quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
Zou het? Ik denk als je als maagd een dame zover krijgt dat ze zich uitkleed je het gewoon laat gaan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:43 schreef Belgosome het volgende:
Die jongen is nog maagd en raakte in paniek.
Even teruglezen, dat lijkt namelijk zo een beetje het belangrijkste..quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.
Maar het gaat je niet om de complimenten nee..quote:Hij is ook niet zo vrij met complimentjes, dus dan kan ik net zo goed ingaan op anderen. Hij is echt leuk.
Zou je dan niet eens eerst met je eigen shizzle bezighouden in plaats van te doen alsof hij degene is die raar doet..quote:Ik snap mezelf niet, dat klopt helemaal..
Je klinkt alsof je ervaring hebt? Waar vind je die dames?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ts en die onzekerheid van haar. Direct op haar rug voor iedereen die 2 lieve woordjes tegen haar zegt om bevestiging te krijgen.![]()
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
Amen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.
Vrouwen...
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.
Vrouwen...
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt.
Dit, wat een alpha.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:09 schreef PeterGliffin het volgende:
Deze jongen Is gewoon een baas. Hij heeft je zover gekregen dat je er bijna om gaat smeken.
Veel te zwaar. Lighten up, joh.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik wil dit niet verpesten en lig zeker niet bij iedereen in bed na een paar lieve woordjes.
Ik heb best lang nagedacht (hallo 16-jarige) maar ga ongeveer zoiets sturen:
Ik vroeg me af of je nog een keertje wil afspreken? Ons afscheid vrijdag verliep nogal raar en het voelt allemaal best vreemd. We hebben elkaar sindsdien ook niet echt meer uitgebreid gesproken, terwijl ik je heel erg leuk vind.
Maar ben bang dat het te opdringerig overkomt... Ik ben echt niet weggelegd voor daten
Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar makenquote:
Dan kun je dat altijd nog doen tijdens een date, mocht je dat dan nog specifiek willen. In een berichtje zetten is echt too much.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar maken
Waarom zeg je niet: "ik vond het erg gezellig, wanneer kun je weer afspreken? "quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vroeg me af of je nog een keertje wil afspreken? Ons afscheid vrijdag verliep nogal raar en het voelt allemaal best vreemd. We hebben elkaar sindsdien ook niet echt meer uitgebreid gesproken, terwijl ik je heel erg leuk vind.
Maar ben bang dat het te opdringerig overkomt... Ik ben echt niet weggelegd voor daten
Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |