Dan had hij dat ter sprake moeten brengen tijdens de eerste of tweede date en niet na een paar dagen stilzwijgen als een klein kind uithalen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze al wist dat het een vrij 'traditioneel' type was, dus dan tussendoor nog even met een ander batsen is geen goed idee als je verwacht dat t met deze jongen nog wat werd. Verder dikke prima hoor, zolang je niet exclusief met elkaar bent, maar in deze situatie had ze op haar vingers na kunnen tellen dat er gezeik van kwam.
Labiel dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef SpecialK het volgende:
TL;DR
TS wordt afgewezen voor seks. Princesje dat niet hebben. Gaat lijp lopen doen op whatsapp en verknalt relatie.
Dat klopt. Aan de andere kijkt lijkt hij een prima valide punt te hebben dat de dame in kwestie nogal labiel bezig is (lees voor de gein even dat topic van nog geen maand terug waar het het einde vd wereld was dat haar ex het uitmaakte). Dus ja, ik kan me wel voorstellen dat hij zoiets heeft van 'kijk eerst eens even naar jezelf'. En ook al is het volledig legitiem, het is ook zijn goed recht om geen trek te hebben in iemand die in de (summiere) datingfase nog even snel met een ander het bed in duikt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan had hij dat ter sprake moeten brengen tijdens de eerste of tweede date en niet na een paar dagen stilzwijgen als een klein kind uithalen.
Jij, of wie dan ook, kan niet voor mij bepalen of ik vlucht in seks of afspraakjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef zeefje het volgende:
"Hoe moet ik aan issues werken die ik niet heb"
![]()
Denk na, ga niet 'vluchten/tijd vullen/ex vergeten' in seks. Of daten. Ga gewoon eerst alles op een rijtje zetten wat je nou écht wil.
Ik zeg ook nergens dat Fotolijstje helemaal goed zit hierin. Beide kanten hadden dit een stuk beter kunnen afhandelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klopt. Aan de andere kijkt lijkt hij een prima valide punt te hebben dat de dame in kwestie nogal labiel bezig is (lees voor de gein even dat topic van nog geen maand terug waar het het einde vd wereld was dat haar ex het uitmaakte). Dus ja, ik kan me wel voorstellen dat hij zoiets heeft van 'kijk eerst eens even naar jezelf'. En ook al is het volledig legitiem, het is ook zijn goed recht om geen trek te hebben in iemand die in de (summiere) datingfase nog even snel met een ander het bed in duikt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik had seks (eerste keer in mijn leven met zomaar iemand, wat erg) omdat ik er zin in had en de afspraakjes omdat ik behoefte had aan aandacht. Ook om bevestiging wellicht, maar dat weet ik zelf ook wel. Ik kan het loskoppelen van mijn ex, los van dat ik hem natuurlijk wel erg mis.
Tja, de eerste stap naar verbetering is het probleem erkennen, als je dat al niet wil doen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar ik ga niet meer reageren, want ik blijf toch bij mijn eigen mening. Ik ben koppig en blijkbaar denk ik er heel anders over dan jullie.
Lekker doen, zou ik ook doen als ik zo was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jij, of wie dan ook, kan niet voor mij bepalen of ik vlucht in seks of afspraakjes.
Ik had seks (eerste keer in mijn leven met zomaar iemand, wat erg) omdat ik er zin in had en de afspraakjes omdat ik behoefte had aan aandacht. Ook om bevestiging wellicht, maar dat weet ik zelf ook wel. Ik kan het loskoppelen van mijn ex, los van dat ik hem natuurlijk wel erg mis. Maar ik heb nooit veel gedate of seks gehad met zomaar een aantrekkelijke jongen, dus dan ben ik toch wel nieuwsgierig omdat mijn hele omgeving dat wel ervaart. En ik vrij lang in een relatie heb gezeten, dus heb dat niet zo meegemaakt. Behalve van verhalen van vriendinnen.
En zijn reactie vind ik lachwekkend en belachelijk. Hij had het echt veel aardiger kunnen brengen, dan had ik uitgelegd hoe het zit. Dat ik misschien inderdaad wat raar doe omdat ik in een rare fase zit in mijn leven. Hij is numdegene die gefrustreerd overkomt. Niet ik. Maar ik ga niet meer reageren, want ik blijf toch bij mijn eigen mening. Ik ben koppig en blijkbaar denk ik er heel anders over dan jullie.
