En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:50 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.
Als het pure lust is, ja natuurlijk. Wat dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees?
Dus bij lust komt direct disrespect kijken bij jou?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het pure lust is, ja natuurlijk. Wat dan?
Pure lust om je ding te doen of pure lust om dingen met die persoon te doen. Ik denk dat er wel verschil in zit en je heus wel geil ende respectvol kan zijn. Maar goed, inb4 dat ik tieten heb en het dus wel bij het verkeerde eind zal hebben..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Respect is een breed begrip he. Bij liefde komt een ander soort respect kijken (haar niet meteen doppen) dan bij lust.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dus bij lust komt direct disrespect kijken bij jou?
Dat is bijzonder.
Ook al mogen dm's niet publiek worden gemaakt, ik heb vernomen via dm dat ik niet de man uit de OP ben, ook al zijn er enkele overeenkomstige kenmerken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:29 schreef Myrr het volgende:
Maare, Gijlmeneer en Fotomeisje, laten jullie wel even de uitslag weten?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees?
Mee eens wat DuTank schrijft. Sorry off-topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
Is niet echt offtopic toch? Het is namelijk een zeer plausibele verklaring voor het probleem van TS.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:46 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Ook al mogen dm's niet publiek worden gemaakt, ik heb vernomen via dm dat ik niet de man uit de OP ben, ook al zijn er enkele overeenkomstige kenmerken.
[..]
[..]
Mee eens wat DuTank schrijft. Sorry off-topic.
Als je nu even leest wat je quote ... Kunnen we die zijlijn ook parkeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:49 schreef DuTank het volgende:
Alleen wij zijn allen nu heel erg benieuwd of jij de kerel in kwestie bent
Zo, dat was inderdaad heel scheel van me. Anticlimaxquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je nu even leest wat je quote ... Kunnen we die zijlijn ook parkeren.
Wat een onzin zeg. Wat heeft respect nu weer met seks te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ook
Dit jah. Als een meid zich uitkleedt en je slaat af ben je gewoon hommo. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Wat heeft respect nu weer met seks te maken.
Ik zou het ergens in de verte nog kunnen begrijpen dat een man dan minder aanstalten maakt om seks te hebben, maar als een zich ''min of meer uitkleedt'' (quote uit OP) ga je toch niet afslaan uit respect. Wat is dat voor gekkigheid.
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik snap echt wel dat een man dan de boot afhoudt en het rustig aan wilt doen. Daar is echt niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik zou het ergens in de verte nog kunnen begrijpen dat een man dan minder aanstalten maakt om seks te hebben, maar als een zich ''min of meer uitkleedt'' (quote uit OP) ga je toch niet afslaan uit respect. Wat is dat voor gekkigheid.
Uit respect dat iemand uit verdriet en ongemak zich in iets stort waar ze niet dezelfde intenties als deze date heeft misschien? Uit zelfrespect dat hij iets op wil bouwenen en niet na jaren flirten tijdens haar vorige relatie, gevolgd door nog twee dategegadigden, nu hetzelfde pad zal vergaan omdat zij niet klaar is voor de serieusheid die hij misschien wel voor ogen heeft?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik moest hier stiekem wel om gniffelen. Ik zie je al helemaal voor me met je shirt half over je hoofd terwijl hij opeens niet meer thuis geeft.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af.
Nja sowieso is dat hele ex-verhaal komt alleen maar voor omdat hij denkt dat zij nog met haar ex in dr maag zit. Of dat echt aan de hand is, is dus maar de vraag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Uit respect dat iemand uit verdriet en ongemak zich in iets stort waar ze niet dezelfde intenties als deze date heeft misschien? Uit zelfrespect dat hij iets op wil bouwenen en niet na jaren flirten tijdens haar vorige relatie, gevolgd door nog twee dategegadigden, nu hetzelfde pad zal vergaan omdat zij niet klaar is voor de serieusheid die hij misschien wel voor ogen heeft?
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik moest hier stiekem wel om gniffelen. Ik zie je al helemaal voor me met je shirt half over je hoofd terwijl hij opeens niet meer thuis geeft.
Maargoed, misschien iets te hard van stapel gelopen? Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je als vrouw niet dergelijke initiatieven behoort te nemen, maar het klinkt een beetje alsof jouw focus wat te veel op seks/fysiek contact lag. Ik zou zeggen wacht rustig zijn berichtje af (ik vermoed dat je die inmiddels hebt aangezien je laatste post om half acht vanmorgen was) en wees iets terughoudender/afwachtender bij de volgende date. Niet alle mannen kunnen dit soort vrouwelijke assertiviteit handelen
Gezien wat ze post in dit topic en d'r pohi, lijkt het me redelijk evident eerder..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja sowieso is dat hele ex-verhaal komt alleen maar voor omdat hij denkt dat zij nog met haar ex in dr maag zit. Of dat echt aan de hand is, is dus maar de vraag.
Dat ze niet doordendert in het bevestiging zoeken? Om te kijken of zij wel voor hem gaat en niet omdat hij op dat moment er is zeg maar?quote:En als er verschil in intenties is, hoe gaat dan het afhouden van seks dat verhelpen? Ja, als zijn intentie gewoon geen seks is. Maar dan zou ie dat wel gewoon zeggen.
Zonder seks, als dan zoekt ze daar wel een ander voor als het nu niet is, dan maar helemaal niet. Lijkt me ook een bevestiging op een bepaald beeld. Niet iedereen is van de doesn't matter; had sex..quote:Die twee andere dategegadigden had ik even gemist. Zelfrespect als in dat je niet in een heel rijtje terecht wil komen? Dan zit je nog steeds in dat rijtje, alleen dan zonder seks.
Was als in verleden tijd, misschien mikt hij wel op een toekomst? Als ze klaar is met het verleden, om hier in het heden met hem serieus te gaan doen. Dat hij niet de rekening krijgt van haar verwerkingsproces enzo.quote:Ik snap het punt op zich wel dat het naar is om een rebound te zijn, alleen heeft dat naar mijn idee vooral met je gevoelens te maken en niet met of je al dan niet seks hebt gehad. Ik bedoel dus; wat is nu het verschil als je rebound was maar geen seks hebt gehad? Is dat minder erg?
Nou ja, als je toch al jaren aan het flirten bent, ze single is en ze na twee anderen klaar zou zijn, dan snap ik hem ook wel dat ie even wil peilen hoe of wat..quote:Lijkt me vooral een heel ineffectieve tactiek om te voorkomen dat je een rebound van haar wordt. Je wordt namelijk in het gros van de gevallen helemaal niks van haar. Kan ook je doel zijn maar dan had je net zo goed weg kunnen blijven.
Weet je voor volgende x iig dat als hij geen seks wil ondanks jouw initiatief dat het een lafaard is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.
Hij heeft nog steeds niets geantwoord maar is wel online geweest, dus hij heeft er schijnbaar geen zin in want ik denk niet dat ik antwoord terug krijg. Een beetje laf van hem om niks meer te laten horen maar zo zijn sommige mensen blijkbaar.
Dat vind ik ook tamelijk sneu.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.
Hij heeft nog steeds niets geantwoord maar is wel online geweest, dus hij heeft er schijnbaar geen zin in want ik denk niet dat ik antwoord terug krijg. Een beetje laf van hem om niks meer te laten horen maar zo zijn sommige mensen blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |