"En wat voor berichten.." Is dat positief of negatief?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou hij heeft berichtjes gestuurd! En wat voor berichten. Ben blij dat ik hem nu al op deze manier leer kennen
En wat was de algemene strekking van die berichten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou hij heeft berichtjes gestuurd! En wat voor berichten. Ben blij dat ik hem nu al op deze manier leer kennen
Als ik je post zo interpreter heb je precies wat je wiltquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt wel boos op mij, maar kan echt niks met mensen die achteraf pas zeggen waar ze mee zitten. Dus dan jammer maar zijn we niet voor elkaar gemaaktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Haha, dat vermoeden had ik al.![]()
Maar hoe reageert hij? Is hij boos dat je hem alleen maar voor z'n piemel wilde gebruiken?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou, hij gaat niet echt in de aanval. Hij heeft gewoon hetzelfde beeld van jou, als de meesten hier op FOK van jou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik kan weinig respect hebben voor iemand die gewoon niets meer laat horen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:02 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm had ik het toch goed ingeschat dat hij geen neukertje wilt maar alleen een relatie. Respect voor die gast wel
Kom op, zat amper een dag vertraging inquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Nou ik kan weinig respect hebben voor iemand die gewoon niets meer laat horen.
Als je geen contact meer wil kan je het ook gewoon fatsoenlijk zeggen.
En hij kan niks met mokkeltjes die gewoon asap een piemel willen om maar niet aan anderen te hoeven denken. Prima toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hij lijkt wel boos op mij, maar kan echt niks met mensen die achteraf pas zeggen waar ze mee zitten. Dus dan jammer maar zijn we niet voor elkaar gemaakt
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:02 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm had ik het toch goed ingeschat dat hij geen neukertje wilt maar alleen een relatie. Respect voor die gast wel
TS je maakt je zelf volstrekt belachelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:05 schreef netchip het volgende:
[..]
Nou, hij gaat niet echt in de aanval. Hij heeft gewoon hetzelfde beeld van jou, als de meesten hier op FOK van jou hebben.
Hier ook dan weer mee eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje te passief agressief om eerst een paar dagen niets te laten horen en dan het onderstaande, het lijkt wel een wijf.![]()
"Ik heb geen behoefte aan contact met jou. Heb vernomen dat je vorige week nog in bed lag met een ander. Je bent onzeker, je zoekt te veel aandacht en daar heb ik geen zin in. Werk aan je issues".
Ik zou er respect voor hebben als hij dit op een normale manier brengt ipv proberen iemand de grond in te stampen omdat ze niet voldoet aan zijn relatie criteria.
Als zij geen bericht had gestuurd zou er waarschijnlijk helemaal geen contact meer zijn geweest. Treurigheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:11 schreef Norrage het volgende:
Wat een heerlijk topic, al die topics van fotolijstjes![]()
![]()
[..]
Kom op, zat amper een dag vertraging in
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
Dit is wel echt om je kapot te lachen. Waar heeft hij niks over te zeggen? Met wie je in bed ligt? Klopt. Maar hij mag er natuurlijk gerust conclusies uit trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was benieuwd wat voor brute belediging hij had gestuurd dat jij hem ineens een sukkel vond. Als dit de reden daarvan is, heb je wel echt een plaat voor je kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |