quote:Hij is ook niet zo vrij met complimentjes, dus dan kan ik net zo goed ingaan op anderen. Hij is echt leuk.
Zou je dan niet eens eerst met je eigen shizzle bezighouden in plaats van te doen alsof hij degene is die raar doet..quote:Ik snap mezelf niet, dat klopt helemaal..
Je klinkt alsof je ervaring hebt? Waar vind je die dames?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ts en die onzekerheid van haar. Direct op haar rug voor iedereen die 2 lieve woordjes tegen haar zegt om bevestiging te krijgen.![]()
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
Amen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.
Vrouwen...
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.
Vrouwen...
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt.
Dit, wat een alpha.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:09 schreef PeterGliffin het volgende:
Deze jongen Is gewoon een baas. Hij heeft je zover gekregen dat je er bijna om gaat smeken.
Veel te zwaar. Lighten up, joh.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik wil dit niet verpesten en lig zeker niet bij iedereen in bed na een paar lieve woordjes.
Ik heb best lang nagedacht (hallo 16-jarige) maar ga ongeveer zoiets sturen:
Ik vroeg me af of je nog een keertje wil afspreken? Ons afscheid vrijdag verliep nogal raar en het voelt allemaal best vreemd. We hebben elkaar sindsdien ook niet echt meer uitgebreid gesproken, terwijl ik je heel erg leuk vind.
Maar ben bang dat het te opdringerig overkomt... Ik ben echt niet weggelegd voor daten
Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar makenquote:
Dan kun je dat altijd nog doen tijdens een date, mocht je dat dan nog specifiek willen. In een berichtje zetten is echt too much.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar maken
Waarom zeg je niet: "ik vond het erg gezellig, wanneer kun je weer afspreken? "quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vroeg me af of je nog een keertje wil afspreken? Ons afscheid vrijdag verliep nogal raar en het voelt allemaal best vreemd. We hebben elkaar sindsdien ook niet echt meer uitgebreid gesproken, terwijl ik je heel erg leuk vind.
Maar ben bang dat het te opdringerig overkomt... Ik ben echt niet weggelegd voor daten
Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar maken
Misbruik? En welke kans is er precies verkeken?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.
Moet ze wachten tot de sterren goed staan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:16 schreef bombmannl het volgende:
Dat jij nou je doos voor het minste of geringste open zet wil niet zeggen dat elke jongen zo is.
Och. Dat oefenen is toch niet raar? Onderhand heb ik al vier afwijzingen verzameld en ben toch ook maar eens gaan nadenken of ik niet eens moet gaan oefenen met flirten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Westerling het volgende:
Ik zou niet uitsluiten dat deze jongen hier gewoon bar weinig ervaring mee heeft. Ik liep ook ooit een eindje achter op dit gebied, en was toen ook aan de slag met een meid. Die moet vrij exact hebben ervaren wat jij hier beschrijft. Echt precies dat. Op dat ex-verhaal na dan, maar dat vind ik maar een raar verhaal.
Van mij zou je destijds ook niet verwacht hebben dat ik nooit gezoend had/ seks gehad had. Toen in een keer bleek er wederzijdse interesse te zijn met echt een hele leuke meid, maar ging ik net zo (halfbakken) te werk als deze vent; alles veel te langzaam en te weinig initiatief. (Daardoor liep t fout en daar was ik zo ziek van dat ik goed ben gaan oefenen op mensen waar ik niet verliefd op was, maar dat terzijde.)
Ik zou er bijna wat om durven te verwedden dat dit aan de hand is.
Wat je eraan kunt doen weet ik niet zo heel goed, zou t m maar niet op de man af vragen, misschien subtiel ofzo. In ieder geval niet te hard op afknappen, dat zou zonde zijn.
Oh ik heb t daarna heel snel allemaal dubbel en dwars ingehaald. Die meid was eigenlijk de enige waar ik echt faalde, en juist dat was echt een wereldmeid. Maarja, ik moest een keer wakker wordenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Och. Dat oefenen is toch niet raar? Onderhand heb ik al vier afwijzingen verzameld en ben toch ook maar eens gaan nadenken of ik niet eens moet gaan oefenen met flirten.
Bij de eerste dates meteen al complimenten strooien, dat is ook niet okéquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.
Hij is ook niet zo vrij met complimentjes, dus dan kan ik net zo goed ingaan op anderen. Hij is echt leuk.
Ik snap mezelf niet, dat klopt helemaal..
Tja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
Bweh. Ik heb hem gisteravond een bericht gestuurd dat ik het contact sinds vrijdag minder vind. En dat het jammer is, dat het niet m'n bedoeling was om opdringerig te zijn of iets dergelijks. Hij heeft het gelezen maar geen antwoord gegeven.
Wie weet is dat ook te zwaar, maar het moet toch gezegd worden. Ben opgelucht dat ik het heb aangegeven, maar erg jammer dat hij nog niet heeft gereageerd.
Haha dit. Vrouwen lijken te denken dat mannen altijd wel zin hebben in seks. Wanneer we het een keer niet zijn vanwege welke legitieme reden dan ook, dan maken ze er een gigantisch drama van.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen...
En zie daar als man dan maar eens de logica van te vinden en de juiste dingen op het juiste moment te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen...
Misbruik? Als beide willen? What? Verder geloof ik wel dat hij baalt en spijt heeft. Vrij herkenbaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:54 schreef Gijlebeer het volgende:
@Fotolijstjes: beantwoord even mijn andere dm's, om te checken of ik de man uit de OP ben.
Lijkt me niet met zo'n username? Anders had je haar toch al lang gedopt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:54 schreef Gijlebeer het volgende:
@Fotolijstjes: beantwoord even mijn andere dm's, om te checken of ik de man uit de OP ben.
Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:46 schreef DuTank het volgende:
Lijkt me niet met zo'n username? Anders had je haar toch al lang gedopt?
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:50 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.
En hij had het ook gewoon bij het rechte eind. TS voelt zich kut omdat ze is gedumpt en wil bevestiging. En, net als in haar laatste relatie, is ze alweer hard bezig een onaantrekkelijk beeld van zichzelf te schetsen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ook
En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:50 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.
Als het pure lust is, ja natuurlijk. Wat dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees?
Dus bij lust komt direct disrespect kijken bij jou?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het pure lust is, ja natuurlijk. Wat dan?
Pure lust om je ding te doen of pure lust om dingen met die persoon te doen. Ik denk dat er wel verschil in zit en je heus wel geil ende respectvol kan zijn. Maar goed, inb4 dat ik tieten heb en het dus wel bij het verkeerde eind zal hebben..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Respect is een breed begrip he. Bij liefde komt een ander soort respect kijken (haar niet meteen doppen) dan bij lust.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dus bij lust komt direct disrespect kijken bij jou?
Dat is bijzonder.
Ook al mogen dm's niet publiek worden gemaakt, ik heb vernomen via dm dat ik niet de man uit de OP ben, ook al zijn er enkele overeenkomstige kenmerken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:29 schreef Myrr het volgende:
Maare, Gijlmeneer en Fotomeisje, laten jullie wel even de uitslag weten?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees?
Mee eens wat DuTank schrijft. Sorry off-topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
Is niet echt offtopic toch? Het is namelijk een zeer plausibele verklaring voor het probleem van TS.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:46 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Ook al mogen dm's niet publiek worden gemaakt, ik heb vernomen via dm dat ik niet de man uit de OP ben, ook al zijn er enkele overeenkomstige kenmerken.
[..]
[..]
Mee eens wat DuTank schrijft. Sorry off-topic.
Als je nu even leest wat je quote ... Kunnen we die zijlijn ook parkeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:49 schreef DuTank het volgende:
Alleen wij zijn allen nu heel erg benieuwd of jij de kerel in kwestie bent
Zo, dat was inderdaad heel scheel van me. Anticlimaxquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je nu even leest wat je quote ... Kunnen we die zijlijn ook parkeren.
Wat een onzin zeg. Wat heeft respect nu weer met seks te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ook
Dit jah. Als een meid zich uitkleedt en je slaat af ben je gewoon hommo. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Wat heeft respect nu weer met seks te maken.
Ik zou het ergens in de verte nog kunnen begrijpen dat een man dan minder aanstalten maakt om seks te hebben, maar als een zich ''min of meer uitkleedt'' (quote uit OP) ga je toch niet afslaan uit respect. Wat is dat voor gekkigheid.
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik snap echt wel dat een man dan de boot afhoudt en het rustig aan wilt doen. Daar is echt niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik zou het ergens in de verte nog kunnen begrijpen dat een man dan minder aanstalten maakt om seks te hebben, maar als een zich ''min of meer uitkleedt'' (quote uit OP) ga je toch niet afslaan uit respect. Wat is dat voor gekkigheid.
Uit respect dat iemand uit verdriet en ongemak zich in iets stort waar ze niet dezelfde intenties als deze date heeft misschien? Uit zelfrespect dat hij iets op wil bouwenen en niet na jaren flirten tijdens haar vorige relatie, gevolgd door nog twee dategegadigden, nu hetzelfde pad zal vergaan omdat zij niet klaar is voor de serieusheid die hij misschien wel voor ogen heeft?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik moest hier stiekem wel om gniffelen. Ik zie je al helemaal voor me met je shirt half over je hoofd terwijl hij opeens niet meer thuis geeft.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af.
Nja sowieso is dat hele ex-verhaal komt alleen maar voor omdat hij denkt dat zij nog met haar ex in dr maag zit. Of dat echt aan de hand is, is dus maar de vraag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Uit respect dat iemand uit verdriet en ongemak zich in iets stort waar ze niet dezelfde intenties als deze date heeft misschien? Uit zelfrespect dat hij iets op wil bouwenen en niet na jaren flirten tijdens haar vorige relatie, gevolgd door nog twee dategegadigden, nu hetzelfde pad zal vergaan omdat zij niet klaar is voor de serieusheid die hij misschien wel voor ogen heeft?
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik moest hier stiekem wel om gniffelen. Ik zie je al helemaal voor me met je shirt half over je hoofd terwijl hij opeens niet meer thuis geeft.
Maargoed, misschien iets te hard van stapel gelopen? Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je als vrouw niet dergelijke initiatieven behoort te nemen, maar het klinkt een beetje alsof jouw focus wat te veel op seks/fysiek contact lag. Ik zou zeggen wacht rustig zijn berichtje af (ik vermoed dat je die inmiddels hebt aangezien je laatste post om half acht vanmorgen was) en wees iets terughoudender/afwachtender bij de volgende date. Niet alle mannen kunnen dit soort vrouwelijke assertiviteit handelen
Gezien wat ze post in dit topic en d'r pohi, lijkt het me redelijk evident eerder..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja sowieso is dat hele ex-verhaal komt alleen maar voor omdat hij denkt dat zij nog met haar ex in dr maag zit. Of dat echt aan de hand is, is dus maar de vraag.
Dat ze niet doordendert in het bevestiging zoeken? Om te kijken of zij wel voor hem gaat en niet omdat hij op dat moment er is zeg maar?quote:En als er verschil in intenties is, hoe gaat dan het afhouden van seks dat verhelpen? Ja, als zijn intentie gewoon geen seks is. Maar dan zou ie dat wel gewoon zeggen.
Zonder seks, als dan zoekt ze daar wel een ander voor als het nu niet is, dan maar helemaal niet. Lijkt me ook een bevestiging op een bepaald beeld. Niet iedereen is van de doesn't matter; had sex..quote:Die twee andere dategegadigden had ik even gemist. Zelfrespect als in dat je niet in een heel rijtje terecht wil komen? Dan zit je nog steeds in dat rijtje, alleen dan zonder seks.
Was als in verleden tijd, misschien mikt hij wel op een toekomst? Als ze klaar is met het verleden, om hier in het heden met hem serieus te gaan doen. Dat hij niet de rekening krijgt van haar verwerkingsproces enzo.quote:Ik snap het punt op zich wel dat het naar is om een rebound te zijn, alleen heeft dat naar mijn idee vooral met je gevoelens te maken en niet met of je al dan niet seks hebt gehad. Ik bedoel dus; wat is nu het verschil als je rebound was maar geen seks hebt gehad? Is dat minder erg?
Nou ja, als je toch al jaren aan het flirten bent, ze single is en ze na twee anderen klaar zou zijn, dan snap ik hem ook wel dat ie even wil peilen hoe of wat..quote:Lijkt me vooral een heel ineffectieve tactiek om te voorkomen dat je een rebound van haar wordt. Je wordt namelijk in het gros van de gevallen helemaal niks van haar. Kan ook je doel zijn maar dan had je net zo goed weg kunnen blijven.
Weet je voor volgende x iig dat als hij geen seks wil ondanks jouw initiatief dat het een lafaard is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.
Hij heeft nog steeds niets geantwoord maar is wel online geweest, dus hij heeft er schijnbaar geen zin in want ik denk niet dat ik antwoord terug krijg. Een beetje laf van hem om niks meer te laten horen maar zo zijn sommige mensen blijkbaar.
Dat vind ik ook tamelijk sneu.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.
Hij heeft nog steeds niets geantwoord maar is wel online geweest, dus hij heeft er schijnbaar geen zin in want ik denk niet dat ik antwoord terug krijg. Een beetje laf van hem om niks meer te laten horen maar zo zijn sommige mensen blijkbaar.
Dus nu is het wachten op het ongemakkelijke fysieke contactmoment op de uni?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Misschien ga je te snel voor m?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Misschien is het voor hem ook niet zo een pretje..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja, het kan vast niet zijn dat hij een drukke dag heeft en even na moet denken over wat terug te zeggen op je mededeling ofzo..quote:Hij heeft nog steeds niets geantwoord maar is wel online geweest, dus hij heeft er schijnbaar geen zin in want ik denk niet dat ik antwoord terug krijg. Een beetje laf van hem om niks meer te laten horen maar zo zijn sommige mensen blijkbaar.
Stommerd! Had hem gewoon gevraagd om een nieuwe date. Je maakt het veel te zwaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
Bweh. Ik heb hem gisteravond een bericht gestuurd dat ik het contact sinds vrijdag minder vind. En dat het jammer is, dat het niet m'n bedoeling was om opdringerig te zijn of iets dergelijks. Hij heeft het gelezen maar geen antwoord gegeven.
Wie weet is dat ook te zwaar, maar het moet toch gezegd worden. Ben opgelucht dat ik het heb aangegeven, maar erg jammer dat hij nog niet heeft gereageerd.
Ik had een zinnetje over het hoofd gezien in de OP inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gezien wat ze post in dit topic en d'r pohi, lijkt het me redelijk evident eerder..
Dit is precies wat ik bedoel. Als ze bevestiging aan het zoeken is en dergelijken, gaat dat gewoon gebeuren. Desnoods met een ander. Daar kun je prima vrede mee hebben, maar dan ga je niet daten op dat moment lijkt mij.quote:[..]
Dat ze niet doordendert in het bevestiging zoeken? Om te kijken of zij wel voor hem gaat en niet omdat hij op dat moment er is zeg maar?
[..]
Zonder seks, als dan zoekt ze daar wel een ander voor als het nu niet is, dan maar helemaal niet. Lijkt me ook een bevestiging op een bepaald beeld. Niet iedereen is van de doesn't matter; had sex..
Ja, was als in verleden tijd. De kaarten zijn geschud, althans het wel of niet hebben van seks gaat er geen invloed op hebben. Het moet nog blijken of je rebound was of serieus. En dan op dat moment: wat is nu het verschil als je rebound was maar geen seks hebt gehad? Is dat minder erg?quote:[..]
Was als in verleden tijd, misschien mikt hij wel op een toekomst? Als ze klaar is met het verleden, om hier in het heden met hem serieus te gaan doen. Dat hij niet de rekening krijgt van haar verwerkingsproces enzo.
Ik zal vast wederom ergens overheen hebben gelezen, maar ik zie die twee anderen nergens voorbij komen.quote:[..]
Nou ja, als je toch al jaren aan het flirten bent, ze single is en ze na twee anderen klaar zou zijn, dan snap ik hem ook wel dat ie even wil peilen hoe of wat..
Dit dus.. hoe wil je een nog grotere sticker op je voorhoofd plaatsen "ik ben labiel" met zo'n stukje tekst. Dat schrikt elke kerel af. Dat van de 'mislukte seks' is nog te overkomen, maar zo'n labiel stukje tekst niet meer. Je hebt het nu zelf verprutstquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Stommerd! Had hem gewoon gevraagd om een nieuwe date. Je maakt het veel te zwaar.
Waarom hij niet méér wou die avond, daar kun je alleen maar over speculeren. Kan heel goed een kwestie van onzekerheid zijn geweest, zoals een andere user al zei maar dat wordt in de loop van de tijd wel duidelijk. Nu zitten piekeren heeft niet veel zin.
Ehm, hoe moet hij anders erachter komen hoe de zaken ervoor staan? Of ze linksom of rechtsom iets met iemand wil doen, hoeft het niet aantrekkelijker te maken om dan nu maar diegene te zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Als ze bevestiging aan het zoeken is en dergelijken, gaat dat gewoon gebeuren. Desnoods met een ander. Daar kun je prima vrede mee hebben, maar dan ga je niet daten op dat moment lijkt mij.
Ook al zou jouw idee universeel toepasbaar blijken, deze gozer ziet het kennelijk iets anders en handelt daar naar..quote:Nu is t natuurlijk doesn't matter; kissed.
Naar mijn idee schaadt seks hebben zijn kansen op iets serieus' niet, dus is dat geen reden om geen seks te hebben.
Misschien juist nog een reden om geen seks te hebben, als het toch geen invloed heeft. Misschien wil hij juist wel dat verschil maken. Wel of geen seks hoeft dan geen verschil te maken in dat al dan niet een rebound zijn, maar voor sommigen ligt daar gevoelsmatig wel degelijk een verschil in omdat seks als een stapje verder ervaren kan worden. Iets wat je doet omdat je elkaar leuk vindt en niet omdat je je kut voelt en dan maar een andere vent wil. Of je voor de een wel of geen rebound bent, ligt voor de ander nog steeds een keuze om daar al dan niet aan mee te willen werken. Dus ja, voor sommigen is dat kennelijk minder erg ja..quote:[..]
Ja, was als in verleden tijd. De kaarten zijn geschud, althans het wel of niet hebben van seks gaat er geen invloed op hebben. Het moet nog blijken of je rebound was of serieus. En dan op dat moment: wat is nu het verschil als je rebound was maar geen seks hebt gehad? Is dat minder erg?
quote:[..]
Ik zal vast wederom ergens overheen hebben gelezen, maar ik zie die twee anderen nergens voorbij komen.
Op zich allemaal begrijpelijk dat je geen rebound wil zijn, maar dan moet je gewoon wegblijven en niet gaan daten zonder seks als zij dat wel wil.
Heeft TS dan duidelijk gemaakt dat ze seks wil voor het moment supreme van uitkleden? Ze was zo onzeker, kon hem niet lezen en durfde niet zoveel initiatief te nemen staat er in de OP. Waarom wil hij wachten, omdat hij bang is dat ze nog met d'r ex zit als dit alleen een potje neuken zou zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
Terwijl ik wel merkte dat hij opgewonden was, maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.
Mee eens. Dan laat je haar een tijdje links liggen. Maar ga je er niet mee daten. Dat is dan toch een soort van zelfkastijdingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ehm, hoe moet hij anders erachter komen hoe de zaken ervoor staan? Of ze linksom of rechtsom iets met iemand wil doen, hoeft het niet aantrekkelijker te maken om dan nu maar diegene te zijn.
Dat is dus de vraag die in dit topic beantwoord moet worden. Of dat echt zo is, of dat hij dat alleen zegt. Anders was het een compleet non-topic.quote:[..]
Ook al zou jouw idee universeel toepasbaar blijken, deze gozer ziet het kennelijk iets anders en handelt daar naar..
Zelden dat ik me ergens echt niet in kan inleven, maar dit kan ik me echt niet voorstellen. Maargoed.quote:[..]
Misschien juist nog een reden om geen seks te hebben, als het toch geen invloed heeft. Misschien wil hij juist wel dat verschil maken. Wel of geen seks hoeft dan geen verschil te maken in dat al dan niet een rebound zijn, maar voor sommigen ligt daar gevoelsmatig wel degelijk een verschil in omdat seks als een stapje verder ervaren kan worden. Iets wat je doet omdat je elkaar leuk vindt en niet omdat je je kut voelt en dan maar een andere vent wil. Of je voor de een wel of geen rebound bent, ligt voor de ander nog steeds een keuze om daar al dan niet aan mee te willen werken. Dus ja, voor sommigen is dat kennelijk minder erg ja..
Ik had de volgorde van de dates in verkeerde volgorde, dacht dat ze daarna nog hadden gedatet. Ben bepaald niet in topvorm met lezen vandaag :p .quote:[..]
[..]
Heeft TS dan duidelijk gemaakt dat ze seks wil voor het moment supreme van uitkleden? Ze was zo onzeker, kon hem niet lezen en durfde niet zoveel initiatief te nemen staat er in de OP. Waarom wil hij wachten, omdat hij bang is dat ze nog met d'r ex zit als dit alleen een potje neuken zou zijn?
Net als na je vorige topic, nu weer: trek er lering uit, jij bent de constante factor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nog geen antwoord gekregen, dus kan wel een conclusie trekkenTop, ik ben ook eens afgewezen.
Sommige? Mwoaaah zeg gerust 80%quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Je doet exact datgene wat je hier door zowat iedereen wordt afgeraden. Net als dat je zo koppig je zin doordreef in je topic over je ex-vriend. Met wederom een negatief resultaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik weet niet wat ik nu fout heb gedaan, dus wat ik fout heb gedaan. Te opdringerig wellicht, hoewel ik dat eigenlijk ook niet reëel vind aangezien hij degene was die contact zocht.
Boeiend, je bent gewoon nog niet vaak genoeg afgewezen om eens in te zien dat het gewoon nooit aan jezelf ligt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik weet niet wat ik nu fout heb gedaan, dus wat ik fout heb gedaan. Te opdringerig wellicht, hoewel ik dat eigenlijk ook niet reëel vind aangezien hij degene was die contact zocht.
Het ligt niet aan mij, maar hij is gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Boeiend, je bent gewoon nog niet vaak genoeg afgewezen om eens in te zien dat het gewoon nooit aan jezelf ligt.
Tjah je zit er wel echt mee hč, maak het nou maar gewoon nog 20x mee dan heb je er geen last meer van en begrijp je dat deze shit gewoon gebeurt. De reden maakt geen flikker uit, je kunt er toch geen voordeel meer uit halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij, maar hij is gewoon een sukkel.
Ofzooooo.![]()
Hoeveel % doet dat nou echt? Even eerlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:33 schreef KnalPoenani het volgende:
Een reactie (al is het een afwijzing) is wel het minste wat hij had kunnen doen!
Uiteraard zit ik ermee. Het is niet netjes afgesloten op deze manier. Ik schaam me nu en hij neemt niet eens de moeite om te zeggen waarom hij blijkbaar geen contact meer wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah je zit er wel echt mee hč, maak het nou maar gewoon nog 20x mee dan heb je er geen last meer van en begrijp je dat deze shit gewoon gebeurt. De reden maakt geen flikker uit, je kunt er toch geen voordeel meer uit halen.
Het is inderdaad niet netjes van hem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik ermee. Het is niet netjes afgesloten op deze manier. Ik schaam me nu en hij neemt niet eens de moeite om te zeggen waarom hij blijkbaar geen contact meer wil.
Goed voor m'n zelfvertrouwen hoor.
Maar oke, ik ben met een vriendin dus ik ga ff gezellig doen
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik ermee. Het is niet netjes afgesloten op deze manier. Ik schaam me nu en hij neemt niet eens de moeite om te zeggen waarom hij blijkbaar geen contact meer wil.
Goed voor m'n zelfvertrouwen hoor.
Maar oke, ik ben met een vriendin dus ik ga ff gezellig doen
Mij heb je er niet mee. Jezelf wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ben inderdaad eigenwijs. Sorry.
doe jezelf (en ons) een plezier en neem tijd voor jezelf. even goed in de spiegel kijken, enzo. misschien leer je er wat van, is dit allemaal niet voor niets geweest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ben inderdaad eigenwijs. Sorry.
Ik vraag mezelf af wat ik in deze situatie fout heb gedaan, maar ik weet het serieus niet. Behalve dat ik te overdreven was met mijn berichtje misschien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:38 schreef perro. het volgende:
[..]
doe jezelf (en ons) een plezier en neem tijd voor jezelf. even goed in de spiegel kijken, enzo. misschien leer je er wat van, is dit allemaal niet voor niets geweest.
Klopt, maar toen ik na ging denken leek het mij niet verkeerd om gewoon mijn excuses aan te bieden voor m'n actie van vrijdag, nl. dat ik vrij direct was dat ik op seks aanstuurde. En hij daar blijkbaar niet op zat te wachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee. Jezelf wel.
Ik weet niet hoe je "in het echt" bent, maar je komt erg hebberig over. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen meisjes die zo zijn. Je had jezelf meer verleidelijker kunnen gedragen. Zorg ervoor dat hij jou wil en iets voor je over wil hebben en doe pas iets initiems als je weet dat hij om je geeft. Dat is supermoeilijk, dat is namelijk precies dezelfde steen waar ik zelf ook altijd weer tegen aan bots. Maar het is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf af wat ik in deze situatie fout heb gedaan, maar ik weet het serieus niet. Behalve dat ik te overdreven was met mijn berichtje misschien.
Ik zou zeggen, maak je niet te veel druk. Of ben je helemaal verliefd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:14 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik na ging denken leek het mij niet verkeerd om gewoon mijn excuses aan te bieden voor m'n actie van vrijdag, nl. dat ik vrij direct was dat ik op seks aanstuurde. En hij daar blijkbaar niet op zat te wachten.
Ik ben niet superverliefd maar vind hem leuk. Maar druk maken heeft inderdaad geen enkele zin, ik ben benieuwd of ik nog een berichtje krijg en anders is het lullig maar helaas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak je niet te veel druk. Of ben je helemaal verliefd?
Als hij niet verder wilde omdat hij zuch onzeker voelde, heeft je ietwat zware berichtje niet geholpen. Weglopen is dan de makkelijkste optie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
Verder, als vrouw is het over het algemeen makkelijker versieren dan als manquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik ben niet superverliefd maar vind hem leuk. Maar druk maken heeft inderdaad geen enkele zin, ik ben benieuwd of ik nog een berichtje krijg en anders is het lullig maar helaas.
Bedankt voor deze hartverwarmende reactie, ik ga ermee aan de slag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Steef121 het volgende:
Hij vindt je niet aantrekkelijk genoeg.
Een rationele denkwijze verwachten bij TSquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als hij niet verder wilde omdat hij zuch onzeker voelde, heeft je ietwat zware berichtje niet geholpen. Weglopen is dan de makkelijkste optie.
Ik heb het expres niet dramatisch gebracht. Hij is afgeknapt. Vrijdag, maar waarom dat is kom ik niet achter gok ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:37 schreef madeliefff het volgende:
aangezien het zolang duurde voordat hij je zoende lijkt me dat hij wel van het rustig aan doen is... dit of omdat hij iemand niet gelijk leuk vind en dit tijd nodig heeft of omdat hij wat verlegen is. In beide gevallen moet je er dus niet zo op springen gelijk lol. Alhoewel ik het sws nogal snel vind om gelijk na de eerste keer zoenen seks te hebben maar goed er zijn genoeg mensen die dat doen.
Maar ik vind het wat overdreven als hij er dan gelijk op af zou knappen. Als dat zo is en je niks meer van hem hoort denk ik dat hij je sws al niet leuk genoeg vond of hij gewoon te onzeker is.
en aangeven dat je ergens mee zit is niet erg verder maar ik heb zo het idee dat je het gelijk op een hele dramatische manier doet, zo kom je hier ook over namelijk.
Werd tijd, bonne chance.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Bedankt voor deze hartverwarmende reactie, ik ga ermee aan de slag.
Oh really? Je bent aan het rebounden, ontkent dat en dan is deze kerel die daar door heen prikt de lul in dit verhaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
Het is niet netjes afgesloten op deze manier.
Waarom zo venijnig tegen TS?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een rationele denkwijze verwachten bij TS
Dit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:09 schreef PeterGliffin het volgende:
Deze jongen Is gewoon een baas. Hij heeft je zover gekregen dat je er bijna om gaat smeken.
O nee joh? Goed dat je het aangeeft. Daar hebben mannen over het algemeen namelijk helemaaal geen ervaring mee - met een vrouw die om wat voor reden dan ook geen zin heeft. En trouwens, veel vrouwen kennen dat ook niet bij mannen. Ik denk dat je de enige bent. Wat uniek. Begrijpelijk dat dit enorme impact heeft. Toch fijn dat je bereid bent dit novum in de menselijke interactie online te delen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
"En wat voor berichten.." Is dat positief of negatief?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou hij heeft berichtjes gestuurd! En wat voor berichten. Ben blij dat ik hem nu al op deze manier leer kennen
En wat was de algemene strekking van die berichten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou hij heeft berichtjes gestuurd! En wat voor berichten. Ben blij dat ik hem nu al op deze manier leer kennen
Als ik je post zo interpreter heb je precies wat je wiltquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt wel boos op mij, maar kan echt niks met mensen die achteraf pas zeggen waar ze mee zitten. Dus dan jammer maar zijn we niet voor elkaar gemaaktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Haha, dat vermoeden had ik al.![]()
Maar hoe reageert hij? Is hij boos dat je hem alleen maar voor z'n piemel wilde gebruiken?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou, hij gaat niet echt in de aanval. Hij heeft gewoon hetzelfde beeld van jou, als de meesten hier op FOK van jou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik kan weinig respect hebben voor iemand die gewoon niets meer laat horen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:02 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm had ik het toch goed ingeschat dat hij geen neukertje wilt maar alleen een relatie. Respect voor die gast wel
Kom op, zat amper een dag vertraging inquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Nou ik kan weinig respect hebben voor iemand die gewoon niets meer laat horen.
Als je geen contact meer wil kan je het ook gewoon fatsoenlijk zeggen.
En hij kan niks met mokkeltjes die gewoon asap een piemel willen om maar niet aan anderen te hoeven denken. Prima toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hij lijkt wel boos op mij, maar kan echt niks met mensen die achteraf pas zeggen waar ze mee zitten. Dus dan jammer maar zijn we niet voor elkaar gemaakt
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:02 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm had ik het toch goed ingeschat dat hij geen neukertje wilt maar alleen een relatie. Respect voor die gast wel
TS je maakt je zelf volstrekt belachelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:05 schreef netchip het volgende:
[..]
Nou, hij gaat niet echt in de aanval. Hij heeft gewoon hetzelfde beeld van jou, als de meesten hier op FOK van jou hebben.
Hier ook dan weer mee eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje te passief agressief om eerst een paar dagen niets te laten horen en dan het onderstaande, het lijkt wel een wijf.![]()
"Ik heb geen behoefte aan contact met jou. Heb vernomen dat je vorige week nog in bed lag met een ander. Je bent onzeker, je zoekt te veel aandacht en daar heb ik geen zin in. Werk aan je issues".
Ik zou er respect voor hebben als hij dit op een normale manier brengt ipv proberen iemand de grond in te stampen omdat ze niet voldoet aan zijn relatie criteria.
Als zij geen bericht had gestuurd zou er waarschijnlijk helemaal geen contact meer zijn geweest. Treurigheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:11 schreef Norrage het volgende:
Wat een heerlijk topic, al die topics van fotolijstjes![]()
![]()
[..]
Kom op, zat amper een dag vertraging in
Dit is wel echt om je kapot te lachen. Waar heeft hij niks over te zeggen? Met wie je in bed ligt? Klopt. Maar hij mag er natuurlijk gerust conclusies uit trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was benieuwd wat voor brute belediging hij had gestuurd dat jij hem ineens een sukkel vond. Als dit de reden daarvan is, heb je wel echt een plaat voor je kop.
Vind ik nou ook. En kom op zeg, prima dat hij het allemaal vindt. Maar hij had het gerust op een veel normalere manier kunnen brengen. Deze toon slaat nergens op, we spreken elkaar drie weken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dit is wel echt om je kapot te lachen. Waar heeft hij niks over te zeggen? Met wie je in bed ligt? Klopt. Maar hij mag er natuurlijk gerust conclusies uit trekken.
Ik was benieuwd wat voor brute belediging hij had gestuurd dat jij hem ineens een sukkel vond. Als dit de reden daarvan is, heb je wel echt een plaat voor je kop.
Je begrijpt me verkeerd. Jij hebt een plaat voor je kop. Hij zegt gewoon precies wat er volgens hem fout is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. En kom op zeg, prima dat hij het allemaal vindt. Maar hij had het gerust op een veel normalere manier kunnen brengen. Deze toon slaat nergens op, we spreken elkaar drie weken.
Jij begrijpt mij verkeerd. Hij is een sukkel door de manier waarop hij het brengt. Hij mag vinden wat hij wil, maar als hij het op een normale manier had gebracht had ik het heel anders opgepakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Jij hebt een plaat voor je kop. Hij zegt gewoon precies wat er volgens hem fout is.
En daardoor is ie voor jou ineens een sukkel geworden. Beetje raar, of niet?
Stel je aan zegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij verkeerd. Hij is een sukkel door de manier waarop hij het brengt. Hij mag vinden wat hij wil, maar als hij het op een normale manier had gebracht had ik het heel anders opgepakt.
Het is vooral je eigen probleem als je dingen niet goed oppakt omdat het niet op een volgens jou goede manier wordt gebracht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij verkeerd. Hij is een sukkel door de manier waarop hij het brengt. Hij mag vinden wat hij wil, maar als hij het op een normale manier had gebracht had ik het heel anders opgepakt.
Is het verboden om af te knappen op het seksgedrag van een vrouw? Volgens mij niet, dus hij doet niets verkeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Niet-zo-verkapte slutshaming.2
Serieus zeg, alsof er niets is aan te merken op de manier waarop die gast dit aanpakt. Nee, dit keer is het een vrouw die te snel het bed in wil duiken, de vuige slet! Hulde aan de man die dit doorziet en haar op haar plek zet.
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje te passief agressief om eerst een paar dagen niets te laten horen en dan het onderstaande, het lijkt wel een wijf.![]()
"Ik heb geen behoefte aan contact met jou. Heb vernomen dat je vorige week nog in bed lag met een ander. Je bent onzeker, je zoekt te veel aandacht en daar heb ik geen zin in. Werk aan je issues".
Ik zou er respect voor hebben als hij dit op een normale manier brengt ipv proberen iemand de grond in te stampen omdat ze niet voldoet aan zijn relatie criteria.
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:29 schreef Westerling het volgende:
[..]
Is het verboden om af te knappen op het seksgedrag van een vrouw? Volgens mij niet, dus hij doet niets verkeerd.
Ik ben absoluut niet boos.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:26 schreef K44S het volgende:
Jup, nooit gedacht dat de iet-wat vrouwelijke vorm van Deezer zou bestaan:
De jongen de schuld geven (goed, hij had het iets wat anders kunnen brengen) dat hij niet reageert EN boos worden.
Sorry, hoe oud ben je ?
Op deze manier reageren? Hij zegt gewoon wat er wat hem betreft aan mankeert. Op z'n hoogst met een wat geirriteerde ondertoon, maar dat kan ik wel begrijpen als je erachter bent gekomen dat iemand tijdens het daten met anderen sekst (althans dat maak ik op uit dit verhaal). Staat haar vrij natuurlijk, maar het staat hem ook vrij om daar totaal op af te knappen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Na drie dates vertrekken, vervolgens niets meer laten horen en dan na een ophelderingsvraag op deze manier reageren is gewoon kansloos in het kwadraat.
Ik ben niet gepikeerd. Ik vind het juist lachwekkend dat hij het op zo'n manier brengt. Dat ik maar naar zijn advies moet luisteren en dán wil hij mij nog wel een kans geven. Nou, daar zit ik op te wachten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stel je aan zegJe bent gewoon gepikeerd dat hij je niet wilde palen toen jij dat wel wou.
Je frustraties druipen bij mij van het beeldschermquote:
Wat zijn onze gelijkenissen precies?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef zeefje het volgende:
Is fotolijstje de nieuwe zeef van 2 jaar terug?![]()
Mijn God wat een gelijkenissen
Ik heb soortgelijke berichten gehad. En eraan gewerkt. Ik kan je zeggen fotolijstje, werk aan je issues (ook al zeg je dat je die niet hebt, die heb je wel). Het gaat je echt helpen.
Ja gut je vindt het zo lachwekkend dat je je hier nu al een week over druk zit te maken. Geef gewoon toe meid; je hebt issues.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik ben niet gepikeerd. Ik vind het juist lachwekkend dat hij het op zo'n manier brengt. Dat ik maar naar zijn advies moet luisteren en dán wil hij mij nog wel een kans geven. Nou, daar zit ik op te wachten.
Geef hier nou maar gewoon antwoord op, dan kunnen ze hun fapje plegen en weer verder naar een volgend topic om hun seksuele frustraties te luchten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de hamvraag natuurlijk; heb je daadwerkelijk afgelopen week met een ander geneukt?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geef hier nou maar gewoon antwoord op, dan kunnen ze hun fapje plegen en weer verder naar een volgend topic om hun seksuele frustraties te luchten.
Het is ook zo relevant.
En waarom zou het relevant zijn als er geen afspraken over gemaakt zijn? Wat zal mij het aan m'n reet roesten wat een date doet totdat er gesproken is over exclusief daten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]zij komt hier jankzakken over zijn berichten hé. Dan is het vrij relevant of hij maar wat lult of het daadwerkelijk op feiten berust.
Omdat ze al wist dat het een vrij 'traditioneel' type was, dus dan tussendoor nog even met een ander batsen is geen goed idee als je verwacht dat t met deze jongen nog wat werd. Verder dikke prima hoor, zolang je niet exclusief met elkaar bent, maar in deze situatie had ze op haar vingers na kunnen tellen dat er gezeik van kwam.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En waarom zou het relevant zijn als er geen afspraken over gemaakt zijn? Wat zal mij het aan m'n reet roesten wat een date doet totdat er gesproken is over exclusief daten.
Naja, het hele punt van fotolijstje: Bijna geneukt (meneer knapte af omdat mevrouw 'te snel' wou en meneer geen rebound wil zijn).quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]zij komt hier jankzakken over zijn berichten hé. Dan is het vrij relevant of hij maar wat lult of het daadwerkelijk op feiten berust.
Dan had hij dat ter sprake moeten brengen tijdens de eerste of tweede date en niet na een paar dagen stilzwijgen als een klein kind uithalen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze al wist dat het een vrij 'traditioneel' type was, dus dan tussendoor nog even met een ander batsen is geen goed idee als je verwacht dat t met deze jongen nog wat werd. Verder dikke prima hoor, zolang je niet exclusief met elkaar bent, maar in deze situatie had ze op haar vingers na kunnen tellen dat er gezeik van kwam.
Labiel dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef SpecialK het volgende:
TL;DR
TS wordt afgewezen voor seks. Princesje dat niet hebben. Gaat lijp lopen doen op whatsapp en verknalt relatie.
Dat klopt. Aan de andere kijkt lijkt hij een prima valide punt te hebben dat de dame in kwestie nogal labiel bezig is (lees voor de gein even dat topic van nog geen maand terug waar het het einde vd wereld was dat haar ex het uitmaakte). Dus ja, ik kan me wel voorstellen dat hij zoiets heeft van 'kijk eerst eens even naar jezelf'. En ook al is het volledig legitiem, het is ook zijn goed recht om geen trek te hebben in iemand die in de (summiere) datingfase nog even snel met een ander het bed in duikt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan had hij dat ter sprake moeten brengen tijdens de eerste of tweede date en niet na een paar dagen stilzwijgen als een klein kind uithalen.
Jij, of wie dan ook, kan niet voor mij bepalen of ik vlucht in seks of afspraakjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef zeefje het volgende:
"Hoe moet ik aan issues werken die ik niet heb"
![]()
Denk na, ga niet 'vluchten/tijd vullen/ex vergeten' in seks. Of daten. Ga gewoon eerst alles op een rijtje zetten wat je nou écht wil.
Ik zeg ook nergens dat Fotolijstje helemaal goed zit hierin. Beide kanten hadden dit een stuk beter kunnen afhandelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klopt. Aan de andere kijkt lijkt hij een prima valide punt te hebben dat de dame in kwestie nogal labiel bezig is (lees voor de gein even dat topic van nog geen maand terug waar het het einde vd wereld was dat haar ex het uitmaakte). Dus ja, ik kan me wel voorstellen dat hij zoiets heeft van 'kijk eerst eens even naar jezelf'. En ook al is het volledig legitiem, het is ook zijn goed recht om geen trek te hebben in iemand die in de (summiere) datingfase nog even snel met een ander het bed in duikt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik had seks (eerste keer in mijn leven met zomaar iemand, wat erg) omdat ik er zin in had en de afspraakjes omdat ik behoefte had aan aandacht. Ook om bevestiging wellicht, maar dat weet ik zelf ook wel. Ik kan het loskoppelen van mijn ex, los van dat ik hem natuurlijk wel erg mis.
Tja, de eerste stap naar verbetering is het probleem erkennen, als je dat al niet wil doen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar ik ga niet meer reageren, want ik blijf toch bij mijn eigen mening. Ik ben koppig en blijkbaar denk ik er heel anders over dan jullie.
Lekker doen, zou ik ook doen als ik zo was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jij, of wie dan ook, kan niet voor mij bepalen of ik vlucht in seks of afspraakjes.
Ik had seks (eerste keer in mijn leven met zomaar iemand, wat erg) omdat ik er zin in had en de afspraakjes omdat ik behoefte had aan aandacht. Ook om bevestiging wellicht, maar dat weet ik zelf ook wel. Ik kan het loskoppelen van mijn ex, los van dat ik hem natuurlijk wel erg mis. Maar ik heb nooit veel gedate of seks gehad met zomaar een aantrekkelijke jongen, dus dan ben ik toch wel nieuwsgierig omdat mijn hele omgeving dat wel ervaart. En ik vrij lang in een relatie heb gezeten, dus heb dat niet zo meegemaakt. Behalve van verhalen van vriendinnen.
En zijn reactie vind ik lachwekkend en belachelijk. Hij had het echt veel aardiger kunnen brengen, dan had ik uitgelegd hoe het zit. Dat ik misschien inderdaad wat raar doe omdat ik in een rare fase zit in mijn leven. Hij is numdegene die gefrustreerd overkomt. Niet ik. Maar ik ga niet meer reageren, want ik blijf toch bij mijn eigen mening. Ik ben koppig en blijkbaar denk ik er heel anders over dan jullie.
Zo dan... props voor deze jongen!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:48 schreef Fotolijstjes het volgende:
http://i.imgur.com/PyK050B.jpg
http://i.imgur.com/3qIgJHg.jpg
Snap hier niks van, wil ik een afbeelding plaatsen en lukt het niet
Precies, en die mossel krijgt ze sowieso wel aan de man, als dat is wat ze zoekt is er altijd wel iemand te vinden die dat wil faciliteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zo dan... props voor deze jongen!![]()
![]()
Ik ben wel blij dat TS er anders over denkt, want als ik dit alles zo lees verdient die jongen ook vele malen beter dan wat TS heeft te bieden!
Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hij is waarschijnlijk van de herenliefde zo te zien
hypocriet omdat hij jou niet meteen wil neuken en een weekend niet van zich laten horen, en daarna zijn mening behoorlijk weergeeft? Waar lees ik over het hypocriete gedeelte heen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.
Zoals we nu ook in het topic lezen.
Ik vind zijn reactie niet slecht.... dit is geen slechte man.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. En kom op zeg, prima dat hij het allemaal vindt. Maar hij had het gerust op een veel normalere manier kunnen brengen. Deze toon slaat nergens op, we spreken elkaar drie weken.
Die kerel is echt een mongoolquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:01 schreef K44S het volgende:
[..]
hypocriet omdat hij jou niet meteen wil neuken en een weekend niet van zich laten horen, en daarna zijn mening behoorlijk weergeeft? Waar lees ik over het hypocriete gedeelte heen?
Ik weet niet of je mij en andere reaguurders bedoelt, maar ts vraagt om een mening op FOK!. Dan kan TS die krijgen ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die kerel is echt een mongoolBloedhekel aan mensen die pretenderen het allemaal wel beter te weten over hoe jij je voelt en waarom je iets doet. Zeker allemaal gediplomeerd psychologen.
Bedoelde de kerel waarmee TS aan het daten was. Ik snap best dat 't soms niet klikt ofzo met iemand, maar zo schijnheilig doen met "ik zie dat je issues hebt" e.d.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij en andere reaguurders bedoelt, maar ts vraagt om een mening op FOK!. Dan kan TS die krijgen ook.
Het is schijnheilig omdat ie maar wat lult onder het mom van dat het haar moet helpen om verder te gaan in haar leven. Hoe kan hij nou weten of ze allemaal issues heeft en weet ik wat nog meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Wat is daar precies schijnheilig aan?
Het zou schijnheilig zijn als hij haar eerst neukte en daarna bekritiseerde.
Ze kennen elkaar al sinds 2013 dus ze zullen wel meerdere diepgaande gesprekken gehad, anders wist hij het ook niet van haar ex etc etc.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het is schijnheilig omdat ie maar wat lult onder het mom van dat het haar moet helpen om verder te gaan in haar leven. Hoe kan hij nou weten of ze allemaal issues heeft en weet ik wat nog meer.
Je vindt een keer een niet oppervlakkige jongen, maar echt relatiemateriaal. Verpest het door rond te neuken terwijl jullie daten en omdat je meteen boven op hem wil springen na de eerste zoen. Terwijl je weet dat hij 'traditioneel' is en het rustig aan wil doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.
Jij bent de hypocriet hier, die jongen totaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Het gros van de FOK!kers hier heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zal er maar niet verder over doorgaan maar heb zelf wel ervaring met personen die er een handje van hebben 'goedbedoelde adviezen' te geven over wat je dwars zit e.d. Klopt 9 van de 10 keer niks van, maar als je dit vervolgens zegt krijg je te horen dat "het lastig is om te erkennen maar dat het wel zo is". Kan behoorlijk irritant zijn als de ander zo overtuigd is van zijn eigen gelijk terwijl dat nauwelijks ergens op gebaseerd is. Maar goed dit zeg ik dan uit persoonlijke ervaring met dat soort personen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat je het woord schijnheilig verkeerd interpreteert.
Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef black-soldier het volgende:
Wat een topic.
Fotolijstje, het is misschien moeilijk, maar ga eens een lekkere bad nemen en even goed nadenken wat je precies wil.
Hij reageert misschien niet zoals jij wil, maar hij zegt toch niet zomaar uit het niets: 'heb vernomen dat je een weekje geleden nog in bed lag met een ander'. Hij zegt dat hij je heel leuk vindt maar hij had waarschijnlijk even tijd nodig om het te laten verwerken en zoekt geen neukertje maar een relatie met wie hij kan bouwen aan een toekomst.
Tip: zorg dat je relatiemateriaal wordt en werk aan je issues. Het probleem negeren werkt alleen maar averechts.
