abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156624696
Hoi hoi :)

Ik heb advies van mannen nodig, want ik begrijp helemaal niets van jullie.

ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden :')

Ik ben al een hele poos, ook toen ik nog in een relatie zat, aan het flirten met een jongen van mijn studie. Al vanaf 2013. :D Het gaat hier om flirterige blikken als we elkaar toevallig tegenkwamen. Máár ik had een relatie en ik zocht er toen niet zoveel achter. We hebben elkaars nummer nooit gehad, kenden elkaar eigenlijk niet. Behalve van naam dan, hoewel ik niet zeker weet of hij mij van naam kende.

Precies drie weken geleden raakten we toevallig aan de praat en vroeg hij niet om m'n nummer, maar of ik met hem wilde drinken. Ik was nogal overrompeld, heb ja gezegd, nummer gegeven en sindsdien heel veel gesproken. Twee dagen daarna gedronken, gezellig, maar ik kon niet helemaal ontdekken of hij mij ook leuk vond. Of dat het vriendschappelijk is. Of dat ik super onzeker ben, maar hij heeft me tijdens die afspraak niet aangeraakt of een poging gedaan tot zoenen. Niet gezegd dat ik mooi/leuk/lief ben en dat doen jongens meestal. En ik durfde ook niet, want wilde niet opdringerig overkomen.

Die avond vroeg hij of ik aankomende week met hem meeging naar een lezing. Dat Klinkt saai, maar was voor ons interessant. En ook tijdens die afspraak weer geen toenadering, wel gezegd dat hij me mooi vindt en elkaar duizend keer aangekeken. Maar toch bleef de onzekerheid een beetje bij mij. Wel minder maar toch.. Ik kan altijd goed zien wat jongens "willen" en weet het ook altijd maar hij is anders en maakt onzeker. Of het komt doordat ik recentelijk ben gedumpt en onzeker ben geworden in de liefde. Of omdat ik hem exht leuk vind. Dunno.

Daarna weer afgesproken en weer geen lichamelijk contact en ik durfde het dus ook niet. Tot afgelopen vrijdag. Eindelijk wild gezoend en toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af. Terwijl ik wel merkte dat hij opgewonden was, maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.

Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..

Ik snap hem niet, maar ik wil ook niet meer polsen want dan kan ik weer opdringerig overkomen. Sindsdien hebben we trouwens ook maar weinig contact gehad, maar Wat betekent dit? Drie weken lang superleuk contact maar 0,0 intimiteit.. Ik vind t raar of ik ben altijd te snel met dit soort dingen :')
pi_156624883
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_156624888
quote:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
pi_156624907
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
pi_156624943
quote:
pi_156625028
Mijn ex is ook normaal, dus niet eindelijk.

En euh, wat snap je niet? Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt. Nu krijg ik het gevoel dat hij mij niet leuk vindt, want het was een soort van afwijzing.
pi_156625112
Deze jongen Is gewoon een baas. Hij heeft je zover gekregen dat je er bijna om gaat smeken.
pi_156625127
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
Mijn ex is ook normaal, dus niet eindelijk.

En euh, wat snap je niet? Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt. Nu krijg ik het gevoel dat hij mij niet leuk vindt, want het was een soort van afwijzing.
misschien denkt ie wel dat je altijd snel het bed induikt en is dat niet zijn ding.

misschien viel de zoen tegen.

misschien wil hij even de kat uit de boom kijken.

misschien wil hij enkel seks in relaties/bij verliefdheden.

weten wij veel. vraag het hem gewoon, jullie zijn toch volwassen?
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:13:01 #9
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156625191
Aangezien veel kenmerken van hem gelijk zijn aan mij, heb ik een vraag: ben jij een PhD studente of ga je in de toekomst bij de Grote Vier werken? Ik houd namelijk ook van lezingen, intimiteit is voor mij niet echt belangrijk, complimenten strooi ik ook niet rond etc. Hij lijkt dus een beetje op mij.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:13:02 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156625192
Haha! TS heeft alleen ervaring met bad boys. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_156625201
Ik wil hem niet laten afknappen dus ik ga dit echt niet weer oprakelen. Alleen het is raar dat hij niet weer om n afspraak heeft gevraagd dus wellicht is ie afgeknapt op iets..

Ik haat de onzekerheid :')
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:14:02 #12
pi_156625212
Hij wil je gewoon niet de indruk geven dat het hem alleen om de sex gaat.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_156625230
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden :')
quote:
maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.
Slimme jongen weer..

quote:
Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..
Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?

quote:
Ik snap hem niet
Je snapt jezelf niet, denk ik..
pi_156625240
quote:
Hoi hoi :)

Ik heb advies van mannen nodig, want ik begrijp helemaal niets van jullie.

Ik ben al een hele poos, ook toen ik nog in een relatie zat, aan het flirten met een jongen van mijn studie. Al vanaf 2013. :D Het gaat hier om flirterige blikken als we elkaar toevallig tegenkwamen. Máár ik had een relatie en ik zocht er toen niet zoveel achter. We hebben elkaars nummer nooit gehad, kenden elkaar eigenlijk niet. Behalve van naam dan, hoewel ik niet zeker weet of hij mij van naam kende.

Precies drie weken geleden raakten we toevallig aan de praat en vroeg hij niet om m'n nummer, maar of ik met hem wilde drinken. Ik was nogal overrompeld, heb ja gezegd, nummer gegeven en sindsdien heel veel gesproken. Twee dagen daarna gedronken, gezellig, maar ik kon niet helemaal ontdekken of hij mij ook leuk vond. Of dat het vriendschappelijk is. Of dat ik super onzeker ben, maar hij heeft me tijdens die afspraak niet aangeraakt of een poging gedaan tot zoenen. Niet gezegd dat ik mooi/leuk/lief ben en dat doen jongens meestal. En ik durfde ook niet, want wilde niet opdringerig overkomen.

Die avond vroeg hij of ik aankomende week met hem meeging naar een lezing. Dat Klinkt saai, maar was voor ons interessant. En ook tijdens die afspraak weer geen toenadering, wel gezegd dat hij me mooi vindt en elkaar duizend keer aangekeken. Maar toch bleef de onzekerheid een beetje bij mij. Wel minder maar toch.. Ik kan altijd goed zien wat jongens "willen" en weet het ook altijd maar hij is anders en maakt onzeker. Of het komt doordat ik recentelijk ben gedumpt en onzeker ben geworden in de liefde. Of omdat ik hem exht leuk vind. Dunno.

Daarna weer afgesproken en weer geen lichamelijk contact en ik durfde het dus ook niet. Tot afgelopen vrijdag. Eindelijk wild gezoend en toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af. Terwijl ik wel merkte dat hij opgewonden was, maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.

Ik snap hem niet, maar ik wil ook niet meer polsen want dan kan ik weer opdringerig overkomen. Sindsdien hebben we trouwens ook maar weinig contact gehad, maar Wat betekent dit? Drie weken lang superleuk contact maar 0,0 intimiteit.. Ik vind t raar of ik ben altijd te snel met dit soort dingen :')
Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.
Seks?
Relatie?

Wat ik ook niet begrijp is wat jij denkt dat hij wil van jou.
Seks?
Relatie?

Lijkt me best belangrijk om te melden.

Of het kan natuurlijk dat iets anders speelt waar je niet bekend mee bent. Voor hetzelfde geld is hij nog wel maagd en is dit een big deal voor hem, meer dan voor jou. Dan is het fijn om zoiets eerst te bespreken samen.
pi_156625256
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij wil je gewoon niet de indruk geven dat het hem alleen om de sex gaat.
Seks, om je even te corrigeren ;) :P

En we zijn twintigers, de meeste mensen doen het met elkaar als het klikt en het goed zit. Ik denk dat hij het niet goed vindt voelen offff ik maak mezelf helemaal gek. Instabiel, dat ben ik sinds ik ben gedumpt. :D
pi_156625263
Moet je dit niet met hem bespreken in plaats van ons?
pi_156625269
Die jongen wil geen rebounder zijn.
pi_156625275
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:13 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik wil hem niet laten afknappen dus ik ga dit echt niet weer oprakelen. Alleen het is raar dat hij niet weer om n afspraak heeft gevraagd dus wellicht is ie afgeknapt op iets..

Ik haat de onzekerheid :')
dan vooral niet aan hem vragen idd.

vrouwenlogica. :')
pi_156625435
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Slimme jongen weer..

[..]

Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?

[..]

Je snapt jezelf niet, denk ik..
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.

Hij is ook niet zo vrij met complimentjes, dus dan kan ik net zo goed ingaan op anderen. Hij is echt leuk. :)

Ik snap mezelf niet, dat klopt helemaal..
pi_156625477
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.
Seks?
Relatie?

Wat ik ook niet begrijp is wat jij denkt dat hij wil van jou.
Seks?
Relatie?

Lijkt me best belangrijk om te melden.

Of het kan natuurlijk dat iets anders speelt waar je niet bekend mee bent. Voor hetzelfde geld is hij nog wel maagd en is dit een big deal voor hem, meer dan voor jou. Dan is het fijn om zoiets eerst te bespreken samen.
Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het niet
pi_156625531
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef Fotolijstjes het volgende:
Instabiel, dat ben ik sinds ik ben gedumpt. :D
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het niet
Dat lijkt me een serieuze kwestie om je op te richten, alvorens je een ander mogelijk pijn doet.
pi_156625543
Je snapt jezelf niet, dan weet je gelijk waar je moet beginnen.
pi_156625921
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef perro. het volgende:

[..]

dan vooral niet aan hem vragen idd.

vrouwenlogica. :')
Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?
pi_156625958
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:37 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?
Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.
pi_156626034
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.
Ik wil dit liever niet verpesten, vandaar dat ik twijfel wat slim is.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:42:24 #26
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_156626120
quote:
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_156626169
Die jongen is nog maagd en raakte in paniek.
pi_156626337
Misschien is hij wel zenuwachtig. Kan ook.
pi_156626361
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:43 schreef Belgosome het volgende:
Die jongen is nog maagd en raakte in paniek.
Zou het? Ik denk als je als maagd een dame zover krijgt dat ze zich uitkleed je het gewoon laat gaan?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:47:18 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156626366
Blijkbaar is hij iemand die niet meteen met iemand het bed induikt. En dan ga jij denken dat hij geen interesse heeft.
Mooi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156626448
<weg>

[ Bericht 80% gewijzigd door Copycat op 05-10-2015 20:52:20 ]
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:49:43 #32
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156626464
Ts en die onzekerheid van haar. Direct op haar rug voor iedereen die 2 lieve woordjes tegen haar zegt om bevestiging te krijgen. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156626540
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:22 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Even teruglezen, dat lijkt namelijk zo een beetje het belangrijkste..

quote:
Hij is ook niet zo vrij met complimentjes, dus dan kan ik net zo goed ingaan op anderen. Hij is echt leuk. :)
Maar het gaat je niet om de complimenten nee..

quote:
Zou je dan niet eens eerst met je eigen shizzle bezighouden in plaats van te doen alsof hij degene is die raar doet..
pi_156626582
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ts en die onzekerheid van haar. Direct op haar rug voor iedereen die 2 lieve woordjes tegen haar zegt om bevestiging te krijgen. _O-
Je klinkt alsof je ervaring hebt? Waar vind je die dames? :9
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 20:57:43 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_156626756
quote:
Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.

Vrouwen...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156626907
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. Een man wil meteen seks -> die is alleen op seks uit. Een man wil niet meteen seks -> hij vindt me niet leuk.

Vrouwen...
Amen.
pi_156627338
quote:

[..]

Vrouwen...
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156627375
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt.
_O_
pi_156627523
Ik zou niet uitsluiten dat deze jongen hier gewoon bar weinig ervaring mee heeft. Ik liep ook ooit een eindje achter op dit gebied, en was toen ook aan de slag met een meid. Die moet vrij exact hebben ervaren wat jij hier beschrijft. Echt precies dat. Op dat ex-verhaal na dan, maar dat vind ik maar een raar verhaal.

Van mij zou je destijds ook niet verwacht hebben dat ik nooit gezoend had/ seks gehad had. Toen in een keer bleek er wederzijdse interesse te zijn met echt een hele leuke meid, maar ging ik net zo (halfbakken) te werk als deze vent; alles veel te langzaam en te weinig initiatief. (Daardoor liep t fout en daar was ik zo ziek van dat ik goed ben gaan oefenen op mensen waar ik niet verliefd op was, maar dat terzijde.)

Ik zou er bijna wat om durven te verwedden dat dit aan de hand is.

Wat je eraan kunt doen weet ik niet zo heel goed, zou t m maar niet op de man af vragen, misschien subtiel ofzo. In ieder geval niet te hard op afknappen, dat zou zonde zijn.
pi_156627540
Ik wil dit niet verpesten en lig zeker niet bij iedereen in bed na een paar lieve woordjes.

Ik heb best lang nagedacht (hallo 16-jarige :D) maar ga ongeveer zoiets sturen:

Ik vroeg me af of je nog een keertje wil afspreken? Ons afscheid vrijdag verliep nogal raar en het voelt allemaal best vreemd. We hebben elkaar sindsdien ook niet echt meer uitgebreid gesproken, terwijl ik je heel erg leuk vind.

Maar ben bang dat het te opdringerig overkomt... Ik ben echt niet weggelegd voor daten :')
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 21:23:58 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_156627585
Mannen zijn over het algemeen niet zo moeilijk hoor. Ik zou gewoon zeggen, hoi zullen we nog een keer afspreken?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156627596
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:09 schreef PeterGliffin het volgende:
Deze jongen Is gewoon een baas. Hij heeft je zover gekregen dat je er bijna om gaat smeken.
Dit, wat een alpha. _O_
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:24:28 #43
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_156627599
Dit ja, niet benoemen dat het raar eindigde maar gewoon een nieuw voorstel doen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:24:41 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156627606
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik wil dit niet verpesten en lig zeker niet bij iedereen in bed na een paar lieve woordjes.

Ik heb best lang nagedacht (hallo 16-jarige :D) maar ga ongeveer zoiets sturen:

Ik vroeg me af of je nog een keertje wil afspreken? Ons afscheid vrijdag verliep nogal raar en het voelt allemaal best vreemd. We hebben elkaar sindsdien ook niet echt meer uitgebreid gesproken, terwijl ik je heel erg leuk vind.

Maar ben bang dat het te opdringerig overkomt... Ik ben echt niet weggelegd voor daten :')
Veel te zwaar. Lighten up, joh.
pi_156627734
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Veel te zwaar. Lighten up, joh.
Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar maken :')
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:31:16 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156627815
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef Fotolijstjes het volgende:

Maar sinds die gebeurtenis is er iets veranderd qua het contact tussen ons, vandaar dat ik dat misschien ga benoemen. Maar wil het ook weer niet te zwaar maken :')
Dan kun je dat altijd nog doen tijdens een date, mocht je dat dan nog specifiek willen. In een berichtje zetten is echt too much.
pi_156628091
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Fotolijstjes het volgende:

Waarom zeg je niet: "ik vond het erg gezellig, wanneer kun je weer afspreken? "
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:54:36 #48
pi_156628635
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.
pi_156629180
Spreek af, pak hem op de bek en zie hoe het afloopt.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_156629402
Dat jij nou je doos voor het minste of geringste open zet wil niet zeggen dat elke jongen zo is.
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:16:47 #51
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_156629417
Haha, als ze seks gehad zouden hebben ging dit topic over de vraag "gebruikt deze jongen me?" :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_156629534
Heerlijk, een echt wijventopic!
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156629547
Het is gewoon een vrome jongen die geen seks voor het huwelijk wil.
pi_156629976
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij slaat zich voor zijn kop dat hij geen misbruik van je gemaakt heeft toen hij de kans had en hij is bang dat zijn kans verkeken is.
Misbruik? En welke kans is er precies verkeken?
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:16 schreef bombmannl het volgende:
Dat jij nou je doos voor het minste of geringste open zet wil niet zeggen dat elke jongen zo is.
Moet ze wachten tot de sterren goed staan?

Wat een gezeik op TS zeg. Totaal onterecht vind ik.
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:35:55 #55
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_156629998
Ga een gesprek met hem aan en stel je brandende vragen.

Doe je dat niet, dan blijf je in onzekerheid, en hij misschien ook wel.
(hou je emoties in toom mocht hij om de vragen heen draaien)

Sterkte :)
pi_156630713
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Westerling het volgende:
Ik zou niet uitsluiten dat deze jongen hier gewoon bar weinig ervaring mee heeft. Ik liep ook ooit een eindje achter op dit gebied, en was toen ook aan de slag met een meid. Die moet vrij exact hebben ervaren wat jij hier beschrijft. Echt precies dat. Op dat ex-verhaal na dan, maar dat vind ik maar een raar verhaal.

Van mij zou je destijds ook niet verwacht hebben dat ik nooit gezoend had/ seks gehad had. Toen in een keer bleek er wederzijdse interesse te zijn met echt een hele leuke meid, maar ging ik net zo (halfbakken) te werk als deze vent; alles veel te langzaam en te weinig initiatief. (Daardoor liep t fout en daar was ik zo ziek van dat ik goed ben gaan oefenen op mensen waar ik niet verliefd op was, maar dat terzijde.)

Ik zou er bijna wat om durven te verwedden dat dit aan de hand is.

Wat je eraan kunt doen weet ik niet zo heel goed, zou t m maar niet op de man af vragen, misschien subtiel ofzo. In ieder geval niet te hard op afknappen, dat zou zonde zijn.
Och. Dat oefenen is toch niet raar? Onderhand heb ik al vier afwijzingen verzameld en ben toch ook maar eens gaan nadenken of ik niet eens moet gaan oefenen met flirten.
pi_156630924
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:58 schreef netchip het volgende:

[..]

Och. Dat oefenen is toch niet raar? Onderhand heb ik al vier afwijzingen verzameld en ben toch ook maar eens gaan nadenken of ik niet eens moet gaan oefenen met flirten.
Oh ik heb t daarna heel snel allemaal dubbel en dwars ingehaald. Die meid was eigenlijk de enige waar ik echt faalde, en juist dat was echt een wereldmeid. Maarja, ik moest een keer wakker worden ;) . Maargoed ik wilde dus vooral even aan TS laten weten dat dit best een uiting van gebrek aan ervaring kan zijn, zonder dat het een raar figuur is :p .

Edit: en dat oefenen is inderdaad niet raar, kan je een hoop ellende besparen. Komt goed!
pi_156631743
Bespreek het met hem. 'Wil je nu gewoon vrienden blijven of wat?'

Zo simpel is het. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Ik denk niet dat hij je niet leuk vind. Hij vraagt je uit en jullie hebben gezoend.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_156633874
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:22 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Bij de eerste dates meteen al complimenten strooien, dat is ook niet oké :P
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156633924
Bweh. Ik heb hem gisteravond een bericht gestuurd dat ik het contact sinds vrijdag minder vind. En dat het jammer is, dat het niet m'n bedoeling was om opdringerig te zijn of iets dergelijks. Hij heeft het gelezen maar geen antwoord gegeven.

Wie weet is dat ook te zwaar, maar het moet toch gezegd worden. Ben opgelucht dat ik het heb aangegeven, maar erg jammer dat hij nog niet heeft gereageerd.
pi_156634124
Als je het zo gebracht hebt, kan het ook meer als een eenzijdige mededeling overkomen ter kennisneming. En ja, soms moet iemand nadenken of daar trek in is, in plaats van jou op je wenken te bedienen..
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:23:06 #62
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156634179
Hij speelt hard to get en het werkt te goed gewoon _O-
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:41:30 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156634283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 07:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
Bweh. Ik heb hem gisteravond een bericht gestuurd dat ik het contact sinds vrijdag minder vind. En dat het jammer is, dat het niet m'n bedoeling was om opdringerig te zijn of iets dergelijks. Hij heeft het gelezen maar geen antwoord gegeven.

Wie weet is dat ook te zwaar, maar het moet toch gezegd worden. Ben opgelucht dat ik het heb aangegeven, maar erg jammer dat hij nog niet heeft gereageerd.
Tja.
Gelukkig heb je je instant opluchting, dat gaat voor alles.
pi_156634390
quote:

[..]

Vrouwen...
Haha dit. Vrouwen lijken te denken dat mannen altijd wel zin hebben in seks. Wanneer we het een keer niet zijn vanwege welke legitieme reden dan ook, dan maken ze er een gigantisch drama van.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:54:20 #65
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156634411
@Fotolijstjes: beantwoord even mijn andere dm's, om te checken of ik de man uit de OP ben.
pi_156634437
Plottwist :7
pi_156634574
tvp voor de afloop.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:20:53 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156634691
quote:

[..]

Vrouwen...
En zie daar als man dan maar eens de logica van te vinden en de juiste dingen op het juiste moment te doen.

quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Misbruik? Als beide willen? What? Verder geloof ik wel dat hij baalt en spijt heeft. Vrij herkenbaar
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156634771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:54 schreef Gijlebeer het volgende:
@Fotolijstjes: beantwoord even mijn andere dm's, om te checken of ik de man uit de OP ben.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:46:10 #70
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156635019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:54 schreef Gijlebeer het volgende:
Lijkt me niet met zo'n username? Anders had je haar toch al lang gedopt?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:50:33 #71
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156635065
Haha, ik heb dit altijd met groot succes toegepast. De meeste vrouwen kunnen totaal niet omgaan met een seksuele afwijzing (een man wil immers altijd) en zijn daarna als was in je handen. Ideale game changer. He's in charge now.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:50:52 #72
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156635072
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:46 schreef DuTank het volgende:
Lijkt me niet met zo'n username? Anders had je haar toch al lang gedopt?
Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:02:06 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156635238
Mooi! Dan houden we er in dit topic verder over op.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:25:32 #74
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156635540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:50 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Nee, als ik verliefd ben doe ik daar niet aan. Dan heb ik respect voor een vrouw en zie ik haar niet louter als een homp vlees. Maar goed, ik ga geen topic kapen en wacht op haar dm.
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ook :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:27:37 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156635559
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:
Dit was ook mijn eerste idee toen ik de OP las. Er zijn namelijk nog genoeg hoffelijke mannen op de wereld die niet meteen seks hebben, puur uit respect. En zo hoort het ook :)
En hij had het ook gewoon bij het rechte eind. TS voelt zich kut omdat ze is gedumpt en wil bevestiging. En, net als in haar laatste relatie, is ze alweer hard bezig een onaantrekkelijk beeld van zichzelf te schetsen.
pi_156635690
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:50 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees? :')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:44:02 #77
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156635781
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

En als je niet verliefd bent op een vrouw dan heb je geen respect en zie je haar wel als een homp vlees? :')
Als het pure lust is, ja natuurlijk. Wat dan? :')
pi_156635843
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dus bij lust komt direct disrespect kijken bij jou?

Dat is bijzonder.
pi_156635848
Mijn nu vriend remde het ook af in het begin omdat mijn vorige relatie nog niet zo lang uit was. Ben ik achteraf blij om, hij wilde geen rebound zijn en dat het wat meer bijzonder was. Inmiddels al jaren samen ^O^
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_156635852
quote:

[..]

Pure lust om je ding te doen of pure lust om dingen met die persoon te doen. Ik denk dat er wel verschil in zit en je heus wel geil ende respectvol kan zijn. Maar goed, inb4 dat ik tieten heb en het dus wel bij het verkeerde eind zal hebben..
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:15:28 #81
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156636287
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:48 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dus bij lust komt direct disrespect kijken bij jou?

Dat is bijzonder.
Respect is een breed begrip he. Bij liefde komt een ander soort respect kijken (haar niet meteen doppen) dan bij lust.
pi_156636444
Misschien was hij vergeten condooms mee te nemen o.i.d. en leek het hem daarom slimmer om naar huis te gaan. Is mij ook vaak genoeg overkomen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_156636507
Maare, Gijlmeneer en Fotomeisje, laten jullie wel even de uitslag weten? O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2015 11:30:09 ]
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:46:35 #84
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156636817
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:29 schreef Myrr het volgende:
Maare, Gijlmeneer en Fotomeisje, laten jullie wel even de uitslag weten? O-)
Ook al mogen dm's niet publiek worden gemaakt, ik heb vernomen via dm dat ik niet de man uit de OP ben, ook al zijn er enkele overeenkomstige kenmerken.
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
quote:
Mee eens wat DuTank schrijft. Sorry off-topic.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:49:17 #85
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156636879
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:46 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Ook al mogen dm's niet publiek worden gemaakt, ik heb vernomen via dm dat ik niet de man uit de OP ben, ook al zijn er enkele overeenkomstige kenmerken.

[..]

[..]

Mee eens wat DuTank schrijft. Sorry off-topic.
Is niet echt offtopic toch? Het is namelijk een zeer plausibele verklaring voor het probleem van TS.