Zo dan... props voor deze jongen!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:48 schreef Fotolijstjes het volgende:
http://i.imgur.com/PyK050B.jpg
http://i.imgur.com/3qIgJHg.jpg
Snap hier niks van, wil ik een afbeelding plaatsen en lukt het niet
Precies, en die mossel krijgt ze sowieso wel aan de man, als dat is wat ze zoekt is er altijd wel iemand te vinden die dat wil faciliteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zo dan... props voor deze jongen!![]()
![]()
Ik ben wel blij dat TS er anders over denkt, want als ik dit alles zo lees verdient die jongen ook vele malen beter dan wat TS heeft te bieden!
Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hij is waarschijnlijk van de herenliefde zo te zien
hypocriet omdat hij jou niet meteen wil neuken en een weekend niet van zich laten horen, en daarna zijn mening behoorlijk weergeeft? Waar lees ik over het hypocriete gedeelte heen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.
Zoals we nu ook in het topic lezen.
Ik vind zijn reactie niet slecht.... dit is geen slechte man.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. En kom op zeg, prima dat hij het allemaal vindt. Maar hij had het gerust op een veel normalere manier kunnen brengen. Deze toon slaat nergens op, we spreken elkaar drie weken.
Die kerel is echt een mongoolquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:01 schreef K44S het volgende:
[..]
hypocriet omdat hij jou niet meteen wil neuken en een weekend niet van zich laten horen, en daarna zijn mening behoorlijk weergeeft? Waar lees ik over het hypocriete gedeelte heen?
Ik weet niet of je mij en andere reaguurders bedoelt, maar ts vraagt om een mening op FOK!. Dan kan TS die krijgen ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die kerel is echt een mongoolBloedhekel aan mensen die pretenderen het allemaal wel beter te weten over hoe jij je voelt en waarom je iets doet. Zeker allemaal gediplomeerd psychologen.
Bedoelde de kerel waarmee TS aan het daten was. Ik snap best dat 't soms niet klikt ofzo met iemand, maar zo schijnheilig doen met "ik zie dat je issues hebt" e.d.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij en andere reaguurders bedoelt, maar ts vraagt om een mening op FOK!. Dan kan TS die krijgen ook.
Het is schijnheilig omdat ie maar wat lult onder het mom van dat het haar moet helpen om verder te gaan in haar leven. Hoe kan hij nou weten of ze allemaal issues heeft en weet ik wat nog meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Wat is daar precies schijnheilig aan?
Het zou schijnheilig zijn als hij haar eerst neukte en daarna bekritiseerde.
Ze kennen elkaar al sinds 2013 dus ze zullen wel meerdere diepgaande gesprekken gehad, anders wist hij het ook niet van haar ex etc etc.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het is schijnheilig omdat ie maar wat lult onder het mom van dat het haar moet helpen om verder te gaan in haar leven. Hoe kan hij nou weten of ze allemaal issues heeft en weet ik wat nog meer.
Je vindt een keer een niet oppervlakkige jongen, maar echt relatiemateriaal. Verpest het door rond te neuken terwijl jullie daten en omdat je meteen boven op hem wil springen na de eerste zoen. Terwijl je weet dat hij 'traditioneel' is en het rustig aan wil doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.
Jij bent de hypocriet hier, die jongen totaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Het gros van de FOK!kers hier heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zal er maar niet verder over doorgaan maar heb zelf wel ervaring met personen die er een handje van hebben 'goedbedoelde adviezen' te geven over wat je dwars zit e.d. Klopt 9 van de 10 keer niks van, maar als je dit vervolgens zegt krijg je te horen dat "het lastig is om te erkennen maar dat het wel zo is". Kan behoorlijk irritant zijn als de ander zo overtuigd is van zijn eigen gelijk terwijl dat nauwelijks ergens op gebaseerd is. Maar goed dit zeg ik dan uit persoonlijke ervaring met dat soort personen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat je het woord schijnheilig verkeerd interpreteert.
Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef black-soldier het volgende:
Wat een topic.
Fotolijstje, het is misschien moeilijk, maar ga eens een lekkere bad nemen en even goed nadenken wat je precies wil.
Hij reageert misschien niet zoals jij wil, maar hij zegt toch niet zomaar uit het niets: 'heb vernomen dat je een weekje geleden nog in bed lag met een ander'. Hij zegt dat hij je heel leuk vindt maar hij had waarschijnlijk even tijd nodig om het te laten verwerken en zoekt geen neukertje maar een relatie met wie hij kan bouwen aan een toekomst.
Tip: zorg dat je relatiemateriaal wordt en werk aan je issues. Het probleem negeren werkt alleen maar averechts.
Van gezicht en naam, niet persoonlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het gros van de FOK!kers hier heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...
Verder dit:
[..]
Excuus, de mensen die daadwerkelijk geloven dat deze aannames en uit de lucht geplukte conclusies mensen helpen zijn inderdaad niet schijnheilig maar gewoon dom.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het gros op FOK! heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...