Van gezicht en naam, niet persoonlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het gros van de FOK!kers hier heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...
Verder dit:
[..]
Excuus, de mensen die daadwerkelijk geloven dat deze aannames en uit de lucht geplukte conclusies mensen helpen zijn inderdaad niet schijnheilig maar gewoon dom.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het gros op FOK! heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...
Verder dit:
[..]
Jullie kennen elkaar in ieder geval al 3 weken wél op een persoonlijk (en zelfs enigszins intiem) niveau. Kan meer dan voldoende zijn om bepaalde issues bij jou te hebben bemerkt. Dat vind ik helemaal geloofwaardig als diezelfde issues er zelfs op FOK! al zo'n beetje vanaf druipen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Van gezicht en naam, niet persoonlijk.
Struisvogel. Hij zegt notabene nog dat hij je buiten dit om leuk vindt. Ok hij scharrelde dus rond in 2013.. nou misschien weet die daardoor juist dat hij iets vast zoekt nu. iets stabiels.. Maw relatiemateriaal.. en zo oog jij dus niet voor hem. Als je daaraan wilt werken, zou hij graag contact met je willen houden om te kijken waar het schip strand. Als het hem niet zou boeien had ie niet zulke berichtjes geproduceerd vanuit zn vingertoppen. zo kan ik verder gaan maar heeft toch geen nut (precies wat die jongen ook denkt) want je bent te koppigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.
Hij is hypocriet omdat hijzelf volgens mij genoeg meisjes heeft gehad waar hij niks mee had. Ik ken hem vanaf 2013 (weet wie hij is dan) en heb wel wat gehoord over hem in die jaren. Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
Eensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef Westerling het volgende:
Op deze manier reageren? Hij zegt gewoon wat er wat hem betreft aan mankeert. Op z'n hoogst met een wat geirriteerde ondertoon, maar dat kan ik wel begrijpen als je erachter bent gekomen dat iemand tijdens het daten met anderen sekst (althans dat maak ik op uit dit verhaal). Staat haar vrij natuurlijk, maar het staat hem ook vrij om daar totaal op af te knappen.
O.k., slotje op dit topic dan maar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.
Hij is hypocriet omdat hijzelf volgens mij genoeg meisjes heeft gehad waar hij niks mee had. Ik ken hem vanaf 2013 (weet wie hij is dan) en heb wel wat gehoord over hem in die jaren. Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
Yep, ze heeft met deze kerel volgens mij eerder goud in handen dan wat anders, maar ze wil of kan dat niet zien. Nou ja, prima toch... kan die jongen in ieder geval weer door naar een leukere/stabielere meid!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:49 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Struisvogel. Hij zegt notabene nog dat hij je buiten dit om leuk vindt. Ok hij scharrelde dus rond in 2013.. nou misschien weet die daardoor juist dat hij iets vast zoekt nu. iets stabiels.. Maw relatiemateriaal.. en zo oog jij dus niet voor hem. Als je daaraan wilt werken, zou hij graag contact met je willen houden om te kijken waar het schip strand. Als het hem niet zou boeien had ie niet zulke berichtjes geproduceerd vanuit zn vingertoppen. zo kan ik verder gaan maar heeft toch geen nut (precies wat die jongen ook denkt) want je bent te koppig
Jammer. Hij geeft een reden aan, maar je zoekt een excuus om zijn reden niet serieus te nemen en de schuld op deze manier van je af te schuiven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jij vraagt hem om seks. En hij gaat in de aanval? Ja die jongen spoort niet !11!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, a) omdat ze daar idd nu al een tijdje opzichtig omheen loopt te draaien en b) haar (eerste) reactie tegenover die jongen was dit: "wij zijn aan het daten en hebben geen afspraken gemaakt". Lijkt me wel duidelijk, toch?!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Die fotolijstjeswat een raar mens
en maar draaien en doen zodat ze de schuld bij die gozer kan leggen. Ik kan niet terug vinden of ze nou met een andere gozer in bed heeft gelegen een week eerder, dus of ik heb er overheen gelezen of het staat er echt niet in.
Ik vermoed echter dat dat verhaaltje klopt, want als dat niet had geklopt lijkt het me dat ze dat direct had geroepen. Maw, ze heeft wel degelijk met iemand lopen fleppen in die week ervoor en die gozer heeft daar geen trek in. Die wil een meid die serieus is, en TS laat zich door random lui dicht kitten.
Ik vind dat die gozer een topreactie heeft gegeven.
Ze is 22quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:16 schreef Tamabralski het volgende:
Hoe oud ben je fotolijstjes ?
@coolguy; er staan twee linkjes naar screenshots vd conversatie.
Mwah iemand die in de negeer modus gaat zonder wat te laten weten op een fatsoenlijke manier noem ik geen goud maar pyriet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Yep, ze heeft met deze kerel volgens mij eerder goud in handen dan wat anders, maar ze wil of kan dat niet zien. Nou ja, prima toch... kan die jongen in ieder geval weer door naar een leukere/stabielere meid!
Als je niet leuk, knap of slim genoeg was, dan had ie die deur wel gewoon dicht gegooid. Maar nee, hij is nu ineens niet leuk meer omdat jij je zin (weer) niet kreeg. Niet sjiek om een ander zo af te willen kraken, omdat hij iets anders wil en wel direct is in wat dat is. Houdt dan de eer aan je onterechte gekwetste zelf zeg. Wees voortaan eerlijk over wat je wil en erken je eigen aandeel in dit soort miscommunicaties, neuk lekker rond als je daar zin in hebt, maar laat anderen gewoon in hun waarde.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
Ook hallo zeg. Ik kraak 'm niet af. Ik ben ontzettend op hem afgeknapt door hoe hij het aan heeft gepakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je niet leuk, knap of slim genoeg was, dan had ie die deur wel gewoon dicht gegooid. Maar nee, hij is nu ineens niet leuk meer omdat jij je zin (weer) niet kreeg. Niet sjiek om een ander zo af te willen kraken, omdat hij iets anders wil en wel direct is in wat dat is. Houdt dan de eer aan je onterechte gekwetste zelf zeg. Wees voortaan eerlijk over wat je wil en erken je eigen aandeel in dit soort miscommunicaties, neuk lekker rond als je daar zin in hebt, maar laat anderen gewoon in hun waarde.
Ik heb geen schuld, want ik heb niks verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:00 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Jammer. Hij geeft een reden aan, maar je zoekt een excuus om zijn reden niet serieus te nemen en de schuld op deze manier van je af te schuiven.
Hem voor sukkel uitmaken, omdat hij niet reageert wanneer en zoals jij wilt..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:54 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ook hallo zeg. Ik kraak 'm niet af. Ik ben ontzettend op hem afgeknapt door hoe hij het aan heeft gepakt.
En je zin..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb geen schuld, want ik heb niks verkeerd gedaan.
Jezus, ik blijf mezelf maar verdedigen en voor wat of wie eigenlijk? Ik heb ook de drang om een berichtje terug te sturen met wat ik van z'n actie vind. Maar ik doe het niet, houd de eer aan mezelf. Dát is misschien een issue van mij: ik wil altijd het laatste woord hebben.
Wat erg! Had ik wellicht niet moeten zeggen, maar z'n bericht viel een beetje verkeerdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hem voor sukkel uitmaken, omdat hij niet reageert wanneer en zoals jij wilt..
Er valt wel meer verkeerd als het je niet past, maar dan is het ok. Omgekeerd daarintegen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:00 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat erg! Had ik wellicht niet moeten zeggen, maar z'n bericht viel een beetje verkeerd
De manier waarop hij het zei is nogal bot idd. Ook raar dat hij dit pas na dagen stuurt. Verder ben ik het inhoudelijk dan weer wle met hem eens, als jij net uit een lange relatie komt en hij op zoek is naar iets serieus snap ik dat hij nu even geen interesse heeft. ( hij is niet hypocriet hierin, want hij heeft er volgens mij voornamelijk moeite mee dat je zo snel na je ex aan het seksen bent, niet dat je überhaupt aan scharrelen doet). Je bent net een maand uit een relatie, wie is er nou in een maand over iemand heen als het serieus was en je zoveel verdriet had? Ik denk dat als jij tegen hem "ik wil rustig aan doen met alles" had gezegd en ook die andere jongen niet had gedaan dat hij meer de indruk had gehad dat je geen vervanger voor je ex zoekt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jezus, ik blijf mezelf maar verdedigen en voor wat of wie eigenlijk? Ik heb ook de drang om een berichtje terug te sturen met wat ik van z'n actie vind. Maar ik doe het niet, houd de eer aan mezelf. Dát is misschien een issue van mij: ik wil altijd het laatste woord hebben.