Alleen wij zijn allen nu heel erg benieuwd of jij de kerel in kwestie bent :D
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:53:19 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156636966
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:49 schreef DuTank het volgende:

Alleen wij zijn allen nu heel erg benieuwd of jij de kerel in kwestie bent :D
Als je nu even leest wat je quote ... Kunnen we die zijlijn ook parkeren.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:27:07 #87
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156637780
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je nu even leest wat je quote ... Kunnen we die zijlijn ook parkeren.
Zo, dat was inderdaad heel scheel van me. Anticlimax :{
pi_156637805
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:25 schreef DuTank het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Wat heeft respect nu weer met seks te maken.

Ik zou het ergens in de verte nog kunnen begrijpen dat een man dan minder aanstalten maakt om seks te hebben, maar als een zich ''min of meer uitkleedt'' (quote uit OP) ga je toch niet afslaan uit respect. Wat is dat voor gekkigheid.
pi_156637983
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik zou het ergens in de verte nog kunnen begrijpen dat een man dan minder aanstalten maakt om seks te hebben, maar als een zich ''min of meer uitkleedt'' (quote uit OP) ga je toch niet afslaan uit respect. Wat is dat voor gekkigheid.
Dit jah. Als een meid zich uitkleedt en je slaat af ben je gewoon hommo. Kan niet anders.
Niet Fokken met mij.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:36:33 #90
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_156638092
quote:

[..]

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik snap echt wel dat een man dan de boot afhoudt en het rustig aan wilt doen. Daar is echt niks mis mee.
pi_156638181
TS hoe oud is die jongen/man?
Niet Fokken met mij.
pi_156638257
Ik hou tegenwoordig ook de boot af. Voordat je het weet is een bitch verliefd en dan moet je weer dealen met die hoofdpijn :P
Conscience do cost.
pi_156638266
quote:

[..]

Uit respect dat iemand uit verdriet en ongemak zich in iets stort waar ze niet dezelfde intenties als deze date heeft misschien? Uit zelfrespect dat hij iets op wil bouwenen en niet na jaren flirten tijdens haar vorige relatie, gevolgd door nog twee dategegadigden, nu hetzelfde pad zal vergaan omdat zij niet klaar is voor de serieusheid die hij misschien wel voor ogen heeft?
pi_156638374
De klassieke slet _O- _O-
Zie!
  Eindredactie Games dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:58:24 #95
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156638691
quote:
toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af.
Niet lullig bedoeld, maar ik moest hier stiekem wel om gniffelen. Ik zie je al helemaal voor me met je shirt half over je hoofd terwijl hij opeens niet meer thuis geeft.

Maargoed, misschien iets te hard van stapel gelopen? Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je als vrouw niet dergelijke initiatieven behoort te nemen, maar het klinkt een beetje alsof jouw focus wat te veel op seks/fysiek contact lag. Ik zou zeggen wacht rustig zijn berichtje af (ik vermoed dat je die inmiddels hebt aangezien je laatste post om half acht vanmorgen was) en wees iets terughoudender/afwachtender bij de volgende date. Niet alle mannen kunnen dit soort vrouwelijke assertiviteit handelen :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156638935
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Uit respect dat iemand uit verdriet en ongemak zich in iets stort waar ze niet dezelfde intenties als deze date heeft misschien? Uit zelfrespect dat hij iets op wil bouwenen en niet na jaren flirten tijdens haar vorige relatie, gevolgd door nog twee dategegadigden, nu hetzelfde pad zal vergaan omdat zij niet klaar is voor de serieusheid die hij misschien wel voor ogen heeft?
Nja sowieso is dat hele ex-verhaal komt alleen maar voor omdat hij denkt dat zij nog met haar ex in dr maag zit. Of dat echt aan de hand is, is dus maar de vraag.

En als er verschil in intenties is, hoe gaat dan het afhouden van seks dat verhelpen? Ja, als zijn intentie gewoon geen seks is. Maar dan zou ie dat wel gewoon zeggen.

Die twee andere dategegadigden had ik even gemist. Zelfrespect als in dat je niet in een heel rijtje terecht wil komen? Dan zit je nog steeds in dat rijtje, alleen dan zonder seks.

Ik snap het punt op zich wel dat het naar is om een rebound te zijn, alleen heeft dat naar mijn idee vooral met je gevoelens te maken en niet met of je al dan niet seks hebt gehad. Ik bedoel dus; wat is nu het verschil als je rebound was maar geen seks hebt gehad? Is dat minder erg?

Lijkt me vooral een heel ineffectieve tactiek om te voorkomen dat je een rebound van haar wordt. Je wordt namelijk in het gros van de gevallen helemaal niks van haar. Kan ook je doel zijn maar dan had je net zo goed weg kunnen blijven.
pi_156639154
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar ik moest hier stiekem wel om gniffelen. Ik zie je al helemaal voor me met je shirt half over je hoofd terwijl hij opeens niet meer thuis geeft.

Maargoed, misschien iets te hard van stapel gelopen? Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je als vrouw niet dergelijke initiatieven behoort te nemen, maar het klinkt een beetje alsof jouw focus wat te veel op seks/fysiek contact lag. Ik zou zeggen wacht rustig zijn berichtje af (ik vermoed dat je die inmiddels hebt aangezien je laatste post om half acht vanmorgen was) en wees iets terughoudender/afwachtender bij de volgende date. Niet alle mannen kunnen dit soort vrouwelijke assertiviteit handelen :P
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.

Hij heeft nog steeds niets geantwoord maar is wel online geweest, dus hij heeft er schijnbaar geen zin in want ik denk niet dat ik antwoord terug krijg. Een beetje laf van hem om niks meer te laten horen maar zo zijn sommige mensen blijkbaar.
pi_156639164
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nja sowieso is dat hele ex-verhaal komt alleen maar voor omdat hij denkt dat zij nog met haar ex in dr maag zit. Of dat echt aan de hand is, is dus maar de vraag.
Gezien wat ze post in dit topic en d'r pohi, lijkt het me redelijk evident eerder..

quote:
En als er verschil in intenties is, hoe gaat dan het afhouden van seks dat verhelpen? Ja, als zijn intentie gewoon geen seks is. Maar dan zou ie dat wel gewoon zeggen.
Dat ze niet doordendert in het bevestiging zoeken? Om te kijken of zij wel voor hem gaat en niet omdat hij op dat moment er is zeg maar?

quote:
Die twee andere dategegadigden had ik even gemist. Zelfrespect als in dat je niet in een heel rijtje terecht wil komen? Dan zit je nog steeds in dat rijtje, alleen dan zonder seks.
Zonder seks, als dan zoekt ze daar wel een ander voor als het nu niet is, dan maar helemaal niet. Lijkt me ook een bevestiging op een bepaald beeld. Niet iedereen is van de doesn't matter; had sex..

quote:
Ik snap het punt op zich wel dat het naar is om een rebound te zijn, alleen heeft dat naar mijn idee vooral met je gevoelens te maken en niet met of je al dan niet seks hebt gehad. Ik bedoel dus; wat is nu het verschil als je rebound was maar geen seks hebt gehad? Is dat minder erg?
Was als in verleden tijd, misschien mikt hij wel op een toekomst? Als ze klaar is met het verleden, om hier in het heden met hem serieus te gaan doen. Dat hij niet de rekening krijgt van haar verwerkingsproces enzo.

quote:
Lijkt me vooral een heel ineffectieve tactiek om te voorkomen dat je een rebound van haar wordt. Je wordt namelijk in het gros van de gevallen helemaal niks van haar. Kan ook je doel zijn maar dan had je net zo goed weg kunnen blijven.
Nou ja, als je toch al jaren aan het flirten bent, ze single is en ze na twee anderen klaar zou zijn, dan snap ik hem ook wel dat ie even wil peilen hoe of wat..
pi_156639302
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.

Hij heeft nog steeds niets geantwoord maar is wel online geweest, dus hij heeft er schijnbaar geen zin in want ik denk niet dat ik antwoord terug krijg. Een beetje laf van hem om niks meer te laten horen maar zo zijn sommige mensen blijkbaar.
Weet je voor volgende x iig dat als hij geen seks wil ondanks jouw initiatief dat het een lafaard is.
  Eindredactie Games dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:30:00 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156639346
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dat vind ik ook tamelijk sneu.
Ook al is 'ie somehow afgeknapt, lijkt me even reageren niet te veel gevraagd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')