Verder dit:
[..]
Jullie kennen elkaar in ieder geval al 3 weken wél op een persoonlijk (en zelfs enigszins intiem) niveau. Kan meer dan voldoende zijn om bepaalde issues bij jou te hebben bemerkt. Dat vind ik helemaal geloofwaardig als diezelfde issues er zelfs op FOK! al zo'n beetje vanaf druipen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Van gezicht en naam, niet persoonlijk.
Struisvogel. Hij zegt notabene nog dat hij je buiten dit om leuk vindt. Ok hij scharrelde dus rond in 2013.. nou misschien weet die daardoor juist dat hij iets vast zoekt nu. iets stabiels.. Maw relatiemateriaal.. en zo oog jij dus niet voor hem. Als je daaraan wilt werken, zou hij graag contact met je willen houden om te kijken waar het schip strand. Als het hem niet zou boeien had ie niet zulke berichtjes geproduceerd vanuit zn vingertoppen. zo kan ik verder gaan maar heeft toch geen nut (precies wat die jongen ook denkt) want je bent te koppigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.
Hij is hypocriet omdat hijzelf volgens mij genoeg meisjes heeft gehad waar hij niks mee had. Ik ken hem vanaf 2013 (weet wie hij is dan) en heb wel wat gehoord over hem in die jaren. Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
Eensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef Westerling het volgende:
Op deze manier reageren? Hij zegt gewoon wat er wat hem betreft aan mankeert. Op z'n hoogst met een wat geirriteerde ondertoon, maar dat kan ik wel begrijpen als je erachter bent gekomen dat iemand tijdens het daten met anderen sekst (althans dat maak ik op uit dit verhaal). Staat haar vrij natuurlijk, maar het staat hem ook vrij om daar totaal op af te knappen.
O.k., slotje op dit topic dan maar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.
Hij is hypocriet omdat hijzelf volgens mij genoeg meisjes heeft gehad waar hij niks mee had. Ik ken hem vanaf 2013 (weet wie hij is dan) en heb wel wat gehoord over hem in die jaren. Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
Yep, ze heeft met deze kerel volgens mij eerder goud in handen dan wat anders, maar ze wil of kan dat niet zien. Nou ja, prima toch... kan die jongen in ieder geval weer door naar een leukere/stabielere meid!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:49 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Struisvogel. Hij zegt notabene nog dat hij je buiten dit om leuk vindt. Ok hij scharrelde dus rond in 2013.. nou misschien weet die daardoor juist dat hij iets vast zoekt nu. iets stabiels.. Maw relatiemateriaal.. en zo oog jij dus niet voor hem. Als je daaraan wilt werken, zou hij graag contact met je willen houden om te kijken waar het schip strand. Als het hem niet zou boeien had ie niet zulke berichtjes geproduceerd vanuit zn vingertoppen. zo kan ik verder gaan maar heeft toch geen nut (precies wat die jongen ook denkt) want je bent te koppig
Jammer. Hij geeft een reden aan, maar je zoekt een excuus om zijn reden niet serieus te nemen en de schuld op deze manier van je af te schuiven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
Jij vraagt hem om seks. En hij gaat in de aanval? Ja die jongen spoort niet !11!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, a) omdat ze daar idd nu al een tijdje opzichtig omheen loopt te draaien en b) haar (eerste) reactie tegenover die jongen was dit: "wij zijn aan het daten en hebben geen afspraken gemaakt". Lijkt me wel duidelijk, toch?!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Die fotolijstjeswat een raar mens
en maar draaien en doen zodat ze de schuld bij die gozer kan leggen. Ik kan niet terug vinden of ze nou met een andere gozer in bed heeft gelegen een week eerder, dus of ik heb er overheen gelezen of het staat er echt niet in.
Ik vermoed echter dat dat verhaaltje klopt, want als dat niet had geklopt lijkt het me dat ze dat direct had geroepen. Maw, ze heeft wel degelijk met iemand lopen fleppen in die week ervoor en die gozer heeft daar geen trek in. Die wil een meid die serieus is, en TS laat zich door random lui dicht kitten.
Ik vind dat die gozer een topreactie heeft gegeven.
Ze is 22quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:16 schreef Tamabralski het volgende:
Hoe oud ben je fotolijstjes ?
@coolguy; er staan twee linkjes naar screenshots vd conversatie.
Mwah iemand die in de negeer modus gaat zonder wat te laten weten op een fatsoenlijke manier noem ik geen goud maar pyriet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Yep, ze heeft met deze kerel volgens mij eerder goud in handen dan wat anders, maar ze wil of kan dat niet zien. Nou ja, prima toch... kan die jongen in ieder geval weer door naar een leukere/stabielere meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |