Misbruik? En welke kans is er precies verkeken?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.
Moet ze wachten tot de sterren goed staan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:16 schreef bombmannl het volgende:
Dat jij nou je doos voor het minste of geringste open zet wil niet zeggen dat elke jongen zo is.
Och. Dat oefenen is toch niet raar? Onderhand heb ik al vier afwijzingen verzameld en ben toch ook maar eens gaan nadenken of ik niet eens moet gaan oefenen met flirten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Westerling het volgende:
Ik zou niet uitsluiten dat deze jongen hier gewoon bar weinig ervaring mee heeft. Ik liep ook ooit een eindje achter op dit gebied, en was toen ook aan de slag met een meid. Die moet vrij exact hebben ervaren wat jij hier beschrijft. Echt precies dat. Op dat ex-verhaal na dan, maar dat vind ik maar een raar verhaal.
Van mij zou je destijds ook niet verwacht hebben dat ik nooit gezoend had/ seks gehad had. Toen in een keer bleek er wederzijdse interesse te zijn met echt een hele leuke meid, maar ging ik net zo (halfbakken) te werk als deze vent; alles veel te langzaam en te weinig initiatief. (Daardoor liep t fout en daar was ik zo ziek van dat ik goed ben gaan oefenen op mensen waar ik niet verliefd op was, maar dat terzijde.)
Ik zou er bijna wat om durven te verwedden dat dit aan de hand is.
Wat je eraan kunt doen weet ik niet zo heel goed, zou t m maar niet op de man af vragen, misschien subtiel ofzo. In ieder geval niet te hard op afknappen, dat zou zonde zijn.
Oh ik heb t daarna heel snel allemaal dubbel en dwars ingehaald. Die meid was eigenlijk de enige waar ik echt faalde, en juist dat was echt een wereldmeid. Maarja, ik moest een keer wakker wordenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Och. Dat oefenen is toch niet raar? Onderhand heb ik al vier afwijzingen verzameld en ben toch ook maar eens gaan nadenken of ik niet eens moet gaan oefenen met flirten.
Bij de eerste dates meteen al complimenten strooien, dat is ook niet okéquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.
Hij is ook niet zo vrij met complimentjes, dus dan kan ik net zo goed ingaan op anderen. Hij is echt leuk.
Ik snap mezelf niet, dat klopt helemaal..
Tja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
Bweh. Ik heb hem gisteravond een bericht gestuurd dat ik het contact sinds vrijdag minder vind. En dat het jammer is, dat het niet m'n bedoeling was om opdringerig te zijn of iets dergelijks. Hij heeft het gelezen maar geen antwoord gegeven.
Wie weet is dat ook te zwaar, maar het moet toch gezegd worden. Ben opgelucht dat ik het heb aangegeven, maar erg jammer dat hij nog niet heeft gereageerd.
Haha dit. Vrouwen lijken te denken dat mannen altijd wel zin hebben in seks. Wanneer we het een keer niet zijn vanwege welke legitieme reden dan ook, dan maken ze er een gigantisch drama van.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.
Vrouwen...
En zie daar als man dan maar eens de logica van te vinden en de juiste dingen op het juiste moment te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.
Vrouwen...
Misbruik? Als beide willen? What? Verder geloof ik wel dat hij baalt en spijt heeft. Vrij herkenbaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:54 schreef Gijlebeer het volgende:
@Fotolijstjes: beantwoord even mijn andere dm's, om te checken of ik de man uit de OP ben.
Lijkt me niet met zo'n username? Anders had je haar toch al lang gedopt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:54 schreef Gijlebeer het volgende:
@Fotolijstjes: beantwoord even mijn andere dm's, om te checken of ik de man uit de OP ben.
Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:46 schreef DuTank het volgende:
Lijkt me niet met zo'n username? Anders had je haar toch al lang gedopt?
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:50 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.
En hij had het ook gewoon bij het rechte eind. TS voelt zich kut omdat ze is gedumpt en wil bevestiging. En, net als in haar laatste relatie, is ze alweer hard bezig een onaantrekkelijk beeld van zichzelf te schetsen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |