abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156667821
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Het is schijnheilig omdat ie maar wat lult onder het mom van dat het haar moet helpen om verder te gaan in haar leven. Hoe kan hij nou weten of ze allemaal issues heeft en weet ik wat nog meer.
Ze kennen elkaar al sinds 2013 dus ze zullen wel meerdere diepgaande gesprekken gehad, anders wist hij het ook niet van haar ex etc etc.
pi_156667862
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.

Zoals we nu ook in het topic lezen.
Je vindt een keer een niet oppervlakkige jongen, maar echt relatiemateriaal. Verpest het door rond te neuken terwijl jullie daten en omdat je meteen boven op hem wil springen na de eerste zoen. Terwijl je weet dat hij 'traditioneel' is en het rustig aan wil doen.

Je zegt tegen hem dat je niet onzeker bent, terwijl je het hier in je eerste post juist zegt.

Je zegt dat je niet meer hier gaat reageren, maar doet het vervolgens wel.

Klinkt alsof jij erg hypocriet bent en niet zozeer hij.

Je vorige relatie ging ook niet zomaar uit. Denk eens goed na wat je beter zou kunnen doen.
Ik denk dat je veel dingen beter had kunnen aanpakken als je echt een serieuze relatie met hem wilde. Zelfreflectie is belangrijk voor je.
pi_156667893
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hahahsha! Hij is een beetje hypocriet, maar dat is misschien vaak man eigen betreffende dit soort zaken.

Zoals we nu ook in het topic lezen.
Jij bent de hypocriet hier, die jongen totaal niet.
Tails tell tales
pi_156667902
Ik zal er maar niet verder over doorgaan maar heb zelf wel ervaring met personen die er een handje van hebben 'goedbedoelde adviezen' te geven over wat je dwars zit e.d. Klopt 9 van de 10 keer niks van, maar als je dit vervolgens zegt krijg je te horen dat "het lastig is om te erkennen maar dat het wel zo is". Kan behoorlijk irritant zijn als de ander zo overtuigd is van zijn eigen gelijk terwijl dat nauwelijks ergens op gebaseerd is. Maar goed dit zeg ik dan uit persoonlijke ervaring met dat soort personen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:19:48 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156667935
Ik heb het idee dat je het woord schijnheilig verkeerd interpreteert.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:28:22 #231
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_156668098
Je hoeft ook echt geen gedragspsycholoog oid te zijn om te zien dat deze meid issues heeft.

Triester is dat TS nu slechts selectief reageert, enkel op mensen die haar mening delen, ofterwijl mensen die die jongen afkraken

plus dat ts, als kers op de triestheidstaart, structureel struisvogelpraktijken verricht, iets met kop int zand. doet ze al maandenlang, dus ja verrassend?

nope.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_156668131
Nou ja, TS, er zijn in ieder geval vast nog wel genoeg jongens/mannen te vinden die jou wél (meteen) willen neuken om jou déze teleurstelling weer te doen laten "verwerken", succes! ^O^
Tails tell tales
pi_156668237
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zal er maar niet verder over doorgaan maar heb zelf wel ervaring met personen die er een handje van hebben 'goedbedoelde adviezen' te geven over wat je dwars zit e.d. Klopt 9 van de 10 keer niks van, maar als je dit vervolgens zegt krijg je te horen dat "het lastig is om te erkennen maar dat het wel zo is". Kan behoorlijk irritant zijn als de ander zo overtuigd is van zijn eigen gelijk terwijl dat nauwelijks ergens op gebaseerd is. Maar goed dit zeg ik dan uit persoonlijke ervaring met dat soort personen.
Het gros van de FOK!kers hier heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...

Verder dit:
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat je het woord schijnheilig verkeerd interpreteert.
Tails tell tales
pi_156668264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef black-soldier het volgende:
Wat een topic.
Fotolijstje, het is misschien moeilijk, maar ga eens een lekkere bad nemen en even goed nadenken wat je precies wil.
Hij reageert misschien niet zoals jij wil, maar hij zegt toch niet zomaar uit het niets: 'heb vernomen dat je een weekje geleden nog in bed lag met een ander'. Hij zegt dat hij je heel leuk vindt maar hij had waarschijnlijk even tijd nodig om het te laten verwerken en zoekt geen neukertje maar een relatie met wie hij kan bouwen aan een toekomst.

Tip: zorg dat je relatiemateriaal wordt en werk aan je issues. Het probleem negeren werkt alleen maar averechts.
Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.

Hij is hypocriet omdat hijzelf volgens mij genoeg meisjes heeft gehad waar hij niks mee had. Ik ken hem vanaf 2013 (weet wie hij is dan) en heb wel wat gehoord over hem in die jaren. Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
pi_156668270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het gros van de FOK!kers hier heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...

Verder dit:

[..]

Van gezicht en naam, niet persoonlijk.
pi_156668292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het gros op FOK! heeft binnen een mum van tijd precies hetzelfde beeld van TS gekregen als die jongen blijkbaar van haar heeft en die jongen kent TS IRL en dat al sinds 2013...

Verder dit:

[..]

Excuus, de mensen die daadwerkelijk geloven dat deze aannames en uit de lucht geplukte conclusies mensen helpen zijn inderdaad niet schijnheilig maar gewoon dom.
pi_156668435
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Van gezicht en naam, niet persoonlijk.
Jullie kennen elkaar in ieder geval al 3 weken wél op een persoonlijk (en zelfs enigszins intiem) niveau. Kan meer dan voldoende zijn om bepaalde issues bij jou te hebben bemerkt. Dat vind ik helemaal geloofwaardig als diezelfde issues er zelfs op FOK! al zo'n beetje vanaf druipen.
Tails tell tales
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:49:51 #238
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_156668501
quote:

[..]

Ik heb geen dusdanige issues dat ik eraan moet werken vind ik. Ik ben niet helemaal zoals ik was, maar dat is ook niet gek na een relatie. Ben jong en probeer wat uit.

Hij is hypocriet omdat hijzelf volgens mij genoeg meisjes heeft gehad waar hij niks mee had. Ik ken hem vanaf 2013 (weet wie hij is dan) en heb wel wat gehoord over hem in die jaren. Ik denk dat hij mij niet leuk, knap, slim genoeg vond en het op deze manier probeert af te handelen. Prima ook, want ik reageer niet meer op hem.
Struisvogel. Hij zegt notabene nog dat hij je buiten dit om leuk vindt. Ok hij scharrelde dus rond in 2013.. nou misschien weet die daardoor juist dat hij iets vast zoekt nu. iets stabiels.. Maw relatiemateriaal.. en zo oog jij dus niet voor hem. Als je daaraan wilt werken, zou hij graag contact met je willen houden om te kijken waar het schip strand. Als het hem niet zou boeien had ie niet zulke berichtjes geproduceerd vanuit zn vingertoppen. zo kan ik verder gaan maar heeft toch geen nut (precies wat die jongen ook denkt) want je bent te koppig

[ Bericht 1% gewijzigd door Steef121 op 07-10-2015 15:55:16 ]
🐄🌳
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:50:22 #239
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156668512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:36 schreef Westerling het volgende:
Op deze manier reageren? Hij zegt gewoon wat er wat hem betreft aan mankeert. Op z'n hoogst met een wat geirriteerde ondertoon, maar dat kan ik wel begrijpen als je erachter bent gekomen dat iemand tijdens het daten met anderen sekst (althans dat maak ik op uit dit verhaal). Staat haar vrij natuurlijk, maar het staat hem ook vrij om daar totaal op af te knappen.
Eens :Y. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je op zoek bent naar iets serieus, je niet heel blij bent dat dat degene die je op het oog hebt tussen jullie dates door voor spoorwegovergang speelt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_156668622
quote:

[..]

O.k., slotje op dit topic dan maar?
Tails tell tales
pi_156668708
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:49 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Struisvogel. Hij zegt notabene nog dat hij je buiten dit om leuk vindt. Ok hij scharrelde dus rond in 2013.. nou misschien weet die daardoor juist dat hij iets vast zoekt nu. iets stabiels.. Maw relatiemateriaal.. en zo oog jij dus niet voor hem. Als je daaraan wilt werken, zou hij graag contact met je willen houden om te kijken waar het schip strand. Als het hem niet zou boeien had ie niet zulke berichtjes geproduceerd vanuit zn vingertoppen. zo kan ik verder gaan maar heeft toch geen nut (precies wat die jongen ook denkt) want je bent te koppig
Yep, ze heeft met deze kerel volgens mij eerder goud in handen dan wat anders, maar ze wil of kan dat niet zien. Nou ja, prima toch... kan die jongen in ieder geval weer door naar een leukere/stabielere meid!
Tails tell tales
pi_156668723
<kappen>

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 07-10-2015 16:24:14 ]
pi_156668730
quote:

[..]

Jammer. Hij geeft een reden aan, maar je zoekt een excuus om zijn reden niet serieus te nemen en de schuld op deze manier van je af te schuiven.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 16:03:58 #244
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156668792
Die MadJack die hier eventjes keihard komt whiteknighten. _O- _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156668864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vraagt hem om seks. En hij gaat in de aanval? Ja die jongen spoort niet !11!!11
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 16:12:36 #246
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_156668960
Die fotolijstjes :') wat een raar mens :D en maar draaien en doen zodat ze de schuld bij die gozer kan leggen. Ik kan niet terug vinden of ze nou met een andere gozer in bed heeft gelegen een week eerder, dus of ik heb er overheen gelezen of het staat er echt niet in.

Ik vermoed echter dat dat verhaaltje klopt, want als dat niet had geklopt lijkt het me dat ze dat direct had geroepen. Maw, ze heeft wel degelijk met iemand lopen fleppen in die week ervoor en die gozer heeft daar geen trek in. Die wil een meid die serieus is, en TS laat zich door random lui dicht kitten.

Ik vind dat die gozer een topreactie heeft gegeven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_156669021
Hoe oud ben je fotolijstjes ?

@coolguy; er staan twee linkjes naar screenshots vd conversatie.
pi_156669081
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Die fotolijstjes :') wat een raar mens :D en maar draaien en doen zodat ze de schuld bij die gozer kan leggen. Ik kan niet terug vinden of ze nou met een andere gozer in bed heeft gelegen een week eerder, dus of ik heb er overheen gelezen of het staat er echt niet in.

Ik vermoed echter dat dat verhaaltje klopt, want als dat niet had geklopt lijkt het me dat ze dat direct had geroepen. Maw, ze heeft wel degelijk met iemand lopen fleppen in die week ervoor en die gozer heeft daar geen trek in. Die wil een meid die serieus is, en TS laat zich door random lui dicht kitten.

Ik vind dat die gozer een topreactie heeft gegeven.
Ik ook, a) omdat ze daar idd nu al een tijdje opzichtig omheen loopt te draaien en b) haar (eerste) reactie tegenover die jongen was dit: "wij zijn aan het daten en hebben geen afspraken gemaakt". Lijkt me wel duidelijk, toch?!
Tails tell tales
  woensdag 7 oktober 2015 @ 16:27:29 #249
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_156669288
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:16 schreef Tamabralski het volgende:
Hoe oud ben je fotolijstjes ?

@coolguy; er staan twee linkjes naar screenshots vd conversatie.
Ze is 22
🐄🌳
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:20:08 #250
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156670285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Yep, ze heeft met deze kerel volgens mij eerder goud in handen dan wat anders, maar ze wil of kan dat niet zien. Nou ja, prima toch... kan die jongen in ieder geval weer door naar een leukere/stabielere meid!
Mwah iemand die in de negeer modus gaat zonder wat te laten weten op een fatsoenlijke manier noem ik geen goud maar pyriet.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')