Ik zou zo'n bericht zo niet verstuurd hebben. Maar het is een man en kennelijk van de directe communicatie. Je hebt nu wel helder en duidelijk antwoord op dat wat je wilde weten. Meid, kom op: volwassen worden is niet het leukste wat er bestaat op aarde, maar het is hard nodig. Je bent nog jong, ook morgen schijnt de zon weer en probeer eerst van jezelf te houden, dan van anderen en dan pas kun je ook liefde ontvangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:48 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ga hem inderdaad een beleefd berichtje terugsturen, ben nu wat meer afgekoeld. Niet dat ik boos was, maar vond het berichtje niet leuk gebracht van hem. En nog steeds niet, maar ik ga heel beleefd laten weten dat ik er anders over denk en dat het dan verstandiger is dat we niet meer gaan afspreken. Ik vind het nl. ook niet netjes om helemaal niets meer terug te sturen.. Wel jammer, het moet ergens wel aan mij liggen, want de laatste tijd loopt alles niet zo lekker. Maar in deze situatie vind ik gewoon echt dat ik niks verkeerd heb gedaan. Bij mijn ex natuurlijk wel en daar heb ik ook spijt ban, maar dat is niet meer terug te draaien.
Ehm, wie is op wie afgeknapt?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:54 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ook hallo zeg. Ik kraak 'm niet af. Ik ben ontzettend op hem afgeknapt door hoe hij het aan heeft gepakt.
Waarom ontwijk je de vraag of je met iemand anders in bed lag de week ervoor?quote:
De jongen is traditioneel, wilde het langzaam aan doen, dat wist je. Je hebt er meerdere keren van tevoren mee gedate, een week voor je laatste date heb je met een ander geneukt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ok, hij op mij dan. MAAR als ik mijn best ga doen om te veranderen.. dan niet. Dus niet helemaal.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 06:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom ontwijk je de vraag of je met iemand anders in bed lag de week ervoor?
Dat je zo draait zegt al genoeg. En het maakt natuurlijk wel degelijk uit of die beste knul een punt heeft of maar wat in de ruimte zit te lullen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat maakt een antwoord precies uit?
Maar, hij deed wel leuk mee met 'wild zoenen'. .quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:27 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
De jongen is traditioneel, wilde het langzaam aan doen, dat wist je. Je hebt er meerdere keren van tevoren mee gedate, een week voor je laatste date heb je met een ander geneukt.
Je vindt het dan gek dat hij dat niet op prijs stelt?
Het is toch al voorbij, dus whatever of het waar is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je zo draait zegt al genoeg. En het maakt natuurlijk wel degelijk uit of die beste knul een punt heeft of maar wat in de ruimte zit te lullen.
Je hoeft al geen antwoord meer te geven, het is allang en breed duidelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar, hij deed wel leuk mee met 'wild zoenen'. .
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:18 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat dan weer welen ik weet zeker dat ie verder wilde
Dat zegt ie zelf ook. Maar je hebt het verneukt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:18 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Misschien verloor hij hierdoor zijn twijfels dat zij snel met iedereen in bed ligt?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar, hij deed wel leuk mee met 'wild zoenen'. .
Nog rondneuken tijdens het daten, terwijl je iemand leuk vindt, is eigenlijk best wel heftig. Dus ik zou er niet vanuit gaan. Hij heeft het volgens mij alleen uit hoffelijkheid gezegd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ok, hij op mij dan. MAAR als ik mijn best ga doen om te veranderen.. dan niet. Dus niet helemaal.
Wat een taalgebruik en wat een bizarre conclusies. Het komt gefrustreerd over.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]Echt, wtf. Dus een ja, je ligt net voor je eerste afspraak met die jongen te krikken met een ander.
Die jongen zegt het nog netjes, eigenlijk ben je gewoon een aandachtsletje dat wanhopig op zoek naar lullen is.
Dont stick your dick in crazy.
Die jongen verdient beter dan jou.
Jawel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Hou het simpel.
Het is over en uit, tenzij hij zijn excuus aanbied op de manier wat hij heeft geschreven naar jou en dat jij wat stuk minder dwars/eigenwijs doet.
Want eerlijk is eerlijk, je vindt het jammer. Anders ging je er ook niet zo lang over door.
Nee, ik draai er niet omheen. Je bent gewoon om moe van te worden met je gezanik in dit topic. Je wil niet luisteren terwijl iedereen zegt dat je gewoon faalt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:55 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik en wat een bizarre conclusies. Het komt gefrustreerd over.
Wat is er hypocriet aan hem dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vind het niet jammer, want zoals ik al benoemde vind ik het fijn dat ik nu al zie hoe hij is: een hypocriet. Mijn probleem is dat ik altijd mijn gelijk wil hebben en dat ik het eigenlijk moet laten voor wat het is, maar het raakt mij echt niet persoonlijk nee.
Wees blij dat ie keihard de waarheid gezegd heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:48 schreef Fotolijstjes het volgende:
http://i.imgur.com/PyK050B.jpg
http://i.imgur.com/3qIgJHg.jpg
Snap hier niks van, wil ik een afbeelding plaatsen en lukt het niet
Maar hij wist toen al dat je een week eerder wat met een ander had gedaan en dat was dan de reden dat hij niet verder ging, zei hij achteraf.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:18 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar wie gaat aan de hand van 2 screenshots kunnen afleiden om wie het gaat?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef Karina het volgende:
Ben ik de enige die het nogal apart vind om whatsappgesprekken te posten? Lijkt me iets privé, stel dat die jongen dat toevallig leest hier, zou ik nou niet echt op prijs stellen dat openbaar wordt gemaakt wat ik tegen iemand heb gezegd, al staat er geen naam bij.
Dat vind ik ook niet erg kies. Dat is een persoonlijk gesprek.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef Karina het volgende:
Ben ik de enige die het nogal apart vind om whatsappgesprekken te posten? Lijkt me iets privé, stel dat die jongen dat toevallig leest hier, zou ik nou niet echt op prijs stellen dat openbaar wordt gemaakt wat ik tegen iemand heb gezegd, al staat er geen naam bij.
Wat ik zei: hijzelf misschien, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:23 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar wie gaat aan de hand van 2 screenshots kunnen afleiden om wie het gaat?
Kan natuurlijk niet voor hem spreken, maar denk niet dat hij t erg vindt aangezien het gros van de mensen hier zijn mening ook delen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik zei: hijzelf misschien, je weet maar nooit.
Hij is op geen enkele manier hypocriet. Zoek eens op wat het betekent. Je misbruikt dit woord.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vind het niet jammer, want zoals ik al benoemde vind ik het fijn dat ik nu al zie hoe hij is: een hypocriet. Mijn probleem is dat ik altijd mijn gelijk wil hebben en dat ik het eigenlijk moet laten voor wat het is, maar het raakt mij echt niet persoonlijk nee.
Ik zou er nogal pissig om worden of ik nou 'gelijk' had of niet. Privéberichten openbaren vind ik gewoon niet kunnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:25 schreef Kompart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet voor hem spreken, maar denk niet dat hij t erg vindt aangezien het gros van de mensen hier zijn mening ook delen.
Oke dat mag je vinden, ik zou het er persoonlijk niet zo zwaar aan tillen maar ieder zijn ding.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou er nogal pissig om worden of ik nou 'gelijk' had of niet. Privéberichten openbaren vind ik gewoon niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |